Juli 2010 mama's deel 5

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Es09, 2 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.442
    0
    0
    #321 LuckyBlue, 4 jun 2010
    Laatst bewerkt: 4 jun 2010
    @ Dithje
    Het is zeker een dagtaak ja haha. En heb wel vertrouwen erin dat het goed komt met het geld, hoop alleen dat het een beetje snel in orde komt. Is lastig achterstallige dingen te betalen op deze manier.
    Ik wil ook bbq-en, krijg er gelijk trek in!

@ Krampen
    Jeetje dat is erg vervelend zeg!
    Ik heb het gelukkig nog niet echt meegemaakt.
    Wel dat ze nu echt lekker met de billen tegen mijn buik zit te duwen.

@Raamfolie
    Zo deel 1 is af. Heb mijn vriends achternaam uit de folie gesneden en dat komt op de deur.
    Dan hebben we geen naambordje nodig :D

2. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Auwie MamaT een blauwe plek... Wow zeg:$! Een goede laatste werkdag meis, nog even doorzetten;).

Whihihi Lucky wat een goed idee! Deel 1 al af zelfs, scheelt alweer wat kijkers;)...

Hmmm ga maar even verder met mijn strijk...

3. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @ Pooh, onrustige nacht achter de rug, bah. Fijn dat het nu iets beter gaat en je nog heerlijk een uurtje mocht blijven liggen van manlief. Veel plezier met de visite vandaag.

@ Dithje, zo jij bent ook al lekker op dreef he. De was alweer buiten hangen en nu aan de gang met je favo werkje, strijken. Lekker bbq-en vanavond, heel vervelend.

@ Lucky, meid wat fijn dat er mensen aangehouden zijn nu hopen dat je lekker snel je geld terug hebt. En gelijk ook hoor dat je raamfolie neemt. Zou er knettergek van worden van die mensen die constant naar binnen aan het koekenloeren zijn. Leuk idee dat je de achternaam eruit hebt gehaald. Dat scheelt inderdaad weer een bordje.

@ MamaT, een blauwe plek, (bl)auw, haha. Ze kunnen af en toe zo lekker hun plekjes uitzoeken om te trappen, heerlijk. Nu hopelijk snel de dingetjes in orde maken en dan lekker genieten van je weekend.

@ All, jeetje wat is het alweer warm zeg, poehee. Net even een belrondje gedaan want iedereen wil weten hoe het bij de vk was. Hebben we ook weer achter de rug. Ga straks nog even wat was opvouwen en dan heerlijk rustig aan de rest van de dag.
    Vanavond eten we lasagna en heb nog genoeg spullen in huis voor het weekend. Lekker veel met de pootjes omhoog vandaag want mijn tenen staan nu alweer strak.

4. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    MamaT, is bij iedere kraamzorg anders hoe hoog je bed moet staan. Wij hebben ook een boxspring maar is toch te laag… Wij lossen het op met een extra matras erop.
    Vandaag laatste werkdag, yippie!! Zo, je krijgt een echte druktemaker dan als je nu al blauweplekken hebt, haha

Susanne, fijn dat je eindelijk bijna het kamertje kunt gaan inrichten!

Tot straks Sam!

Marsim, fijn dat de kleine al aan het indalen is! En wat heerlijk dat je goed geslapen hebt.. Haha, ja die mannen beginnen het nu volgens mij allemaal langzaam te beseffen. Hier wel tenminste.

Petatje, bah maagzuur…. Heb helaas geen tips voor je.

Haha LuckyBlue ja ik krijg de laatste tijd ook rare dromen.
    Over scheren zullen we het maar niet hebben……doe het overigens nog gewoon zelf. (douchekrukje onder de douche)
    Fijn dat je bed niet verhoogd hoeft te worden, scheelt een hoop geklungel!
    Ik zou inderdaad ook iets voor de ramen doen dan. Alleen met raamfolie kun je dus zelf ook niet meer naar buiten kijken of is dat niet erg?

Nou Pooh, denk dat het dan voorweeen zijn geweest ja al zeggen ze steeds dat die niet echt zo pijnlijk zijn…?
    Gezellig dagje vandaag!

