Juli 2010 mama's deel 5

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Es09, 2 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    Heb alles gelezen maar heb dr maar een paar onthouden:p

Eline::: ik had dat ook heb ook anb;) ik heb gewoon mijn naam eraf laten halen:D en dat was goed.. dan staat de rek op zijn naam!!

Dihtje: pffff wordt je echt niet goed van he dat het dan niet doorzet:p ik kan wel die hele prop of bloed uit kijken bij mij:):$ solly..
    Ik ben er gewoon helemaal klaar voor!!

Es: nog geen nieuws??

Angel: ik vind persoonlijk dat niet aso, maar zou ik hardstyle bestellen:p:p

ihiihih hier heeft vriendlief ook vrij vanmiddag;)

2. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    Nancy, nee ik heb gelukkig nog geen last van jeuk gehad. Mijn zus had dat wel heel erg toen. Heb trouwens wel sinds ik zwanger ben 1 plekje in mijn oor wat steeds jeukt, haha

MamaSan, fijn dat het zo goed gaat met Luna. Grrr, wat een stom mens die vervangster. :x
    Heb je wel een fijne kraamverzorgster?

Dithje: Huh, niet gezellig met mijn zusje?? Waar heb je dat gelezen?? :(
    Nee hoor, is altijd gezellig met mijn zusje.. :)
    Stom he als je denkt dat het gaat beginnen en daarna weer rustig is..

Sam, hopelijk heb je nog even kunnen slapen! Ik lees net van wel tot je zangeresje ging optreden, haha

MamaT, ook al zo vroeg wakker... Gelukkig nergens last van dan

Angel, het is wat met die slechte nachten.. Zet dan ook gewoon door!

Eline, wat een rot ex! Is er niet een andere manier hoe je dit kunt oplossen? Rechtsbijstand inschakelen ofzo??

Koekkie, sterkte met het onderzoek voor je kleine. Hopelijk daarna nog een rustige dag voor je!

Kikkert, heeft iedereen daar vrij of heeft je man vrij gevraagt? Gezellig dagje dan met zn tweetjes

Leuk Pooh, je nieuwe tuinset! Fijn dat je mams weer komt helpen

Hier: toen ik wilde gaan slapen had ik veel last van buikpijn en even een ongerust gevoel of ik de kleine wel gevoelt had die dag... Uiteindelijk toch in slaap gevallen en redelijk doorgeslapen. Moet straks weer naar de verloskundige dus dan ben ik hopelijk weer helemaal gerustgesteld.

Vandaag naar de Praxis, hemeltje ophalen (ik denk vanavond) en kijken naar de tekst voor geboortekaartje...

3. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    bedankt voor jullie reacties.... heb hem ook al besteld voor hem ... is onze jel ook weer blij ...:D

4. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Hoe oud is Jelle Angel en zit hij op de middelbare school of nog op de basisschool?

Heel veel succes bij de bank Eline! Ik duim voor je meis... Veel plezier bij je moeder en ook nog succes bij de vk meis! Dikke knuffel!

Super Lizz dat je een redelijk goede nacht hebt gehad! Hmmm dus die buikpijn is bekend voor jou... Hoe is het verder dan meis, buik rustiger na gisteren?
    Wat:(:$... dat vind ik wel erg hoor een kind van 3 met zo'n shirt!

Oh sorry MoederK dacht dat je schreef dat het niet zo gezelli was met je zusje;)... Succes bij de vk en veel plezier met je babydingetjes vandaag!

5. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    Ik heb even terug gelezen Dithje en snap wat je bedoelt. Ik had dit geschreven: "Mijn zusje en vriend zijn ook net weg. Even een frietje gegeten maar vond er niet zoveel aan."

Ik bedoelde dus eigenlijk dat ik niet veel aan vond aan de friet, haha :p

6. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    dithje jelle wordt in nov 15 en zit op de middelbareschool ...

7. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    hihi.... wij hebben ook heel erg geluk gehad met die kinderwagen hoor, davy heeft de badkamer gemaakt bij iemand thuis die deze kinderwagens produceerd en via hem hebben wij deze kinderwagen gloednieuw (gratis) gekregen want nieuw is hij echt "heel" duur (tenminste dat geef ik er echt neit aan uit zal ik het zo zeggen ;) ). en idd wat je zegt 2dehans zijn ze niet te krijgen

8. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    De verloskundige is hier vannacht geweest.. ik heb inderdaad last van rug weeën. Maar niet regelmatig helaas!
    Ik heb nog geen ontsluiting, alles zit nog dicht.

