@Es, jij hebt gewoon pech!!? Nou zeg daar moet je het dan mee doen Niet leuk! Sterkte meis @Sam, ben je bezig!? Kzou gewoon ffies bellen hoor, maar begrijp je ook wel weer een beetje, zo ben ik ook 8) Sterkte @Angel, geweldig die broek! hihihi @Eline, jeeeeeeeeeeeeeeeh wat goed zeg van die rekeningen YAHOE!! Nu ben je helemaal van dat zielige mannetje af GNEGNE @Kikkert, nou schiet lekker op met die Prenatal :x Maar toch voor elkaar gekregen, joepie!! @Shelly, maat 38!? en dan dit gezichtje?? --> Haha mooi maatje hoor, teken ervoor @Dithje, ja hoog he dat bed! Ben je ook een kleintje?? @Guppie, sterkte met je vermoeidheid @Hier, visite is net half uurtje weg, zo hoort het! Waren 2 collega's van Bas met een van hun dochters, was heel gezelli. En de wedstrijd; tja ze hebben gewonnen maar vraag niet hoe he Onze arme kat werd helemaal leip van de toeters en die kleine in m'n buik ook hihi 8) Zometeen lekker makkelijk pannenkoeken eten! Met spek en kaas en stroop
Hey Eline! Ja alles verder prima hoor. De gezwollen toestanden zijn weer voorbij, alleen mijn allergie is nog steeds heftig aanwezig, maar ja ach! Wat doe je eraan. En hoe is het met jou dan?! Nancy haha nee ik vind het ook geen vreselijke maat in het algemeen, maar om van een 34 naar 38 te gaan in zo´n korte tijd! Dat is toch wel een shock
Heb net toch maar ff tasje voor Jildou klaar gemaakt mocht ze moeten logeren vanavond ! En ook nog maar ff paar dingen voor mezelf gepakt.. Ooh er zit hier iemand illegaal aan mn camera !
Fijn om te lezen Shelly dat het goed met je gaat meis! Heel logisch hoor Pooh dat je niet zoveel online kunt zijn als je moeder er is! Tot vanavond meis en ben erg benieuwd naar je tuinset! Dunne is op Eline, dat kan ook niet anders na gisteren8)... Gaat redelijk, houd niet echt over maar ja van klagen wordt het ook niet beter he! Dus we houden de moed erin en blijven positief, hoewel dat wel lastig is hoor zo af en toe... Sam meis, wil je mij een plezier doen en bellen?! Jeetje, zie het zo voor mij dat je straks moet gaan persen... Zeker ook een kleintje Nancy, alhoewel ik nu huge ben! Flauw... Ben zo'n 1.66 volgens mij! Hoe gaat het met jouw hoge bed dan, er nog niet uitgevallen? Daar ben ik een beetje bang voor namelijk. Heerlijk meis zulke visite die snappen wanneer het klaar is en weg moeten. Jummie pannenkoeken! Hier bloemkool, aardappelen en boomstammetjes...
HAHA nog even geduld hoor !! Wat moet ik zeggen, denk dat ik weeën heb ?? Vind mezelf nog veel te vrolijk HAHA!!
@Sam, oei Sam het wordt wel heeeeel spannend nu voor jou hoor @Dithje, ja hier ook eentje, 1.60m 8) Nee nog niet uit bed gevallen, gaat ook niet gebeuren denk ik hoor, het went snel Bleh bloemkool Eet het wel maar niet mijn favoriet
Sam wat spannend!!!! Ga even bellen Dithje hier in Duitsland verwachten ze helemaal niet dat het bed hoger wordt gezet. Grappig he? Zou ook geneens kunnen met dat solide bed van ons. Is dunne alweer voorbij? Ik had het een tijdje geleden samen met krampen..
Zit net wel te lezen verschil met voorweeen. Weeen hebben een aanloop een piek en uitloop en dat heb ik dus wel...
Kreeg trouwens gisteren een leuk bericht in mijn mail Vond 'm wel grappig Misschien leuk voor op je Hyves op babypagina ofzo.. Kheb 'm bijv op mijn Hyves staan 8) Kijk maar eens...
Volgens m'n yogalerares kunnen die ontsluitingsweeen (zeg maar de eerste zoveel centimeter) inderdaad wel wat pijnlijk zijn, maar zo "goed" te doen te zijn dat je niet nog hoeft te puffen..... Zou mij niks verbazen als je toch begonnen bent hoor....
dat bedoel ik ... bel nou gewoon maar ff. Voordat de vk bij je is, is Kor thuis en kun je lekker onder de douche gaan staan...
Neej mij eigenlijk ook niet meer Pooh.. Kor komt zo thuis, ga ik ff onder de douche en zien we dan wel weer .. Hij is er al bijna zei hij !!
ja en tot dan toe kun je nog wel lachen en hele gesprekken voeren.. tot dat het moment komt dat je rond de 5cm zit... zegt men en dan wordt het toch echt hoogtijd om te gaan met de banaan
ahhh wat spannend Sam! En wat ben je relaxt! Nou ben erg benieuwd of het zo ver is! Ik zal voor je duimen!