haha kan niks anders als rustig aan doen hier. heb hier 100 % bedrust. en idd hopelijk vrijdag of zaterdag naar huis maar ik ga er maar niet vanuit want dan gaat t nog tegenvallen ook als ik wel tot zondag moet blijven, we gaan t merken
jij ook al zon lieverd thuis sam.. fijn he zulke mannen? heb je goed meid ff lekker liggen en niks doen... sussan zwanger zijn is idd een raar vak haha... nu maar hopen dat het gauw vrijdag of zaterdag is voor je we duimen met je mee hoor... mamachan ja vind ik nou ook ahhaha... succes straks bij de gyn ..nou weet niet of ze dat doen omdat je nog niet zo ver bent kwa weken maar miss wel omdat je de 1e ook eerder had toch??
Knuffel voor jou Laetitia! Hmmm Suzanne het houdt nog niet over he? Goed dat de artsen geen risico's nemen en je houden tot week 34. Is denk ik voor zowel jou als ukkie het beste! Zou wel fijn zijn als je zaterdag even naar huis mag meis, duim voor je! Lekker een dutje doen Bella en veel plezier bij je vriendin vanmiddag! Waarom heb je zo'n hekel aan het openbaar vervoer dan? Heerlijk zeg morgen shoppen met je mams! Ahhhhh wat lief van Sam Angel! Succes Mamma Chan! Hihihi Koekkie, heerlijk zo'n relax dag! Geniet van je bad meis... Super dat je bent gaan liggen Sam! Doet je altijd wel even goed zo'n rustmoment. Wel balen van je hoofdpijn, knuffel! Hier; gaat niet zo lekker... Doe niets anders dan janken! Heb nog steeds erge buikpijn en denk dat ik de vk straks maar even ga bellen...
Dithje: He bah meid wat vervelend.. gewoon bellen hoor!! Sterkte! Hier wordt geen gras gelegd vandaag, ze hadden de matten niet op voorraad.. dus wordt een weekje later! Gaan straks lekker even met de hond naar het strand.. 8)
he meid ..dat is niet fijn en die tranen laat maar lekker lopen hoor en gauw zo ff de vk bellen .. ben benieuwd wat ze zegt? take care meid..
Angel : Ja topmannen Aah Dithje, dikke knuffel hoor!! En vk bellen kan altijd ja!!! Nou ik zal even mezelf klaarmaken om naar mn ouders te gaan, heb me net bedacht dat ik mn moeder op zou pikken, maar heb kor zn bakkie thuis en staat kinderstoel voorin, dus die moet ik er ff weghalen !!
sam veel plezier zo met mams en paps ... hier ga ik er van tussen ff tafel dekken en eten met de mannen ...tot later ...
Hoi dames, Ik zie dat er nog geen nieuwe baby's zijn geboren! Heb niet veel terug gelezen! Verlof en zwangere vrouwen hihi Hier: gister ben ik bij de vk geweest en ik ben eigenlijk onzeker weggegaan. Volgens mij ligt het aan mijn hormonen maar goed ze kon niet goed voelen of de baby nou al was gedraaid. Terwijl 2weken terug lag de baby wel met het hoofdje naar beneden. Nu moet ik volgende week zaterdag een echo laten maken. Om het even voor de zekerheid te zien. Er kwam een keizersnee ter sprake. Nou ik wil gewoon normaal bevallen. Want ik heb helemaal geen tijd voor een keizersnee. Nou denken jullie vast die is gek. Maar ik heb nog een kleine rondhuppelen. Ik weet mij echt geen raad ermee! Dat komt omdat ik geen hulp heb. En alles zelf moet doen. En ze stelde voor om eventueel het kindje te draaien. Nu vraag ik mij af bij een tweede kan het toch gewoon wat langer duren voordat de baby draait? Of ben ik gek. Nou sorry voor mijn lange verhaal! Hoop dat voor de rest alles goed met jullie gaat. Voor de dames met een slechte nacht rust. Het hoort bij de laatste loodjes maar probeer je rust wel te pakken. Probeer een middagdutje te doen. Rust heb je heel erg hard nodig. Want als het echte werk eenmaal begint en je bent niet uitgerust dan kan het moeilijk worden.