Dithje, zo al actief bezig vanmorgen! Gezellig, vanavond bbq!

Hier: Ben zo lui de laatste dagen. Kan me er niet echt toe zetten iets nuttigs te gaan doen... Terwijl ik nog geboortekaartjes moet maken etc en er in huis natuurlijk altijd wel wat te doen valt...
    Hopen dat mannetje vandaag wat eerder klaar is, dan kunnen we nog wat boodschappen gaan doen....hoeft dat morgen niet.

Ik blijf trouwens twijfelen of ons wiegje wel goed is (geleend van schoonzus). Is zo groot en het matrasje redelijk dun dus vraag me af hoe je een kind goed kan instoppen... Het lakentje moet ik dan namelijk onder het matrasje stoppen en dan komt het matras omhoog bij het voeteneinde. :(

5. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Mogguh dames!

@Luckyblue, jeetje wat een verhaal joh over de ING, sta steeds weer versteld :$ Wel een overwinning zeg, lekker terugnaaien :p
    Verder alles goed, houwen zo :)

@Pooh, veel plezier vandaag met de visite enzo! vervelend van die krampen joh... :(

@Dithje, lekker dagje dus! En zo een vrijgezellenfeest is veeeeeeel leuker :) (althans vind ik 8))

@Marsim, goed nieuws bij de VK, super! Ach ik herken je man zijn onzekerheid, heeft mijn man ook met ups en downs, vind het zo schattig :)
    Hier ook strakke voeten brrr :(

@MamaT, werkse nog even!

@Petatje, weer een rotnacht dus, balen.. :(
    Hoe is het eigenlijk met de insluiper afgelopen??

@De rest, zeefje hiero, dikke knuff!!

@Hier, werd weer om half 9 wakker gebeld (gister ook al) want er is iets met mijn vaders toetsblokkering van zijn mobiel, dus elke keer belt hij mij per ongeluk grrrrr :x Hij zou er naar kijken..
    Nu ff bammetje eten en dan klossen halen en vanavond bij schoonouders eten. Wat een heerlijk weertje, genieten!!! :D

6. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Haai lady's!!

Het zonnetje schijnt weer volop buiten!! is hier nu al 18 graden, zal wel warmer worden vanmiddag! 8)
    Ik heb niet echt plannen vandaag.. alleen vanmiddag met Vincent de foto's halen van de shoot en vanavond een verjaardag!
    Lekker rustig aan dus vandaag en misschien weer even net als gisteren met Senna naar het parkje..

Ik heb wel terug gelezen hoor, maar weinig blijven hangen!

Pooh: Niet fijn, krampen! :(
    nancy: Succes met je klossen vandaag. Volgens mij kan je ze gewoon ophalen hoor :D
    Dithje: Al aan het strijken, tis maar wat je leuk vind :p

Ik ga even wat eten en douchen! Tot straks!

7. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    goedemorgen dames ...wat een lekker weertje he?? wordt je gewoon vrolijk van ;)

pooh he bakkers meid wat een nacht voor je wel lief van mannetje dat je kon blijven liggen ..heel veel plezier vandaag meid en een dikke knuff...
    marsin wat fijn dat alles oke was bij de vk ..doe het vandaag echt rustig aan moet echt want anders ;):)
    dithje leuke dag vandaag zo te horen heerlijk lekker genieten ...en wat leuk zon vrijgezelle feestje zeg keer iets anders altijd leuk...
    lucky wat fijn dat er shot in de zaak ing zit ..hoop dat jullie gauw je geld hebben ...
    moeder k lekker rustig aan doen meid wat vandaag niet is komt morgen wel ...
    mama t nog ff dan heb je verlof heerlijk vooruit zicht....
    es fijn geen plannen lekker genieten vandaag...
    nancy jehh alweer wakker gebeld foei papa van nancy ;) klossen halen fijn ..hier staan ze al een tijd onder mijn bed want kwam er zo moeilijk uit ..ohh en lekker eten bij schoonouders altijd goed ;)
    de rest een knuff weet het niet meer

8. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Het is inderdaad alweer flink warm Marsim! Je hebt groot gelijk meis, lekker met de voetjes omhoog. Is gewoon veel te warm om iets actiefs te doen.

