Juli 2010 mama's deel 5

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Es09, Jun 2, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Es09

Es09 VIP lid

Aug 10, 2009
    5,336
    0
    0
    Honselersdijk
    Nancy: idd wat Susanne zegt, ballonnen erin gooien.. dan leren ze het snel af die katten :D
    Hier staat de box nog niet, dus geen idee of de kat erin springt, maar de kat kennende gaat er wel in liggen, dus ik zal straks ook iets moeten verzinnen als de box staat!

2. Es09

Es09 VIP lid

Aug 10, 2009
    5,336
    0
    0
    Honselersdijk
    Ja klopt! het gaat wel weer iets beter (geestelijk) nu.. Maar ik zat er inderdaad ff flink doorheen..
    Had (heb eigenlijk) last van buik krampen en vreselijke rugpijn (rug weeën) AUW! :(
    Maar we slaan ons er wel doorheen! :)

3. Suekes

Suekes Fanatiek lid

Feb 26, 2009
    3,011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Hey meiden,

nog niet alles teruggelezen...

Vk meiden succes!

Lizz gefeli met je vriendin!

Bella stoere Sam!

dithje en es gefeliciteerd met jullie 37w! yay! nu mag t snel gebeuren!
    andere meiden die ook de 37 zijn gepasseerd tuurlijk ook! ik volg weer over 2 dagen, wat ben ik blij dat ik bijna bij die grens ben! trouwens wel een goeie ja, dat mijn uk ook vast zit betekend dat als de vliezen breken ik gewoon zenuwachtig mag blijven rondscharrelen :).

dithje mooie buik meid en wat leuk dat ei!

jeroen/susanne, sterkte, even die 34w halen en dan mag het maar komen, zo is het ook niks. leef met jullie mee!

ga weer even verder lezen, ben n vergiet en sorry als ik dingen oversla.

4. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

Sep 7, 2009
    1,183
    0
    0
    Oh wat heb ik nog heerlijk geslapen zeg. Dacht vanmorgen nog even terug m'n bedje in omdat ik zo moe was en wordt pas net wakker...hihi
    Verder dus niet bijgelezen. Ga nu douchen en dan de gordijnen halen! Joepie!

5. Suekes

Suekes Fanatiek lid

Feb 26, 2009
    3,011
    0
    36
    Tilburg
    Deel 2

Nancy, heerlijk ben ook jaloers op jouw slaapjes! Sterkte vanmiddag lieverd!

Elea, wat n naar nieuws, tis een sterke meid dus ik hoop dat het idd een 100% meevaller blijkt en dat de krachtvoeding aanslaat! Knuffel!

Koekkie wat een mooie buik, hier is de mijne maar een slappe hangbuik haaha.

Weer verder..

6. Dithje

Dithje VIP lid

Sep 19, 2009
    5,506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Ahhhh wat goed om van je te horen Suzanne! Helemaal toppie meis dat je internet hebt:D... Jeetje wat een spanning bij jullie zeg! Wat voor meds heb je nu dan, nog steeds infuus of tabletten?
    Wel schrikken hoor dat de artsen denken dat ukkie voor het eind van de week er al is:$! Elke dag is er een meis en zal jullie menneke sterker zijn, dikke knuffel!

Het dochtertje van MamaSan heet Luna!

Woehoe Kikkert:D!

Vind het wel grappig Nancy dat je nog wel op de scoot scoot durft te rijden maar liever niet meer in de auto... Denk dat ik mij veiliger in de auto zou voelen als op de scooter;).
    Zonnebloemen zijn inderdaad prachtig meis! Die bloem staat straks vast te stralen bij je moeder... Potdikkie die stoute kat:x!
    Blegh meis, dat je je nog steeds niet helemaal fit voelt:(! Dikke knuffel!

Jeetje Sam dat is dan een dutje voor zeer korte duur:(.. Duim dat ze nog even gaat slapen!

Ohhh wat heerlijk Lizz! Je hebt het vast nodig gehad meis, nu kan je er weer tegen;). Have fun met het ophalen van de gordijnen:D!

7. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

Jan 2, 2007
    1,984
    0
    0
    Hey meiden,

even een ego-berichtje. Ik ben net terug van de gyn, maar echt zo kapot dat ik even m'n bedje in ga duiken.

Mevrouw en ik zijn weer helemaal goedgekeurd. Bloeddruk was iets gestegen, maar nog keurig. Mevrouw ligt nog keurig met d'r hoofdje naar beneden en is iets ingedaald. Maar niet vast helaas en met al haar drukke bewegingen kan ze dus ook zo weer niet ingedaald zijn....

Verder is het bad daarbinnen inderdaad erg goed gevuld, maar gelukkig heb ik ook weer niet TE veel vruchtwater.
    Al met al prima, en volgende week weer terug.

Nu ga ik echt naar bed. Tot vanavond!

8. Suekes

Suekes Fanatiek lid

Feb 26, 2009
    3,011
    0
    36
    Tilburg
    Pooh wat lief van je opa zeg!

