Juli 2010 mama's deel 5

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Es09, 2 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    es sterkte meid... whaaa wat een opmerking van vin ..wel grappig dat de mannen zo de zenuwen krijgen he? haha..

nancy biedebie ring af :) nog ff en je kan hem gelukkig weer om ..jij was al vroeg actief zeg haha.. krijg je nu de zelfde bui als mij gister :(? :p hier komt manlief gelukkig ook thuis voor de voetbal ze mochten kiezen op het werk of thuis kijken nou wat denk je ...hij zit liever bij mams haha...:) zit ik toch niet alleen in mijn tuinbroekje hahah:D

sam he meid sterkte ..knuff

pooh ohhh lekker het tuinzet is er yippie.. hhmmmm voetbal tijdens je slaapje niet handig nee ... wat ga je doen slapen of toch kijken??

hier net ff boodschap bij aldi gedaan (voor heel de maand) drinken enz ... best veel altijd maar ja zal wel op mijn donder krijgen als sam thuis is en hij het ziet :$;) maar ja moest het doen.... verder wel veel last van mijn buik en bekken ..zullen de naweeén van gister wel zijn :D..maar af is af zal ik maar zeggen he....

2. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Dithje: Ja ze heeft me bloeddruk gemeten.. die was goed gelukkig.

3. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Ik ga even onder de douche! idd wat Pooh zei.. even op krukkie zitten

4. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Ahhh wat lief van Sam Angel dat hij liever bij jou is! Foei meis, zo ontzettend sjouwen met de boodschappen...

Gelukkig maar Es! Succes meis en ik hoop dat de douche een beetje verlichting geeft...

5. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Es, heel veel sterkte meid, ben benieuwd wat de vk zegt vanmiddag :(
    fijn dat het duwen op de botjes iets geholpen heeft, hij kan het ook met zijn voeten doen, zijn voeten erop zetten en dan duwen. Klinkt echt heel stom maar hoe harder hoe 'lekkerder' zeg maar ;)

@Dithje, houd dus ook niet over.. jij ook sterkte meis

@Angel, fijn dat jouw man ook thuiskomt zeg!! En eigenwijsje met je boodschappen, veelste veel natuurlijk :$

@Pooh, fijn dat de tuinset binnen is, super! :)

@Trouwring, hij zit nu om mijn pink, zit ie zelfs strak :$

@Sam, jij ook sterkte meis!

Iedereen knuffel! Jeetje wat een zware loodjes voor de meesten zeg :( Dan besef ik maar weer hoe goed ik er doorheen kom eigenlijk... ;)

6. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Bij ons staat er ook al een klapstoel klaar naast de douche, voor als ik weeën heb en lekker onder de douche wil zitten...

7. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Goedemiddag iedereen!

Evn snel een update hoe het bij de gyn was deze morgen...navelpijn, is door groei van de buik...dus een groeispurt gehad...maar de pijn is sinds gisteren en vele beter...vandaag zelfs geen last meer gehad...Baby doe het goed! Nog steedsmet hoofdje naar beneden maar ligt nog niet echt vast...alles nog potdicht daar beneden, dus is nog niet voor direct ;)! Wel een spurt in gewicht gedaan:$! Ongeveer 8,5kg in totaal aangekomen...Maar goed, ik zit er niet mee in, beebje groeit goed mee dus...

8. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    En nu ga ik verder aan de grte schoonmaak! ;)

Dikke knuffels aan iedereen!

Es, veel succes deze middag...

9. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Goed idee! Ik ga gelijk een stoel in de douche zetten! :)

Gelukkig komt Vin zo naar huis, vind het maar niks om alleen te zitten als ik me zo rot voel..:(

10. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    @ Es: hopelijk brengt de douche verlichting. Je zal d'r nu wel al onder zitten, maar blijf echt gerust een half uur zitten. 5 minuten onder de douche doet namelijk niet zo veel.
    Nou ja, dat is dan jammer voor Vincent. Maar jij en jullie kleine meid gaan nu even voor hoor! ;)

@ Dithje: mijn buikje vandaag....nog steeds hard en pijnlijk. En ook nog lekkere ongikrampen. Eigenlijk niets waar ik nog van op kijk momenteel... Maar...m'n rug voelt echt vele malen beter vandaag. Net als m'n bekken. Dus ik ben niet voor niks bij therapie geweest gisteren ;)

@ Angel: nou ja, ik denk dat ik lekker op de bank ga liggen en dan voetbal ga kijken. M'n vader belde net dat hij hier naar toe komt voor de voetbal (mams is er per slot van rekening ook), dus toch wel gezellig zo.

11. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    @Nancy: nou dat vocht van jou is ook geen pretje...:)

12. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Pippo, goed nieuws allemaal!! Houwen zo! :) Suc6 met de schoonmaak..

@Pooh, tja maar dat is niks vergeleken met jullie allemaal... Nee mag echt niet klagen, meen ik echt :)

13. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ach dit keer zijn het testen die hij niet vervelend vindt. Hij mag lekker spelen en ze observeren hem en doen spellenderwijs testjes.
    Het is heel goed gegaan. Ben trots op onze kleine man. HIj is nu naar het KDV en ik ga lekker met mijn zusjes voetbal kijken. Die kunnen elk moment komen.

Jij ook een fijne dag. En niet alleen maar poetsen he haha

14. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohh red niet het bijlezen. Zusjes auto staat al voor de deur!

Veel voetbalkijkplezier meiden. Dat we maar mogen winnen en een mooie pot mogen zien.

x
    van een voetbalgek

15. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Meiden de eerste visite is er, goeie wedstrijd HUP HOLLAND HUP!!!! :D

16. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.183
    0
    0
    Heerlijk lang gedoucht, douchekastjes meteen opgeruimd en schoongemaakt. Ga zo even het matrasje halen. Wordt hier in de buurt al een beetje gek van de vuvuzela's hoor.

Daarna eventjes boodschapjes doen denk ik. Misschien voetbal kijken maar alleen is daar ook geen hout aan.
    Mannetje is geheel in het oranje op zijn boxershort na naar de Rai met collega's en vrienden. Hij liever dan ik. Komt hoop ik rond etenstijd weer thuis maar reken er niet op.

17. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    manlief is net thuis gekomen heeft zich omgekleed en is dus weer weg (voetballen bij zijn moeder kijken) lekker gezellig want ik wilde heel even samen wat eten en meneer was er zoef weer vandoor.

18. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @voetbal kijkers veel plezier!

19. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Kikkert: Mannen en voetbal ppff breek me de bek niet open!!

20. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    hier trouwens sinds 2 dagen last van mijn liezen,onderbuik en onderrug. ik begin nu toch wel te merken dat de laatste weekjes aangebroken zijn, opzich heb ik zoiets van dat het kleintje maar lekker blijft zitten tot de 40weken maar aan de andere kant denk ik och laat maar lekker komen vanaf de 37 weken hihi

Deel Deze Pagina