Hey meiden, Bedankt voor alle felicitaties! Petatje, gefeliciteerd met jullie dochter en welkom thuis! Geniet ervan! Elea, ik heb de helft gemist, maar wat een kanjer dat ze al thuis is. Gefeliciteerd! ik ga heel hard duimen dat ze goed gegroeid is. Wat is er met Susanne? hopelijk niks ergs? Es, geeft een douche geen verlichting? Anders voor de zekerheid de vk bellen meid. Rugweeen zijn echt killing, ik heb ze nu 3 x gehad en alle drie de keren was het een constante pijn. Dithje, je maakt het welspannend zeg! Kaartjes, we hebben nu voor de derde keer bij geboortepost besteld, goed te betalen en het resultaat is super. Honden, onze chihuahua teefje werd 2 dagen voor de bevalling mega waaks,niemand mocht bij me komen. Er moest iemand komen voor de energieattest voor ons huis en ze hing bij die man in zijn kuiten De rest, dikke knuffel en sterkte met de laatste loodjes meiden. superspannend om te lezen hoe het rommelt, ik vind het ook jammer dat ik zelf niet mee kon doen door de platte rust Luna gaat gelukkig super, haar navelstommpje is vandaag al afgevallen Ze is echt een vreetzakje, helaas iets te want ze heeft last van krampjes, maar is al wel weer 20gr gegroeid. Morgen komt de vervangende vk voor het hielprikje en een gesprek over de bevalling en heb er totaal geen zin in. Ze was gister ook al geweest voor 'controle',maar heeft amper naar Luna gekeken en ik kreeg alleen maar verwijten dat we niet geluisterd hadden en gewoon naar het zh hadden moeten gaan. Zelfs de kraamhulp stond perplex, dus dat gaat nog gezellig worden. Ik ben er weer van tussen,brulalarm, even mijn meisje troosten en dan naar bed. Truste meiden!
trusten meiden ik ga ook lekker naar mijn bed! meiden onder de 37 weken benen bij elkaar he, de rest die mag
Wow Elea 50 graden! Kan mij voorstellen dat dat echt niet meer leuk is... Fijn dat je weer mag zwemmen en de verkoeling op kan zoeken! Heel erg goed om te lezen meis dat het zo goed met jou en de meiden gaat... Ik duim echt heel hard dat L.yvia goed gegroeid is, spannende dag dinsdag! Zonde Kikkert dat de avond niet verliep zoals gepland... Jammer MoederK dat het niet zo gezellig was met je zusje... Maar wel heel erg fijn dat de schutting zo op schiet! Succes alvast bij de vk meis... Es, aan het spoken meis! Spannend hoor... Knuffel meis! Slaap lekker Sam! Je bent een super geweldige buddy Pooh! Dikke knuffel voor jou meis... Goed om te lezen dat het goed met je gaat Lizz! Maakte mij al een beetje zorgen... Weet het niet zeker Angel en ja was echt flink aan de diaree, al 4x geweest vandaag en nooit van mijn hele leven diaree gehad...Het rommelt nog wel heel erg, veel krampen en steken maar de harde buiken vallen nu wel weer mee... Echt joh, ik snap er helemaal niets meer van8)! De jeuk is herkenbaar hoor Nancy! Vooral mijn benen, kan mij gek krabben en moet zelfs oppassen dat ik het vel niet van mijn benen krap... Fijn he al die zwangerschapskwaaltjes? Super MamaSan dat Luna het zo goed doet. Wow, zelfs haar stompje al afgevallen... Goed zeg! Succes morgen met de vervangende vk... Hier; ga ook mijn bedje opzoeken. Sorry dames voor de onrust en het loze alarm8)... Slaap lekker allemaal en tot morgen!
Hier nog geen nieuws van Es. Lappie staat naast mijn bed, maar ik zal waarschijnlijk toch nie slapen.. liefs, mamaT
Hey Es dit heb ik dus ook, echt vet pijnlijk. Begin me zelfs af te vragen of ik de bevalling straks wel aan kan. Heb t vooral savonds maar sinds een paar dagen ook overdag. Gewoon tijdens lopen, opstaan van n stoel op terwijl ik zit. Indalen? Hij beweegt echt zoooo pijnlijk... Geen idee wat t is maar vindt het niet echt leuk. Sinds vandaag ook nog eens last van n doorzakbeen, kan er soms gewoon niet op steunen. Slaap ook nog eens zo slecht, laat alles vallen, sufkop.. Sorry ff klaag ego, heb echt n mindere dag. Xx Sue
Suekes.knuffel meid.Klagen mag altijd hoor.doen wij ook wel eens!hopelijk morgen betere dag. es ben benieuwd. dithje meid het kan zomaar omslaan naar t echte werk.slaap lekker iig. mamasan wat goed dat ze gegroeid is.succes met vk.wat een mens zeg.bah.trek t je niet te veel aan hoor! hier dus op idioot tijdstip wakker.voel me bah.weet niet hoe ik moet liggen en maagzuur. nou zal weer poging doen.hopelijk slaap ik door kor zn wekker heen over 20 min.
