dithje het rommelt nog wel ..niet dat ze me om de oren vliegen zoals onder de douche dus nog maar afwachten...en wordt echt knetter van de hond hier die ligt echt nu nog steeds alleen maar bij me ..al heel de dag hoor..of op schoot of op de buik het liefst kruipt hij in mijn shirt haha.. en bij jou vandaag ?? heb niet echt iets terug gelezen sorry
Zo meiden, ik ben d'r doorheen. Bijna een uur bij moeten lezen!!! Vanmiddag nog heerlijk geslapen na de gyn. Was wel nodig ook, anders had ik naailes vanavond echt niet gered. Maar het wordt geen latertje vanavond, dat voel ik wel @ Angel: hihi, helemaal niksen zit er bij jou ook nooit in he? Maar gelukkig heb je nu alles binnen! Ben je dr nu helemaal klaar voor en is alles in huis? Mijn opa is idd een echte schat! Dus dat mn slaapje er vanmorgen niet in zat neem ik m absoluut niet kwalijk. Ik heb de schade vanmiddag na de gyn ingehaald Whaaat, wat ga je nou doen? Het weer spannend maken voor ons? @ Es: stoute hond! Nou, dat wordt morgen dus voor straf niet naar het park? Of kijkt ze je dan weer met van die heerlijke hondenogen aan waardoor je weer overstag gaat? Je kan morgen iig Vincent met dr op pad sturen als jij even een tukkie doet of zo Veel plezier morgen. Heb je al enig idee wat jullie gaan doen? Ik ben benieuwd! Maar volgens mij moeten we nog ff vriendjes worden Enne...je buik lijkt idd gezakt. @ Dithje: hij is idd nog heel kras! Een paarjaar geleden heeft hij 2 nieuwe knieen gehad en sindsdien kan hij weer heerlijk fietsen. Het is 12 km enkele reis, weliswaar heeft hij een electr. fiets, maar hij doet het maar mooi. Ah, het mysterie opgelost! Leuk hoor, van je schoonouders! Nou ben ik ook benieuwd wat er uit het ei komt Nou ja, die man van jou! O, ik zou wraak nemen door vannacht heeeeel hard te gaan snurken of zo @ bella: leuke dag zo! Super dat Sam het zo goed doet. De kleintjes kunnen nog steeds van links naar rechts draaien, dus dat kan heel goed. Haha, Sam heeft humor! Dat wordt nog wat Bella. Hier ook zon kleine grapjurk in huis. Wel supergezellig hoor! @ kikkert: wat lief dat hij op de psz voor papas verjaardag geknutseld heeft! Dat zijn vaak de leukste cadeaus! @ suzanne: Jeetje zeg, het gaat ook nog niet vanzelf he? Hopelijk kun je de kleine man zo lang mogelijk binnen houden. Wel heerlijk voor je dat je weer bent aangesloten op de buitenwereld met je internetverbinding. Neem goed je rust he? Ik kan me voorstellen dat het voor jullie een moeilijke beslissing was om Nikita uit te besteden, maar uiteindelijk zal ze het daar heerlijk hebben. Heel veel sterkte en een dikke knuf! @ Nancy: Wel fijn voor je dat het voor jou vandaag niet zo emotioneel was. Arrggghhh, die kat toch ook! Hier werkte aluminiumfolie in de box heel goed. Daar hebben ze echt zon hekel aan. Doen ze hooguit maar 1x en daarna niet meer Gelukkig dat je weer goed gekeurd bent door de vk. Lekker dat ze je ook niet zomaar laten doorlopen. Nou maar hopen dat de boel dan ook verweekt is. Enne...ze kunnen er ook naast zitten he? (met die 7 pond) @ Lizz: ooohhhh, zo lekker geslapen! *jaloers!* @ Koekkie: he, wat naar dat je zon rotgevoel aan je vk-bezoekje hebt overgehouden. Wanneer moet je nu weer? Kun je anders niet bellen om te zeggen dat je hier heel onzeker van bent geworden en dat je graag nog een echo zou willen om te kijken hoe het met de kleine gaat en of ze idd zoveel kleiner is (en of daar evt een oorzaak voor te vinden is)? Gewoon je gevoel volgen meis! @ Sue: ah, wat lief van je opa en oma! Wat een verwennerij ook! @ Eline: aluminiumfolie kan ook goed helpen. Dat ziet er van buiten de box gewoon zo uit als dat het er niet in ligt. Dat zou je ook kunnen proberen evt. Balen zeg, van je fotoboek! @ mamaT: dat is natuurlijk niet zo leuk voor jullie maar wel geweldig nieuws voor hem. En bovendien krijg je er een leuke schoonzus bij toch? Ik ben de afgelopen 3 weken niets aangekomen, zelfs ietsje afgevallen. Sta nu op +12,5 kg. @ guppie: die beruchte laatste loodjes he..... sterkte meis! Hier ook een trolley-airporter ingepakt hoor! Badjas erin en dat ding is al bijna vol @ bubsie: wat naar dat je zo duizelig bent! Wat zegt je gyn/vk ervan? Sterkte! @ Sam: gelukkig dat Jildou nog een uurtje bij je geslapen heeft! Zo heb jij ook nog even je rust kunnen pakken. Vanavond maar weer vroeg erin dus? Hihi, kriebel, kriebel he, als je zon kleintje ziet? Ook voor jou een dikke knuf meis! Die laatste loodjes wegen zwaar he? Ja, hier ook dat gevoel als ik bijvoorbeeld o mn hurken ga zitten voor Sebas. Alsof ze er zo uit kan floepen! @ Marsim: sohee, heb jij ze alle 4 nog? Ik alleen deze opa nog en manlief heeft helemaal geen opas en omas meer. Ik ben zeker heel blij dat ik deze opa nog heb, want het is een schat! Lekker dat je vanmiddag bij de kapper geweest bent. Je haartjes kunnen maar weer goed zitten! Ik ben benieuwd hoe de kleine bij jou ligt. Ik had dat gevoel ook, maar ze lag dus blijkbaar wel goed en draait alleen nog van links naar rechts. En die drukte onderin doet mevrouw bij mij dus blijkbaar met dr armpjes (kleine krachtpatser ) Succes alvast morgen bij de vk. @ Marj: drukke feestweek voor jou. En respect dat je nog meegaat op kamp hoor! @ mamavp: super dat jullie weer goedgekeurd zijn! En heerlijk dat je nog mag zwemmen, dat lijkt me bij jullie geen overbodige luxe.