Susanne wat fijn, internet! Wij jou ook, in spanning afgewacht hoe het met je ging. We duimen voor je!

Dithje lief van schoonouders!

Es grrrr hier ook al hondjes die niet luisteren. Heb er nog 2 logeerhondjes bij ook. Nog 1,5 wk en dan ben ik ervanaf. Heel lief maar als er 1 blaft, blaffen ze allemaal... erg druk zo!

Euhm ben t weer kwijt.

9. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

Sep 30, 2009
    1,269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi meiden,

Ben al even terug van de VK maar was/ben een beetje onzeker teruggekomen het bezoekje.

Bloeddruk ok (60/110) maar bij de buik voelen schatte ze de baby nu op 4.5 pond (ben 35 weken) en geschatte gewicht bij geboorte 6 pond.

Dat is voor mij echt ienimini, de jongens waren 9 en 8 pond (ruim).

En ik had al het idee dat mijn buik de laatste 2 weken niet veel was gegroeid. Maar ze zei dat hij wel groter was dan bij de laatste meeting (die een invaller had gedaan).

Toen kwam ze ook nog met het nieuws dat ze op mijn uitgerekende datum op vakantie is voor 3 weken. Haar collega is met stress thuis dus we zijn afhankelijk van invallers. Rara situatie.

Ook lag de baby nog helemaal niet laag (was ook wel te zien vandaag op mijn buikfoto) en ik moet gelijk plat als de bevalling nu begint.

Ze had zelfs moeite om te voelen hoe de baby lag.

Zo vaag, ik ben altijd heel zeker van mijzelf maar dit bezoekje heeft mij echt even vanslag gemaakt.

Ik weet nou niet of het aan haar lag of aan mij.

Ik ga denk ik maar even liggen. De jongens liggen in bed en ik behoor nu ook even mijn rust te pakken.

Tot later.

x

Al met al kwam ik gewoon met een naar gevoel de deur uit.

10. Suekes

Suekes Fanatiek lid

Feb 26, 2009
    3,011
    0
    36
    Tilburg
    Ballonnen en katten hihi had mn zusje moeten weten, die legt er altijdmaar n houten plank overheen.:

Pooh, hier kreeg ik gister telefoon van mijn mams, ze zegt opa en oma belden mij omdat ze jouw nr niet konden vinden of ze langs mochten komen. Ze haddel aardbeien, keeltjes, rabarber en sla bij vd akker en een pakket met babykleertjes. Dat was echt superlief! Ook 80+ jaar. Ze komen niet zo vaak, maar hebben me gemist.

Hier, ik heb weer n weekend kiespijn achter de rug. Ben vandaag naar de tandarts geweest ALWEER... maargoed nu hopen dat het eindelijk wel opgelost is...
    Verder alles goed alleen slapen he... ben echt vermoeid.. ik ga weer ff lekker liggen nu.

Dikke xx

11. susanne85

susanne85 VIP lid

Aug 13, 2007
    9,830
    884
    113
    Noord Holland
    Es hele dikke knuffel meid. ik weet hoe je je voelt want heb continu last van rug wee-en waar ze niks aan kunnen doen. is slopens he.

dithje. ik heb geen infuus gehad. ben alleen maar dood gegooid met pillen, ze begonnen meteen vorige week mt longrijpings prikken(auw) beurse billen eraan over gehouden. en kreeg de eerste 48 uur 4 x daags adalat pillen en nu nog maar 2 maal daagse sinds zaterdag. soms krijg ik ze op tijd maar zodra er maar iets begint te zeuren komen ze zo 3 uur eerder aan met die roze krengen. ;) ach ik overleef t wel en t is nu wel allemaal zwaar maar straks hebben we een prachtig kereltje waarvoor ik t zo weer zou doen.

ga nu echt ff ies plat. ff toilet bezoek bij de buurvrouw want ze zijn mijn badkamer aan t schoonmaken met bleek en dan kom ik snel (vanavond of morgen) weer online

12. Dithje

Dithje VIP lid

Sep 19, 2009
    5,506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Super Pooh dat jij en je meisje weer zijn goedgekeurd! En woehoe, ze ligt nog steeds netjes met d'r hoofdje naar beneden:D! Slaap lekker meis...

Hoe lang heb je die logeerhondjes dan Sue? Lijkt mij inderdaad wel druk... Helemaal met uitlaten;)! Jouw opa en oma ook al zo lief meis, wat schattig toch zeg die ouwe mensjes... Auwie meis:(.. Duim voor je dat de kiespijn wegblijft!

Kan mij voorstellen dat je een beetje 'raar' bent Koekkie! Zou ik ook zijn als mijn ene vk op vakantie gaat en de ander met stress thuis zit... Ben je afhankelijk van de invallers die je helemaal niet kent:(! Maar meis, 6 pond is toch helemaal niet te klein? In vergelijking met 8 en 9 pond natuurlijk wel kleiner, maar niet zorgelijk ofzo hoor... Zou mij daar geen zorgen over maken als ik jou was! Misschien morgen toch nog even met haar bellen en je gevoel uitleggen? Knuffel meis!

