Sorry meiden van mijn ego berichtjes van vandaag maar wil jullie even snel op de hoogte stellen van ons VK-bezoek. Ja het hoort toch bij de laatste loodjes, alles was goed, bloeddruk, urine, hartje, alles! Dus prima gelukkig maar Ook deze Vk schatte onze kleine al op RUIM 7 pond Wel schrok ze echt van het vocht vasthouden en nu staat er 28 juni een dubbele afspraak om te strippen Mits ik ontsluiting heb dan he.. Maar wel spannend!!! Hopelijk is het niet nodig maar ik denk het dus wel he Fijne avond meiden! -X-
Nog nieuws dames?????????? (kom even heeeel snel spieken) Hier schiet t echt al op.. alles lijkt volgens plan te gaan en als ik dan mn zinnen doorzet zijn we zaterdag helemaal klaar met alles!!!! Oh btw, kheb een heel mooi nieuw boxkleed.. die hoeft toch niet ook al gewassen te worden van tevoren ofwel? ben zo bang dat ik t verpest.......
Nancy superrrr!! Zoo 28 juni strippen eventueel, spannend zeg!!! Dat doet die van mij niet eerder als ruim 41 weken !!
sam denk het ook hoor ..maar we zien het wel ..ga ook niet gelijk bellen hoor... tot nu toe niet zo als onder de douche gelukkig ..rommelt wel.. nancy weer helemaal goedgekeurd ...zo en 7 pond netjes hoor... es mooie buik meid..
Drukke week voor jou Marj! Trek je het nog een beetje dan? Succes en veel plezier op kamp! Update: MamaSan is bevallen van mooie dochter, Luna. Suzanne ligt nog steeds in het ziekenhuis aan de weeenremmers en hopelijk mag ze zondag naar huis als de ontsluiting niet is toegenomen. Verder veel rommelende buikjes... Fijn dat je weer bent goedgekeurd Mama van P en nog lekker kunt gaan zwemmen! Spannend Angel! Ben je al aan het timen dan meis? Hihihi Guppie alle tijd... Mss toch stiekem wat dingetjes klaar leggen just in case? Wij hebben deze luiertas: Duimeland - Onderweg - Best Basic - Verzorgingstas Weekend Zwart Heerlijk Bella dat je nog even hebt kunt slapen! Die nieuwsgierigheid is zeker herkenbaar hoor. Whahahahaha die Sam, geweldig! Super Kikkert dat de babykamer officieel klaar is! Mooie buik hoor Es! Volgens mij is hij wel lager gaan zitten ja... Ligt jullie meisje nou goed dan of ....? Sorry, durf het even niet meer te zeggen! Whaaaa Nancy een strip afspraak! Spannend zeg... Fijn dat alles goed was en dat ukkie het zo goed doet! Wordt jouw urine standaard gecontroleerd bij elk bezoek? Heel veel plezier met de tantes van Bas! Super Pam dat het zo op schiet bij jullie!
dames ik ga! Heb zin om nog wat te poetsen en daarna nog even tv kijken tot morgen, iedereen slaap lekker voor straks
@es mooie buik @nancy fijn dat alles goed was bij de vk, en wat goed dat ze wilt strippen (bij mij gaf dat uiteindelijk wel de doorslag van de bevalling, ik had overgins wel al 1cm en weeen )
Dithje: Yep, we hebben vorige week de liggingsecho gehad en mevrouw lag prima met dr hoofdje beneden en zelfs al ingedaald En gisteren bij de VK weer gevoeld en ze lag nog steeds prima! Ze kan nu ook niet meer draaien hoor, ze ligt al wel redelijk vast..
dithje nee nog niet ..kijk het nog wel aan denk voorwerk hoor maar we zien het wel... fred is al wel heel de dag bij me op schoot enz ..
Marj: Dieprespect, moet er niet aan denken nog 3 dagen op schoolreis te moeten!!! Rustig aan hoor!!! Es: Mooi buikje zeg en volgens mij komt het idd wat lager... ANgel: Ik vind het zo gek, gsiter hele dat in de weeën gezeten en nu eigenlijk niets meer.. bijzonder !!
Heb net ff topic gelezen wanneer kwam jouw 2e.. En eigenlijk zaten ze bijna allemaal rond hetzelfde termijn als de eerste!! Dus ik ga maar uit van de 41 weken !! HAHA!!
jelle kwam op 39.6 en dion bij 40.5 dus tja hmmmm hahaha.. maar heb dit keer al een tijdje dat ik vroeger ben weet niet waar het vandaan komt ? maar dat had ik al sins het voorwerk begon hahah
we zullen het zien wanneer we mogen hahaha.. moet wel zeggen had bij de jongens veel last van voorwerk maar niet in deze maten als wat ik nu heb ...echt raar dat het toch elke keer anders is he
Van mij mag je hoor !! Dames ik ben gebroken en ga mn bedje in!! Angel sterkte!! En de rest beentjes bij elkaar als je nog niet mag he !! slaap lekker!!