Juli 2010 mama's deel 5

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Es09, 2 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    ja echt wel nancy :D

dithje goed dat je hebt gebeld meid succes en een knuff

2. Mirie85

Mirie85 Actief lid

19 jan 2010
    235
    0
    0
    Thuis mama
    Noord-Holland
    Pooh: nog nooit van gehoord! Ik duim dat de baby gewoon lekker zelf gaat draaien;)

Trouwens de vk wist het ook niet zeker. Dan denk ik bij mij zelf waarom mensen dan in onzekerheid brengen.

Dithje: goed dat je hebt gebeld. beter 1keer te veel dan 1 keer te laat.

Susanne: wat fijn dat je lekker naar huis mag. wel rustig aan doen he! en geniet van je dochter.

3. Mirie85

Mirie85 Actief lid

19 jan 2010
    235
    0
    0
    Thuis mama
    Noord-Holland
    Ik moet eigenlijk rusten maar ik ga dan maar toch even de boel schoonmaken. mijn buurvrouw stond net voor de deur. Ze kwam even langs en ik schaamde mij. want het huis is gewoon 1bende ( ik overdrijf wel). maar goed ik wordt ook gek van de nesteldrang.

4. J2J

J2J Bekend lid

4 sep 2009
    965
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Heb geprobeerd alles bij te lezen, maar dat valt niet mee :$.

@Elea, ik hoop dat alles uiteindelijk meevalt straks en jullie kleine meisje uit de medische mallemolen blijft. Ik duim voor je, heel veel sterkte!

@Dithje, zou het nu dan toch? Spannend, heel veel succes en sterkte!

@Susanne, wat fijn dat je naar huis toe mag! Lekker knuffelen met je kleine meid en hopen dat de kleine man nog even lekker blijft zitten.

@hier, vandaag liggingsecho gehad, ons kleintje ligt goed en weegt al een ruime 5 pond. Zag er allemaal netjes uit, pappa en mamma weer helemaal trots en blij!

5. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Dithje sterkte meis, ben benieuwd

J2j fijn dat de baby goed ligt, en goed groeit, super.

Sue gelukkig kan je naar de tandarts vanmiddag, hoop dat de pijn dan weg is meid

Pooh bedankt voor het zonnetje, ga er nu even inzitten

Ben voorbereidingen aant treffen voor het avondeten.
    Eten gemengde sla, met kipreepjes erin, die heb ik net gebakken.
    Aardappels gekookt, die ga ik ook straks bakken, hmm, heb nu al trek haha.

xxx

6. mammameisjes

mammameisjes Actief lid

3 mei 2010
    243
    0
    0
    Hi,

Pfff wat een werk om alles na te lezen!!
    Heb ik ook niet gedaan sorry!
    Gewoon een paar keer even een pagina gepakt.

Maar Es: het is rustig bij jou?
    En Dithjje: laat het kindje nu maar komen want dit is geen doen zeg.

Voor de rest iedereen veel sterkte bij de laatste loodjes.

Hier ben ik gestoken door een werkbij......
    Echt ben de hele dag aan de poets en nog een R*tzooi voor mijn gevoel.

ben wel naar de kapper gister geweest en heb foto`s laten maken voor vaderdag en ben echt aan het rommelen.
    Heb net de ijskast schoongemaakt nu boven nog even heel goed en beneden ook maar boven is belangrijker.
    Komt voor me gevoel nu wel heel dichtbij wil volgende week woensdag alles gepoetst en gedaan hebben.

Jammer van het weer dat het zonnetje steeds weg is he?

Enne voor al die vrouwen met klachten en die (waaronder ik ook hoor) al weken aan het kreunen en steunen zijn!!!!!!
    Waar blijven die kids?????????????
    Steeds ga ik even snel kijken, want er zal er nu wel 1 geboren zijn maar helemaal niets.
    Nu mag het eindelijk zijn er al meerdere over de 37 weken en geen baby`s.

Ik denk soms weleens straks loop ik tot 42 weken vind me schoonfamilie me helemaal een aansteller.
    Want dan zullen ze wel denken nou kind is toch niet eerder gekomen dus niets aan de hand!!
    Hebben jullie dat niet?

7. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Mirie, ik denk zelf meer dat je het een bende vindt maar in het echt valt het wel mee... ;) Tenminste daar heb ik wel last van hihi ;)

@J2J, Jeeeeeeeh wat een goed nieuws allemaal, top zeg! Logisch dat jullie trots zijn :)

@Eline, mmmmmmmm klinkt goed jammie! :p
    Wij gaan paella eten met garnaaltjes en sla, ook lekker :)

@Hier, bedacht me ineens dat ik nog seizoen 1 & 2 had liggen van voetbalvrouwen, die ga ik lekker kijken nu :D
    Kom af en toe even spieken of er nieuws is van Dithje...

8. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Mammameisjes, ook zo heerlijk aan de poets dus, hier een rustdag ingelast :D
    Had wel meer geboortes verwacht inderdaad... Hier nagenoeg geen klachten dus voel me nog geen klager, maar wat niet is kan nog komen ;)
    En hoezo je schoonfamilie :( hihi daar zou ik zelf een beetje maling hebben volgens mij hihi 8)
    Ik heb gisteren trouwens te horen gekregen dat ik de 28ste gestript wordt ivm vele vocht vasthouden.. Zegt natuurlijk niks maar wie weet :D

Ga nu echt ff serie kijken, kom zo nog even spieken!

9. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Bleghhhhhhhhhhhh!!! :(:( Heb weer een baal dag! Weer onwijs last van steken en krampen en rugpijn en daardoor een vreselijke emo dag!

Ik duik ff me bed in, hopend dat ik slapen kan!

10. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Succes met poetsen Mirie!

Super J2J dat alles goed is met ukkie!

Beetje last van het gevalletje nesteldrang Mammameisjes;)?
    Zonnetje weg? Hier schijnt de zon echt volop! Gefeliciteerd met je 35 weken!

Zooo leuk Nancy voetbalvrouwen:)!

Hoe is het nu met jou Es?

Hier; vk is net weg. Er is niets, noppes, nada aan de hand behalve dat stomme stomme stomme voorwerk:(:(! Heeft inwendig onderzoek gedaan en de bmm is zelfs nog niet verstreken8)... Is nog circa een cm maar wel soepel:(. Al met al baal ik er flink van!

11. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    ff snel. Moeilijke dagen/nachten achter de rug. Laura wil absoluut 's nachts niet in een eigen bedje. (als er iemand tips heeft,pb maar gerust ;)) drinken doet ze wel goed maar mijn dagen bestaan dus uit Laura eten geven,zelf eten en bijslapen ;)
    Ach het hoort erbij. Als het beter gaat kom ik terug mee lezen enzo maar heb er nu niet zo veel fut voor.

Voor iedereen een dikke knuffel! xxx

12. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Dithje jeetje wat balen zeg, het wordt tijd dat het is doorzet.

Nancy ook lekker, ik lust alleen geen garnaaltjes hahah. Lekker voor de buis hangen meid

Petatje je dametje heeft dus al een eigen willetje, tips kan ik je nie geven, hoop dat het snel beter gaat en ze wel in een eigen bedje wil slapen

xxxx

13. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een geweldig nieuws!

Lekker genieten ervan.

x

14. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Wat fijn Petatje dat Laura goed drinkt, maar het slapen is dus een stuk minder. Kan mij voorstellen hoor meis dat je weinig fut meer over hebt over andere dingen. Dikke knuffel meis!

15. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dithje, balen dat er nog niets echts aan de hand is (ontsluiting etc) en alleen voorwerk is. Je bent er volgens mij wel aan toe door al die klachten.
    Dikke x

16. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Es, heh wat balen en juist nu Vin thuis is :( sterkte meis en rust goed uit

@Dithje, nou ja zeg :$ eigenlijk zou je bijna willen dat het begonnen was he, sjonge hier word je toch ook superonzeker van zeg ;) Voorwerk, lekker dan.... sterkte meis :(

@Petatje, ach wat sneu dat ze niet wil zeg.. :( Heb helaas geen tips, misschien de andere mama's?
    Sterkte meis en probeer toch te genieten van je mooie meissie

@Hier, ga weer terug naar de buis, erg leuk die oude afleveringen van Voetbalvrouwen hihi :)

17. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Petatje, fijn dat Laura goed zo drinkt. Helaas bestaat je schema in het begin idd uit de dingen die je zegt. Gelukkig kan je wel overdag bijslapen.
    Is ze zo druk dat je snachts niet met haar kan slapen? Wij deden alijd de kleine in het midden met een voedingskussen erom heen als ze bij ons wilde slapen. Ze voelt zo wel je aanwezigheid maar je hoeft ook niet bang te zijn om op haar te rollen.
    Waar slaapt ze overdag?

In iedergeval sterkte!
    x

18. Mirie85

Mirie85 Actief lid

19 jan 2010
    235
    0
    0
    Thuis mama
    Noord-Holland
    Zo heb net een schoonmaak aanval gehad en ben ramen gaan lappen! Gevolg: ben helemaal kapot!

Petatje: doe een extra t-shirt van jou naast jullie als jullie gaan slapen. En dan kan je hem vervolgens de volgende dag naast je dochterje leggen. Dit zodat ze jullie geur ruikt en zich veilig gaat voelen in haar eigen bedje!
    En nog een tip haar bedje zo dicht mogelijk bij jullie leggen en als ze gaat huilen dan steek je alleen je hand uit. En houd je haar handje vast. Succes de eerste periode is zwaar. Maar zodra jij een beetje uitgerust bent en de kleine zich veilig voelt wordt het leuk;)

19. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Hoi Ladies,

hier lekker een productief dagje. Eerst bij paps en mams geluncht (ik dan nie). Daarna ff naar het gemeentehuis en daarna vanaf 13.15 uur gelopen tot 15.00 uur. Ff door het centrum gewandeld en toen lopend naar huis. Thuis aangekomen ben ik gaan schoonmaken... moet nu alleen nog ff dweilen, maar dat doe ik pas als manlief naar zijn werk is (die heeft vandaag dubbele dienst).

Petatje: Hoe moeilijk het ook is om je dochterje te horen huilen, je moet haar minstens 20 minuten laten huilen.. vaak vallen ze zo vanzelf in slaap. Het gehuil gaat alleen door merg en been en de meeste mams kunnen er nie tegen.

Dithje & Es: Balen he, al dat voorwerk. Nou hier dus volgende week zaterdag de verloving. Nu maar hopen dat ik tot die tijd mijn benen bij elkaar houd..:)

Verder nie echt veel nieuws.

In de tussentijd is nie iemand bevallen neem ik aan?

20. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    owja idd, en het boxje zo dicht bij je... dan slaapt ze bijna praktisch naast je..

Deel Deze Pagina