Juli 2010 mama's deel 5

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Es09, 2 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    wat fijn pooh sebas nu helemaal onder zeil... hoop dat jij ook wat beter slaapt ?

2. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @angel lekker negeren ;) :D hihi.

3. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    slaap lekker allemaal....ben wel aanwezig maar ook weer niet hihi dus ik ga lekker naar bed.

4. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    doe ik zeker kikkert haha.. weltrusten meid hier ook zo bedje opzoeken heb het wel gehad voor vandaag ...

5. Laetitia

Laetitia Niet meer actief

Hier ga ik ook maar eens langzaam mijn bedje opzoeken. Nog even wachten tot de laatste synchronisatie klaar is en dan nog even controleren offie het goed heeft gedaan. (Heb geen zin om vannacht ofzo nog te moeten gaan zoeken naar de juiste telefoonnummers (zh etc) omdat nog niet alle nummers goed erin staan.)

Ga denk ik Alice in Wonderland kijken. Heb die dvd gister van m'n zusje meegekregen (had ze net nieuw gekocht maar mocht ik wel kijken hoor voor als ik moest gaan bevallen ofzo.. hihi)

Truste en tot morgen!!!

6. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Hier ff korte vraag: Ik voel ineens een hele pijn in mijn schaamstreek. Is dat nou het indalen?

7. mamasan

mamasan Fanatiek lid

Hey meiden,

Typ ik net heel een verhaal, maak ik een flesje, maak het verhaal af en wil het plaatsen is het foetsie :x

Dus ik hou het nu ff lekker kort, ben wel helemaal bijgelezen, een spannend boek wint het niet vandaag :D
    Meiden die rommelen, hou je taai! en voor iedereen een dikke knuf!

korte versie van het bezoek van de draak vk:
    Een hielprikje wat een drama was, ze heeft 3x geprikt :(
    Het gesprek was niet meer dan een preek vol verwijten naar mijn man toe en tot slot heeft ze zelfs de kraam over de emmer gekregen.
    En dat is toch een schat die heel veel kan hebben.
    Uit protest heeft de kraam zelfs geweigerd om koffie voor haar te pakken :D zodat ze maar zsm weer weg ging :D:D:D

MamaT, dat kan inderdaad indalen zijn.

8. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.830
    884
    113
    Noord Holland
    Heey hoi dames,

Even een korte update vanuit Noord-Scharwoude / Alkmaar

Suus is nog steeds in het ziekenhuis, het rommelt nog steeds en er is nog steeds geen internet voor haar.

We zijn wel vandaag bij de couveuse's gaan kijken waar de kleine terecht gaat komen en dat stelde ons gerust, verder is suus terug gegaan va 4 naar 2 wee-remmers per dag en zondag stoppen ze helemaal omdat ze dan op 34 weken is, Als het mannetje dan geboren wordt hebben we pas echt een leuk vaderdagskado! :$

Voor de rest lijkt het allemaal weer een beetje onder controle, We hebben Nikita kunnen onderbrengen bij een vriendin (ook van dit forum) en vrijdag ben ik vrij dus dan haal ik haar weer op. Wat er in de week erna gaat gebeuren zien we dan wel weer.

Ik volg het forum verder niet zo, ook omdat ik het veel te druk heb nu. zou iemand een lijstje kunnen mailen zodat ik Suus kan vertellen wie er eventueel al bevallen is of ook aan het rommelen?? Niks moet maar het is wel leuk als ze ook op de hoogte blijft van de meiden hier, ze mist het namelijk wel!

Dat was het voor nu,
    Trusten dames, ik ga ook naar bed.

9. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    goedemorgen meiden...

volgens mij is het rustig geweest hier vanacht?

iedereen een goede of redelijke nacht gehad?

hier een redelijke nacht wel veel wakker geweest en aan het eind vd nacht vroeg dus ..veel pijn gehad in mijn boven buik pff was niet fijn maar is nu wel weg gelukkig...

man sussan .. nog steeds onzeker bij jullie ? he zou idd een heel mooi vaderdags kado zijn maar natuurlijk beter als kleine uk nog even blijft zitten? maar je houd het niet tegen als ze willen komen;)
    hier een kleine update.... petatje is bevallen van een gezonde dochter van 51cm en 4 kg .... mamasan is ook bevallen van een wolk van een dochter dit was echt een bevalling samen zonder vk een heel goedoe dus en heel snel..maar alles is goed gegaan en ze doen het goed...ze zijn ook gewoon thuis weet alleen zo niet meer hoe zwaar;) ...es heeft flinke last van voorweeén ....pooh,sam en ik rommelen zo nu en dan maar verder nog niks aan de hand dus we wachten af wie er volgt ....uhhh volgens mijn ben ik niemand vergeten zo ja sorry ... doe sus de gr en een hele dikke knuff van ons;)

mama t ja klinkt idd als indalen daar kun je hele vervelende steken van hebben aan je onderkantje ...

10. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Goedemorgen.
    Spannend zeg jeroen.gelukkig alles geregeld.sterkte en denk ook aan jezelf.knuffel!

hier begon t gisteravond weer wat te rommelen.ben toch in slaap gevallen.wel paar x wakker geweest maar t is tot nu toe weer rustig.Jildou deed om 6uur een krijsje en is weer verder gaan slapen en doet ze nog.
    ik blijf ook nog even liggen.tot straks ofzo!

11. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Goedenmorgen meiden,

Was benieuwd of er nog waren bevallen, maar nog niet zie ik

Pooh wat een mooie set, en die blauwe kussens echt super.

Sue fijn dat alles weer goed was bij de verlos

Lizz lekker dat je de matras voor de wieg hebt, en hebt opgemaakt, leuk.
    Hmm lekker patat en kaassoufle.
    Wat een eigenwijsje die kleine van jou. Gaan ze nog een liggingsecho doen?

Bella fijn dat de operatie goed is gegaan, lekker dat dat weer geweest is

Kikkert gefeli met de wagen, super dat ie lekker rijd

Mamavp fijn dat alles goed was bij de verlos

Moederk goed dat je de raambekleding hebt, wel balen dat je weer terug moest.
    Leuk dat het hemeltje klaar is, en alles goed was bij de verlos

nancy je hebt een druk dagje vandaag he, wel mooi weer voor een bruiloft

Dithje succes zo bij de verlos. Enne we eten zon 1 keer in de week macaroni hahaha

Mamasan wat een rare verlos zeg, verder alles wel goed met luna?

Jeroen/susanne succes, en jij ook rustig aan jeroen

Sam goed dat je de verlos hebt gebeld, dus toch nog echt voorwerk. Afwachten maar weer

Hier een beetje rot geslapen, weer erg veel wakker, denk dat ik er zo nog ff in ga.

xxxx

12. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    Goedemorgen meisjes,

@ Dithje: succes bij de vk straks.

@ Laetitia: En? Is het helemaal gelukt met je iPhone?

@ mamaT: dat zou indalen kunnen zijn.

@ mamasan: wat een verhaal zeg, met die vk van jou. Ik zou echt serieus een klacht indienen bij de beroepsorganisatie. Is ze nou helemaal gek, om een preek af te steken tegen jouw man, terwijl zij zelf schuld heeft! Arme Luna, 3x een hielprik moeten krijgen. Hoe gaat het nu verder met jou en met je dochter?

@man van Suzanne: ik ben niet heel erg aan het rommelen hoor. Niet meer dan anders ;)

@ Angel: hmmm, gewoon nog steeds als anders. Ik noem het ook geen rommelen meer of zo, maar gewoon een onrustig buikje. Wel lekker dat je buik iets rustiger is, alleen de kleine meid moet zich natuurlijk wat meer laten voelen he?! Hier ook vanmorgen een hele rustige dame. Zit me echt niet lekker. Ik moet om 13.10 naar de gyn, dus dat is wel prettig. Verder een combi van relaxte dag en wat afspraken, dus kijken of ik vanmorgen nog wat bij kan slapen van vannacht, want dat was vanaf een uur of 2 niet geweldig...... Het lijkt wel dat als ik 's middags niet slaap ik 's nachts nog slechter slaap, gek he? Alsof je dan niet uigerust genoeg bent om te slapen;):(

@ Eline: he, bakkes! Dus jij ook niet echt een goede nacht gehad. Groot gelijk dat je nog wat slaap gaat proberen in te halen.

@ hier: thanx voor alle complimenten voor de tuinset! We zijn er echt superblij mee!
    Hier weer een doorwaakte nacht gehad. Vanmorgen komt de verwarmingsmonteur, hopelijk vroeg, dan kan ik daarna nog ff gaan liggen;):)
    Vanmiddag om 13.10 weer naar de gyn. Ben ik wel blij mee want de kleine meid is vanmorgen echt heel rustig. Niet fijn dus.

13. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    goedemorgen!

nog niet terug gelezen, doe ik als sam slaapt;)
    hier super geslapen:) Sam werd pas om 6.00 uur wakker, heerlijk echt..ik werd zelf ook pas om 5 uur wakker voor mijn 1e plaspauze en verder dus heelrijkd oorgeslapen.
    Bij mij totaal geen gerommel, erg rustig juist merk wel dat ik moe ben van gisteren.
    Nou meiden geniet van het mooie weer en ik ga vanmiddag reageren hoor!

Knuffel voor de meiden die het nodig hebben!!

14. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    #3074 angel74, 15 jun 2010
    Laatst bewerkt: 15 jun 2010
    hummm pooh ook nog onrustig wel een betere benaming idd .. ben beniewd vandaag als je bij de gyn bent geweest? hier volgende week pas weer naar de vk ..maar hoop dat het hier toch een deze dagen een keer begind want pff hahha... nu is onze dame wel aanwezig niet extreem ..normaal is ze s,avonds altijd druk maar gister avond na het eten heel rustig bijna niks gevoelt zeg maar ... en mooi tuinset hoor ...had ff terug gekeken... maar van het slapen herken ik ook heel goed hier het zelfde idee...

eline hoop dat je nog ff wat kunt slapen...

sam humm rustig en onrustig wordt je knetter van he?? hoop dat je nog ff hebt kunnen liggen meid...

mamasan jehh meid toch 3x prikken kan me voorstellen dat je er ff door heen zat en wat goed van de kraam zeg ? ..

15. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    ohh dithje heel veel succes bij de vk ..;)

nancy heb je een beetje geslapen? hoop dat je je vandaag iets beter voelt ;)

16. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Morge meiden,

Geen beebjes erbij? :)

Hoop dat iedereen heerlijk heeft geslapen. Ikke wel! Zit alweer meer dan een uurtje beneden met de boys maar die vermaken zich prima.

Vandaag naar de VK samen met mijn mams en de boys. Veder geen plannen (want zoveel valt er niet te doen met 2 jongens om je heen behalve met hun spelen).

Fijne dag allemaal!

x

17. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Angel: HOef jij nog niet elke week naar vk dan?? Hier net al wat was opgeruimd, in machine gedaan en jildou in bad geweest en is nog rustig.. Hopelijk betere dag vandaag ;) !!

18. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    @ Bella: wat heerlijk dat Sam pas om 6.00 uur wakker werd! En ook een goede nacht voor jou. Logisch dat je erg moe bent na zo'n inspannende dag als gisteren. Vandaag mag z'n lapje toch van z'n oogje af? Geniet ook van het mooie weer, maar dat gaat zeker lukken.

@ angel: ja, vind het zelf ook wel een betere benaming ;) Ik ben ook benieuwd, reken helemaal nergens op in ieder geval (qua effecten van de onrustige buik) ben wel heel benieuwd naar hoe ons meisje het doet en de hoeveelheid vruchtwater die ik heb. Want volgens mij is het bad daarbinnen redelijk vol!

@ koekkie: nee, geen beebjes erbij, voor zover we nu weten ;)
    Lekker hoor, dat de jongens zich zo goed vermaken. Lekker dagje voor mams dus! Veel plezier en succes bij de vk.

19. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    sam nou ze vond het nog niet echt nodig want verder geen bezondere dingen om elke week te komen maar vanaf volgende week wel hoor ...tenzij anders dan wel bellen en dan komt zei hier of ik op het spreekuur .. ohh lekker jildou in bad geweest en al die dingen die al gedaan hebt en nog rustig ook ? ;) nou houden zo :D

pooh ik reken hier ook nergens nog op maar kwa gevoel zegt het wel dat ik het niet uitloop maar dat heb ik al een hele tijd hoor.. weet ook niet waarom? haha....snap ik best dat je wil weten hoe je kleine het doet ..hier ook een berg water hoor haha...

koekkie susses straks bij de vk gezellie samen met mams...

hier zo even na de winkel ff paar dingen doen in huis en dan niksen..moet van manlief;) die heeft nog steeds de zenuwen hier hahah.. hij vind me veel te onrustig zegt ie:D nou vind nog wel meevallen hoor...

20. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Pooh succes bij de gynacoloog.
    Hoop dat je straks nog even kan slapen

Koekkie succes bij de verlos

heb net nog een uurtje kunnen slapen, was toch even lekker, maar voel me nog onwijs moe
    Vandaag maar is rustig aan, gisteren de hele dag op pad geweest, en savonds ook, denk dat dat teveel wordt.

xxx

Deel Deze Pagina