Juli 2010 mama's deel 5

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Es09, 2 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    en dat was eerst ook onze reden om het dus niet te doen totdat we deze zagen en och dan maar een paar krasjes

2. J2J

J2J Bekend lid

4 sep 2009
    965
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Es, hoop dat het op paracetamols vol is te houden, het is wat!

@Sam, spannend! Mocht het doorzetten, zet 'm op!

3. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Bij Jildou bevallen bij 41w 2 dagen ;) Dus niet echt :p !!
    Ik bel nog niet. Ik weet niet hoef ze nog niet echt weg te puffen ofzo.. Dit heb ik al iig vanaf half 2 zo als het nu wordt.. Maar vanochtend hele ochtend ook al wat.

4. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    angel geweldig je pak hahaha

Guppie wat naar dat je zo moe bent. Slapen doe je wel genoeg zo te lezen. idd even langs verlos voor hb.

Es jammer dat ze niets kon doen verder.

Sam spannend bij jou dus ook.

xxx

5. Mirie85

Mirie85 Actief lid

19 jan 2010
    235
    0
    0
    Thuis mama
    Noord-Holland

Voor dat bedrag maakt het idd niet uit een paar krasjes.
    Ik was eerst op zoek op marktplaats maar daar vragen ze nog niet niet de winkel prijs. Dus toch maar een nieuwe besteld.
    Nou lucky you:D

6. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Nou ja Sam, het kan maar zo beginnen he...
    Zat me toevallig af te vragen wat er eigenlijk bepaaltat dat de bevalling begint.
    Merk dat ik zo langzamerhand het knopje wel aan het omzetten ben. Kan ook niet eeuwig zwanger blijven he, hahaha!

7. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    Hmmm, moet je normaal niet bellen als je een uur lang om de 5 minuten gedurende minimaal 1 minuut weeen hebt?
    Anders kijk je het nog ff aan, maar ik zou op een gegeven moment toch maar ff bellen hoor ;)

8. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @ Es, jeetje meid wat ontzettend balen dat ze niet meer voor je kunnen doen en je de pijn maar gewoon moet ondergaan nu. Hopelijk zakt het een beetje na de paracetamol.

@ Sam, nou meid dat klinkt toch als het echte werk. Zou niet te lang wachten met bellen meid. Het is tenslotte niet je eerste.

@ Angel, geweldig je oranje-outfit. Het was letterlijk en figuurlijk een ballenwedstrijd maar misschien heeft het toch een beetje geluk gebracht;).

@ Eline, meid super dat je nu helemaal klaar bent met je ex. Het moet het nu maar lekker zelf uitzoeken. Ach en die traantjes, ze luchten op en je hebt een excuus.

@ Pooh, dus je tuinset is binnen, helemaal super. Geniet er lekker van.

9. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Neej dat is wel zo, maar heb nu nog niet het idee dat er echt wat gebeurd.. al is de kleine wel heel rustig.. En idd Pooh moet bellen na 1 uur om de 5 minuten weeën... Maar dit is de hele middag al zo.. Heb stiekem niet het idee dat ik bezig ben. HAHA mag van mij ngo wel even duren om eerlijk te zijn.. anders ben ik straks nog 4 weken voordat kor vakantie heeft alleen met 2 kids en 2 honden ;)

10. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    sam ga jij nu aan struisvogel politiek doen??:D denk dat het niet verkeerd is om ff te bellen meid ? want dit houd dus al zon dikke 2uur aan ..en elke bevalling is anders he kwa begin??

11. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    es dank je hahah... he meid wat vervelend dat ze niks kon doen ? hopen dat het voorwerk stopt of gauw een keer doorzet voor je..

dank jullie wel dames heb zeker een beetje geluk gebracht he hahaha....

12. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Fijn Pippo dat je nu duidelijk hebt over de pijn aan je navel en dat beebje het goed doet! 8,5 kg is echt super netjes hoor meis:).

Super Pooh dat de therapie van gisteren verlichting heeft gebracht! Zo hoort het ook;)... Wel minder dat je buikje nog zo onrustig is, maar wat je zegt meis kijk nergens meer van op;).

En Lizz, nog voetbal gekeken?

Zooo Mamma Chan goed bezig vandaag;)!

