@Lizz, fijn dat het niet doorgezet heeft bij je... Als alles klaarstaat geeft dat in ieder geval een geruster gevoel inderdaad, tenminste had ik wel
nancy ...nou had eerst alleen het zeil ..molton en laken maar zo glad had gewoon het idee dat ik er zo uit kon glijden haha.... nu de tip van pooh ... zeiltje ..handoek strand laken..molton ...laken ..maar het voelt zo al minder glad aan moet ik zeggen...dus ben benieuwd .... toen bij de jongens zaten er een zwart zeil in het kraampakket en dikker en niet zo glad vond ik vergeleken met nu...
Sorry dames, loos alarm8).... Nog wel onrustig maar totaal geen regelmaat of iets dergelijks! Ga straks nog even bijlezen en reageren hoor...
hoezo niet mama t hahaha.. lizz fijn dat het nu weer rustig is .. en heb je goed meid je tasje klaar zetten.. hier heb ik hem niet klaar hahah..ga ik ook niet doen hoor ..wil thuis blijven hahaha.... maar ja toen bij de jongens ook niet gedaan en wel na het zkh gemoeten ..dus tja stom toeval of ongeluk omdat ik niet klaar stond haha...
Pfieuw Dithje loos alarm. Nancy, ja het geeft idd een beetje meer rust als alles klaarstaat. Hier ook het zeil(is wel 160x120!!!) dan een groot standlaken, molton en hoeslaken hoor. Denk dat hel alleen behoorlijk warm is. Maar beetje zonde om het matras te moeten weggooien. Is net een driekwart jaar oud.
he dithje hhmmm weet je het zeker ?? was je nu aan de diaree ?? ..had het zo voor je gehoopt meid dat het een keer doorzette...
Bij Ryan had ik m ook nie klaar, pas na 40 weken.. en toen had ik nog te weinig mee. Gelukkig weet mijn zusje hier aardig goed de weg..
dat scheelt idd mama t ..nou het is ook zo gepakt hoor ..had ik toen ook dus maak me er niet zo druk om ..
Gelukkig is de rust weer terug Dithje! Hier ook maar even het zeil neergelegd op jullie manier maar als ik kijk naar hoe glad dat is geloof ik nooit dat als ik morgen wakker wordt dat het dan nog steeds onder mijn billen ligt! Wij hebben een topper dus ik kan hem ook maar aan 1 kant onder het matras stoppen.. Ach ja, we zien wel..
@Angel, AHA nu snap ik 'm.. Lig hier ook stuk lekkerder met handdoek door Pooh @Dithje, ach meis toch, je zou toch bijna WILLEN he dat het dan doorzet, al die onzekerheid
nancy dus jij ook al op die manier ? haha dus het ligt beter? wat goed van pooh die tip ben benieuwd hoor..
slaap lekker lizzz ...tot morgen hoop op een goede nacht voor je hier ook zo afsluiten en naar bedje toe ... spannend of het rustig blijft vanacht?? we zullen zien hoe het loopt bij de juli mama,s
@Angel/Lizz, trusten meiden!!! @Jeukende buik, ik heb zo een jeuk aan mijn buik al 3 dagen, echt extreem! Smeer me gek.. Zal ie dan toch nog zoveel groeien?? Heb trouwens als ik mijn bed inkruip ook nog eens OVERAL jeuk aaaaaaargh net of er overal beestjes lopen Hebben jullie dat ook?
nancy heel herken baar hoor die jeuk ..buikje blijft idd nog wel groeien hoor hahah..... dames ga nu echt ..uhhhmmm dithje is wel weer ofline.. zal het dan toch wel zo zijn??? horen het morgen vroeg wel spannend hoor.. weltrusten iedereen....
@nancy ja de laatste paar weekjexs groeit je buik toch nog wel flink ik had dat bij dylan ook z'n jeuk en helaas geeindigd in een mooie tijgerprint (wil natuurlijk bij jou niks zeggen hoor meis)