Het probleem met het omhoog komen van het voeteneinde kan je oplossen door bij het hoofdeinde een extra handdoek onder het matras te leggen MoederK. Op die manier ligt het matras weer gelijk... Heb nl hetzelfde probleem met het ledikantje... Als ik deze strak en kort opmaak dan komt het voeteneinde naar boven...

Grrrr Nancy zo wil je niet iedere ochtend wakker worden, door een ongelukje... Hoop dat het snel opgelost is en je vader je niet meer wakker belt. Gezellig vanavond bij je schoonouders eten!

Hihihi Es, het is ook niet dat ik het leuk vind hoor;)! Kan het maar beter meteen doen, dan is het maar achter de rug;)... Heerlijk dagje voor jou dus vandaag, geniet er lekker van meis!

Hier; de strijk is klaar, joepie! Nu nog even plantjes water geven en dan ga ik even een huissleutel bij laten maken. Straks nog even heerlijk de tuin in, uiteraard onder het zonnescherm!
    Hebben jullie ook zo'n 'wat trek ik aan met dit weer probleem'?

9. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    #329 Dithje, 4 jun 2010
    Laatst bewerkt: 4 jun 2010
    Gefeliciteerd met jullie 36 weken MoederK, Sam en Angel:D!

10. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    hier vandaag echo gehad ...ohh was super leuk om te zien ze is nu al knap:p ..ze ligt al heel ver naar beneden ..had ik ook nog niet gemerkt haha...jawel hoor want met lopen is af en toe net alsof ze er al uit komt ;)..verder de groei boven het gemiddelde dus helemaal top maar hoe zwaar duft ze niet te zeggen ..miss mijn vk vd week wel?? want wat is ong het gewicht van een gemiddeld kind??? geen idee hier.. heb een lief foto,s niet zo heel goed te zien maar wel dat ze een kusje geeft haha...zal hem straks ff inscannen en plaatsen hier ...

11. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Dithje: Dat ''wat trek ik aan'' probleem heb ik ook hoor.. heb ook weinig keus.. ;) ga voor die 5 weken niet nog meer kleren kopen, vind het wel prima!

12. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Ohhhh heerlijk Angel! Lekker van je meisje genoten vanochtend:D... Fijn dat alles goed is!

13. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    idd alweer 36 wk yoehoeee nog 1 week en ik mag thuis blijven als ze eerder wil komen :p
    moeder k en sam ook gefeliciteerd met de 36wk ...;)

14. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    wat trek in aan probleem ..hier heb ik 2 jurkjes zonder mouw ..dus die doe ik om en om aan met dit weer ... legging eronder want zonder nee doe ik maar ff niet .. en als ik de deur niet meer uit hoef doe ik een kort broekje aan (jogginstof) met een hempje ...ga hier ook niks meer kopen ...

15. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    goeie morgen

hier een super draaierige nacht gehad ik wist niet hoe ik moest liggen werd gek van mezelf, ook begint hier steeds meer de vermoeidheid toe te slaan. dadelijk ga ik de enveloppen halen en begin volgende week is de proefdruk van het kaartje klaar. net werd er een pakketje hier geleverd door een lekkerding zal ik jullie ff zeggen :D hahaha die mag wel vakker pakketjes komen leveren hoor want tsja het oog wil ook wat toch hahaha. vanochtend belde mijn schoonmoeder of we wilde komen bbq vanavond ik heb niet echt veel zin om bij hun te gaan eten (ook omdat dylan wat ziekjes is) maar ja we gaan toch maar ff hebbenw e dat ook weer gehad.

ik heb niks bijgelezen want het blijft toch niet hangen op het moment, en moet ook eerlijk zeggen dat ik het op het moment niet meer zo goed kan bij houden.

16. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    goede morgen,

Niet terug gelezen alleen deze pagina!
    36 weken GEFELICITEERD, jeetje jullie kunnen al bijna;)
    Kleding: phoe vind het ook erg moeilijk met dit weer zeg.. Ik heb erg weinig 3 onderstukjes en dat varieer ik ook maar met een 3/4 legging waar o zo charmant mijn spatader onderuit komt.. :( Maar ja

Ik ben gesloopt, erg druk en vanmiddag met Sam naar het kinderziekenhuis voor medische controle voor zijn operatie aan zijn oogje:( zie er best tegen op maar ben blij als het weg is..

