Hahaha, Angel, ik zie het al helemaal voor me.. alslepend! Ik kwam trouwens in het ziekenhuis een meisje tegen. Ze was 38.5 week zwanger en ze was me toch opgeblazen van alle vocht!! Ik moest toen even denken aan de dikke voeten van de meiden hierzo.. en toen begon ik te lachen! Komen jullie trouwens qua gewicht nog aan? Daar word ik ook een beetje onzeker van. Ik kom gewoon maar niet aan en dan denk ik weer dat de baby super mager zal zijn.
mamat, ik kom nog wel aan, nu in totaal 15 kilo. in een week was er weer een kilo bij, terwijl ik minder eet opzich
Kweet het Eline, is echt heel erg vervelend meis! Die harde wind werkt ook niet echt mee he om de pollen bij de grond te houden8). Dikke knuffel meis! Heerlijk Angel dat je alles nu binnen hebt! Gezellig een bakkie doen vanavond MamaT! Woont je zwager bij jullie dan? Ik kom nog steeds aan, inmiddels zit ik op +20 kg... Wat zegt je gyn ervan dan?
eline ik heb ook van die zere hooikoorts ogen, lastig he! Als je iets tegenkomt dat helpt, let me know! Ach jeetje Elea, das niet niks. Ik ga heel hard duimen dat ze goed gaat groeien! koekkie, wauw wat een prachtige buik zeg! Heeft je vk alleen gevoeld of een echo gemaakt? Ik moest bij 31 weken een groeiecho omdat de vk mijn beeb veel te klein schatte bij het voelen. Ik was toen 3 weken behoorlijk over mn toeren, maar eenmaal bij de echo bleek dat de beeb hartstikke voor op groei ligt. Wellicht helpt het je niet echt, maar de vk kan er ook naast zitten hoor! En 6 pond is misschien niet groot, maar wel groot genoeg hoor! Es, iiieeeehhh een rat!!! kikkert lief he die knutselcadeautjes! Ymke kwam er gisteren ook mee thuis, maar in de overtuiging dat het voor haarzelf was. Dat vroeg even een pedagogische aanpak Nancy, naar zeg dat boodschappen doen zo zwaar was! Ik heb dat ook, moet echt een paar uur bijkomen als ik een boodschapje gedaan heb. Ben eigenlijk een gevaar voor mezelf zo... Ik heb mezelf echt nu hoogzwanger verklaard, ben zo kapot elke keer na een kleine activiteit. Ik loop buiten in een hemdje, omdat de wind en koelte me dan een beetje wakker houdt. Een boodschapje doen wil nog net, maar eenmaal bij de kassa begint het me zo te duizelen! En dan te bedenken dat het maar zo een stuk warmer kan worden. En dan moet ik na morgen ook weer 3 dagen voor mn dochter zorgen. Pfffttt!!!! Maar goed, nog een paar weekjes! Ik ga vanavond de vriezer maar even volstouwen met eten (neem man mee naar supermarkt) zodat ik de komende dagen er niet uit hoef. Zo had me mijn laatste weekjes echt niet voorgesteld
Guppie wat naar meid dat je je zo voelt zeg. Rustig aan maar doen de komende weken, en idd een goed idee van je vriezer volstoppen. xxx
hey, weet niet of er meiden zijn die zich afvroegen waar ik was. het niet terug gelezen. maar heb de laatste dagen geen fut om alles te lezen op het forum en te reageren. ben zo duizelig steeds dat het door het lezen alleen maar erger wordt. dus dan weten jullie. ik ben nog niet bevallen..... hoop dat het niet zo lang meer duurt eigenlijk. hopelijk gaat het verder allemaal goed met iedereen.
