Goedemorgen, Nou m'n vriendin is bevallen van een dochter 'Lisa' en heeft haar even binnen 5 persweeën eruit gelanceerd. Ze had alleen koorts gekregen tijdens de bevalling dus moeten ze nog tot donderdag in het ziekenhuis blijven en ligt de kleine aan het infuus op de kinderafdeling. Sam, bij jou nog steeds rommelig. Pooh, succes vanmiddag bij de gyn, misschien daarna nog een tukkie proberen te pakken?? Dithje, gefeliciteerd met je 37 weken. Het mag legaal komen nu! Joehoe!! Bella, wat fijn dat je goed geslapen hebt. Gelukkig Sam ook. Wat een stoer kereltje heb je toch. Koekkie ook veel succes bij de vk vandaag en geniet van het weer, ziet er nu super uit namelijk. Pippo, jeetje wat heb je veel gedaan zeg! Vreemd hoor dat je rugpijn hebt gekregen..hopelijk heb je een goede nacht gehad en is het nu weer weg. Angel, ja denk! Begin je er niet aan te twijfelen dan? M'n zusje had gedroomd over mij dat ik een meisje kreeg. Nou op de echo was het toch echt een jongen volgens mij hoor. Maar straks komt er echt een meid uit. Dan hebben we toch wel een klein probleempje... Mamasan, wat een trut die invalster. Had haar meteen gezegd als je niks anders kan dan zeiken kan je beter gaan. Ze wilde toch niet komen. Als je je oude vk niet had gebeld was de kleine alleen geboren. Hoe durft ze! MamaT, ik heb ook last van steken en krampen daar. Weet niet of het indalen is want die van mij draait nog lekker alle kanten op. Van mij mag hij wel vast gaan liggen hoor. Eline, wat rot van je slechte nacht. Voel je je wel wat beter nu je weet dat je van je ex af bent? Geeft wel wat rust denk ik he. Duik gewoon lekker nog je bed in. Daar hebben we deze weken voor hoor! Es, hoe is het bij jou gegaan vannacht? Beetje kunnen slapen? Hoe is het met de rugpijn. Hier word wel elke ochtend wakker van de rugpijn en krampen. Nu is het weer rustig. Ga vanmiddag maar aan de strijk(ja nog steeds dezelfde strijk) want dan is alles maar klaar. Hoop vanmiddag misschien nog even van het zonnetje te kunnen genieten. Als die er dan nog is en de temp beetje omhoog gaat.
goeie morgen, hier een redelijke nacht gehad alleen om half 7 begonnen de honden (zoals bijna elke dag) van de onder buren te blaffen en te janken :x. dylan is naar de psz, rond 11uur komen ze de koel/vrieskast brengen maar mijn vader of moeder komt ff hier heen omdat ik dylan om 11.30uur meot gaan halen (stel ze zijn later). net toen ik met de hond ging lopen dacht ik dat ik vruchtwater verloor ik voelde het zo weg lopen maar het was gewoon afscheiding (want vruchtwater is toch doorzichtig of niet?). ik ga even kijken of ik veel moet bijlezen
Lizz wat naar die pijn in je rug elke ochtend. Strijkze. Ik hoop ook nog in de zon te kunnen, maar het ziet er niet echt mooi uit Kikkert wat irritant zeg die blaffende honden als zo vroeg, word je daar altijd wakker van? Fijn dat jullie nieuwe koelkast komt. Ben idd wel opgelucht dat ik van mijn ex af ben, echt heerlijk
Pooh: naja ze vermaken zich door elkaar hersens in te slaan dus dan kan ik er weer tussen duiken. Tja jongens. Hoop zodirect dat ons meisje niet meegaat in dat ruige spel van hun. Snap er nog steeds weinig van hoor - jongensspelletjes -
lizz nee maak me er niet zo druk om want dan wordt je knetter hoor..lekker rustig dagje vandaag meid.. het zonnetje komt eraan hoor heb hem doorgestuurd haha.... kikker nou niet fijn wakker worden zo he? maar des te beter dat de koel/vries vandaag komt vruchtwater is doorzichtiger ja en afscheiding kan heel dun zijn maar is plakkerig zo kan het testen...
Goedemorgen dames, Heb heerlijk geslapen vannacht! Flinke ruk gemaakt met maar 2 plaspauzes, helemaal toppie dus. Vanochtend controle bij vk gehad en alles was goed! Ukkie ligt vast dus als mijn vliezen breken mag ik gewoon blijven rondscharrelen. Bloeddruk was perfect en tja die onrustige buik, kennelijk hoort dat bij mij aldus de vk. Daar moeten we het dan maar mee doen he? Nog wel aangegeven dat ik het niet netjes vind dat ze helemaal niets van zich hebben laten horen toen ik in het ziekenhuis lag. Dat vond ze volgens mij niet zo leuk om te horen... Ze heeft er wel een notitie van gemaakt voor het overleg dus hoop dat ze er (voor toekomstige gevallen) wel wat mee gaan doen! Komen wij thuis, staat er een (gesloten) ei in de voortuin! Super leuk maar echt geen idee wie hem daar neergezet heeft... Ga dus maar even detective spelen straks en kijken of ik uit kan vinden wie het daar geplaatst heeft... Zal er straks nog even een foto van maken evenals van mijn buik, want ja dames............vandaag 37 weken!
eline fijn dat je nog ff hebt kunnen slapen zeg.. goed gevoel is dat he meid?? nu niet meer druk maken meid en lekker nog ff genieten..
