Juli 2010 mama's deel 5

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Es09, 2 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    HAHA oké Nancy.. maar lekker rustig aan dus ;) !!

Pooh: HAHA maar dat zien wij niet op zo'n formaat!! Mooi hoor :D !!

2. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    @ Nancy: hihi, zou je bijna zeggen he? Maar wij kunnen er ook wat van hoor. Wedden dat jij ook een HBG-tje krijgt?

3. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Hi hi,

Zoo,... er is weer volop gekletst. Heeft wel iedereen zijn benen bij elkaar gehouden?

4. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Mooie set pooh!! 8)

Nancy: Ga jij ook beginnen met ''rommelen''? :p

Wij gaan er zo vandoor, dus misschien tot vanavond of anders tot morgen :D

5. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Fijn dat alles goed was bij de vk Sue! Ik vind het niet gek als je niet mee gaat naar de rechtbank hoor meis... Kan het zelfs heel goed voorstellen!

Whahaah geweldig Kikkert:D!

Hmmm ook voorwerk dus Sam... Nou ja, wat je zegt nu weet je het tenminste!

Super dat de tuinset in elkaar staat Pooh! Wow, mooi hoor:D:D.

Getsie Nancy, knuffel meis!

Veel plezier Es!

6. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Nee hier voelt het niet als rommelen, voel me ineens niet zo lekker :( echt BLEH

7. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.183
    0
    0
    Was ik weer.

Eline
    , wat fijn dat alles is geregeld bij de bank zeg en ook nog alles goed bij de vk. Lekker meis. Jouw dag kan niet meer stuk.

Angel....GE-WEL-DIG die tuinbroek!!! Hij past niet helemaal meer idd maar ziet er wel te gek uit hoor.

Guppie, heb van die dagen dat ik alleen maar kan slapen en sommige dagen heb ik weer onwijs veel energie. Anders idd even laten checken meis.

Goede deal Kikkert voor die wagen. Heb er veel goede dingen over gelezen hoor. En je kan lekker aan de wandel met beide in de wagen.

Es, wat rot voor je meis. Hoop echt dat het dan goed mag doorzetten bij je. :( Dit is niks om nog dagen of misschien weken mee door te blijven gaan. Dikke knuf voor jou meis.

Sam, bij jou ook spannend!! Voorwerk? Het klinkt als het echte werk. Maar ja alleen de tijd zal dat uitwijzen....

Shelly, jij was echt een petit meissie dan. Schrikken dan om een m(38) te moeten kopen. Alles voor het goede doel toch?

Hihi...Dithje een springplank. Is het zo erg?? :$

Nancy, lekker pannenkoeken, mijn verslaving nu tijdens de zwangerschap. Eet het veel te weinig.
    Netjes van de visite dat ze vanzelf weggingen. Goed geregeld!!
    Hey, neem jij het over van Sam??

Pooh, wat een mooie tuinset zeg! Lekker dat je mams de hele dag is gebleven.

Hier, vanmiddag het matrasje gehaald voor in de wieg. Meteen maar even het wiegje opgemaakt. Toen even langs m'n mams en ook nog even langs m'n oma. Die zat al te wachten op een telefoontje van me dat de kleine geboren was. Ze dacht begin juni dat het kwam. De schat.

Verder net mannetje van het station gehaald. Oh oh oh.... heb hem meteen onder de douche gezet en nu ligt hij op bed. Hij is moe....ja tuurlijk! Nooit teveel gedronken maar moe heet dat. Ach, hij mag ook wel een keertje hoor. ;) Als het maar gezellig is geweest want de wedstrijd was echt niks aan vond ik.

Net lekker patatjes en een kaassouffle voor mezelf gemaakt. Geen zin om te koken. Ga zo een ijsje nemen. Had trek in twix icecream maar die hebben ze niet bij onze supermarkt. Tjonge.

Oja de kleine had vanmiddag de hik en terwijl hij dat had voelde ik hem weer draaien. Hij draait nog zoveel. Snap er echt niks van hoor. Of hij is zo klein of ik heb zoveel vruchtwater dat dat nog kan.

8. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Haha ga jij het nou spannend maken?? :D !!

Dithje: Ja vk zei ook, kom liever nu ff kijken dan dat ik vannacht om 2 uur gebeld wordt en er niets aan de hand is ;) !! Tuurlijk ik kom wel hoor :p !!

9. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Nou ja, erg niet Lizz maar wel hoog hoor;)! Super meis dat je het wiegje hebt opgemaakt, leuk he? Ach wat schattig van je oma... Was een beetje in de war dus, de arme schat! Heerlijk petat gegeten, jummie!

10. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Lizz: Hihi mannen!!! Wat schattig van je oma! En wiegje klaar.. Nou je kunt bijna los :) !!

Pff ik word er best wel een beetje gek van, hoop echt niet dat dit nog 4 weken gaat duren.. Pfff.. Maar goed, we komen er wel!

11. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    goedeavond!!

Niets terug gelezen ff geen puf voor het is weer zoveel;) kletskousen!

Is er nog iemand bevallen?!!
    Sam zijn operatie is helemaal goed gegaan, ik heb het nog niet gezien maar hij was zooo STOER!! Helemaal niet gehuild tijdens inbrengen infuus en daarna bij de verdoving ook helemaal niet!
    Ik vond de verdoving wel erg heftig hoor dat hij dan zo slap werd enz..
    Hij moet nu tot morgenochtend een vebandje voor zijn oog, ben heel benieuwd naar het resultaat hoor..

Dit was mijn EGO bericht hoor;) Maar ben toch zo trots op mijn grote kleine man..'
    Ik voelde me vandaag buiten de zenuwen om echt super net alsof de beeb er rekening mee hield zo grappig..

Hoe is het hier?? Wat heb ik gemist??

12. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Lizz, nee geen harde buiken meer maar voel me gewoon echt niet lekker... Misschien ziek? :(
    Ach die arme oma van jou :$;) en ik kreeg zaterdag op de BBQ ineens een twix ice cream van de gastvrouw, was inderdaad vergeten hoe lekker die eigenlijk zijn :p
    haha moest je hem inzepen? :p Ja hoor moet een keertje kunnen vind ik ook hoor :)
    Dat eigenwijsje van jou weet ook niet van ophouden he ;)

@Sam, sterkte meis niet fijn! :(

@Bellamano, wat fijn dat de operatie goed is gegaan en Sam zo een bikkel was, super!! :)

13. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    bellamano, veel gerommel maar gelukkig nog niet iemand bevallen. Sam heeft wel kenmerken van het echte werk!

14. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Ahhh wat super stoer die Sam van jou Bella! Kan mij voorstellen dat je ontzettend trots op hem bent:D.

Hier; mijn moeder komt net verse aarbeien uit eigen tuin brengen, jummie:D!

15. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    net ff een test rondje gemaakt met de kinderwagen en ik moet zeggen het loopt lekker :D . dylan vind hem ook helemaal geweldig (want hij zit er heel hoog in).

ik ga nu even op de bank liggen/hangen want ik heb weer last van mijn onderkantje, manlief begint hem steeds meer te knijpen want wanneer zal het nou toch eens gaan beginnen bij ieder kreuntje of pijntje zegt hij meteen enne enne...??? maar hier is het alleen nog voorwerk.

16. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    nou ja zeg ik kijk net op een hyves van iemand die de straat achter ons woont en hebben ze hun kind van 1 1/2 gewoon een sigaret in de mond geduwd en ja ook nog eentje die aan was....das toch van de zotte of niet dan????? ik heb zelf gerookt en manlief(nu nog) maar dat gebeurd hier dus echt niet

17. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.183
    0
    0
    Ja, maar merk wel dat ze echt oud wordt hoor. Ze zei ook nog, je lichaam verandert. Je buik zit niet meer zo naar voren maar gaat naar beneden. Wel schattig dat ze dat dan weer ziet.

Hoefde hem niet in te zepen gelukkig...haha..zo erg was het nog net niet.

Vandaag weer even gefietst maar met opstappen wordt dat toch wel lastig hoor. Die buik komt gauw tegen je stuur aan. Verder vond ik de hobbels(keienstraat) niet zo heel lekker.

18. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Jeetje Kikkert, neej idd belachelijk!!!

Lizz: Ja fietsen doe ik sowieso niet meer.. Heb ik een moederfiets die vrij zwaar fietst, dat zit echt niet fijn! Terwijl ik met Jildou nog heel lang kon fietsen.

19. mama van Perine

mama van Perine Bekend lid

20 nov 2007
    540
    0
    0
    Boerin in Frankrijk
    Exideuil, Frankrijk
    he dames,

hier vanmiddag op echo controle geweest en weer helemaal goed gekeurd. brusje is nu +-2500gr en volgens de grote berekening 34 wk+3 dgn oud! dus 1 weekje verder dan op mijn banner staat. Verder ziet de gyn geen reden tot nu toe om de bevalling op te wekken, moet deze keer netjes wachten tot de weeën zich aandienen, was het laconieke antwoord en wanneer dat is o ergens tussen nu en 6 wkn:D Leuke gyn heb ik hè;)
    Hij heeft zich zelfs nog ff kwaad gemaakt over die vervangende stennisschopper van vorige maand!

Enne morgen mag ik weer terug naar 'm voor het inwendige gebeuren + alg controle......dat doen ze hier niet op dezelfde dag
    enkel indien ze een gegronde reden hebben.

kortom alles was prima!

20. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    Goed Es, dat je de mannen vanmiddag niet thuis hebt laten komen. Ongemerkt ga je dan toch weer teveel doen
    Was het gezellig met je pap?
    Haha, die Vincent….voel je het hoofdje al?
    Bah dat je zo’n last hebt….hoe weet je nou ooit wanneer het echt begint dan?!

