Juli 2010 mama's deel 5

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Es09, 2 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    ik heb me toch ineens veel steken in mijn onderkantje en daarbij hardebuiken en rugpijn....het komt en het gaat, dus ik ga het toch maar eens ff in de gaten houden

2. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    Heey nachtbrakers en vroege vogels.

Geen veranderingen vanaf gisteravond zie ik.
    Ik denk dat ik maar mensen ga aanwijzen om te bevallen want dit schiet ook niet op zo, haha.

Hier ook een beroerde nacht. Gister teveel gedaan denk ik waardoor ik ontzettend veel last heb/had van mijn bekken.
    Elke plasbeurt duurde dus een eeuwigheid.

Vandaag gelukkig niet veel op te planning alleen een bezoekje langs de vk. Misschien dat ik nog even vlug een vaderdagkado ga halen want de winkel waar ik dat gister wilde doen was nog niet open.

Nou meiden kalm aan allemaal OF doorzetten!

3. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    Even ego.. :)

Gisteren nog met mijn mannetje boodschappen gedaan en daarna zijn we gaan kijken naar nieuwe banken (via MP) en we hebben ze gisteren meteen gekocht! Ze zijn echt mooi, ben er heel blij mee (gelukkig want was niet goedkoop...)

Uiteindelijk lag ik wel veeeel te laat in bed en heb sindsdien knallende hoofdpijn maar die zal dadelijk wel een keer wegtrekken hopelijk...

Ik ga hier even bijlezen en dan ga ik denk ik naar mijn ouders om daar even lekker in bad te liggen en blijf dan de hele dag daar. (mannetje is toch de hele dag en avond werken)

4. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Sjonge Sue wat ontzettend k**** meis dat je zo'n kiespijn hebt:(. Heel veel sterkte vandaag meis en een dikke knuffel!

Jeetje Bella Sam was er ook weer vroeg bij!

Fijn Angel dat je een redelijke nacht hebt gehad! Die pijn en het voorwerk houdt bij jou ook niet over he?
    Hihihi dat is wel een heel apart verhaal over je vk meis, bijzonder hoor!

Whahaahh Eline je baby gebracht door de postbode:D:p! Geweldige droom... Fijn dat de yoga bijeenkomst nu interessanter was!

Geniet van je genietdagje Koekkie!

Heerlijk Pooh dat je voor je gevoel een redelijke nacht hebt gehad!
    Enne half 7 voor Sebas is nog altijd beter dan voor zessen he;)?

Ach gosie wat sneu die Jildou Sam:(! Hulde voor jou meis:p!!
    Bakkes voor de buikpijn meis, knuffel!

Zo Es dat is een lekker druk dagje meis, heel veel plezier!

Heel goed bezig Lucky zo te lezen! Schiet lekker op dat klussen, nog even volhouden meis... Wow:$ wat een grote fraudezaak zeg!
    Uit eten en naar de bios zaterdag is een heel goed plan meis om je verjaardag te vieren.

Gefeliciteerd met je opa en oma Kikkert en fijn dat Dylan naar opa en oma gaat en jij je dingetje kunt doen! Hmmm meis, zeker maar even in de gaten houden... Straks moet je je man echt bellen;)!

Bah Marsim ook zo'n slechte nacht meis:(! Succes bij de vk en rustig aan doen he?

Woehoe MoederK nieuwe banken:D!

Hier; sjonge zeg wat een k**** nacht:(! Heb dus echt vanaf 02.00 uur tot 04.00 wakker beneden gezeten met ontzettende buikpijn en onwijs vaak plassen. Op een gegeven moment gaan timen want had echt weeen (voelde ze heel goed aankomen, naar een hoogtepunt gaan en vervolgens weer afzakken). Kreeg ze een uur lang om de 6 min en toen opeens helemaal niets meer8). Uurtje op de bank in slaap gevallen, weer wakker voor een uur, weer een uur op de bank in slaap gevallen en tegen 06.30 uur maar eens naar boven gegaan en weer in bed gekropen waar ik ook nog wel eventjes heb geslapen. Maar het houdt niet over hoor, wordt er zo moe en verdrietig van:(:(. Heb nog steeds buikpijn en ook flinke harde buiken... Kijken wat de dag gaat brengen vandaag!

5. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    Dithje, wat een klote nacht voor je zeg! En wat rot dat je je nog steeds zo slecht voelt!! :(
    Hoop dat de pijn snel wegtrekt of alles gewoon doorzet.
    Hele dikke knuffel meid!!

6. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    Goedenmorgen

alles gelezen, maar geen puf jullie kletsen te veel ahhah dat komt omdat we allemaal verlof hebben;)

Dithje:: hmz klote zeg, kan me helemaal voorstellen dat je dr klaar mee bent, heb ik ook:( ik pin me nu maar eerst vast op 40 weken dan valt het altijd mee;)

Angel: hoe ist bij jou??

7. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    MoederK: Maar ff rustig aan meid!!!

Weet ff niet meer wie het vroeg, heb het zo straks al bijgelezen , maar ik heb een foto van Jildou uitvergroot als posterformaat :D Ben wel benieuwd!!

Kikkert, haha grapjas ;) !! Kor vindt het nog steeds jammer dat het nog niet geboren is :p Eigenlijk mag het van hem vanavond wel beginnen, heeft hij mooi lang weekend ;) HAHA! Sorry jongen, wordt vast niets :D !!

Mijn vader belde net of hij Jildou even op mocht halen om te gaan fietsen, ja duuh natuurlijk ;) !! M'n moeder heeft vanmiddga ook vrij en die is om half 1 bij de bushalte. Dan pik ik haar mooi op en gaan we even bij mn ouders eten en dan ga ik met Jildou naar huis, kan die dan lekker slapen :D !! Heerlijk heb ik nu even tijd voor mezelf, voel me ook niet helemaal jofel, dus ga ook niet te veel doen, zo maar lekker ff liggen!!

8. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.183
    0
    0
    Goedemorgen,

Hele slechte nacht gehad. Veel beneden gezeten en heb nu echt meg koppijn. Ga nu rustig aan douchen en om tien voor half 1 moeten we bij de vk zijn. Denk zelf dat hij nu met zijn koppie naar beneden ligt want het is daar gevuld nu aan de onderkant en heb me toch steken en krampen daar.
    Kom vanmiddag wel weer even kijken en reageren hoor.

Dikke knuf voor degene die ook een slechte nacht hebben gehad.

9. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Heerlijk Sam dat je even tijd hebt voor jezelf:D!

Gefeliciteerd met je 37 weken Lizz en succes bij de vk meis!

10. Laetitia

Laetitia Niet meer actief

Hallo allemaal. Fr. Snel via iPhone. Hier is nog niks concreets aan de hand. Heb wel gister een zenuwinzinking ofzo gehad. Had het echt helemaal gehad met alles en iedereen. Ben vandaag ook de hele dag bij mam met de kids en Roger heeft wat vergaderingen. Zal dus niet veel online zijn. Weet ook niet of we vandaag nog naar huis gaan of dat we hier blijven logeren. Zal me dus wel weer melden als er nieuws is. Veel knuffels!

11. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.830
    884
    113
    Noord Holland
    hey meiden

wel bijgelezen maar niks is blijven hangen;)
    ben echt een zeef joh niet normaal.
    net is de arts weer geweest en wilde weer eens voor de verandering voelen of mijn ontsluiting verder was gevorderd omdat ik vannacht weer lichte wee-en had. t blijft onrustig dus hier bij mij. ze wilde me eerst mededelen dat ik naar huis zou mogen maar door de onrust willen ze me toch maar tot zondag hier houden omdat t zo in ene om kan slaan tot een echt bevalling. snap ik ook .zou nu niet thuis willen zijn en dat t dan doorzet en ik met spoed naar t ZH moet omdat anders meneer t niet redt ofzo.:$ dus we blijven veilig tot 34 weken hier in dit saaie kamertje. misschien dat ik vrijdag vraag of ik dan zaterdag naar huis mag zodat ik nikita ook nog ff volop aandacht kan geven. dan ben ik 33w 6 dagen dus dat ene dagje zal geen verschil maken denk ik. maar dan moet t niet zo onrustig worden hier hé;)

12. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    Suus: nog een paar daagjes dan meid;)
    t is allemaal wat zeg:(

13. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.830
    884
    113
    Noord Holland
    ja dit had ik me niet voorgesteld hoor van deze zwangerschap haha. ondanks dat de dagen echt mega lang duren voor mijn gevoel op de dag zelf. zo sta ik ervan te kijken hoe snel afgelopen week voorbij gevlogen is. :D lig er alweer 7 dagen van de 11 dus ben al ruim over de helft heen. en als ik t dan voor elkaar krijg om t tot vrijdag rustig te houden met behulp van de meds mag ik misschien ( hoop ik, maar ga er niet vanuit) vrijdag of zaterdag wel naar huis toe. dus als we allemaal ff gaan duimen .....;) hihi. en t voordeel is wel dat ik dan al tegen de 34 weken aan zit he

14. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    Ja meis die 34 weken grens is voor het ziekenhuis heel belangrijk;)

Ik heb ook in zwolle gelegen tot week 32 en moest remmers tot 34 weken;)
    dan zijn de longen goed, mja dani is met 33 weken geboren en heeft er niets aan over gehouden!

15. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    hello,

Sam ligt lekker te tukken, ga zo ook even liggen en dan vanmiddag naar een vriendin, weer met de fiets:( maar kan absoluut niet tegen het openbaar vervoer.. Nu in mijn zwangerschap nog slechter haha heel gek.
    Vanavond wat boodschapjes doen wil ik nl lekker met de auto doen, ik doe het ook altijd alleen, als mijn man meegaat ben ik 100 euro meer kwijt haha.. Boodschappen in de auto doen enz vind ik ook loeizwaar worden trouwens ik kom namelijk altijd afgeladen thuis;)
    Morgen met mijn mams afgesproken om lekker te gaan shoppen. Sam vindt dat verschrikkelijk dus mijn schoonvader komt hem halen..

Dithje: wat een rotnacht meid, kan me voorstellen dat je er gefrustreerd door raakt! Ik ga duimen dat de kleine zich snel aandiend..
    Sam lekker hoor even voor jezelf, neem je rust hoor!
    Suus: Hoop dat je idd zaterdag naar huis mag, die ene dag idd..
    Kikkert? waren jou opa en oma he? gefeliciteerd idd heel bijzonder zeg zon 3 dubbele bruiloft waarvan 3 zussen met 2 broers. Zal niet vaak voorkomen!

Tot vanavond dames, ik ga ff liggen..

Knuffel

16. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    dithje jehh meid toch dit is ook geen doen he? wat een nacht zeg hoe is het nu dan?? dikke knuff.

mamachan ja het gaat hier het zeurt maar niet hevig ..

lizz succes bij de vk

sussan he meid toch dikke knuff..nog heel ff en dan ben je gelukkig bij de 34wk ..

sam ohh wat lekker ff tijd voor jezelf ..he en nog steeds niet toppie vandaag ? knuff ..

hier komt sam net thuis met een grote bos bloemen ..nou heb natuurlijk weer een potje staan janken hahha..wat een muts he het is ook zon schat ...ben nog van slag :D

17. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    Angel: nou ik hoop dat het voor jou doorzet;) mooie dag om te bevallen:p

Ik moet zo voor check up naar het ziekenhuis.. ik ga vragen of ze willen voelen of dr al wat aan de hand is daar binne, dat zullen ze tog wel doen?

18. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    balen meiden van die slechte nachten van jullie! En die energie kunnen jullie zodirect zo goed gebruiken bij de bevalling dus probeer waar mogelijk is toch een beetje bij te slapen.

ik heb na 1,5 uur lezen (krant en zw pagina) een heerlijk tukkie gedaan. Nu ga ik maar eens een uitgebreid badje nemen.

Poeh he best lekker hoor verlof ;)

x

19. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Angel lief zeg!! Hier belde Kor gister tussen de middag om te vragen hoe het ging, dat vond ik al geweldig :D !! De lieverd!!

Kikkert idd een bijzondere bruiloft zeg, gefeliciteerd!! :D

Koekkie: Oh heerlijk meid!!!

mamaChan: Weet niet of ze gaan voelen, ze kunnen er ook de boel mee opwekken en aangezien je nog geen 37 w bent denk ik het niet.. Daarbij voorweeën doen vaak niet veel tot niets qua ontsluiting, dus dan heb je er ook niets aan. Maar vragen kan altijd, al zou het van mij niet hoeven.. Het komt vanzelf ;) !!

Ik lig lekker op mn bedje in de kamer, toch best fijn zo'n bed :D !! Heb net alleen even boven gedweild, maar had zo'n hoofdpijn dus snel afgemaakt en toen lekker ff gaan liggen (waar ik nu dus ook nog lig :) ) !!
    Voel me idd niet helemaal toppie, gewoon erg moe, het gaat allemaal niet zo makkelijk meer geloof ik.. Maar nog paar weekjes dan is het er vast .. HIHI.. pffff ;) !!

20. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.830
    884
    113
    Noord Holland
    ja nog heel ff. ben al over de helft van mijn verblijf hier haha.

ennuh hier ook zon emo muts hoor. vandaag heb ik snel de tranen weer hoog zitten en soms zijn er dagen dat er geen vuiltje aan de lucht is, niks is zo vreemd als een zwanger lijf;)

Deel Deze Pagina