Juli 2010 mama's deel 5

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Es09, Jun 2, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bellamano

bellamano Fanatiek lid

May 16, 2007
    1,119
    0
    0
    Angel owhh oke, hihi weer wat geleerd..
    Hmm ik heb hem net gelijk klaargezet met mijn saus erover;)

2. Dithje

Dithje VIP lid

Sep 19, 2009
    5,506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Jeetje Bella respect hoor meis dat je zo lang hebt gefietst met Sam vanochtend! Is toch een hele toer... Wel gezellig en helemaal natuurlijk toen je even lekker gesmikkeld hebt met je vriendin en kids. Echt een stoere man hoor die Sam!
    Volgens mij kan dat wel hoor Bella, eet smakelijk!

Je hebt gelijk hoor Es! Ik stel mij ook in dat ik nog 5 weken moet, dan kan het alleen maar meevallen;).

Super Kikkert dat Dylan het zo leuk heeft gehad en een vaderdag cadeau heeft gemaakt... Nu maar afwachten of hij echt ssssttt kan zijn;)!

3. angel74

angel74 Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    3,335
    0
    0
    amersfoort

ze zeggen altijd dat je met bv moet opletten wat je eet omdat ze krampjes kunnen krijgen... nou is ook zo maar ik heb toch echt alles gegeten hoor ..bloemkool zuurkool enz ook pittig niet te maar wel wat sambal bij ...ze hebben er bij mij nooit last van gehad ...mazzel.. maar dat merk je snel genoeg als je iets hebt gegeten of gedronken waar ze op reageren doe je het niet zeg maar....

eet smakkelijk klinkt lekker hoor;)

4. Es09

Es09 VIP lid

Aug 10, 2009
    5,336
    0
    0
    Honselersdijk
    Ik ga even de was in de droger doen (geen puf om het buiten te hangen :)) en dan even beetje stofzuigen en dweilen en dan bankhangen!

Heb wel redelijk wat energie vandaag, maar moet oppassen dat ik dan weer niet teveel ga doen, want dan zal je zien ben ik morgen weer total loss..

5. susanne85

susanne85 VIP lid

Aug 13, 2007
    9,830
    884
    113
    Noord Holland
    hey meiden

hier ben ik weer:D

heb niet bijgelezen want dat waren 180 paginas:$ ff teveel voor mijn vermoeide lijfje.
    zijn er nog beebs geboren??

hier gaat t redelijk. mannetje zit nog veilig binnen al verwachten de artsen niet dat hij t einde van de week gaat halen en voor die tijd toch geboren gaat worden. op zich zou ik daar geen problemen mee hebben maar aan de andere kant hou ik m t liefst tot 35 weken binnen;) we hebben nu een week kunnen rekken en de wee remmers lijken maar half aan te slaan. overdag weinig tot geen last van mijn buik en rug op de gevoeligheid na dan maar snachts kunnen we er haast al vanuit gaan dat de wee-en weer komen en ligdan ook bijna elk nacht wel aan de ctg. kleine man doet t goed en zijn hartje klopt druk verder. wel beweegt hij minder maar dat schijnt door de meds te komen die hij heeft gekregen voor de longrijping.
    zelf ben ik aardig moe van t niks doen en merk ik dat ik zelf niet te veel kan doen omdat ik dan duizelig wordt en last van harde buiken krijg, verplichte rust dus voor mij. moet sowieso tot zondag uitzingen hier maar gelukkig kwam de secretaresse binnen met eindelijk mijn internet toegang dus nu kan ik weer mijn tijd vullen met internet en dit forum. baalde wel hoor toen ik gister te horen had gekregen dat er een enorme stonring was hier in t ZH en dat de aanvragen tot donderdag konden gaan duren;) maar zoals julie zien ben ik ook weer zo goed als van de partij en kan ik nu alles weer met jullie delen:D en jullie dus ook direct op de hoogte houden''

heb julie wel gemist hoor meiden;)

6. bellamano

bellamano Fanatiek lid

May 16, 2007
    1,119
    0
    0
    fijn susanne dat je internet hebt! Lijkt me heel heftig al zo'n tijd in het ziekenhuis. Hoe is Nikita eronder?
    Kan me voorstellen dat je het zat bent, ben heel benieuwd wanneer je mannetje zich laat zien;) sterkte hoor meis