MamaT, waarom denk je dat de kleine niet meer beneden ligt? Bedoel je in stuit of niet in het bekken? Bij mij ligt de kleine namelijk wel al in het bekken maar zit nog steeds tegen mijn ribben aan boven

Nancy, zou je ring de komende tijd maar aflaten hoor, heb ik ook gedaan. Dadelijk kun je hem kapot laten knippen.
    Ik heb al een tijd een krukje voor in de douche. Als ik mijn haren was duurt het staan me te lang.
    Waren de pannekoeken lekker?

Marsim, kan me voorstellen dat je daar onzeker van wordt ja..

Vervelend Sam dat je met wandelen last kreeg van je buik... Denk je voorwerk ? Spannend hoor… Toch voorwerk dus….helaas!
    Haha, die Jildou een voetbalfan..

Kikkert, fijn dat je tevreden bent over de proefdruk.
    Dat is wel boffen dan van dat babynestje! (wat is dat eigenlijk?)
    Proficiat met je kinderwagen!
    Bah Kikkert van die sigaret, dat doe je inderdaad niet als je goed bij je hoofd bent! :x

Haha Angel, alvast een voorraad ingeslagen. Volgens mij zit er echt wat aan te komen….(bij ons allemaal, haha)
    Wat een stoere outfit heb je aan zeg!

Pippo, fijn dat het goed gaat met je navel! Vind je dat je veel bent aangekomen met die 8,5 kilo??? Nee toch?! Of lees ik het verkeerd

Koekkie, fijn dat het goed gegaan is met je dappere mannetje!
    Fijn dat je nu echt hebt genoten van je eerste verlofdag!

Mama Chan, ook al aan de poets, haha. Wat voor plankje heb je nu gekocht, waar hij op kan zitten?

Laetitia, yippie je iPhone! Nu mag de kleine eindelijk komen, haha

Eline, oh super dat je van die rekeningen af bent meid! Fijn dat alles goed was bij de verloskundige

Guppie, ik herken dat moe zijn wel een beetje maar dat komt omdat ik ‘s nachts zo slecht slaap. Alleen lukt het me echt niet om dan overdag een dutje te doen terwijl ik moe ben..

Dithje, het bed nu ook op klossen staan. Hoe hoog staat je bed nu? Ik zag straks klossen staan bij de thuiszorg maar die zijn enorm hoog zeg! Als ze zouden passen onder een boxspring (maar past dus niet) zou mijn bed volgens mij hoger als een meter van de grond staan, haha
    Nog steeds zo’n last van krampen en harde buiken….sterkte ermee!
    Oh lekker, aardbeien!

Shelly, de wedstrijd was inderdaad saai! Heb alleen 2e helft gezien, gebeurde tenminste nog iets. Ik heb het trouwens meegekregen omdat ik bij mijn ouders thuis was (pap had vrij) anders had ik niet eens gekeken.

Suekes, als jij bang bent voor teveel stress moet je inderdaad maar even aan jezelf denken en thuis blijven. Fijn dat je ventje is ingedaald

Pooh, ben echt benieuwd naar de foto’s zeg! Oh, ik zie ze al. Mooi hoor!!

Lizz, leuk he zo’n opgemaakt wiegje (zwijmel, zwijmel)
    Oh, je oma al helemaal in spanning, haha wat lief

Bellamano, fijn dat de operatie van Sam goed is gegaan!

Hier: poeh, poeh.....eindelijk bijgelezen! En netjes gereageerd op iedereen hopelijk....anders sorry! :)
    Vandaag bij thuiszorgwinkel de po en bedsteun gehaald. Klossen gaat hier niet werken dus moeten toch wat anders verzinnen.

Toen naar de praxis om de raambekleding voor de babykamer op te halen. Die hadden we besteld aangezien ze toen net op waren en het heeft een maand geduurd voor ze er waren! Ik er dus heen gereden. (Dikke 20 min. rijden!) Thuis haal ik het uit de verpakking, blijft het ijzer helemaal verbogen te zijn!! Gelukkig hadden ze er nog een liggen maar moest dus wel weer helemaal terug!!!!! :x

Daarna het hemeltje opgehaald bij mijn ouders (echt heel mooi geworden!) en nog even met pap naar voetballen gekeken.
    Ook nog naar de verloskundige geweest, alles prima.

Toen ik thuis kwam had ik het helemaal gehad en kwamen de tranen!
    Mannen zijn weer in de tuin bezig nu... is niet helemaal zoals ik in gedachte had maar ja.....ben helaas geen miljonair dus moet het hier maar mee doen.. ;)

Ga dadelijk even bankhangen want mijn pootjes doen echt zeer door al dat vocht. O ja, de verloskundige gaf me de tip wat tegen vocht zou helpen..
    Het eten van peren, asperges en selderij. Gaan we maar proberen dan.

Deel Deze Pagina