Elea natuurlijk willen we alles horen.. Jeetje 50 graden.. Neej ik zou ook niet weten wat ik zou moeten met zo'n hummeltje dan!! Vind het idd wel een goeie vraag van Bella of daar voorlichting over is ofzo!! Ja kan natuurlijk ook dat LIvia gewoon 'sloom' is door het hete weer natuurlijk en daarom minder honger heeft en meer slaapt?
Dithje is een half uur geleden gaan timen.... leegloop en heel heftige harde buiken + zweet en koude aanvallen..
ohh lekker es hahaha.. nancy ja ik zit nu op mijn bedje met lappie en voetbal hahah.. ja morgen rustdag echt waar !!!! nou dat heeft ook niet iedereen hoor diaree .. dus helemaal geen doos jij!! hier toevallig wel gehad en overgeven te gelijk hahhaha....
Ooh lekker Angel.. niet meer weten hoe je bij de wc moest zitten dus En idd.. rustdag voor jou morgen!!
Leuk MamaChan dat Dani begint te lopen! Buik begint goed te zakken he, mooi! Inderdaad leuk maar vermoeiend Mirie zo'n feesten. Nou Dithje, komende dagen maar goed uitrusten! Oeh lekker zon wrap Dithje! Ik betwijfel of ik nog nesteldrang ga krijgen hoor.. O jee, moet je gaan timen ..ben benieuwd! Die totale leegloop had ik een paar nachten geleden ook opeens. Voelde me toen opeens niet goed worden en toen ik naar de wc ging Verder niets gebeurt. Fijn Nancy dat je een gezellige dag hebt gehad! Haha, ook met de letter L ..dan zal jij de volgende wel worden. Hier geen L trouwens Oh MamaT, ik snap wel dat je je naar je kind toe schuldig voelt als iets even niet kan maar je kan er verder ook niets aan doen. Inderdaad wat vaker opa en oma inschakelen of zij iets kunnen betekenen. Sam, haha ons live op de hoogte houden van de bevalling Nou, ga je gang! MamavanPerine, ah wat zielig hoe je meisje eruit zag..en dan zon big smile erbij. Mooie dame is het hoor. Pooh, je bent netjes in bed gaan liggen volgens orders maar hoort daar ook internetten bij?? Fijn Elea, dat alles zo goed gaat! Zeker willen we je verhalen lezen. Jammer Kikkert, dat het etentje niet zo goed geslaagd was. Wat sneu voor je opa en oma op zon bijzondere dag. Hier: De mannen zijn net gestopt met de schutting, hebben ook lang genoeg gewerkt vandaag. De palen aan beide zijdes staan nu in het cement. Morgen de palen aan de achterzijde nog en dan kunnen de schermen geplaatst gaan worden. Mijn buik blijft zo gespannen. Voelt echt niet lekker maar moet morgen toch weer naar de verloskundige toe. Mijn zusje en vriend zijn ook net weg. Even een frietje gegeten maar vond er niet zoveel aan.
dames! ik ga weer.. Moet ons bedje nog ophangen en mijn dekbed enz binnen halen die hebben lekker buitengehangen vandaag
@ moederK: ik denk 't niet, maar ik laat m'n buddy natuurlijk niet in de steek. Moet jullie natuurlijk op de hoogte houden
Ik heb eens zitten googlen op rug weeën en dat had ik niet moeten doen!! Zit me gelijk weer druk te maken.. want alles wat ik lees heb ik ook ppfff.. maar even de avond en nacht afwachten en morgen anders maar even bellen naar de vk.. of als het erger wordt vannacht al.. Ik kan van de pijn niet meer normaal zitten of liggen, maar het gekke is.. het trekt soms ook wel weg..
es even in de gaten houden ? en als het vanacht erger wordt ff bellen ..of morgen hoe jij het uithoud natuurlijk... succes meid...
@Rustdag, nee Angel moet morgen een rustdag nemen hihi vandaag heb ik zelf niet zoveel gedaan.. hihi 8) @Kikkert, slechte service van het restaurant en rot te horen dat het daardoor een beetje verpest is geweest voor je oma en opa.. @Es, hier krijgt holle bolle gijs ook alweer trek 8) @MoederK, schiet op de tuin! Balen van je buikjes, hopelijk weer duidelijk morgen bij de VK.. Ben zo benieuwd naar Dithje joh...
@Es, verboden te googlen! Ik deed dat ook bij van alles maar ik werd er echt niet vrolijk van Helaas weet ik er ook niet veel van meis, anders had ik wat kunnen zeggen nu tegen je Sterkte, kijk het aan meid en anders bellen! Je hebt niet voor niks in het zh gelegen deze week!
@rugweeen als je echt goeie hebt dan meen je dat je rug breekt echt niet te harde is die pijn, maar goed iedereen heeft een andere pijn grens en beleeft het anders
Es: Ik heb echt precies hetzelfde.. Ik kan soms wel huilen van de pijn. Ik heb daar ook beenweeen bij. En dan is het ineens een paar uur weg..
Kikkert: De pijn wordt wel steeds erger.. ik ben van ellende al een uur aan het ijsberen door de kamer.. 5 min zitten, 5 min lopen.. dan 5 min staan en weer zitten en ga zo maar door.. ik weet van de pijn gewoon geen houding te geven..