Goed nieuws Mama van P! Bed staat nu op 75 cm hoogte MoederK! Sjonge zeg, wat balen dat het ijzer verbogen was en je terug moest... Super dat alles goed was bij de vk! Ach jeetje dikke tranen vanmiddag, knuffel meis! Wat een kleine boef is die Sebas toch ook Pooh! Hij maakt van het slapen gaan wel iedere keer een feestje... Tuurlijk telt dat ook Nancy! Toevallig een festini? Zo wat een drukke dag morgen meis! Enne... om 21.00 uur pas op visite komen, jeetje zeg... Sterkte voor de bijzetting meis! Wow zeg wat een bevalling! Trusten Lizz! Hahaha Sam dus de sociale controle was groot? Hier ook hoor, de buren houden alles in de gaten... Nee dank je Kikkert, mag je zelf houden! Hier; ga mijn bedje opzoeken! Beetje vroeg, maar ben echt kapot... Morgenvroeg om 8.40 uur bij de vk zijn daarna kom ik mij wel even melden! Slaap lekker allemaal!
he dames hoe is het hier??? niet terug gelezen want pff wat veel haha... hiier heel de avond aanloop gehad alles is net weer weg pfff .. nog nieuws wat de onrusige buikjes betreft?
Welterusten aan iedereen die gaat slapen. En iedereen met rugpijn en voorweeën enzo een dikke knuffel!!! Hier: heb net heel mooi mijn iPhone gesynchroniseerd enzo.. blijkt dat ik de contactpersonenlijst van Roger op mijn iPhone heb gezet ipv die van mij... Dus nu nog ff outlook helemaal op zijn kont draaien zodat de iPhone mijn contactpersonenlijst gaan synchroniseren.. Lekker he, 1 pc en 2 telefoons... :-S Heb lekker de oordopjes op. Zit met mijn rug naar de tv toe maar kan die stomme Afrikaanse toeters door mijn geblèr door de dopjes heen horen.... wil niet weten hoe dat klinkt als je in het stadion zelf zit...
HAHA oeps, dat is idd niet handig van de telefoon !! Nancy: Dikke knuffel en slaap lekker.. Dames hier is het weer rustig eindelijk en ga dan nu ook lekker mn bedje in!!! Tot morgen!!!
weltrusten nancy ... tot morgen .. hier moet ik toch nog ff kwijt ..toen ik fred vandaag na de kapper brach zeg die vrouw oh leuk weet je al wat het wordt ...ja een meid...ohh zei ze ik krijg een jongen door ..waarop ik zei nee op de echo was het toch echt een meid hoor..ohhh zei weer... zo vreemd ..inplaats dat ze dan nu zegt succes de komende dagen hahaha...
Angel: had dat van de week ook. De buurvrouw van mijn moeders tante die ziet dingen. En mijn opa (de broer van mijn moeders tante, die is een week na Thessa's 1e verjaardag overleden) die schijnt ze vaak te zien. Nu had die buurvrouw mijn moeder gebeld om te zeggen dat mijn opa dacht dat we een ... zouden krijgen. Terwijl wij bij de echo het andere geslacht te horen/zien hebben gekregen.... Echt zo vaag.... (Hoewel ik die vrouw wel geloof want ze heeft al heel veel dingen verteld die opa alleen maar aan mama of aan mij heeft gezegd enzo...) maar het blijft toch altijd een beetje creepy vind ik... hihi
Dank je wel iedereen! MoederK, neen zeker niet...van mijn gewicht...maar 3wk terug ook op controle geweest bij gyn en was toen 5kg in totaal aangekomen...en nu ineens 3,5kg erbij op 3wk...vandaar..maar goed, gyn was tevreden...hij zei enkel was het zo lekker?
lea ja idd heel vreemd en raar hoor ..maar heb met 36wk ook nog echo gehad en toen was het nog steeds zo wat we zagen dus tja/?? sam ja is wat he haha... weltrusten meid hoe voel je je nu?? beter hoop ik
Aan iedereen die het lastig heeft en pijn, een hele dikke knuffel en een goede nacht toegewenst! Hier de badkamer en het toilet (apart) volledig onder handen genomen...plafond, muren tegels, kasten, legplanken, verzorgingstafel, lavabo, bad, toliet, ramen volledig afgewassen...dan gedweild...och en tussendoor 3 wasjes kunnen doen en drogen ! Morgen de living, de keuken en de hal aan achterdeur volledig dweilen en eens afstoffen, vorige week heb ik alles al onder handen genomen Morgen ook nog overtrekken van zetels wassen en drogen...lekker fris dan Zo, nu ga ik wel want heb enorme pijn in rug nu?? Hoe zou dat komen?
@angel en leatitia hier hebben er ook meerdere gezegt dat het ... zou worden maar de echo zegt toch echt .... maar ik weet wel via een paragnost (bekend van 6de zintuig) dat de kleine in het vorige leven een ... was dus of dat er wat mee te maken heeft ik weet het niet
Zooooo, de kleine man is onder zeil. Ik ben er maar even bij gaan zitten en toen is hij met een kwartiertje rustig in slaap gevallen. Wat een volhouder! @ iedereen die naar z'n bedje gaat: trusten! Hopelik hebben jullie allemaal een rustige en goede nacht. @ Laetitia: oh, fijn is dat met je telefoon. Bijzonder verhaal hoor! @ Angel: bij jou ook zo'n bijzonder verhaal. Maar wat je zegt: ipv dat ze je gewoon ff succes wenst... Hoe gaat het nu met je? @ pippo: je had gewoon nog wat groei in te halen wel fijn dat de gyn tevreden was.
@ pippo: wow!!! jij hebt veel gedaan! Geen idee waardoor je rugpijn hebt nu? Misschien een bijwerking van een ernstig geval van nesteldrang? Slaap lekker! @ hier: ik ga ook afsluiten. Morgenmiddag moet ik naar de gyn, dus wordt m'n middagslaapje weer door m'n neus geboord. Trusten en tot morgen!
pooh ja he ? hahah.. kende heel die vrouw niet kwam daar voor het eerst en als ze dan al wat zegt zoals susses of zo dan weet ik dat k uk zo komt hahaha... hier gaat het redelijk ..ze is vrij rustig hier sins na het eten terwijl ze s,avond altijd druk is ..maar de harde buiken vallen mee heel weinig vandaag alleen met lopen doet buik en onderkantje zeer .... tja en mijn bekken he? raar raar hoe dat komt haha..maar vandaag vrij rusig me gedragen hahah....en bij jou? kikkert geen idee maar klam me er niet aanvast hoor want dat schiet niet op hahah....zag haar voor het eerst dus tja wat moet je er dan mee?