Juli 2010 mama's deel 5

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Es09, 2 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Ik ga dan ook mijn bedje in!

Pooh, mooie echo en best wel grappig! ;)

Angel, ik heb dat wel al eens gehoord wat berteft dat honden dat aanvoelen...wens je ee rustige nacht toe en mocht het toch echt werk gaan zijn, veel succes! ;)

2. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    dank je wel pippo .. we wachten netjes af meer kunnen we niet doen ..slaap lekker en ook voor jou een goede nacht toegewenst ..

dithje slaap lekker ..ook voor jou een goede nacht

3. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    hier ook mijn bedje opzoeken ....

wens iedereen een goede nacht toe en tot morgen allemaal ...

knuff van hier x

4. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Gave echo Pooh! :D

Ik ga ook afsluiten!

Welterusten en tot morgen!!

5. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    @dithtje en pooh: weet niet hoe het komt. weet toevallig dat mn schoonzus het ook de laatste weken had zo duizelig.
    donderdag moet ik weer naar het ziekenhuis en zal er dan eens over hebben. ga ook niet zelf want durf nu ff niet in de auto. dus mn schoonmoeder gaat met me.

6. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Hoi dames,

Heb vluchtig bijgelezen maar is beetje laat. ;) Visite was gezellig, we kregen een hele leuke zelfgemaakte tas van fietsbanden en opgemaakt met plantjes, echt superleuk!
    Vergat ik trouwens te zeggen, maar onze kleine ligt muurvast jeee :D En normaal strippen ze met 41 weken inderdaad, maar ze schrok zo van mijn vocht dat ze me liever een weekje eerder strippen.. 8) Tja en inderdaad hoeft niks te betekenen en wie weet komt het wel eerder JOEHOE :$:D

@Angel, ben jij aan het rommelen, lees ik dat nou goed :(:$

7. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Slaap lekker allemaal!
    Tot morgen
    x

8. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.183
    0
    0
    Meiden heb niet bijgelezen maar volgens mij is er niemand bevallen toch??
    Vanmiddag de gordijnen opgehaald en kleertjes voor de kleine gekocht voor als hij uit het ziekenhuis komt.

Vanavond onverwacht m'n babyshower gehad! Zoooo leuk stonden ineens 14 vriendinnen/nichten/enz op de stoep. Echt heel gezellig en al veel kadootjes gehad voor de kleine. Dus geen tijd voor het forum.

Lig nu in m'n bedje(gebroken) en ga dus lekker slapen.

Iedereen goede nacht en tot morgen.

9. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Hey meiden,

Wel bijgelezen, geen puf.

Nancy en pooh en dithje fijn dat t goed was bij de vk! Nancy spannend, ja je bent ook al bijna bij de eindstreep! Pooh mooie echo, schattig!

Angel wens je n rustige nacht!

Hier, die rotkies blijft rommelen. Mocht vd dokter voor t slapen n ibuprofen innemen en dat heb ik net ook gedaan. Ik doe verdorie alles aan die pijn en de tandarts weigert gewoon n structurele oplossing met verdoving. Kost steeds n noodvulling mij eigenlijk geld? Wordt er echt gek van, pijn in mn knar..
    Ik ga mn bed opzoeken. Heb echt n slechte paar dagen zo, sorry voor mijn afwezige enthousiasme. Allemaal n goeie nacht, ik ga dat hier ook maar es afdwingen.

Xxx Sue

10. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    #3330 Dithje, 16 jun 2010
    Laatst bewerkt: 16 jun 2010
    Heel verstandig dat je niet alleen gaat Bubsie! Een ongeluk zit in een een klein hoekje en als je duizelig bent al helemaal...

Super dat het gezellig was met de visite Nancy en dat jullie zo'n leuk kado hebben gekregen! Jippie, ukkie vast...

Zijn de gordijnen mooi geworden Lizz? Whaaaa wat gaaf zeg een babyshower:D! Goed verwend zo te lezen, echt top meis...

Bah Sue wat naar meis dat je zo'n kiespijn hebt:(! Hoop dat je een beetje een goede nacht hebt meis, dikke knuffel.

Hier; nou, daar zit je dan middag in de nacht met de laptop op schoot beneden op de bank omdat je wakker wordt van buikpijn en elk half uur moet plassen:$...

11. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Dithje wat klote meid. Ik zit hier ook maar dan met heftige kiespijn. Morgen ga ik met een hele hele hele kwaaie bui naar de tandarts en verkoop ik ze een rotschop. Ik zit er echt doorheen, alleen maar huilen van de pijn. Kwakzalvers.
    Ik ben voor jan lul 3x daar geweest om dit op te lossen terwijl ik normaal 7 kleuten schijt en wat krijg ik, n nachtmerrie en zulke dingen gebeuren tuurlijk na sluitingstijd... grrrr..

12. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    @sue: oh meid! Vorige zwsch ook 1 mnd kiespijn gehad. Hier wel supertandarts (vrouw). Na 4 pogingen met nieuwe vulling, flossen etc was ik inmiddels week overtijd. Ze vroeg toen wanneer ik was uitgerekend. Week geleden... Haar antwoord was toen: oh meid, ik heb nog 2 oplossingen. Wortelkanaalbeh, maar weet niet of het helpt (ivm zwschap geen foto's) of kies eruit. Maar je zult geen kiespijn hebben bij je bevalling! Advies was kies eruit, en idd, nooit weer last gehad! Wat was dat een opluchting toen (en nu weer mijn angst).