Ik heb een pijnstiller gehad en een slaap pil, ik heb dus na 6 uur vannacht wel een beetje geslapen.
    De rug pijn is er nog steeds maar het zakt wel..

Ook heb ik nog BUDDYNIEUWS!!!

Susanne heeft vannacht weer weeën gehad, en heeft dr medicijnen 3 uur eerder gekregen.
    Baby zit nog veilig binnen alleen de vraag voor hoelang.
    Als het meezit heeft ze vandaag en anders morgen internet!

9. Laetitia

Laetitia Niet meer actief

Goedemorgen allemaal!

Hoe is het hier? Nog nieuwe baby's geboren?
    Heb zelf 2 nachten wakker gelegen van de weeën maar uiteindelijk zwakten ze toch af en kon ik toch nog een beetje slapen. Dus hier is nog geen paniek uitgebroken.
    Verder gister bij mijn ouders geweest. Nu mijn moeder de hele week thuis is omdat Roger "vrij" heeft, heeft mijn vader besloten om maar ziek te zijn. Hij kwam mam vrijdagavond halen en had zijn hele oog dicht zitten. Nu is hij al 4x op en neer naar het ziekenhuis geweest en heeft steeds nieuwe medicijnen gekregen enzo maar ze kunnen tot nu toe nog niet achterhalen wat er aan de hand is. Morgen moet hij terug naar de poli oogheelkunde en kunnen ze verder onderzoeken hoe en wat. Zijn hele oog (rechts) zit dicht en die kant van zijn gezicht is ook aan het zwellen dus hij is nu zo beroerd als wat. Hij heeft wel prednison-druppels gekregen sinds gisteravond (das 1 van de 5 medicijnen die hij op dit moment heeft) waarmee hij zich redelijk goed voelt, maar we weten allemaal dat dit "goed voelen" ook maar kunstmatig is (mijn moeder heeft de ziekte van Crohn dus heeft zelf ook al heel vaak prednison gehad). Dus het is nog even afwachten. Morgen gaan ze verder kijken of ev. zijn oog zelf ook beschadigd is of dat het alleen rond het oog zit maar is dus nog even afwachten. (En voor ons nog even druk zoeken naar een andere oppas voor de kinderen als ik moet gaan bevallen)....

Maar verder is wel alles goed. Roger zit nu in een conference-call en moet straks even naar zijn werk voor een bespreking. Daarna komtie thuis en wil hij voetballen kijken. Denk dat ik tegen die tijd het bad in ga in de hoop dat mijn iPhone :)-D) onderhand al gearriveerd is. Vandaag tussen 13.15 en 16.15 zouden ze hem komen brengen dus ik ben eens benieuwd.

Denk niet dat er verder nog veel gedaan gaat worden vandaag. Alleen vanmiddag de kids van school halen en dat wast. Koken heb ik vanochtend al gedaan (lekker makkelijk macaroni en voor mij nog wat nasi) en opruimen ben ik ook net klaar mee. Moet nu wel zeggen dat ik doodop ben maar ben te rusteloos om stil te blijven zitten. Dus nog maar ff uithouden tot Roger straks terug is van zijn werk (zal rond een uur of 1,half 2 zijn).

Sorry voor ego-berichtje maar had geen puf om bij te lezen. Knuffels voor iedereen!!!!!

10. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @angel super daar zal hij blij mee zijn ;)
    @moeder K nee het hele bedrijf gooien ze dicht ivm voetbal, vind het absurd want ze moesten verplicht verlof dagen inleveren. mijn man vind dat opzich niet erg omdat het een voetbalfan is maar als je dat dus niet bent word je gedwongen om je verlof te pakken, och ja maak me er maar niet druk om hahaha. suc6 bij de vk

11. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Whahahaha, oeps:):p!

12. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.183
    0
    0
    Eline, de babykamer is zo goed als af. Woensdag komen de gordijnen en moet nog de lakentjes strijken. Morgen ga ik met een vriendin ook nog lakentjes maken. Zin in! Succes meid vandaag bij de bank en veel plezier bij je mams en de vk.

Dithje, ja wat een tekst he voor een shirt. Buikje is nu redelijk rustig alleen de kleine is zoooooooo druk. Gistermiddag was hij ook zo bezig. Voel m ook echt overal. Ellebogen, voeten, handen....geen idee wat hij aan het doen is hoor, koppeltje duiken nog steeds denk ik.

Zo, wat een mazzel hebben jullie gehad met de wagen Kikkert! Zal eens kijken op internet wat voor wagen dat is. Ken het niet namelijk.

13. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    hahaha Dithje, ik had het ook stom opgeschreven

Laetitia, sterkte voor je pap! Hopelijk komen ze er snel achter wat het is.

Nou Es, al zo vaak weeen gehad en dan nog geen ontsluiting...poeh poeh..

Wat stom inderdaad Kikkert dat ze daar uren voor moeten inleveren! Niet iedereen kijkt voetbal! Maar goed, je man kan nu wel kijken in ieder geval.

Lizz, fijn dat de kamer zo goed als af is!
    Haha, wat een druktemakertje heb je in je buik zitten dan..
    Hier is het best rustig de laatste dagen, hopelijk te maken met het indalen..

14. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    kikkert wat super zeg en dat gratis haha...helemaal toppie;)

es hmm alles nog dicht hopen dat het gauw iets minder wordt ..en je nog ff gewoon kan genieten zonder dit gerommel.. wel fijn dat je ff goed hebt geslapen ...

sussan sterkte meid wat een onzekerheid zeg ..de duimen draaien..

15. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Dan vind ik zo'n shirt helemaal kunnen hoor Angel! Een jongen van 15 mag en kan zelf toch wel bepalen wat hij mooi vind... Super dat je het shirt voor hem besteld hebt!

Jeetje Es, rugweeen:(! Heel goed hoor meis dat je gebeld hebt, maar vervelend dat het niet doorzet. Dit is ook niet fijn zo, knuffel!

Heel veel sterkte, succes en een dikke knuffel Suzanne!

Sjonge Laetitia het houd bij jullie ook niet over zeg:(! Zelf 2 slechte nachten door weeen en je vader die ziek is... Poeh zeg, wat een narigheid allemaal. Hoop dat de prednison snel aanslaat, je vader weer opknapt en er niets ernstigs met zijn oog is. Enne, ziekte van Crohn heel herkenbaar meis... Mijn moeder heeft het ook!
    Woehoe, vandaag je I-phone:D!

Fijn dat je buik rustiger is Lizz, op die kleine boef na dan;)! Wat leuk zeg dat je morgen zelf lakentjes gaat maken... En de babykamer zo goed als af, super!

Hier; klossen, rugsteun en ondersteek zijn net gebracht! Daarna had ik de jackpot, jehova's;) (sorry als ik hiermee iemand beledig!)... Vind het zo irri dat zij aan de deur komen...

16. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Mogguh dames! KLETSKOUSEN! :$

@Es/Dithje/Laetitia/Susanne, het blijft dus onrustig bij jullie pffffff wat een gedoe allemaal :( Sterkte meiden!

@Eline, wat een ellende en wat een loser die ex-vent van jou zeg, zielig mannetje :x Hoop dat het je is gelukt meis..

@De rest, dikke knuffel voor wie het nodig heeft, ben een zeef! ;)

@Hier, was voor mijn doen 'vroeg' uit bed, half 9 ofzo. Heb al staan strijken en zometeen boodschapjes doen want er komt een collega of 2 mee met Bas om voetbal te kijken (die hebben vrijgenomen vanmiddag). Dat is wel gezelli :)
    Voor de rest hier weinig nieuws, lekker rustig ;)
    Ga ff een bammetje eten

17. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Vincent gaat waarschijnlijk met vrienden in de kroeg voetbal kijken.. hij wilde ze eerst thuis uitnodigen maar dat heb ik heel snel zijn hoofd uit gepraat :p Ik hoef nu in mijn toestand even geen huis vol.. helemaal geen zin in!

Mijn vader komt wel langs tijdens de voetbal, ff bakkie doen.. En mij gezelschap houden :D

18. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Lekker op tijd Nancy en ook al zo actief! Gezelli dat Bas 2 collega's meeneemt...

19. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Lijkt mij logisch toch meis dat je daar nu geen behoefte en zin aan hebt.... Gezellig dat je vader je gezelschap komt houden!

20. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Hoi Ladies,

Nou, ik heb toch nog even kunnen slapen. Ik heb geprobeerd bij te lezen en heb gezien dat Es heeft gereageerd. Gelukkig zit de baby nog binnen.

Eline: Wat vervelend zeg. En we kunnen nu al zo weinig hebben. ben je al naar de bank geweest?

Dithje: Hoop ook voor jou dat het gaat doorzetten of gewoon ophoudt!

Hier, ik heb het gevoel dat de baby nie meer naar beneden zit. Ik heb nu de neiging om de gyn te bellen, omdat ik anders pas volgende week een afspraak heb en dan ben ik denk ik al wat te ver. Wat vinden jullie???

Deel Deze Pagina