om gek van te worden...hij was serieus nerveus hahaha maar jou mannetje gaat nu toch niet kijken he of wel?
ja Vincent is wel gegaan, maar dat heb ik ook toegezegd hoor.. hij gaat de eerste helft daar kijken.. om 10 over 3 moeten we toch bij de vk zijn. Mijn vader komt hier ook zo heen dus alleen ben ik niet
@es dat laat zich dan wel weer doen...maar ja ondanks dat heb je toch het liefste je mannetje bij je in de buurt op dit moment. hoe is het trouwens nu met je? en wat lief van jou papa
Bekijk bijlage 78620 Bekijk bijlage 78620 Bekijk bijlage 78620 Bekijk bijlage 78620 Bekijk bijlage 78620 Bekijk bijlage 78620
onrustige buikjes:: sssssssssssssssssssssst of doorgaan en bevallen Lea: sterkte met je paps rest een heeele dikke knuff ik ben het vergeten Hier vriendlief weg voetbal kijken, dani is bij mijn ouders, ik ben begonnen vanmorgen wou een klein beetje doen en toen jajajaja kwam ik weer terecht in een aanval van de gordijnen( die zijn net gewassen 4 mnd gelee) tot benee weer alles schoongemaakt wat angel gister had had ik nu weer veel slijmverlies, t plankje voor dani is binne en nu ga ik ff niks doen
:x hoe moeilijk is het nou om een klant (telefonisch) goed te woord te staan??? heb net met prenatal gebelt (2de keer) en ik word werkelijk van het kastje naar de muur gestuurd :x dus ik heb gezegt als ze niet op tijd terug bellen dan kom ik wel ff langs want dit werkt echt niet
Es: meid pfff ik hoop voor jou dat het doorzet, zo is het echt niet te doen spreek die bby maar eens goed toe!! Kikkert: jaa prenatal
@mamachan en het domme is ze kunnen godsamme voor veel geld iets aan ons verkopen dan ga je er toch niet zo mee om want we gaan toch (mits ze ons fatsoendelijk verder willen helpen) toch de phil&teds vibe kopen (wel show model) want onze ouders en broertjes willen nl bij leggen en dan hoeven we zelf bijna niks meer te betalen eraan
oke das wel erg fijn idd, maar idd wat een dozen daar ben ff naar de hema moet een parasol voor de kinderwagen speedi en heb me laten vertellen dat die van de hema dr ook op kan die van de prenatal kost gvd 40.00 plus nog zo n clip
ben net terug gebelt door prenatal en we gaan vanmiddag de kinderwagen toch halen....we moesten eigenlijk nog een extra babynestje kopen (70euro) maar ik zei tegen die vrouw nou luister de kinderwagen is beduidend bekrast en dan vind ik het nog duur dus dan wil ik voor dat geld wel het babynestje erbij hebben....en dat doen ze dus ikke ben blij maar die krassen op het frame van de kinderwagen gaan we gewoon laten spuiten dan zie je die niet of nauwlijks meer.
Super Kikkert!! Hier steeds meer last van mn rug en buik en komt nu ook richting benen.. Aan de ene kant denk ik voorwerk, andere kant weet het niet.. Heb manlief iig ingelicht dat hij zn telefoon bij de hand moet houden !!
Kikkert: fijn dat het nu toch opgelost is maar wat een dozo's bij de Prenatal he... heb ik ook al vaker ervaring mee gehad. Maar helaas is hier in het zuiden verder niet zo veel te vinden dus kom je toch steeds weer bij ze uit. Mamma Chan: veel succes bij de hema! Es: voel je je al beter na je douche? Hier: Net uit bad en iPhone is gebracht geworden!!!! (Roger moest de deur open doen net toen het spannend was bij de wedstrijd... en dan duurde het ook nog extra lang want mijn abonnement staat op zijn achternaam maar mijn paspoort en rijbewijs staat nog alleen op mijn meisjesnaam (was nog niet getrouwd toen ik die kreeg) dus helemaal moeilijk doen. Maar uiteindelijk toch gekregen. Hij is nu aan het synchroniseren dus ben eens benieuwd hoe lang dat gaat duren. Chrudsje je kan nu geboren gaan worden!!!! :-D
hee meiden Pooh leuk je tuinset, fotos? es succes bij de verlos Nancy wat naar zeg dat je zon vocht vasthoudt meid, die baby mag wel komen nu Pippio fijn dat alles weer goed is, en netjes zeg 8,5 kilo. Ben bij de bank geweest, en het krediet kon worden opgeheven met alleen mijn handtekening, omdat ie op 0 staat. De gezamelijke rekening kon niet worden opgeheven, maar mijn naam kon er wel af. Dus ik ben nu van mijn ex af. Een hoop tranen voor niks haha, maar ben zo blij. Bij de verlos was alles goed, ze ligt ver genoeg ingedaald dat het geen kwaad kan als vliezen zouden breken. Kreeg ook een lijst wanneer ik moet bellen. Ze zei dat ik zon mooie soepele buik heb, ze verwacht geen striae. Ben benieuwd. Hier geen voetbalkijkers hahaha xxx
Eline: wat fijn dat je eindelijk van die rekening af bent meis. En ook fijn dat het uiteindelijk allemaal zo makkelijk ging!
dus het is je gelukt! Mooi zo! Geeft niks die tranen, het is nu helemaal opgelost En super dat het goed was bij de vk. Jouw dag is weer goed!
@eline super meid dat het bank probleem opgelost is en jij nu verlost bent van je ex. en ook fijn dat alles goed was bij de vk @leatitia ja das idd waar hier in het zuiden liggen niet zoveel babywinkels, dus jij begrijp wat ik bedoel hihihi. fijn dat de i phone binnen is meid! @sam spannend....
Sue is je beeb al ingedaald? Ik heb dat dit keer heel goed gevoeld en deed hels pijn! Bij mn dochter niks van gevoel, dus kan blijkbaar allemaal... Zo Es, dat zal voor jou ook niet lang meer gaan duren dan! Spannend hoor! Hoop eerlijk gezegd niet op dagen en nachten lang weeen voor je... Iemand nog tips tegen extreme vermoeidheid? Heb afgelopen nacht van 9 tot 6 geslapen en daarna vanmorgen nog van 10 tot 12 en nog zooooo vreselijk moe. Als ik ook lees hoe actief jullie nog zijn, ik ben al blij als ik op een dag de boodschappen doe. Verder kom ik gewoon niet. Baal er enorm van, want er liggen nog behoorlijk wat -moet voor de bevalling geregeld zijn- klusjes op me te wachten!
@guppie is je hb niet te laag? hier ook heel moe maar de nestaldrang wint het van de vermoeidheid en ik moet wel ivm flink veel haren van de hond en dylan (tis ook omdat wij in een flatje wonen). en lekker slapen hoor als dat gaat, dan heb je het ook echt nodig meid