@ Nancy: hmmm, niet fijn dus. Mss van het eten? @ MamaT: hoe is het nu met jou? @ Es: veel plezier vanavond. @ Lizz: En hoe is het wiegje geworden? Helemaal hoe je het bedacht had? Haha, nou ja, als je mannetje het maar leuk gehad heeft. Ik neem aan dat hij al onder zeil is? Patatjes en kaassouffle, mjammie. Maar met die twix-icecreams van jou zit het ook echt niet mee he? Volgens mij hoorde ik je daar van het weekend ook al over Dus die kleine tuimelaar heeft nog steeds zn plekje niet gevonden? Kleine boef! Echt weer koppeltje duikelen of om zn as draaien? Lief hoor van je oma. @ bella: super dat Sam zn operatie goed gegaan is. Ik kan het me wel voorstellen hoor, dat je het bij de narcose echt heel heftig vond. Het lijkt me echt een rotgezicht. Stoere man hoor, die Sam!!! @ Dithje: jammie!!! Slagroom erbij en smullen maar! @ Kikkert: auwie! Dat is niet fijn. Hihi, wel grappig dat jouw mannetje zo de zenuwen heeft. Die van mij heeft gelukkig geen zenuwen, maar zegt nu wel meerdere keren per dag dat ik iedere dag nog dikker wordt.... Whaaaattt!!! Dat meen je niet?!?! Wat een stelletje zeg! (van die sigaret) @ mamavp: super dat de echo weer goed was. Haha, wat een grapjas, die gyn van jou @ moederK: gelukkig dat alles goed was bij de vk. Wat een gedoe zeg met de Praxis. Logisch dat je het helemaal zat was toen je thuis kwam. Succes met je peren,asperges en selderij. Komkommer schijnt ook te helpen, toch?
Sebas maakt er weer een feestje van boven... manlief voor de 2e keer net naar boven geweest omdat hij het toch echt te bont maakte. Doet manlief de deur open, staat die kleine schurk daar achter de deur met de deurkrik in z'n hand "Kijk eens papa, wat ik gevonden heb!" Nou ja, gevonden......... *zucht*
@Dithje, lekker aarbeien! Heb net een aardbeienijsje op, telt dat ook? (heb het maar warm joh, pffff zweet breekt me uit elke x ) @Kikkert, ja hier nog eentje die alert is bij ieder zuchtje en steuntje Stom zeg van die foto van die peuk, wat bezielt je dan he @Lizz, hier gaat fietsen ook moeilijk hoor, niet meer van harte in eider geval.. @MamavPerine, dat is fijn @MoederK, wat een druk dagje zo voor jou zeg! Logisch dat je er even doorheen zit nu, sterkte meis En die etenswaren zijn inderdaad vochtafdrijvend, vooral selderij. @Hier, wat een wattenhoofd joh, echt niet leuk Morgen trouwens druk dagje; om 15u bijzetting van de urn van mijn tante bij mijn moeder, 's avonds VK en om 21.00u $) komen er 2 tantes van Bas op visite want ze hadden nog iets voor ons trouwen.. denk dat ik daarna gesloopt ben maarja
Tjee Sam, niks aan de hand joh? Klinkt wel heel heftig zoals jij en Es voorwerk hebben! Dan mag je toch hopen dat het echte werk snel een keer begint...
Hij doet nog steeds aan koppeltje duiken hoor. De deugniet. Ga trouwens afsluiten en zo naar boven. Heb vanmiddag m'n tukkie niet gehad en merk dat best. Ben een beetje moe.
Guppie ja , dit is ook echt niet leuk moet ik zeggen !! Nou ja, we zien het wel!! Hopen op morgen beter dagje. We komen er wel.. Blijf positief !! WHAAH POOH Wat een kind hebben jullie!!! Jildou zou wel zeggen, och HAHA!! Dat ligt haar vooraan in de mond.. Als er iets valt ofzo is het weer OCH HAHA!!
Dames, ik ga ook op de bank liggen! Tot morgen! Hopelijk voor iedereen een rustige nacht en als het dan rommelt dat het dan ook meteen doorzet! Alvast welterusten!
@ Sam: haha, geweldig die stopwoordjes. Sebas heeft een tijdje "Oke dan" gehad, en nu is het "ja, doe maar hoor" Het is echt een ongelooflijke boef. Ik ben net zelf ook maar ff naar boven gegaan, want het feest was nog in volle gang zeg maar. Hopelijk heeft het over(ge)wicht van mams meer effect van de strenge blik van papa. @ Lizz: wat een kleine boef! Wanneer moet je weer voor controle? Dan kun je eens vragen naar de hoeveelheid vruchtwater. En slaap lekker meis! Hier ook m'n middagslaapje gemist, dus ik maak het ook niet heel laat vanavond. @ moederK: fijne avond en alvast weltrusten! @ nancy; whaa, ik wordt al moe van jou dagprogramma als ik het lees! En om 21.00 uur nog langskomen bij een hoogzwangere??? Dat mag wel een hele mooie verrassing zijn. Sterkte bij de urnbijzetting morgen.
HAHAHAHAHA nou als hij net zo is als Jildou.... Die begint gewoon keihard te lachen als je boos bent! Nou blijf dan maar eens boos !!
@Voor de meiden die gaan slapen/bankhangen, trusten! @Pooh, ja dat dacht ik dus ook al, beetje rare tijd Maarja die goedsul van mij zegt ook nooit nee he... Ja en dan wordt het inderdaad ook nog eens een beetje een gekke dag vol met emoties enzo, bleh thanx meis @Sam, ja dat is dan wel weer handig ja Lig je te puffen??? @Zwangerschapscursus, kreeg net een mail dat de eerste baby van de dames van de cursus zaterdag is geboren; een meisje genaamd Floor, 3,5 week te vroeg.. Na de eerste keer toucheren 10cm ontsluiting en vrijwel direkt persen Ongelofelijk, wil ik ook wel 8)
@ Nancy: graag gedaan hoor. Het gaat je vast lukken, maar het zal vast een emo-dag worden. O, fijn he, zo'n man die geen nee kan zeggen? @ Sam: nou ja, dat heeft ie niet meer, maar wel gehad.... Hij kan nu zelf ook heel boos worden als wij boos worden of 'm vertellen dat iets niet mag. Echt dikke tranen en een enorme driftbui soms... Maar het blijft een schatje hoor. Hij moet alleen nu lekker gaan slapen.
Ja kleine boefjes zijn het!! Hopelijk gaat hij snel slapen!!! Neej hoor, geloof dat het EINDELIJK wat afzakt!! De tamtam was al door de straat gegaan hier, ze hadden vk -auto gezien en hier naar binnen zien gaan !! Vriendin heeft maar even gemeld dat er niets aan de hand is aan de buurt !! Nancy: Wow wat een bevalling!!!! Maar soms gaat dat zo ja !! Dat was de reden dat ik dacht: moet toch maar bellen straks zit ik ineens met persweeën !!
@Sam, Zo dan Je woont in een dorp zeker?? Hier 2 seniorenflats tegenover, nou die kunnen er ook wat van hoor achter hun geraniumpjes
haha sam zo herkenbaar jou verhaal, hier in de flat zien en horen ze ook alles en bij dylan wisten ze dus ook wanneer ik aan t bevallen was @nancy jeetje daar teken je toch voor