Juli 2010 mama's deel 5

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Es09, 2 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ooh spannend Es: Sjors gaat bevallen :p WHAHA 1 krampje en floeps ze gaat bevallen :D :D !! Niets vertellen hoor, want ik kijk morgen tussen de middag de herhaling op lappie :p !!

2. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    whahah gaat sjors nu al bevallen?? ze is 3 maanden later zwanger geworden als mij :$ komisch ook.. wou dat het bij mij zo snel ging hahaha

3. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ja zoals het gister leek wel :D Ja ze kunnen daar wat sneller he ;) .. Dat gtst-voer doet het goed denk ik :p WHAHA

4. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    hier nog niet bij gelezen .. sorry

heb net onder de douche gestaan heb flink last van rug en buik weeén;) ..dus ff kijken wat de douche gedaan heeft want onder de douche was het een hel pfff zeg...

ga zo ff bij lezen en reageren zover ik kan want jullie hebben aardig gekletst zeg kwebbers hahaha...

5. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Angel wat ga jij nou doen?? Dacht dat je met mij de 41 weken ging halen :p

6. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Zo, heb met manlief en dochter samen flink ingeslagen en we kunnen nu zeker een week overleven zonder boodschappen te doen! Lekker gevoel, voel me meteen een stuk beter! :D

Koekkie kan me je zorgen goed voorstellen hoor! Bij mij juist omgekeerde zorgen, want deze beeb wordt heel groot geschat. anderhalve week geleden al 2790 gram. Onze dochter was gemiddeld en wij zijn niet groot. Helaas zit de beeb net niet op de grens om me door te verwijzen naar de gyn, had ik persoonlijk wel prettig gevonden. Hoop dat je snel je groeiecho krijgt!

Marsim, stoer hoor nog in je eentje shoppen! Ik heb het ook lang volgehouden dit keer, maar de kasten vol is ook wel erg lekker!

Dithje hahaha das echt een flauw grapje!

pfft ik zei gisteren al dat Sjors nog niet lang genoeg zwanger is! Maar in goeie tijden wereld kan alles he...

Ik zag trouwens in de etos folder dat ze weer mini produkten hebben! Is wel handig voor in het zkh tasje. Of ben ik de enige die dat nog niet klaar heeft staan? ;)
    Ik mag van manlief niet mijn trolley inpakken, hij vindt dat het dan lijkt alsof ik een week wil blijven, dus ik heb nog niks ingepakt.
    Ik verwacht binnen nu en 4 weken ook nog niet te gaan bevallen, dus alle tijd!

7. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    goede avond!!

Ik heb vanmiddag toch ook nog een hallf uurtje kunnen slapen:)
    Heb alles terug gelezen maar even geen puf om te reageren.. Sorry..

Ik wil zo graag weten hoe onze beeb eruit ziet enzo, kan niet wachten!! Krijgen jullie dat gevoel ook steeds meer??
    En ik heb nog geen eens last van echt voorwerk o.i.d

8. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    heeft iemand trouwens nog een tip voor een leuke luiertas? Ik zoek nog een nieuwe, beetje jongensachtig!

9. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    grappig hoor sam hahah :Dweet je dat het zeer doet dat lachen ..ja ik weet het ook niet zo uit het niets kwam het opzetten ..miep was heel de middag nog ff lekker druk geweest had wel last van mijn rug maar ja ach ben ook aardig aan de boodschap geweest dus niks achter gezocht ..eten gemaakt en toen kreeg ik al zo nu en dan eens dat ik dacht van pfu ..sta op na het eten nou toen had wel ff zoiets van hmm ..maar er kwam een klant dus die moest ik nog ff free hand op de huid tekenen .. en toen maar wel gelijk gaan douchen ...zit nu lekker op mijn bedje voel mijn rug wel maar goed denk dat het wel weer afzakt tja of niet ??? ;)

10. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Guppie: Ja die kleine flesjes wil ik ook nog ff halen.. Neej dus mijn zkh tas is nog niet helemaal compleet :p Gister had ik iig wel ff wat toiletspul erin gestopt, maar mocht er vandaag weer uit :p HAHA!!

11. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    sorry dames ...
    heb wel terug gelezen maar is niet zo blijven hangen dus doe van hier maar ff mee ..want kom er niet door helaas... :)

12. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hmm Angel maar ff je rust nemen dan.. Maar zien wat er gebeurt :D !! Ik ben benieuwd!! Moet je ze wegpuffen?

13. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    geen zorg guppie hier ook nog geen tas klaar hoor was ik ook niet van plan :D hahha

14. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    sam ja onder de douche wel pfff zeg toen vlogen ze me om de oren zeg ..heb me maar gelijk geschoren enz hahaha..tja je weet maar nooit..;)..nu zeurt het wel maar niet puffen ofzo...

15. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    sow de babykamer is officieel klaar want de oude koelkast is weg :D !!!! de nieuwe koelkast staat in de keukenkast maar jeetje wat was het hier een troep echt niet te geloven ik kon wel janken want ik had gisteren alles gepoest.....dus ik heb net weer alles opnieuw kunnen doen, alleen de keuken moet nog maar dat mag mijn mannetje doe want ik ben totaal los, vandaar dat ik ook nu ff niks ga terug lezen of ga reageren.

16. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @angel spannend meid

17. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    ohh kikkert fijn dat de koelk er is ..wel balen van de poets weer he? goed van je laat manlief maar ff de keuken doen... :D

18. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    Angel SPannend!!
    Ziekenhuis tas: ik weet eigenlijk helemaal niet meer wat erin moet.. babykleertjes en een luier? maar verder?

Trouwens weet je wat Sam vanavond zei?! ik zat een beetje gekke bekken te trekken met hem en hij liet een scheet dus ik keek vies zegt hij tegen mij "mama varken?? en daarna een knorrend geluid" Nou ik had het niet meer en mijn man lag ook helemaal dubbel!

19. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    kikkert: lekker hoor de babykamer klaar!! bij mij helaas nog niet:( maar er moet echt nog 1 iniminie muurtje behangen worden en het wandplankje opgehangen worden maar kan mezelf er niet toezetten:( mijn man kan helaas niet behangen

20. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    HAHA BELLA :D :D !!

Angel: hmm dat klinkt wel meer als voorwerk als het nu afzakt dan... Maar ja, ik ben geen vk ;) :p

Kikkert fijn dat het klaar is, en ja poetsen voor de tijd is ook niet slim he ;) ~!!

Deel Deze Pagina