Hmmm spannend maar weer Angel! Rottig joh al dat voorwerk, mag wel een keer doorzetten of niet? Dat Fredje zo bij je ligt kan natuurlijk wel iets betekenen... Nou ja, afwachten maar weer he meis? Een dikke knuffel in ieder geval! Met mij gaat het vandaag lekker. Weinig harde buiken, geen buikpijn, alleen een paar steken. Oftewel een rustig dagje! Check-up bij de vk was ook weer goed en ukkie ligt al vast, dus helemaal top. Ook best veel kunnen doen vandaag.. Heb gras gemaaid, geschoffeld, wasjes weggewerkt, stofzuigen en nog even naar de stad geweest.
Jeetje Pooh jij hebt echt je best gedaan met bijlezen, een dikke pluim voor jou! Wow 12 km enkele reis, dat doen niet veel mensen hem na denk ik... Whahaaha komt goed hoor meis, mijn wraak zal zoet zijn! Manlief heeft mij laatst al opgenomen op de telefoon... Snap niet dat hij uberhaupt nog kan slapen 's nachts!
pippo tja geen idee eingelijk of ze het zo aanvoelen??? wacht het af dithje zo ook een druk dagje weer voor jou?? fijn dat het buikje weer rustiger is ..ja al dat voorwerk pfff ..vind het nu wel heviger als bij jelle en dion moet ik zeggen ...toen had ik ook wel voorwerk (3wk)lang maar niet in deze maten hoor... pooh oohh lekker toch nog ff getukt vandaag heb je goed meid...nee het is niet echt niksen geweest haha.. maar ik vergeet dus dat alles langer duurt dan normaal haha.. maar heb nu wel echt alles binnen .. de koelkast /vriezen en kelderkast is weer vol ..en nog ff zo een paar dingen gekocht die ik nog wou en moest ..maar nu helemaal niks meer gelukkig .. het enige wat ik nog moet doen is de geboorte kaartjes maken..
Nog even een echo spammen. De gyn maakte deze vanmiddag. Bovenin zie je 2 voetjes met 10 teentjes. Echt gaaf om te zien!
wahhahaha dithje ..hier heeft manlief ook al van die nachten.. gelukkig nog niet opgenomen hahaa... lijkt me vreselijk als je dat hoort??
gaaf hoor die echo pooh ... je krijgt het er niet helemaal meer op maar toch blijft het bezonder om te zien ..
@ Angel: dus die harde buiken komen niet uit de lucht vallen? 8) Ga je de geboortekaartjes zelf ontwerpen en dan laten drukken bij de drukker? Of helemaal zelf maken? Wel knap hoor, dat je zo creatief bent! Hopelijk zakt het vanavond weer af en heb je nog even de tijd om de geboortekaartjes te maken @ Dithje: ooohhh, als ik jouw man was zou ik helemaal geen oog meer dichtdoen na die aktie van hem van vanavond....
pooh nee onder de douche had ik echt rug en buik weeén ze vlogen echt om me oren ...we maken de kaartjes helemaal zelf ..dus hoop dat het me nog gaat lukken he?? vast wel en anders zijn ze maar iets laten hoor
Oe, auwie! Is het nu wel iets rustiger? Nou ja, dan zijn de kaartjes maar wat later hoor. Moet kunnen!
Is ook vreselijk om te horen hoor Angel! Schaamrood op mijn kaken... Heel erg gaaf die echo Pooh! Trusten meis... Hier; ga afsluiten meiden! Slaap lekker en tot morgen...
auwii waren ze zeker ..nu begind het weer meer te worden en drukt ook echt in de liezen en onderkant ...we zien wel ..denk dat het toch niet doorzet zul je altijd zien he? weltrusten meid..op na een goede nacht
uhhh dithje miss domme vraag maar bedoel je ..de weeén ? of voorwerk van de jongens ? of iets heel anders ben niet helemaal bij hahaah...