Fijne dag allemaal, sorry dat ik niet terug heb gelezen maar eigenlijk moet je het gewoon bijhouden anders is het niet meer te doen met zoveel geklets ;)

17. mama van Perine

mama van Perine Bekend lid

20 nov 2007
    540
    0
    0
    Boerin in Frankrijk
    Exideuil, Frankrijk
    hier ook dezelfde problemen met wat trek ik aan....gelukkig een paar weken terug nog een dennegroene rok gevonden bij de zeeman die met veel t-shirtjes afwisselend gedragen kan worden. draag het liefste thuis dan, rokjes en jurken van die echte soep dingen:D lekker luchtig aan je lijf en geen afzakkende broeken, die
    voor je buikomvang breder zijn maar zodra ze de heupen in zicht hebben er meteen maar van af schieten. Gelukkig had ik een lange tuniek aan...... Ga hier ook niet echt meer wat kopen. Mischien pyama/nachthemd voor ziekenhuis....maar that's all.

verder hier weer warm, heel warm....kan niet veel doen, maar wil veel doen vooral wassen! de wiegbekleding in het water gezet, die gaat straks lekker naar buiten in de schaduw. T'is wit dus grote kans op geel verkleuring in de brandende zon. Voor de rest doe ik maar rustig aan veel zitten en uitpuffen, conditie laat me zeer in de steek op zulke dagen!

18. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @kleding.....ik heb 1 jurk en 4 rokken die ik aan kan, en shirtjes ook een paar en dan nog 2 lekker loszittende broeken dus opzich heb ik niet echt klagen alleen wat broeken betreft heb ik echt een probleem want ze zitten allemaal te strak om mijn buik

19. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Hey allemaal!

Wel goed geslapen, deel 2 na 6uur gaat altijd t best, lekker alleen in bed. Mijn heupen gaan echt zeuren na een uur van t gewicht van mn buik. Blijf t maar apart vinden.

Bbq, grappig ik ga vanaaf ook bbqen, bij schoonmams en ik neem mijn mams ook mee, gaat t niet zo lekker mee thuis.. niet echt zin in al dat vlees maar schoonmams maakt heerlijke pesto's en salades jummie.

Kleren, breek me de bek niet open, inspiratieloze hobbezakken die in mn kast liggen, maar verdom t ook om nog wat te kopen. Ik loop eerlijk gezegd zelfs met te kleine meegroei bh's rond haha.

Verder wens ik iedereen met voorwerk/weeen en krampen veel sterkte. Niet fijn. Ik krijg hier meestal om 22:00 last maar vandaag en gisteren ook heel vaak overdag. Auwie.. gisteren nog in de stad, ik liep krom.

Lekker genieten van t weertje en knuffels!
    Xx Sue

20. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.809
    866
    113
    Noord Holland
    goedemorgen. (Kan nog net);)

hier redelijke nacht gehad. paar keer wakker om naar t toilet te gaan en 1 keertje eruit voor nikita die haar speentje kwijt was. dus maar weer in gestopt en heeft weer lekker doorgeslapen.
    straks moet ik naar de dokter toe om te praten over t weg laten halen van mijn spataderen en ff om medicijnen te regelen voor de melkproductie na de bevalling stopte zetten, heb geen zin om weer tegen een borstontsteking aan te hikken omdat ik toch voor de fv ga.
    hier nu ook laatste was in de machine en dan heb ik alle babywas en ZH was gedraaid. kwestie van laten drogen en opvouwen en in de koffer ermee.
    rugpijn nog steeds wel aanwezig maar gelukkig wel in mindere mate. bloedverlies heb ik ook niet meer gezien sinds gister dus ik ben weer wat geruster op de hele situatie. al wil ik nog steeds zo snel mogelijk die koffer klaar hebben;)
    nou meiden tot vanmiddag

Deel Deze Pagina