Hoi dames! @iedereen, een dikke knuff wel bijgelezen maar was teveel... Zal vanaf nu bijhouden meiden! @Luckyblue, het is me wat dat ING-verhaal zeg OMG Wat betreft Scheveningen, ik vind crazy piano's op de boulevard altijd wel leuk en volgens mij zit er een japanner boven de bios Mr Yamamoto, kan dat? Nog nooit gegeten maar wil ik wel een keertje doen Die griek aan het begin vd boulevard is ook erg goed moet ik zegge. Veel plezier in ieder geval! @Dithje, ach meis toch, jeminee wat een drama!! Heel veel sterkte meis, hou je taai!!! @Suekes, hoest nu met je kies?? @Susanne, meis houd ook niet over he... sterkte ook voor jou @Lizz, wat leuk zeg van die babyshower, wat een verrassing superleuk! @Hier, ik durf het bijna niet te zeggen maar ik was om half 11 wakker 8) Wel paar keer eerder wakker geweest en geplast maar daarna omdraaien en weer verder slapen.. Ik mag echt in mijn handjes knijpen als ik dat soms lees bij jullie Vandaag helemaal NIKS, ook wel een keertje lekker hoor Fijne dag meiden!
sam veel plezier bij je ouders, dithje. knuffel voor jou en laat die tranen maar vloeien hoor, en bel idd maar de vk. hier mijn eten weer binnen en ga nu ff lekker tukkie doen. daarna maar ff douchen luie dag vandaag maar ja hoe kan t ook ander
Moederk leuk geslaagd voor een bank, wat voor kleur? Dithje meid toch, ik hoop dat het doorzet of weggaat, dit is ook niks. bel je verlos. Knuffel Lizz wat naar van die rotnacht, succes nu bij de verlos, ik duim dat ie is gedraaid. gefeli met je 37 weken Suus he nog langer in het ziekenhuis. Hoop voor je dat je vrij/zat naar huis mag Mirie85 mijn baby lag ook steeds verkeerd, tot vorige week, toen kreeg ik liggingsecho en toch gedraaid. Hoop het voor jou ook Was net in winkelcentrum, 1,5 uur daar gelopen, had het op een gegeven moment niet meer, en toen moest ik nog boodschappen doen,pfff. Ben blij dat ik thuis ben
ik kan over t algemeen ook altijd zo lekker slapen alleen nu met die krampen steeds slechter. maar ach. straks kunnen we niet om de gebroken nachten heen he dus dit is alvast een kwestie van wennen voor ons
nou meiden ik ben er vandoor. misschien tot straks(denk t wel) ant verwacht alleen vanavond later op de avond bezoek van jeroen
eline: ik hoop het ook echt! Zelf heb ik echt sterk het gevoel dat de baby gewoon met het hoofdje naar beneden ligt.
@Mirie, ach jee kan me voorstellen meid dat je onzeker bent.. Ik weet alleen geen antwoord op je vraag over het draaien. Kan je misschien de assistente daar bellen? Wij kunnen voor dit soort vragen bij haar terecht. Sterkte meis en probeer je niet te druk te maken, al is dat makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk @Eline, ik ken het! Op een gegeven moment kan en wil je gewoon niet meer.. En dan te bedenken dat ik kampioen winkelen was, kon soms wel 8 uur winkelen Moet er nu even niet aan denken hihi @Susanne, ja dat wordt dan wennen voor ons met die nachten.. dat is het enige nadeel dan weer Sterkte meis en doe lekker 'lui' vandaag, al kan je niet anders in het Zh lijkt me sterkte
Nancy: hier kan ik wel bellen alleen krijg ik toch te horen. We moeten de echo afwachten. Dus ik ga nu van het ergste uit. Zodat het alleen maar positief kan uitpakken. dames ik wordt gek van mijn nesteldrang. ik wil zo graag alles opruimen maar ik heb gewoon geen energie!
Jammer Es dat ze de grasmatten niet op voorraad hebben... Veel plezier op het strand! Veel plezier Sam! Eet smakelijk Angel! Wat vervelend Mirie dat je zo onzeker bij de vk bent weggegaan! Wel fijn dat je een liggingsecho krijgt en ik denk dat je die maar even moet afwachten meis om zeker te weten of ukkie in een stuit ligt of niet... Dikke knuffel! Heerlijk geslapen Nancy, toppie meis! Geniet van je dagje niets meis... Kan mij voorstellen Eline dat je kapot bent meis! Nog leuke dingen gekocht?
@Mirie, doe ik ook altijd, van het ergste uitgaan, kan het alleen maar meevallen.. Maar is niet leuk sterkte ook met je nesteldrang @Dithje, meis hoest nou met jou??