Juli 2010 mama's deel 5

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Es09, 2 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Pff, ik heb geen energie om terug te lezen. Heb net 2 uur op de bank geslapen met keiharde muziek op de achtergrond, hahaha.

Heeft iedereen nog zijn benen bij elkaar???

2. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Angel, hahaha ik herken het hoor meis! Mag best ;)
    Jeeeeeeeeeeeeeeh de boom in met Menzis, geweldig nieuws meid! Houwen zo :)

@MamaT, benen bij elkaar qua baby's? Jazeker MamaT ;)

3. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    ohhhh nancy zeker :$ shocking zeg ...en nu ?hebben ze al een partner of dat niet? zo te lezen affaire wel ... hier is net een uur geleden de ronde palen voor het dak aan gekomen ...en helaas zaterdag ochtend pas de vloerplanken brrrrr...verder eingelijk we heel de dag in de weer geweest ..dus best wel op nu stom van me maar ja heb zo de drang dat ik alles af wil nu :p

sam slaap lekker meid... tot morgen..;)

4. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    nancy ze kunnen zeker de boom in ...maar is toch raar ze sturen steeds maar alles na de deurwaarde en trekken het vervolgens weer in zodra daar alle stukken van mij zijn aangekomen ;) zelf nu bij de rechtbank trekken ze de zaak terug ;) dan lijkt het mij dat je toch wel fout zit want anders laat je het gewoon voorkomen lijkt mij ??

5. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Ja beiden getrouwd, echt shocking. Nou moeten ze lekker zelf weten haha niets voor mij ;)
    Heh balen dat nog niet alles binnen is... Ik ken dat, liever alles in 1 dag als in 2 :p

6. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    mama T hier ook nog de benen bij elkaar haha.. heb ze vast getaped :D

7. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    meiden ik meld me af!
    ben gesloooooooooooopt!!

mamameisjes: dani slaapt weer:p hahaah

8. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.809
    866
    113
    Noord Holland
    ja van die plastic kuipjes. zit onderin zon kauwgombal en dan softijs met aardbeienroom tussendoor gemixt.. jummie

net door t winkelcentrum geracet en heb zo goed als alles kunnen halen. straks ff de kleertjes uitwassen en in de droger knallen dan kan ik dat er ook bij instoppen. staat zo lullig als ik wel naar t ZH moet en nog niks heb he.

9. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Hier ook nog de benen bij elkaar ;)!

Sam, slaapwel!

10. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    nancy ohh ook dat nog pff zoeken ze idd zelf maar uit ja ...maar dat zou ook niks voor mij zijn ..heb de liefste man in huis... ja echt balen heb het liefst alles ook in 1 keer maar helaas :(

11. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.183
    0
    0
    Ik krijg geen grafiek te zien op die site alleen dat hij dus 22x is gebruikt in 2006 en verder helemaal geen informatie.

Maar als dat alles is ben ik best blij. Dan komt onze naam dus niet zoveel voor.

12. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Ik heb op een aantal plekken op de buik zo een pijn door dat gewrijf van de baby aan de binnenkant. Hebben jullie dat ook??? Heb letter het gevoel dat ik uit elkaar ga spatten..

Zal a.s. dinsdag maar even aan de charmante gyn vragen hoe dat komt.

13. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Lekker nog even geshopt Sue! Hihihi, te grappig de opmerking van je broertje:D...

Heerlijk Nancy dat de keuken helemaal weer spik en span is... Whahaha, wat is dat toch met die mannen die overal een tegenprestatie voor willen;)?!

Trusten Sam!

Super Marj dat je met de babykamer begonnen bent... Zo te lezen ben je helemaal in de baby mood;)! Minder dat je zo moe bent meis... Misschien toch eens vragen omdat het komt door de lagere dosering b12?

Nieuwe slippers geshopt Angel... Jij toch weer te druk geweest meis? Foei, foei;):p... Hihihi meis, nee hoor jij hebt geen last van je hormonen hoor:p! Woehoe, geen zitting... Zie je wel, uiteindelijk komt het wel goed... De aanhouder wint!

Fijn dat je je spullen nog even bij elkaar hebt kunnen shoppen Suzanne!

Benen hier ook nog bij elkaar hoor MamaT;)! Enne... geen last van meis! Hoop dat de gyn een antwoord voor je heeft.

Hier; heb zo'n moeite om mijn snoeploze dag vol te maken... Grrrr, wat heb ik zin in een koekje/ijsje/chocolaatje/wat dan ook:). Ga niet toegeven, ga niet toegeven, ga niet toegeven!

14. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Willen jullie mijn charmante gyn zien?? Moet je me wel even pb'en, want dat kan ik nie openlijk publiceren toch?

15. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    dithje ohhh leuk nieuwe slippers ;) pas hier in geen enkele :).. ja weer flink in de weer geweest ...maar ja wil alles af hebben echt erg he ?? ..maar morgen echt meer rust hoor;)

16. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Ik ben echt moe, maar ik heb al 2 uurtjes geslapen. Ik ben moe van alles wat ik nog moet doen, denk ik.

17. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Susanne, lekkerrrrrrrrrrrrrr :p
    fijn gevoel he alles in huis? Dat geeft toch weer een beetje rust, vond ik wel..

@Lizz, hey dat is niet gek! Is wel even wat anders dan 600x ;)

@MamaT, ja vooral waar de voetjes zitten, die voelen 'scherp'..
    Laat maarrrr zien die gyn! :p

@Dithje, tja mannen he hihi :p
    Hier ook zo'n trek joh sjonge niet normaal.. Vind je sterk meis! hihi :)

18. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    had je vandaag een snoepvrije dag dithje?? hahaha ... een balansdag nou dat kan ik dus niet he ..maar had vanochten om 11 zin in een bigmac of iets maar manlief is gewoon naar huis gereden haha...snapte niet dat ik daar al zin in had :D heb thuis dan maar een ei gebakken met tomaat was ook lekker maar het was het net niet zeg maar;)

19. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Neeeeeeeeeeee begin nou niet weer over BIG MACS!! :(8):$

20. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.183
    0
    0
    Haha..net lekker chippies gegeten hoor.
    Verder heb ik net wat fruit gehaald want moet ook aan de kleine denken en chips is niet echt goed voor hem.

Wel heel knap hoor Dithje dat je niks neemt.

Deel Deze Pagina