7. angel74

angel74 Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    3,335
    0
    0
    amersfoort
    hey sus wat fijn om van je te horen meid..
    wat een gedoe zo he? kan me voorstellen dat je het mist want je ligt daar ook maar te liggen en kan niks... en geloof best dat je moe bent omdat je s,nachts niet slaapt dat sloopt je echt ...we duimen met je mee dat manneke nog ff blijft zitten ;) wat een lieve man heb je zeg dat hij hier de update van je plaatste en een lappie voor je kocht super meid.. ;)

hier petatje bevallen en mamasan .. alle 2 van een dochter ..
    mamasan was wel een heel verhaal ze heeft samen met haar man de kleine meid gekregen zonder vk ..maar alles gaat goed ook bij petatje die is sins zondag weer thuis en mamasan was thuis en kon thuis blijven met de kleine ....

verder rommelt het hier wel .. bij mij es sam en pooh ..maar verder nog niks haha..

8. susanne85

susanne85 VIP lid

Aug 13, 2007
    9,830
    884
    113
    Noord Holland
    naar wat ik begrepen heb mist nikita ons helemaal niet( is uit logeren tot donderdag avond bij een vriendin van mij) en vermaakt ze zich prima met de kids van hun. ze drinkt en eet goed en op fotos zie ik nog steeds dat vrolijke meisje zoals we haar kennen. nu ik internet heb kunnen we ook msn-en of skype-en dus ik kan haar nu ff dagelijks zien. ik mis haar wel vreselijk maar deze situatie is gewoon niet goed voor haar. over al en nergens heen zonder vast ritme, nee niet goed dus hebben we maar voor deze "oplossing" gekozen,

zelf zijn we ook heel benieuwd wanneer meneer komt om de wijde wereld te ontdekken maar moet geduld hebben. hopelijk mag ik zondag naar huis toe maar dan moet ik niet meer ontsluiting hebben gekregen dan ik nu al heb. dus dat krijg ik pas vrijdag of zaterdag te horen. tot die tijd ga ik er maar vanuit dat ik hier voorlopig moet "wonen" haha. aan dit saaie leven is ook wel aan te wennen hoor;)

9. Es09

Es09 VIP lid

Aug 10, 2009
    5,336
    0
    0
    Honselersdijk
    Hey Buddy! Eindelijk internet!! :) wat fijn!
    Fijn dat het met Nikita goed gaat, en hopelijk mag je zondag naar huis meid!

10. bellamano

bellamano Fanatiek lid

May 16, 2007
    1,119
    0
    0
    Owh ja dat is heel fijn idd!! Wat een super vrienden zeg! Llijkt me vioor jou en je man wel erg moeilijk hoor petje af voor deze keus is denk ik ook het beste voor haar

11. bellamano

bellamano Fanatiek lid

May 16, 2007
    1,119
    0
    0
    dames,

tot vanavond!!

12. Kikkert

Kikkert VIP lid

Mar 25, 2007
    9,319
    1
    38
    @susanne fijn meid dat je internet hebt. hopenlijk blijf jullie kleintje nog ff in je buik. fijn dat nikita het naar haar zin heeft is denk ik ook een hele geruststelling voor jou. sterkte en een dikke knuffel

13. Kikkert

Kikkert VIP lid

Mar 25, 2007
    9,319
    1
    38
    dylan slaapt :D (tis niet te geloven)

14. susanne85

susanne85 VIP lid

Aug 13, 2007
    9,830
    884
    113
    Noord Holland
    ja eindelijk internet al ligt hij er regelmatig uit haha,
    hoe gaat ie nu met jou?? want las ergens dat je er ff doorheen zat he...;)

15. susanne85

susanne85 VIP lid

Aug 13, 2007
    9,830
    884
    113
    Noord Holland
    ja is een hele moeilijke keus geweest omdat ze nog nooit zonder ons uit logeren is geweest:( zelfs niet bij opa en oma waar ze zo dol op is maar dit was gewoon t beste voor haar hoe moeilijk ook voor ons.