Bubsie wat naar dat je zo duizelig bent. Ik hoop voor je dat de kleine snel komt, knuffel Ik ben aant koken, snijbonen, en kipcordonbleu,en aardappels, hmm. vanavond maar weer is naar yoga. Mijn hooikoorts zakt nu opeens weer wat af gelukkig
De assistente van de ha belde net, dat ik een oogzalf en een neusspray kan ophalen, dat is wel lekker, hoop dat het helpt
in t begin had ik ook onwijze hoofdpijn erdoor maar nu ik eraan gewend ben reageer ik niet meer op de adalat met hoofdpijn. denk dat ik eraan gewend ben geraakt ofzo
tot de 32 weken ben ik in totaal 5 kilo aangekomen. nu al dik een week niet meer gewogen omdat ik natuurlijk in t ZH lig. ben bang dat de kilos er nu zeker wel aan vliegen maar ik hou ook geen vocht vast ofzo dus misschien dat t daar wel door komt
zo ben net wakker zeg lekker getukt kan niet op hier haha. nog steeds last van een zeurende rug dus geen nieuws verder straks die smaak loze kost naar binnen werken en dan heb ik dat ook maar weer gehad. ben blij dat jeroen de beschuit bus met pindakaas naar binnen gewerkt heeft. kan ik daar wat vab pakken als ik geen hap door men keel krijg haha
Ben ik weer!! Jildou is godzijdank bij mij op bed in slaap gevallen en hebben we nog een uur samen geslapen, heerlijk!!! Net visite gehad van vriendin met baby van 4 maand.. ooh kriebel !! Maar ben nu gewoon bekaf.. Heb wel ff bijgelezen net.. Maar heb ff de puf niet om te reageren behalve even op Elea: Jeetje meid kan me voorstellen dat je flink van slag bent. Een hele dikke knuffel meid!! En rustig aan!! Maar afwachten en hopelijk valt het mee!!! Wanneer moet je weer heen?? Sorry dames, misschien dat ik vanavond nog ff wat reageer..
Joh Guppie zo te lezen heb je het zwaar meis, sterkte en een knuffel! Bah Bubsie zo duizelig is niet fijn joh! Hoe komt het dan, heeft het met je bloeddruk te maken? Rustig aan doen en ook een knuffel voor jou! Gelukkig wordt het een beetje minder en kan je er wat voor ophalen Eline! Veel plezier op de yoga vanavond... Heb je wel zin? Super Sam dat jullie saampjes nog geslapen hebben! Ahhhh wat cute he meis zo'n baby... Kan mij voorstellen dat het daardoor begint te kriebelen, nog even volhouden! Hier; nog even de stad in geweest, verveelde mij een beetje. Heb 2 zakjes van die mini-knijpers gehaald om straks alle kaartjes in huis op te kunnen hangen en een nachthemd... Ga nu even eten maken, heerlijk aardappeltjes, visje en salade!
Bedankt meiden op mijn verloren gevoel van mijn bezoekje naar het VK. Zoals Guppy zei een groeiecho is een oplossing dat stelde mijn man ook voor. Misschien moet ik even toelichten waarom ik extra zorgen maak. Mijn jongste is een zorgekindje en ik ben gewoon bang dat dit kindje ook iets 'heeft of mist'. En bij mijn jongste lette ze altijd erg op zijn groei want dat zou een van de tekens kunnen zijn. Inmiddels weet ik dat 4,5 pond voor deze week wel gemiddeld is. Maar zoals gezegd mijn jongens waren groot bij hun geboorte, ik zelf en mijn man ook 9 ponders en ik ben zelf bijna 1.90. Dan verwacht je gewoon geen kleintje. En ik was een kilo afgevallen de afgelopen week en van de trap gevallen. Dus tel maar even op. Ik ben nu na mijn slaapje wel iets realistischer hoor. Maar toch! Nogmaals bedankt. x
Zow en dan slaap je even anderhalf uur Vincent maakt me net wakker.. Ik wou dat ik 's nachts zo kon slapen! Zo maar koken, en vanavond komt een stel op visite, een hele goede vriend van Vincent met zijn vriendin die we echt al maanden niet meer gezien hebben.. ben benieuwd!
ppfff nu weet ik weer waarom we die ''vrienden'' al maanden niet meer gezien hebben.. Krijg net een sms: we hadden toch volgende week afgesproken? NEE vanavond, ppff Heb nog geen sms terug, ben benieuwd of ze überhaupt wel komen nu.
haha en ja hoor, ze komen niet! Nou ppff dan niet hoor.. vind het wel best, lekker rustig avondje dus
Koekkie kan me wel voorstellen dat je je wat zorgen maakt na zo'n bezoek.. Zou me precies hetzelfde voelen denk ik!! Dikke knuffel, geloof dat dat het enige is wat ik voor je kan doen!! Es: lekkere vrienden zeg!! Nou ja lekker genieten van jullie avondje. Ennuh gefeliciteerd met de 37 weken !! Net als Dithje overigens Susanne: Fijn dat je online bent. Ben benieuwd hoelang jullie kleine man blijft zitten!!! Spannend hoor!! Nancy hoe is het met jou vandaag?? Sorry dames dat ik zo weinig reageer.. voel me zo langzamerhand steeds meer een olifant !! Merk dat ik nog maar weinig kan in verhouding met wat ik normaal doe en dat is toch even flink gas terugnemen.. Maar goed, ben allang blij dat het rommelen vandaag zowat niets was in vergelijking met gisteren!!