hey dames elea wat schrikken zeg ...hoop dat ze het goed gaat doen op de bij voeding en je niet de malle molen in hoeft met der ....hou je sterk al valt dat niet mee natuurlijk ..hele dikke knuffel voor jullie allemaal... nancy jeehhhhh zeg wat kan jij slapen hahah.. super hoor kan je goed gebruiken en zeker ook doen ..... pff wel een middagje voor je zeg zie je der tegen op meid?? fijn dat paps met je mee gaat naar huis...knufff dithje wat een mooie buik meid.. en dat ei super johhh hhahaha .. koekkie mooi bescheiden buikje es gewoon lekker liggen en je lappie erbij ..dan komt het vast goed niks doen hoor gewoon lekker rustig aan doen ...hee bahhh een dooie rat brrrrrrrrrrrrr kikkert ohhh yippie de vriezer is er
es gefeliciteerd ook met je 37wk!! lizz gefeliciteerd met LISA! Wow dat heeft je vriendin snel gedaan
pooh ohh wat een schat je opa ..wat lief dat hij zo ff aankomt wippen voor een bakkkie he? helaas geen tukkie...fijn dat de kleine meid zich weer laat horen succes zo bij de gyn ... helemaal niksen heleaas niet vandaag ...hahaha.. moet zo nog ff na de winkel en dan ben ik klaar met auto rijden gelukkig heb nu alles in huis wat ik nog moest en wou...en dan lekker niksen hahha.. koekkie nou van mij mag het ook komen hoor maar dat komt ook meer omdat ik zon last van mijn handen heb door het vocht ...kan niet eens meer normaal een potloot vasthouden en aangezien ik dat wel nodig heb mag het van mij vandaag wel beginnen hoor
@MamaT, tukse! @Eline, gelukkig maar arme jij en arme poes Ik verveel me ook niet hoor, integendeel @Pooh, ah wat lief van die man en wat kwiek nog zeg op zijn fietsje!! Geweldig.. Lekkere druktemaker bij jou dus hihi heerljk vind ik dat nog steeds Thanx meis voor je sterkte-wensen @Angel, zie er best tegenop en nu belde mijn oom gister dat er een vriendin meegaat met hem maar dat vind ik niet zo, beetje raar mens Heb gelijk weer zoiets van: waarom zij erbij Hoest met jou?? @Hier, heb net even alvast preischotel gemaakt, die staat in de koelkast, hoeft ie alleen maar de oven in vanavond. Ga nu even boodschappen doen nu, tot later
Jeetje Elea, wat heftig idd. Hartstikke logisch dat je van slag ben. Wanneer moet je weer terug? Ik ga duimen dat alles goed is en dat lyvia een enorme groeispurt maakt dikke knuffel
Zo ik ben terug uit het park!! Gefrustreerd en al!! Jeetje mina wat was die hond vervelend! Ze had totaal geen zin om te luisteren :x Ben paar x echt boos geworden, maar had geen effect! grrr stank voor dank.. ga je met je dikke pens terwijl je amper kan lopen met je hond naar het park, en wat krijg je ervoor terug? een hond die vervelend is en een loopje met je neemt! ArgG!! :x:x Nou ja, toch een half uur in het park geweest en de hond heeft zich iig uit kunnen leven! Vincent belde net dat ie morgen vrij heeft genomen! Yessss! Eindelijk een keer!! Kijken of we wat leuks kunnen gaan doen samen! Wat niet al te veel energie kost voor mij
mamachan beterschap! Nancy wow je zal het nodig hebben zoveel slaap meid! en het is amar goed ook want klinkt weer als een drukke dag, sterkte bij de bijzetting van je tante koekkie en dithje? mooie buikfoto's zeg!
he bahh nancy kan ik me voorstellen hoor dat is ook niet niks ...jammer dat hij dan iemand mee neemt he? nou heel veel strekte meid en een dikke knuff... maar wel heel lekker hoor preischotel mmmmm hier weet ik nog niet ..verder gaat het lekker heb vandaag de auto nog bij huis dus de laatste dingen gekocht die ik moest en wou ..alleen zo nog ff de groto boodschap doen zodat alles er weer is hahah... doe ik normaal ook maar nu iets meer dan normaal hahaa...
