@angel speciaal voor jou ik kwam hem toevallig tegen Marktplaats.nl > Nieuwe kinderwagen van rockstar baby beige/ zwart - Kinderen en Baby's - Kinderwagens en Combinaties
Eline ooh meid wat fijn zeg!!! En alles goed bij vlos, make your day meid!! Guppie: Ik zou idd je hb ff laten checken als je zoooo moe bent.. Hihi Jil vindt voetbal mooi op tv !! roept ze OCH als er iemand valt..
hihi hier in de buurt hoef je geen tv aan te zetten ik weet precies hoeveel goals er zijn gevallen hahaha wat een drukte op de straat (qua geluid dan he )
eline ohhh wat goed dat je bent geweest meid je bent van je ex af yoehoeeeee .... en tranen maakt niks uit .. sam he bakkers meid wordt dus steeds erger??? nou wel spannend hoor meid..zit er ook regelmaat in?? knuff hier al 2-0 yoehoeeee hier de foto van mijn tuinpakje ahhaha....
HAHA prachtig Angel !!! Nou regelmaat.. zo ongeveer elke 2/ 3 minuten en houdt zo'n dikke minuut aan.. Begint nu ook wel zeerder te doen.. MOet ik hier nou mee !
voor alles erop en eraan (op regenhoes na) 369euro, het frame is wel bekrast maar goed das over te spuiten en voor de rest ziet het er nog goed uit.
Ehhhh, dat klinkt mij wel als regelmaat in de oren hoor Hoe lang heb je dat al? (heb ik denk ik ff overheen gelezen)
Sam: spannend!!! hou je in de gaten net ff oud papier weggebarcht, de auto moet gezogen worden pow ow ow wat een drang ineens es: nog geen nieuws??
hahaha Angel! leukk!! Hier net terug van de VK, ze kon weinig voor me betekenen helaas! t is gewoon afzien dus Mag wel paracetamol slikken, dus heb er net maar gelijk 1 genomen.. en veel rusten! Ik heb gewoon pech, en dus veel last van het voorwerk en voorweeën Ik ga even een uurtje plat..
hb laten checken dus, waar doe ik dat? Moet maandag pas weer naar de vk. Zou ik ook bij de HA terecht kunnen? Sam spannend! Ben je bij jildou ook eerder bevallen?
Guppie: kun je ook gewoon bij de ha laten doen. Maar meestal als je de vk belt dan kun je ook wel even langskomen om hb te laten checken hoor.
Doe rustig aan meid! Jammer dat ze niets kan doen. Hopelijk werpt het voorwerk straks zijn vruchten af