Sam:: succes!!! es: hmz hoop dat het voor jou doorzet dan Oow ik was zooo benieuwd hoe het met beide was.. hihi dit is killing hier ook onrustige buik.. btje bloed bij het slijm is dat raar? kikkert: mooi zeg dat je je kinderwagen hebt eeeh verder nie zoveel gelezen was gefixeerd op es en sam
@es rustig aan en veel plezier vanavond. en wat betreft een 2de bevalling....ik denk dat je bij een 2de er in zekere zin veel rustiger onder bent omdat je weet wat je "moet" voelen en dus ook niet zo snel in de "stress" schiet. want ik heb zelf b.v heel veel last van de indalings/voor weeen maar als ik dat bij dylan had gehad dan was ik volgens mij meteen in de stress geschoten terwijl ik nu denk nee das nog niks. maar jou gevoel is geheel normaal hoor denk dat alle dames die voor het eerst mama worden dit hebben
Aagjes !! Nou vk is net weg. En wat ik zelf ook al dacht, niets aan de hand toch gewoon voorwerk. Maar nu weten we het wel zeker. De kans is ook niet zo groot dat de kleine nu al komt terwijl ik met Jildou zover overtijd liep !!
Hmm bij Jildou was ik ook wel vrij rustig moet ik zeggen. Maar goed, toen was ik er ook wel zo'n beetje klaar voor !! Dus helaas dames geen baby voor ons vannacht !! Maar mn vk vond dat ik perfect tijdstip had uitgezocht om te bellen, kon ze mooi ff voor spreekuur vanaf half 7 langskomen !
Zo, mams is weer weg en we hebben heerlijk wraps gegeten. Hihi, volgens mij wel HET recept voor maagzuur, maar dat zien we zo wel weer Sebas weigerde te eten...echt heel zeldzaam. Nou ja, dan eet hij maar een avondje niet. Z'n toetje ging er wel goed in. Hij heeft reserves genoeg Manlief heeft de tafel en hocker in elkaar gezet, dus de foto's volgen zsm! @ Sam: nou ja, je kunt het maar zeker weten toch? Wel grappig dat er in het voorwerk ook zo'n regelmaat kan zitten. Zei ze daar nog wat over? Je had ons wel in spanning hoor! @ mamachan: klinkt als een stukje van je slijmprop @ kikkert: gefeliciteerd met jullie kinderwagen. Kan me voorstellen dat je jullie allebei zo blij zijn als een kind! @ Es: veel plezier vanavond. Wel lekker hoor, ff een beetje afleiding. @ Sue: het lijkt mij niet gek hoor, als je niet meegaat. Je bent hoogzwanger! Zei Bart z'n advocaat daar nog wat over? @ Koekkie: toch nog kunnen genieten van je eerste verlofdagje, dat had je niet verwacht toch? Heerlijk verlof! @ Shelly: hihi, kan me voorstellen dat het voor jou dan shocking is als je in korte tijd zoveel "groeit", zeker als je geen grote spiegel hebt om de "tussenstand" te kunnen volgen @ Eline: en, heel opgelucht zeker dat het nu achter de rug is?
Sorry Pooh, maar kon niet typen onder de douche !! Ja dat kan wel zei ze. Nou ja, weet nu wel zeker dat ik vannacht niet ineens beval, ja wat niet kan natuurlijk !! Maar zoals ik al zei, ze acht de kans niet zo groot dat ik nu al beval.. Dus ik ga nog even struisvogel zijn !! Als het zo pijnlijk blijft, kon ik wel ff 1000mg pcm nemen.. Dus maar ff zien hoe het straks gaat.
Ach dan maar een rennie straks !! Ik krijg op het moment overal zo'n beetje maagzuur van s avonds volgens mij
@ Sam: hihi, nou het is je vergeven hoor, dat je niet kan typen onder de douche Goed om te weten, dat voorweeen ook regelmatig kunnen zijn. Dan hoef ik me ook niet meer bij de eerste de beste regelmaat gelijk op een bevalling te verheugen En dat maagzuur, ja echt erg hier ook. Heb van de week 1x geen last gehad: maar toen hadden we lekker stokbroodjes bij de tv en heb ik denk ik totaal een half stokbrood met brie op
@Sam, fijn dat het 'niks' was... gelukkig en nu ben je gerustgesteld (en wij ook ) @Kikkert, haha trotse papa @Pooh, eet Sebas normaal goed? Dan mag het best een keer inderdaad.. Gaaf de tuinset hoor, zo komt alles stukje bij beetje op orde he. ben benieuwd naar de foto's @Hier, voel me ineens BLEH enorme opvliegers en harde buiken ineens.. ga ff languit op de bank denk ik
Haha Nancy neem jij het van mij over?? !! Ben wel gerustgesteld hoor.. Dacht net dat het over was, maar begint nu toch weer behoorlijk..
@ Nancy: normaal eet hij als een bootwerker. Alleen wraps en rijst is ie niet zo dol op, lees: eet hij gewoon echt niet! Verder is het echte een HBG-tje hoor. Af en toe is hij in staat om zelfs z'n bord op te eten (bij vrijwel alle soorten pasta, stamppot andijvie, zuurkool etc.) He, balen dat je je ineens zo rot voelt! Lekker languit op de bank.
@Sam, ach nee hoor, denk dat de pannenkoeken niet zo goed zijn gevallen, voel me gewoon zo wattig heel 'raar' voel ik me @Pooh, haha HBG-tje die Sebas, is dat er niet eentje van mij??
En eentje met het tafelblad uitgeschoven. Sebas test gelijk ff de hocker Let niet op z'n haar en z'n lekker smoezelige shirt, hij heeft vandaag vanaf kwart over 9 alleen maar buiten lopen schooieren