@Angel, anders komtie maar iets later op het raam Zal je zien, lopen we nog 4 weken @Sam, nee dat is dan lastig met die sticker dan inderdaad hihi Hier neem ik nooit meer Samsung touchscreen, wat een ellende, die telefoon doet altijd alles behalve wat ik wil :x Tis trouwens niet die jij bedoelt.. @Es, haha hier hetzelfde hoor.. En iedereen klaagt over die toeters, het is ook irritant! stomme dingen En wij zouden vrienden uitnodigen morgen maar we zien er toch maar vanaf.. die gasten zijn vrijgezel en die blijven altijd uuuuuuuuuuuuren hangen en misschien zelfs met eten wie weet. En laat ik daar nu effe het puf niet voor hebben.. Jammer dat dat niet kan he eigenlijk. :x En ik wil ook geen eindtijd eraan hangen, of zou dat wel kunnen? Ben benieuwd hoe dat met kraamvisite gaat straks
Herkenbaar Nancy!! Maar eindtijd kan altijd hoor!!! Ooh de touchwiz bevalt me wel goed. Heb hem al bijna 2 jaar maar mn internetmenu is veranderd en altijd kwam er een irritant schermpje tevoorschijn dat ik nu nodig heb, maar nu dus natuurlijk niet !!
sam hier ook zon tel :x altijd ruzie mee hahaha.,.. nu heb ik een oudere nokia want ik werd echt knetter van dat ding ..mijn internet liep wel een week achter kon er echt niks mee ... nancy ja hoe dan ook komt ie op de ramen haha...hadden net een mail dat de bestelling binnen 5 werkdagen geleverd werd ...
Ooh Angel dat komt goed !! Ja nou hij doet het dus wel, maar het knopje om in mn favorieten te komen is foetsie en dan schiet het niet echt op om viavia op zw.pagina te komen
heb net een beetje terug gelezen maar moet nog heeeel veel Mamasan gefeliciteerd!!! Mooie naam!! ANgel: jeetje wat een energie ongeloofelijk hoeveel jij hebt gedaan zeg, petje af! De rest lees ik straks als sam naar bed is.. Tot straks!
Wat niet is kan nog komen he MoederK? Nog even geduld Nancy dan heb jij ook! Ahhh wat goed zeg dat ze zo blij waren met de tegeltjes en het kadotje. Zo die raamsticker, dat is echt geen geld meis! Super hoor... Vind ik wel kunnen hoor om een eindtijd eraan vast te hangen, dat moeten ze toch maar begrijpen?! En straks met kraamvisite zou ik dat ook doen hoor, het moet toch niet zo zijn dat de kraamvisite 3 uur blijft hangen... Tenminste, daar word ik niet blij van! Wij hebben wraps met gehakt, komkommer, tomaat en geraspte kaas gegeten Angel! Hihihi meis, ga je dat nu menen en echt nog meer poetsen? Fijn dat Ryan naar opa en oma is MamaT! Kan opa even met hem spelen. Dat was mij ook al opgevallen vanmiddag Es! De L is populair... Heel irri inderdaad, wordt er ook helemaal kriegel van dat gezoem:x! Sorry Sam kan je niet helpen meis! Hoop dat het snel lukt...
ja ik ook, kan ik jullie live op de hoogte houden als ik aan t bevallen ben. Heb het eens eerder geahd en mn broertje had het zomaar klaar.. maar die weet er nu niet meer van natuurlijk
dames niet zo kleppen ik houd dat niet allemaal meer bij Net bedje naar boven gezet en weer schoon opgemaakt Dani in bed en ik gedoest verder lees ik alles voetbal houd den niet zo van wel van ned natuurlijk, hij wilde alles versieren mja dat staat niet he orange en roze ff spammen
Mooie buik hoor Mamma Chan! Lizz is ook niet meer geweest na vanochtend toen het zo rommelde... Ben benieuwd hoe het met d'r is!
@Bezoek, mwha laat maar zitten, heb er al geen zin meer in.... vind het eigenlijk belachelijk dat je er al iets van moet zeggen, ieder gezond verstand... tja wie zijn wij he We gaan nu saampjes kijken en misschien komt er een collega van Bas mee, ook gezelli @Angel, ja 5 dagen is nog wel te overzien @Dithje, zooooo lekker gegeten zeg JAMMIE Is ook wel een ideetje voor van de week mmm @Mamma chan, mooi buikie, groeit goed helemaal top
Haha Angel, Sam heeft zeker Help ik heb m'n vrouw zwanger gemaakt gelezen? Niet tegenin gaan, maar meebuigen
Heeey meiden!!!! Jaaaah de eerste baby's worden geboren!!! Het gaat beginnennnnnnnn Mamasan, wat een poppie zeg jullie meisje, en ook al zo'n ukkie. Lekker wel zo'n snelle bevalling, al 'overkomt' het je misschien wel ineens. Petatje, ook hier nog maar gefeliciteerd meid! Wat een lekker ding en wat een mooie bos donker haar heeft ze joh! Haal de elastiekjes maar vast te voorschijn Dat wordt tutten! MamavanP, achut dat arme kind. Wat goed joh, 4e. Ze kijkt ook zo lekker trots, mooie meid hoor, zelfs met pokkies Jullie hbben weer lekker gekletst. Pffff Houd het niet bij hoor. Hoop echt dat ik snel weer internet heb. Hier gaat alles goed, dinsdag naar de kinderarts, dus duimen dat Lyvia'tje goed gegroeid is. Liefs Elea
En ja hoor.. er moet weer voetbal gekeken worden.. Duitsland - Australië Ach.. ik moet zeggen dat ik het niet zo heel erg vind want er is toch geen ruk op tv verder.. En ik vermaak me ook wel achter de pc.. Nancy: Eindtijd kan je wel instellen hoor, heb ik vrijdag ook gedaan toen er visite kwam, had van te voren al gezegd dat ik het niet later wilde maken dan 11 uur, want ik om 11 uur op instorten sta.. en dat was geen probleem