Heerlijk geslapen dus Nancy, goed zo meis! En nu, niet meer misselijk en lamlendig? Heel veel sterkte vanmiddag bij de bijzetting meis!! Dikke knuffel Mamma Chan, hoop dat je je snel beter voelt meis! Getver Es, vieze kat! Fijn MamaT dat alles goed was bij de gyn! Slaapproblemen niet herkenbaar meis, 9 van de 10 keer slaap ik als een roosje... Kan mij wel voorstellen dat het niet meer grappig is, helemaal niet met een (zware) bevalling in aantocht. Hoop echt dat je gyn je wat kan en gaat geven volgende week! Ahhhh wat schattig van je opa Pooh! En op de fiets gekomen nog wel, krasse man hoor... Heerlijk genieten van alle lekkers dat hij heeft meegenomen vanavond! Fijn dat meisje zich ook wat meer laat voelen, hele geruststelling of niet? Succes bij de gyn! Boeh voor de stoute en niet luisterende hond Es! Yoehoe voor Vincent en zijn vrije dag! Hier; mystery is opgelost hoor... Het ei is door mijn schoonouders gemaakt! Mijn schoonmoeder belde om te vragen hoe het was bij de vk en ik gevraagd of zij zo vroeg bij ons waren geweest... Haar eerste reactie "hoezo dan?". Toen wist ik genoeg! Heel erg schattig van ze, nu afwachten hoe lang het duurt voordat ie uitkomt.
Slapen: phoe als ik de kans krijg slaap ik ook als een os Nou hoop dat ik niemand ben vergeten net en anders sorry.. Ben met Sam naar het strand geweest vanmorgen, was super gezellig alleen wel een beetje te lang fietsen eigenlijk 25 min heen en 25 terug ong.. Op de terug weg kwam ik nog een vriendin tegen met haar kids bij onze visboer ze was lekker kibbeling aan het eten en toen ben ik natuurlijk niet doorgereden maar hebben sam en ik ook lekker meegegeten Heb nu ook regelmatig harde buiken maar totaal niet pijnlijk en volgens mij kan bij mij de baby ook nog alle kanten op, in het ziekenhuis zeiden ze dat hij er al klaar voor lag maar weet nou dus niet precies wat ze daar mee bedoelen omdat ik het idee heb dat hij de ene keer met zijn bips bij mijn rechter ribben ligt en de andere x bij mijn linker ribben ligt.. Nou dan ligt hij er toch echt nog niet klaar voor dan kunnen ze toch niet makkelijk meer bewegen?? hmm Sam heeft trouwens totaal geen last van zijn oog zo schattig. Ik ga lekker even op de bank liggen ( wel met de laptop) maar er is natuurlijk een kans dat ik inslaap val
Ahhh wat lief van je schoonouders dithje! Ik heb dan weliswaar geen ei in de tuin, maar ook ik ben benieuwd wanneer het ei uit gaat komen Mijn geluk kennende duurt het nog wel een week of 3 a 4 laat ik er maar vanuit gaan dan kan het altijd hopelijk nog meevallen haha
trouwens je mag toch nog wel pittig eten? Ik heb namelijk opeens mega trek in een noodlesoupje maar ik gooi er altijd extra hot pepper saus door ander vind ik het weer niet lekker.. Dat kan toch nog wel?
mijn middagwandeling zit er ook weer op, eerst dylan gaan halen bij de psz hij had het erg leuk gehad zei hij en ze hadden een vaderdag cadeautje gemaakt en nu moet hij sssstttt (volgens hem zelf) zijn en niks tegen papa verklappen hihi. daarna nog doorgelopen naar de supermarkt heen dat gaat nog maar terug pffff... maar we zijn heel huids thuis gekomen, dylan ligt nu in bed maar ik denk niet dat hij gaat slapen want hij is volop aan t zingen (meestal een teken dat meneer niet gaat slapen). ik ga nu nog ff op de bank hangen voor zolang het kan
@dihtje wat lief van ze @bella jah hoor kun je gerust eten @nancy lekker hoor dat uitslapen @es shit meid van de hond dat die niet luisteren wil.
dithje ohh wat lief van je schoonouders zeg ..we wachten met smart af wanneer die uitkomt haha... bella wat lekker ff na het strand ..heerlijk hoor ...ook al zijn ukkie,s ingedaald en nog niet helemaal vast liggen kunnen ze nog wel met het lichaam draaien zeg maar haha...
bellamano: ik heb ook altijd gewoon pittig gegeten tijdens de zwangerschap hoor.... (mijn moeder en oma hebben dat ook altijd gedaan (oma en opa komen uit Indonesiƫ en daar stoppen ze overal sambal in) ) en nog nooit ergens last van gehad...... Zolang je natuurlijk wel een beetje oplet en geen sambal op je brood gaat eten enzo...
bella ja hoor kan je gewoon eten niks mis mee... kikkert hoop voor je dat hij zingend in slaap valt haha.. lekker op de bank heb je goed..