Juli 2010 mama's deel 5

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Es09, 2 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Es, haha nee groot gelijk meid en gezelli dat je paps komt.. Ik had hem ook uitgenodigd maar hij was niet in de buurt ;) Na ja we zien hem morgen in ieder geval..

@Dithje, hoe gaat ie nu met jou meis??

@Hier, deed net mijn trouwring af omdat ie zo strak zat maar krijg 'm niet meer om BOEHOEEEE :(:(:(
    Kwou dat ik een ventieltje had, kon ik mezelf af en toe leeg laten lopen :(

2. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Bellen kan nooit kwaad meid!

3. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    MamaT: gewoon bellen hoor! Luister naar je eigen gevoel..

Nancy: Duurt niet lang meer, dan kan je je trouwring weer om.. denk positief :)

Vincent had vannacht trouwens nog een komische opmerking gemaakt tegen de vk..
    De vk ging even voelen of er al ruimte was beneden, of dat alles nog dicht zat zeg maar ;) Zegt Vincent ineens; En? voel je dr hoofdje al?
    Nou toen moest ik zo hard lachen ook al verging ik van de pijn!! :D:D

4. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Es, ben ook een RASoptimist! haha :D

whahahahaha geweldig he die mannen af en toe, :p hihihi zorgen voor een lach en een traan ;)

5. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    Ha meiden,

Zo ik heb even snel wat terug gelezen. Gister niet echt veel tijd voor gehad.
    Weer een paar onrustige buikjes lees ik. Zo onzeker kan je daar van worden he. Zet door of zet niet door en blijf stil, haha.

Voor de onrustige buikjes en slechte slapers een hele dikke knuffel.

Hier is het weer rustig. Heb zaterdag op zondag een rommelbuik gehad en had s'nachts ook weer wat bruinverlies.

@ MamaT, voor 1,5 week geleden lag onze kleine meid ook ingedaald en afgelopen donderdag was ze ook weer hoger gaan liggen. Niets om je zorgen over te maken zei de vk. Inmiddels lijkt ze bij mij ook weer wat gezakt te zijn. Maar bij onzekerheid altijd bellen meid.

Nou meiden ik zit zo ook lekker op de bank om het nederlands elftal te kijken. Helaas helemaal in mijn uppie, ach ja. Wel een beroerde tijd natuurlijk die wedstrijd.

Iedereen een hele fijne dag. Ik ben er vanmiddag of vanavond misschien nog wel even.

6. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.183
    0
    0
    Hihi..Es, die Vin. Dacht hij dat echt??? Wat een grapjas.
    Hij heeft je in elk geval lekker aan het lachen gemaakt. Ook al deed het pijn.

7. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Nou heb een afspraak kunnen maken voor morgenochtend 11 uur. Ze begreep wel dat ik door alle voorwerk nie tot volgende week wilde wachten voor controle.

8. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Lizz: Ik denk dat ie ook een beetje zenuwachtig was, en als Vincent zenuwachtig is gaat ie onzin lullen :p

MamaT: Fijn dat je morgen kan komen meid..

9. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Weer Bijgelezen maar reageren lukt even niet.lig op bed in kamer met Jildou die natuurlijk niet stil ligt.doe dit even via mobiel.
    kreeg met wandelen ontzettend last van mn buik en rug.weet niet zo goed wat t is.houd t maar op voorwerk maar prettig is anders.

10. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Sam: hou je maar lekker rustig en sterkte!

11. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Fijn dat je morgen mag komen MamaT!

Snik, snik Nancy:(! Misschien maar goed dan dat je hem af hebt gedaan nu... straks kreeg je hem over een paar dagen helemaal niet meer af en moet ie geknipt worden, daar wordt je helemaal niet blij van... Gaat wel redelijk, houd niet over;)!

Whahahaha geweldige opmerking Es van Vincent:p!

Fijn dat het bij jou weer rustig is Marsim! Iedere keer bruinverlies wordt je ook onzeker van lijkt mij...

Grrr Sam, buik,- en rugpijn:(. Dikke knuffel meis!!

12. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Ik heb net de vk weer gebeld.. ppfff!! Ik wordt gek hier!!! :(:(
    Ik moet nu om 10 over 3 langskomen..

Ik heb net vreselijk over gegeven en mijn hele lichaam trilt!

Kan wel janken!!

13. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    Sterkte Es!!

14. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @onrustige buikjes dikke knuffel voor jullie meiden!

hier net van de nieuwe drukker het proefdrukje gekregen en het ziet er helemaal toppie uit helemaal zoals wij het wilde :D

15. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.183
    0
    0
    Jeetje Es, dat klinkt niet zo goed meis. Sterkte en hoop dat ze nu toch echt wel iets voor je kunnen doen. Je bent bijna bij de 37 weken. Dikke knuf meis.

16. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Es Jij ook Sterkte meid.

17. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @es sterkte meid en een dikke knuffel

18. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    @ Es: dikke knuffel! Heb je al geprobeerd op een plastic stoeltje onder de douche te gaan zitten en dan de straal op je rug te richten, waar het zo zeer doet?
    Van rugweeen kun je echt heel beroerd zijn, net als van beenweeen trouwens. Probeer ze weg te puffen en laat Vincent anders vanmidag thuis blijven ipv in de kroeg te gaan kijken, zodat hij goed kan "duwen" op de botjes net boven je billen. Dat is vaak een van de weinige manieren om door die rugweeen heen te komen.

Enne...overgeven kan ook een teken zijn dat het nu toch wel serieus gaat worden. Hou je taai!

@ Nancy: hier ook m'n trouwring af en om een kettinkje om m'n nek. Idee? Wat Dithje zegt, beter nu zelf afdoen dan dat ze 'm over een week door moeten knippen. ;)

@ Suzanne: sterkte meis! Dikke knuf!

@ Laetitia: pfff, jullie krijgen het ook allemaal wel voor je kiezen zeg.

@ de rest: knuffel! heb geloof ik een beetje last van zwschapsdementie.... ;)

@ voetbal: idd een rottijd. Precies tijdens m'n slaapje ;):p

Tuinset is gebracht! Mams heeft de stoelen alvast uitgepakt. Manlief moet vanavond de tafel en hocker nog in elkaar zetten. Foto's volgen!

19. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Pooh: Ja Vincent heeft vannacht ook geduwd op die botjes boven mijn billen.. het hielp idd wel iets.
    Vincent komt om 1 uur naar huis.. en om 10 over 3 moeten we bij de vk zijn, dus hij kan niet eens weg.. ;) helaas maar jammer voor hem kan hij dus NL niet helemaal af kijken

20. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Jeetje Es! Heeft ze gisteren je bloeddruk gemeten?
    Heel veel sterkte meis!

Super Kikkert!

Wat goed dat de tuinset al gebracht is Pooh! Ben benieuwd hoor;)... Hoe is het met jouw buikje vandaag dan meis?

Deel Deze Pagina