Juli 2010 mama's deel 5

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Es09, 2 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    ja het is zeker spannend met dithje :$

kikkert johh wat balen van het feestje en dat oma zo gestrest was echt sneu voor der ...;)

bella idd hier moet ik morgen rustdag houden hahah.. ze zijn heel streng voor me hahahah:D:D

buddy wel lief van je hoor dat je me ff terug fluit haha..;) knufff

2. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Es: Als je het niet trekt dan gewoon bellen hoor. De gyn had bij mij aangegeven dat als het te veel en te vaak pijn deed dat ik dan contact moet opnemen. Want al die pijn een aantal weken is natuurlijk niet normaal.

3. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Uuuh Es: Ben je ook aan het timen?? Zou ik maar ff doen voor zekerheid.. Maar googlen heeft geen zin :D !!

Dithje spannend..

Dames ik ben echt kapot dus ga mn bedje in !! Tot morgen.. Ik zal kijken of ik mn mobiel weer aan de praat krijg op forum zeg maar :p

4. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    anders toch ff de vk bellen meid, want rugweeen beginnen rustig en worden steeds heftiger tenminste dat had ik bij dylan het begon met een beetje rugpijn maar op het einde kon ze zelf niet meer weg puffen wat hier overgins redelijk hielp is als mijn man of de vk heel "hard"mijn stuitje masseerde dat ondersteunde de pijn (draai bewegingen zeg maar) mss dat ff proberen

5. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    es idd als ze steeds erger worden ff timen en bellen ..hier ook rugweeén gehad en die zijn niet prettig ...maar wel ff timen

6. J2J

J2J Bekend lid

4 sep 2009
    965
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Bellamano, succes morgen met je zoontje. Hoop dat het allemaal voorspoedig zal verlopen en hij niet te veel last heeft van de narcose.

@Dithje, meid spannend!! Ik wist ook niet dat diarree 1 van de verschijnselen kan zijn dat een bevalling a.s. is. Zet 'm op, als het nu echt allemaal doorzet.

@Elea, wat fijn om te horen dat het goed gaat met jullie kleine meisje en de zussen zo goed met haar omgaan. 50 graden :$, pffff ik lig met 27 graden al zowat in de ventilator....

@MamavP, wat een schattige foto's, mooi meisje (zelfs met de waterpokken hoor ;)). Zo zielig als kindjes dat hebben, maar ergens wel goed, ze kunnen het beter als kind krijgen dan op latere leeftijd. 4e geworden, proficiat, goed gedaan en wat zullen jullie trots op haar zijn.

@Es, de vk bellen hoor als je het niet meer trekt, daar is ze voor.

@Nancy, raamsticker besteld, leuk! Had je je was nog droog gekregen buiten?

Ik kom straks nog even terug, want het is toch wel spannend zo, met de kleintjes die zich allemaal eerder aankondigen.

7. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Ja, nog even en we kunnen onszelf juni-mamas noemen.. Ik ga morgen ook maar ff mijn tas klaarzetten, want het kan zo allemaal maar gebeuren!

8. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    Nou dames, wat een gerommel opeens allemaal!

Ik bedenk me dat ik niet eens een buddy heb dus mocht ik ongeveer 3 dagen achter elkaar niet reageren...dan is de kans groot dat er iets begonnen is, hahaha

9. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Es, laat Vin even de botjes boven je billen masseren, heeeel hard! Kreeg ik als tip bij de cursus.. wie weet helpt het :(

@J2J, ja haha die is droog binnengekomen ;), geen druppel gevallen hier :(

@Pooh, o ja jullie zijn buddy's natuurlijk! 8):)

10. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    idd mama t haha helft juni en helft juli haha zal toch een bak wezen he ? maar ja ze komen wanneer ze willen ..:D

11. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Ik ga Vin mijn billen botjes even laten masseren :p

De pijn is niet te harden.. ik denk dat ik straks of vannacht wel met de vk aan de telefoon hang! ;)

Ik zal als er iets is MamaT smsen.. petatje en susanne zijn ook mijn buddy's maar die hebben nu wel wat anders aan hun hoofd..

12. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    Sterkte ermee Es!

13. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Es: Je kan me smsen hoor.. Hier toch geen slaap, hahaha!! En gewoon bellen, want anders doe je straks geen oog dicht!

14. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    pooh heb trouwens je tip gebruikt heb mijn bed zo op gemaakt zoals je zei dus ben benieuwd of het beter ligt ? volgens mij wel dus alvast dank je wel ...

es succes ..

wat een wetstrijd he ?? niks aan dat ze zo aan het winnen zijn haha...

15. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    Meisjes, ik ga nu toch afsluiten. Maar.....ik blijf stand-by. Telefoon en laptop liggen naast m'n bed (en Angel en Sam, ik ben speciaal beneden de oplader gaan halen ;))
    Dus als ik wat van Dithje hoor, dan zal ik jullie dat uiteraard laten weten!

16. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    Ik ben benieuwd Angel, ik hoor het morgen wel ;)

Nope, idd geen fluit aan. En winnende duitsers....geen fluit aan. Kijk, die Ghanezen van vanmiddag, dat was leuk! Vond bijna de vuvuzela's leuk ;)

17. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    O, en Es: sterkte en succes. Ben je al gaan timen? Zou ik gewoon doen, en daarna de vk bellen als je het niet meer trekt of de regelmaat goed is.

18. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Pooh, thanx meis en hopelijk een goeie nacht, trusten meid!!

@Angel, ja tis lang niet zo een saaie wedstrijd dan die eerdere allemaal ;)
    en hoe heb je je bed opgemaakt dan :(

@Es, en beviel het??

19. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.183
    0
    0
    Hoi meiden,

Ben vanmiddag knockout in m'n bedje beland en daarna meteen door naar m'n schoonmoeder die is jarig vandaag.
    Net pas thuis en even snel bij gelezen.
    Het enige wat is blijven hangen id dat Dithje ging timen. Spannend!!!

Es, als je het niet vertrouwd gewoon bellen en hoop dat de massage een beetje verlichting geeft voor je.

Eline, hele mooie box en spulletjes erbij. Voor weinig! Goed gescoord. En mooie buik ook hoor.

Mama van P, sneu je meissie onder de waterpokken. Gelukkig vandaag ziet ze er weer beter uit en een prijs gewonnen. Goed hoor.

Verder was het teveel om te onthouden.

Hier is het weer rustig. Alles is weer afgezwakt. Heb wel net het zeiltje en een handdoek op het matras gelegd. Morgen m'n ziekenhuistas maar klaarmaken. Je weet het nooit. Denk niet aankomende week hoor maar dan heb ik het maar klaarstaan.

20. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    ohh wat fijn pooh van de lader haha.... wel spannend horen het vanzelf van je ? nee ik gun het die duitsers ook niet bahhh :D...vanmiddag dat wat ik gehoord en gezien heb vond ik beter idd ... weltrusten meid hoop dat je een beetje beter slaapt als afgelopen nacht? je hoort het zeker morgen van me ...knufff

Deel Deze Pagina