@strippen: nancy, verheug je er niet teveel op. Hier was het na 41+5 nog niet mogelijk, potdicht. 2 dgn later, voor laatste poging nr vk, bleek ik al 4/5 cm ontsl te hebben zonder 1 krampje. Zelfde dag is Marjolein geboren.
    Geniet van je beebje in je buik! Ik heb dat na de bevalling best gemist, het gewoel van uk. Zo bijzonder, alleen jij voelt het zo!

Tja, weer wakker. Vol hoofd met things to do, is niet nodig, alles ligt klaar...

13. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    goedemorgen!!

Sam was weer vroeg wakker 5.30 :) verder redelijk geslapen.. Hoe is het bij jullie?

lizz: wat een super leuke verassing, die babyshower zeg!!
    Angel: hoe is jou nacht?
    Sue belachelijk hoor meid! Heb je nog een klein beetje kunnnen slapen? Straks gelijk bellen hoor
    marj ook vroeg wakker!
    dithje heb jij nog een beetje geslapen?

14. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    goedemorgen dames..

hier weer vroeg wakker rederlijke nacht gehad wel bijna rechtop moet slapen want pff op mijn zij liggen lag niet prettig dus dan maar zo .. na 5min opstaan weer de rug en buik doet ook zon zeer als ik moet hoesten of niezen ..ach ja denk toch dat het alleenmaar voorwerk is hoor!!

lizz ohh wat leuk zeg zo onverwacht de babyshower ...dus lekker verwend?

bella jehhh meid jij ook al vroeg op wel fijn dat sam goed geslapen heeft ...

dithje he bakkers meid midden in de nacht wakker brrrr.. hoe is het daarna gegaan? en nu? ....

sues ach meid kiespijn is toch nog erger dan voorwerk hebben of niet? hoop dat ze je er gauw van af kunnen helpen want dit is ook geen doen zo...

nancy fijn dat alles oke was bij de vk ..oh zou fijn zijn he als ze je niet overtijd laten lopen he?? wat zei ze van het vocht verder? maar je bloeddruk was ook nog oke?? bij mij gelukkig ook ondanks het vele vocht...dus wij opgeblazen miepen mogen eingelijk niet klagen kwa vocht probleem he? en wat fijn zon mooi kado zeg ..super;)

mijn oude vk dee altijd in de laatste week standaard inwendig onderzoek ..(had ze heleaas alleen bij jelle) en prompt je kon er de klok op zetten dat je na een aantal uren begon hoe ze het deed dee ze het maar je begon ..:D maar dat zei ze niet ...het enige wat ze dan zei was ..nou zie je volgende week nog wel want er is nog niks daarbinnen hahahah.... heel appart

15. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Nancy fijn dat alles goed was, goed dat ze 28 juni gaan strippen, maar ik hoop dat de kleine eerder komt

Pooh wat een mooie echo, deden ze die zomaar?

Dithje wat naar dat je midden in de nacht wakker bent, en zo vaak moet plassen. Gaat het nu?

Suekes, ooo wat erg die kiespijn. Ik weet er alles van, had begin van zw schap 2 wortelkanaalbehandelingen, ik heb snachts ook gejankt van de pijn.
    Ik hoop dat ze je snel kunnen helpen meid

Angel bij jou is het dus toch nog rustig gebleven. Gelukkig een redelijke nacht gehad.

Ik was gisteren naar yoga, gingen het persen oefenen, was nu opzich wel interessant.
    Ik had zon rare droom, de baby werd gebracht door de postbode:D, niks geen bevalling hahaha.
    En ze was weer heel groot, 1 dag oud en tandjes, en kon lopen.
    Ik was de hele dag vergeten voeding te geven.

Pff wat kan je raar dromen he. Verder wel goed geslapen

xxx

16. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Goedemorgen dames.
    lizz wat leuk zeg!

sue bah meid.dikke knuffel want kiespijn is echt naar.

dithje hoe is t nu?

angel klinkt inderdaad als voorwerk.die zere buik had ik eergisteravond ook. Dikke knuffel.

hier wel goede nacht gehad.Jildou was 7 uur wakker.maar zal dr nu uit want ik ruik iets.hihi.verder vandaag rustige dag op de planning.

17. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Morge meiden,

Jullie zijn er weer vroeg bij.

Vandaag voelt als mijn eerste echte verlof dag. Net geholpen de boys aan te kleden en klaar te maken voor een dagje KDV. Mijn man heeft ze op de fiets weggebracht zodat ik de auto voor de deur heb staan.

Ik net met krantje en laptop weer in bed gedoken. Lekker even lezen. En als het zo uitkomt een tukkie doen, in iedergeval staat een badje op het programma.

Ook tussendoor wil ik iets gaan doen voor de baby, zoals opruimen, wasje, etc. Maar eerste prioriteit is relaxen en een lijstje maken met wat ik allemaal 'moet' doen voordat we hopen dat de beeb komt met 4 a 5 weken. Lijkt mij nu wel fijn om het allemaal in een week te regelen zodat er een soort rust over je heen komt.

Ik wens jullie allemaal een heerlijke dag toe. Hier schijnt het zonnetje voluit.

Dit word echt een genietdagje.

Liefs van mij
    x

18. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    eline hahaha wat een droom zeg :D

sam ohh wat fijn dat je een goede nacht hebt gehad ...hmm lekker geurtje die jildou? haha....

denk idd op voorwerk hoor ..is toch raar heb je in de nacht niet zodanig last maar zodra je opstaat pff??

19. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    koekkie ...wat een heerlijk dagje op de planning ...lekker genieten dus heb je heel goed meid jezelf lekker verwennen;):D

20. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Koekkie geniet van je dag, heerlijk.

Ik duik mijn bedje nog ff in, toch weer moe hahah

Deel Deze Pagina