Wat raar Suzanne dat je geen infuus hebt gehad! Dat werkt nl het beste in combi met die longrijpingsspuiten (die overigens echt onwijs pijn doen, ik weet het:()... Voel je je wel goed dan op de adalat? Ik kreeg er ontzettende hoofdpijn van. Hopen dat ukkie nog even blijft zitten meis!

13. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

Oct 6, 2009
    4,795
    1
    0
    vijfhuizen
    Koekkie, gelukkig waren alle controles goed, maar wel naar dat je verlos net op vakantie is dan, en dat ze niet helemaal kon zeggen hoe die ligt.

Susanne fijn dat je weer online bent. Kan me voorstellen dat het geen pretje is in het ziekenhuis. Hoop dat je kleine toch nog even blijft zitten. Wel super dat het met nikita zo goed gaat, dat is dan wel een zorg minder

lizz heerlijk dat je zo lang hebt geslapen, en veel plezier met de gordijnen ophalen

Pooh fijn dat alles goed was bij de verlos, en wat super lief van je opa zeg.

Box en katten, die van ons gingen er gelijk in. Wij hebben gisteren bij de praxis een witte plaat gehaald, en die ligt er gewoon altijd op als de kleine er niet in ligt. Balonnen lijkt me onhandig, die houd je ook nie eeuwig toch in je box. Die plaat is zo weg te tillen. Misschien een tip.

Kreeg net mijn trouwboek binnen, echt dom, dacht dat ik met zon harde kaft had besteld, net als een boek laat maar zeggen, is het zon slap dingetje. pffff

xxxx

14. Es09

Es09 VIP lid

Aug 10, 2009
    5,336
    0
    0
    Honselersdijk
    Hier komt net de raam sticker binnen!! hij is GAAFF!! :D:D

Zal een prive album aanmaken en hem laten zien.. dus als je vriendjes bent kan je kijken :)

15. Dithje

Dithje VIP lid

Sep 19, 2009
    5,506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    He balen Eline... Is het boek verder wel mooi dan?

Wauw Es, hij is echt heel erg gaaf:D!!

16. Es09

Es09 VIP lid

Aug 10, 2009
    5,336
    0
    0
    Honselersdijk
    Ja ben er erg blij mee Dithje, kan niet wachten om hem op het raam te mogen plakken :D:D

Ik ga nu maar even een uurtje op bed! :)

17. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

Oct 6, 2009
    4,795
    1
    0
    vijfhuizen
    Dithje ja verder gaat het wel. Vind het zo goedkoop staan zo voor een trouwboek, maar ja.

O wat heb ik een last van die hooikoorts, moet morgenochtend terugbellen naar ha, want assistente zou het overleggen.
    Ik kan mijn ogen wel uit mijn kop krabben, erg is dat

18. angel74

angel74 Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    3,335
    0
    0
    amersfoort
    mooi es ..;) slaap lekker..

hier net alles boodschappen van kant ..heb nu ook echt alles binnen gelukkig ..pfff vind het maar niks zo alleen de boodschap maar ja het moest toch...
    nu ff liggen kom straks weer ff aan en bij lezen...

19. MamaT

MamaT Fanatiek lid

Mar 7, 2009
    1,766
    0
    0
    Hier net wakker van mijn tukje:

Es: Nog even doorzetten. Ik weet hoe je je voelt, maar je bent er bijna!

Susanne: Blij te horen dat het goed gaat. Ik hoop dat je de 35 weken haalt. Voor Nikita is het ook wel even goed om even afstand te nemen van mama, anders zit je voor altijd aan een geplakt kind.

Kikkert: Ga maar uit van een ruwe schatting hoor. Ryan schatte ze 1 dag voor de bevalling op 50 cm en hij was ook nie zo zwaar. Nou, bij de bevalling bleek dat hij 57 cm was en 9 pond:S

Angel: Ik doe ook nogsteeds alleen de boodschappen. Soms gaat mijn zwager wel mee, maar veelal ga ik alleen.

Verders ben ik het weer kwijt.

Vanavond lekker bij mijn nieuwe schoonzusje (de vrouw van mijn zwager zeg maar) een bakkie koffie doen om het een en ander te bespreken. Mijn zwager gaat verloven!!!! Ik ben wel droevig want dat betekent dat hij nie meer hier zal wonen. Hij is zoooooooo lief en goed!!!

20. angel74

angel74 Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    3,335
    0
    0
    amersfoort
    mama t ohh jeehh dat is niet fijn maar wel fijn dat hij nu een leuke vriendin heeft toch? .. de laatste tijd als ik meer boodschappen heb gaat er altijd wel iemand mee ..en voor de maand boodschap ook alleen nu moest en zal het gedaan zijn dus vandaar maar ff alleen is wel veel hoor pff heb me een ruk gesleept aan het drinken enz maar ja heb het nu wel binnen zullen we maar zeggen he:D

Share This Page