Goedemorgen, Hier dus kwart voor 6 klaarwakker.. Ik heb nergens last van ofzo (zelfs nie van maagzuur deze nacht). Misschien komt het wel van alle enthousiasme ofzo. Verder nog geen nieuws van Es.. Ben benieuwd hoe het gaat. groet, mamaT
goedemorgen dames ... mama t jehh ook al vroeg ..wel fijn dat je geen maagzuur gehad hebt ... miss idd door alle opwinding van hier slecht geslapen ? suesje he meid toch dikke knufff en klagen mag hier ook he? hoop dat je nog een beetje hebt kunnen slapen meis.. dithje ohh meis toch heb je nog een beetje kunnen slapen? dit is ook niet fijn zo he? het kan echt zo doorzetten en diaree is echt heel vervelend (kan het weten) snap best dat je er onzeker van wordt hele dikke knufff meis es hoe is het daar ??? hopelijk een beetje kunnen slapen ?knuff mamasan wat goed te horen dat het zo goed gaat met luna en met jou ...wat een opmerking zeg van de vk :x net alsof je zomaar ff in het zh bent ? kan me voorstellen dat je boos bent en er niet op staat te wachten dat ze weer komt ... het is allemaal goed gegaan gelukkig en dat moet je nu vast houden meis...dikke knuff sam jij vroeg ? heb je nog geslapen ? niet fijn dat je zo slecht geslapen hebt en de draait niet kan vinden en dan ook nog eens maagzuur bahh dik knuffff... hier ook helaas een slecht nacht ..heel onrustig en last van buikje maar ach we slaan ons erdoor .. straks onze fred naar de kapper brengen dus ben wel benieuwd hoe hij er vanaf komt ? haha.. hij zal wel filnk beledingd zijn als ik hem daar achter laat verder niet veel vandaag...
hee meiden Een knuffel voor iedereen die slecht slaapt, waardeloos he. De laatste paar nachten zie ik ook elk uur, terwijl ik me gewoon goed voel. Ik zweet ook vaak zo snachts. Es en dithje, hoe is het met jullie? Ik ga even bijlezen van gisterenavond xxxx
goedemorgen!! Ik snel kijken of dithje al bevallen was mamasan: fijn dat het zo goed gaat met LUNA!! wel heel erg jammer dat je vervangende vk zo'n belachelijke reactie geeft, hoe durft ze! hier goede nacht, sam wel redelijk veel wakker maar kon eigenlijk gelijk weer slapen en het kwam tegelijk met mijn plasuitjes Nou ik kom later op de dag nog wel kijken als alles goed is gegaan met Sam enz.. Fijne dag allemaal en rustig aan hoor ***KNUFFEL***
Succes bella. Hier word ik net wakker.Jildou ligt te zingen in dr bedje.de babyfoon was uitgegaan.ben dan meteen bang dat ik er niet heb gehoord om uur of 6.maar zal wel onzin zijn als je dit hoort hihi.heb dus toch nog 3uur achterelkaar geslapen.
Sam lekker dat je toch nog 3 uurtjes hebt geslapen. Wat moet jouw man vroeg op zeg. Ik ga misschien zo nog even mijn bedje in xxx
sam wat fijn dat je toch nog 3uur achtereen hebt geslapen ..en wat lief jildou aan het zingen in bed ..ze is in een goede bui vandaag
Eline Ja hè.ik zou t niet kunnen.gaan nu nog kwartier eerder weg dan zijn ze smiddags om kwart over 5 thuis.als ze geluk hebben 5 uur.dit is dus dagelijkse kost. oh heb dan nu ook mn mobiel weer normaal.niet lachen maar dat menutje krijg je pas als je je vinger lang in touchscreen houdt.hihi en ik maar rammen.waha.
Ben even helemaal over mijn toeren. Ik probeerde mijn ex maar weer is te bellen over die rekeningen, en hij wil ze niet stop zetten. Hij is kwaad dat ik getrouwd ben. Nu is het volgende, 1 rekeningen is een flexibel krediet die op 0 staat nu, maar kan tot -10000 staan. En hij kan daar dus gewoon bij denk ik als ie naar de bank gaat, en dan ben ik de lul. Zit me hier een potje te janken, weet niet wat ik moet. heb een hoop financiele problemen gehad afgelopen jaar, en daar ben ik eindelijk uit, en aan het sparen, en dan nu dit
Morgen meiden, Zo geen nieuwe beebjes geboren. Was toch wel even spannend gisteravond met Dithje en bij Es. Jammer dat vele van jullie zoveel klachten hebben dan word het genieten wel een stuk minder en krijg je idd het idee 'laat het nu maar komen'. Ik hoop echt dat de kleine tot week 40 blijft zitten zodat ze lekker aansterkt en ook ik even mijn rust heb gehad voordat het feest gaat beginnen. Want laten we eerlijk wezen het zwanger zijn is een peuleschilletje in vergelijking met net mama worden van een klein beebje dat helemaal afhankelijk is van jou Hier vandaag mijn eerste echte verlof dat maar helaas veel afspraken voor de kids. Wel leuk is dat ik met mijn zussen samen de wedstrijd van NL ga kijken. Dat is nog nooit voorgekomen. Wens jullie allemaal een fijne dag. Ik ga mij aankleden voordat mijn jongste wakker wordt en we weer richting Amsterdam moeten voor een 2 durige onderzoek (bleeeeeh). Hopelijk zijn we op tijd voor de wedstrijd terug. Ik breng dan de kleine gewoon naar het kdv en heb heerlijk de rest van de middag met mijn zussen tot de intake van de kraamzorg komt. Liefs van mij................ een goede dag allemaal. x