Dat is super Kikkert toch de kinderwagen:D!

Hmmm Sam... Zou toch echt even bellen hoor meis! Je kop in het zand steken omdat het nog wel even mag duren heeft niet zoveel zin hoor meis;). Misschien ff onder de douche om te kijken of het toeneemt?

Woehoe Eline:D:D! Super goed nieuws meis en een hele opluchting denk ik... En dan zeggen we nu, "bye bye ex, tjussie en tot nooit weer ziens:p"!
    Heerlijk ook dat alles goed was bij de vk!

Misschien toch even je hb laten checken Guppie?

Hier; vond de wedstrijd maar zo-zo hoor... Ach ja, toch weer tijdverdrijf he:p? Bed staat op klossen en de springplank er naast;)... Sjonge zeg wat een hoogte:$!

Whahahaah Angel:p!

Jeetje Es dat wordt echt afzien zo te lezen:(! Dikke knuffel meis....

13. ShellyBerlijn

ShellyBerlijn Bekend lid

27 apr 2009
    553
    0
    0
    http://biancaleblanc.etsy.com
    Berlijn, Duitsland

Maat XS... maar moet nu qua broeken maat M hebben... heb laatst zelfs op de zwangerschapsafdeling van de H&M een korte broek van maat 38 gekocht :$:$:$

14. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve Sam, je weet dat het bij een volgend kindje veel sneller kan gaan als het eenmaal doorzet. Dus hou het nummer van de VK wel in de buurt. Heel veel sterkte in iedergeval meis.
    x

15. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Hihihi meis, kan mij voorstellen dat het een shock voor je was;)!

16. ShellyBerlijn

ShellyBerlijn Bekend lid

27 apr 2009
    553
    0
    0
    Berlijn, Duitsland
    2:0!!! Wat een wedstrijd zeg... kwam maar langzaam op gang! Had veel meer actie verwacht! Ach ja 2:0 is toch wel fijn. :D

Hopelijk gaat alles met iedereen goed! Hier alles hetzelfde. Ga zo eindelijk eens mijn koffer klaar zetten.

xo

17. ShellyBerlijn

ShellyBerlijn Bekend lid

27 apr 2009
    553
    0
    0
    Berlijn, Duitsland
    Ja is toch niet normaal??! Mijn man zei.. 'Je bent groter dan je denkt' (we hebben namelijk geen grote spiegel in ons huis, dus ik heb geen idee hoe groot mijn buik nu echt is...maar die heb ik eens goed bekeken in de paskamer... WHOA)

18. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    @ Es: balen meis, dat ze niet meer voor je konden doen. Dus er zit weinig anders voor je op dan een paracetamolletje nemen en zoveel mogelijk proberen te slapen. Warme douche en Vincent kan z'n duimen vast nat maken voor de vele massages die hij je moet gaan geven. Een hele dikke knuffel meis! Die kun je goed gebruiken.

@ Sam: bel nou maar ff meis.... Wat Angel zegt: ga je nu aan struisvogelpolitiek doen ;)
    Je zal niet de eerste zijn die met een 2e pas bij de persweeen doorheeft dat het toch wel wat serieus is.... En 2e kindjes worden vaak een stuk sneller geboren dan 1e kindjes he?

@ de rest: sorry, mams is nog steeds hier (echt super) dus ik vind dat ik het niet kan maken om heel lang online te zijn. Maak het vanavond goed met jullie! (en dan hopelijk ook foto's van de tuinset, de tafel en hocker moeten namelijk nog in elkaar)

19. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Zo shelly dan had je echt een klein maatje hahaha. Dan is een m een hele schrik. Alles verder goed met je?

Dithje dus je moet springen nu hahaha. Wel lekker dat het nu klaar is. Hoe is het nu verder met je, en met de dunne?

xxx

20. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Maar ze zijn wel wat pijnlijk maar hoef ze niet weg te puffen ofzo.. HAHA.. ooh ik weet het niet.. Aan de andere kant wil ik wel graag ff douchen om te kijken wat er gaat gebeuren, maar ik zit hier nog met Jildou... Kor komt over 3 kwartier thuis.. Net aardappelen geschild en ze komen toch al gauw om 2/ 3 minuten en houden ruim minuut aan :p...

Deel Deze Pagina