als er nou snachts wel gebeurd dat jeroen als een idioot hierheen moet komen om wat voor reden dan ook hoeft hij nikita niet uit bed te sleuren en onder te brengen dus tja dat idee maakt de keuze wel makkelijker he. dit is echt een keus uit liefde voor haar geweest, klinkt heel zwaar maar zo zie ik t op t moment wel;)

16. susanne85

susanne85 VIP lid

Aug 13, 2007
    9,830
    884
    113
    Noord Holland
    ja hoop t ook. wil t liefste sowieso de 35 weken halen maar ik vindt deze week al een hele overminning omdat t vorige week in de nacht in ene zo snel ging zonder dat ik eigenlijk echte wee-krampen had.
    voelde voor mij als darm problematiek en had dan ook t idee dat ik ff zwaar moest toileteren en niet dat t ontsluitingswee-en waren;) totdat ik in ene ook harde buiken en rug pijn kreeg. toen heb ik jeroen wakker gemaakt of hij ff mijn rug wilde masseren en na 2 uur krampen te hebben gehad begon ik te beseffen dat dit wel eens wee-en konden zijn. haha. voelde ff heel anders als bij nikita haar zwangerschap:)

17. susanne85

susanne85 VIP lid

Aug 13, 2007
    9,830
    884
    113
    Noord Holland
    oh en natuurlijk voor ik t wer vergeet

Mamasan en manlief van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje (weet haar naam niet)

en patatje en man ook van harte met de geboorte van Laura

18. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

Aug 12, 2009
    4,807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Susanne, fijn van je te horen en wat een toestand allemaal zeg, jeminee :( Hou je taai meid! Fijn dat ondanks alles het toch goed gaat met de kleine man...

@Es, wat dat betreft zijn dieren net kinderen, ze proberen je uit! grrrr :x
    Fijn dat Vin morgen vrij is jeeeeeee! :)

@Dithje, mysterie opgelost van het ei haha geweldig zeg van je schoonouders :) Wanneer komtie uit ja ;):(

@Bellamano, wat een bikkel die sam van jou! Super zeg dat het goed met hem gaat :)
    en dik een uur fietsen bij elkaar pffff ik doe het je niet na :$

@Kikkert, fijn dat Dylan slaapt jeeeeeee :)

@Angel, is nu echt alles in huis dan? Fijn gevoel he, lekker ook dat je de tuut had, hier doe ik nog steeds alles op de scoot scoot ;)

@Hier, net boodschappen gedaan, pffff wat was dat zwaar zeg, ging zowat door mijn hoefen :$ Ook gelijk plantje meegenomen voor het kerkhof, een zonnebloem, was mams zo gek op...
    Kom ik thuis via de achterdeur, zie ik nog net de kat uit de box kruipen :$:$ DARM! We dachten dat ze er niet naar omkeek, nou dus wel :x Kan ik mooi weer het boxkleed wassen.. Na ja, tis niet anders en dan laten we 'm er maar uit grrr wat hebben die beesten vandaag :(
    Bas komt over half uurtje me ophalen. Voel me nog steeds niet 100%, na ja gaat wel weer over

19. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Sorry dames.. Ik zou bijlezen en reageren maar er wordt hier verdorie na een 3 kwartier / uur alweer wakker :( :( !! En ik lag net 5 minuten :( .. Kijken of het boven nog wat tot rust komt, want daar ben ik ook nog wel even aan toe..

20. susanne85

susanne85 VIP lid

Aug 13, 2007
    9,830
    884
    113
    Noord Holland
    nancy sterkte meid en een knuffel

voor je box. ik zou zeggen blaas een hoop ballonnen op en je kat heeft t in 1 keer afgeleerd om erin te komen. wel helemaal vol gooien dan met balonnen want dan kan hij t niet ontwijken en knapt er zo eentje kapot en schrikt hij zich te pletter. gewoon laten liggen tot dat je kleine zich aandient;)

ik ben er ff van tussen, ga me ff aanmelden bij skype zodat ik met linda en nikita kan internetten en dan ga ik ffies plat. ben moe en heb een beetje last van mijn buik weer;)

tot later lieverds

Share This Page