@mamat dat kan idd van het indalen komen die pijn. @mamasan nou ja zeg wat een verschikkelijk mens en dan ook nog 3x moeten prikken arm moppie. @susanne/jeroen bedankt voor de update en wat rot dat het nog steeds zo aan t rommelen is, maar gelukkis zijn de 34weken in zicht dan is de kleine toch nog maar mooi blijven zitten. doe rustig aan (voor zover als mogelijk) en geen susanne maar een dikke knuffel. @angel shit meis dat je zoveel wakker geweest bent dan doe maar lekekr rustig aan vandaag of nee eigenlijk niet ga maar bevallen @eline knuff @pooh mooie tuin set . suc6 bij de vk en das idd niet fijn als de kleine zo rustig is hopenlijk kan de gyn jou geruststellen. @bella fijn te horen dat je zo goed geslapen hebt en sam ook. @koekkie suc6 bij de vk @lizz van harte!!! en rustig aan want die strijk die ligt er morgen ook nog wel . ik word vaak wakker van de onderbuur honden, maar das ook die vent die zoveel geklust heeft een paar weken geleden....tis bij hem iedere keer wat anders heb al vaker de politie gebelt, maar het lijkt niet door te dringen. ik heb last van opvliegers en een onrustig buikje pfffff.... af en toe denk ik sow nu is het voorwerk wel genoeg geweest (maar dat herkennen jullie vast )
dithje ohh lekker een super nacht gehad en ook nog een goedgekeurd haha..en gefelici met je 37wk meid super ... wat gaaf dat iemand dat zo in jullie tuin zet leuk idee hoor..nu nog erachter komen wie oh wie heeft dit gedaan ??????
@angel ja ik ben ook echt blij dat de koel/viezer komt want dan is het eindelijk helemaal af hihi. dan is het toch afscheiding geweest wat ik al dacht @dithje super 37 weken , fijn dat alles goed was bij de vk . en ook goed dat je hebt aangegeven dat van dat ze niks lieten weten. wat leuk zeg z'n ei in je tuin (mss de buurtvereniging????)
Goedemorgen!! Hier een redelijke nacht gehad.. nog veel rugpijn en buikkrampen, maar had een paracetamol ingenomen. Vandaag 37 weken weer een mijlpaal!! Dithje: Jij ook gefeli met je 37 weken, en wat gaaf een ei in de tuin!
is dus maar weer goed dat ik mijn ouders geregelt heb voor hierheen te komen ivm koel/vriezer want nu komen ze pas rond half 12....word iedere keer later
Hoe is het met jou dan Nancy, nog steeds blegh?? En Sam hoe is het met het voorwerk, nog steeds zo'n pijn/last? Wow Pippo, jij bent echt grote, grote, grote schoonmaak aan het houden! Hoe houdt je het vol meis? Echt petje af hoor! Potverdikke MamaSan die vk is echt een draak zo te lezen:x! 3x prikken voor de hielprik, hoe zielig is dat... Maar geen excuses of wat dan ook? Heel apart verhaal hoor! Een hele dikke knuffel voor Suzanne! Sjonge wat een spannende periode voor jullie... Heel veel succes en sterkte! Bah Eline wat vervelend dat je slecht geslapen hebt! En Pooh, is de verwarmingsmonteur al geweest? Alvast succes bij de gyn meis! Succes bij de vk Koekkie! Gefeliciteerd Lizz!! Wow, in 5 persweeen... Succes met de strijk meis en ik hoop met je mee dat we vanmiddag nog even in de zon kunnen zitten! Joepie Kikkert vandaag de koel/vriescombinatie! Minder dat die honden zo vroeg aan het blaffen zijn meis... Hmmm de buurtvereniging, dat is wel een goede van jou... Zou een optie kunnen zijn zeker omdat ik zelf bestuurslid ben! Jij ook feli Es met je 37 weken! Goed om te lezen meis dat je een redelijke nacht achter de rug hebt... Hoe was het gisteren bij je zwager?
Es en dithje gefeli met jullie 37 weken Dithje wat leuk van dat ei, ben benieuwd wie dat heeft gedaan. Groot gelijk dat je dat tegen je verlos gezegt hebt hoor, was ook niet netjes.
Dithje: Ja was wel gezelig! Me schoonzusje is nu 14 weken zwanger en heeft een kinderwagen gekregen 2de hands van iemand, dus heb ik even helpen in elkaar zetten want ze wist niet hoe het werkte Ik wilde ze nog een kado'tje geven voor de zwangerschap, en ze willen graag 1 juli geslachtsbepaling doen, dus geef ik een kado bon voor een pret echo wel zo leuk! toch?!
Zo hier net weer terug met de honden en Jildou. Pff hele wandeling, nou ja de wandeling op zich niet, maar de honden van een ander hadden niet zoveel zin om op het paadje te blijven en steeds doord e sloot het land in gingen !! Maar kon ik ff rustig staan HAHA!! Buikje nog steeds vrij rustig. We gaan ff naar leenbakker kijken voor fotolijst voor vaderdag. Heb poster van Jildou besteld voor hem
Proficiat dames met jullie 37 weken! Hier redelijk goed geslapen. Even een vraagje, heeft iemand van jullie ervaring met Seats and Sofa's?? Wij willen namelijk (op hele korte termijn) nieuwe banken maar hebben niet zo'n heel hoog budget...