Juli 2010 mama's deel 5

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Es09, 2 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    halootjes

Jullie beppen wel heel veel:p

Petat: hmz ik kan je geen tips geven zo alleen miss de bak van de wagen bij je op de kamer?

Suus::: waaaaaw mooi dat je naar huis mag! geniet ervan

Es: slaap lkker

Mirre:: nestel nestel:p:p

Dithje: jeeezus wat een geklooi ofnie, eerst sta je op knappen en dan is het helemaal rustig:(

veel plezier nancy met de tv;)

Voor rest:: dikke knuff

Hier:: Net weer van de gyn, 2500-2900 gram ongeveer, ze ligt nu vast;) en verder is er niks nada noppes veranderd;) ze zit nog goed blijkbaar, moet over 2 weken terug(38 weken) ze heeft idd wel gevoeld, dat wilde ik graag, en ze stelde vast niks veraderd sinds vorige week;) alles wat ik voel is voorwerk:( nja ene kant ben ik erg blij hoor, maar je rekent ergens anderrs op tenminste in mijn geval wel:)
    Nu eten bij me schoonouders tot vanaaf;)

2. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @petatje hier sliep dylan in een wiegje naast mij maar hij heeft heel vaak tussen mijn man en mij ingelegen of op een van ons hij huilde heel veel in de nachten (tot hij 10 maanden was dit had wel een medische oorzaak) maar het putte ons vooral mij heel erg uit. de enige tip wat ik jou kan geven is doe wat goed voelt das echt het beste. iedereen zegt wel gemakkelijk (geen persoonlijke aanval naar iemand toe) laat je kindje maar eens goed huilen maar dat kan niet in alle gevallen (medische reden, woon omgevingen enz...) dikke knuffel en sterkte ermee

@mamachan fijn te horen dat alles goed was bij de gyn en dat het "alleen" voorwerk is

@de rest knuff

hier tot net in bed gelegen ik had z'n last van mijn buikje en rug, ben uitendelijk toch ff in slaap gevallen maar moest opstaan omdat manlief en dylan zo thuis komen.

3. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.830
    884
    113
    Noord Holland
    ff snel tussendoor want ben spullen aan t inpakken zodat we straks meteen wat kunnen eten beneden en dan naar nikita kunnen gaan,

dithje. balen meid dat t alleen maar voorwerk is. als t te heftig wordt gewoon 2 pcm pakken hoor meid, bij voorwerk neemt dat vaak de pijn weg en anders de scherpe kantjes. knuff voor jou
    es. jij ook een dikke digi knuffel. als er wat is. je kan me altijd bellen he. gaan we samen emo zijn whaha;)
    voor de rest ben ik t alweer kwijt.

patatje. heb je al geprobeerd om laura in je armen te laten inslapen en als ze eenmaal slaapt over te leggen in haar bedje?? weet niet of je een wiegje of ledikantje hebt maar vaak zoeken die kleintjes nog de echte geborgenheid van papa en mama. eerst zat ze lekker krap bij jou en in ene wordt ze helemaal alleen in zon voor haar "groot "bedje gelegd en moet maar proberen te slapen. bij nikita hielp t erg goed en op deze leeftijd kun je ze nog echt niet verwennen. komt goed meis succes ermee;)

zo nu ga ik verder met spulletjes pakken en mijn gympies antrekken. heb ik gewoon een week niet gedragen haha

4. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    dithje he balen meis denk je ja en dan is het weer nee ... hoop dat het gauw doorzet voor je ...

petatje ik zal je straks ff pb sturen weet niet of je er iets aan hebt maar het kan nooit kwaat toch??

5. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Susanne: Thanks lief van je :)

Dithje: Bij jou dus hetzelfde als bij mij.. niks aan te doen, we moeten het dus gewoon maar accepteren en we kunnen niet anders doen dan wachten wachten en wachten, en ooww wat is dat vermoeiend en frustrerend.. Je wordt er ook zo moedeloos van.. En van al dat voorwerk raak je er ook steeds meer aan toe dat je ukkie zich meld!!

Ik weet dus precies hoe je je voelt.. toen de VK maandag tegen mij zei: Kan er niks aan doen, is voorwerk en we kunnen alleen hopen dat het doorzet.. was ik gewoon teleurgesteld..

Hier: Ook weer erge last van rug weeën, en krampen.. Ik wordt er dood moe van!! :(

6. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Mirie, wat raar dat je nu kapot bent dan ;) flauw

@MamaT, druk middagje voor jou, wel gezelli

@Mamma chan, goed nieuws allemaal meid! Eetse bij je schoonouders :)

@Kikkert, fijn dat je nog even hebt kunnen liggen meid..

@Susanne, wel thuis meid, wat een heeeeeeerlijk idee zeg!! :)

@Hier, mannetje is thuis, die heeft nog even fris etc gehaald bij de Lidl, dus we kunnen er weer even tegenaan ;)
    Eten staat op, we eten Paella met garnaaltjes en sla JAMMIE :p
    Vanavond weinig; manlief vroeg net of het wel ging want het lijkt wel of ik aangereden ben door een vrachtwagen zei die :( Zo voel ik me ook wel een beetje ja :(
    Eetse alvast meiden

7. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Trouwens, is het raar als ik vrijdagavond nog naar de bioscoop ga met de meiden? Wat zouden jullie doen bij bijna 39 weken? ;)

8. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Nee vind ik niet raar hoor.. gewoon gaan, mocht het beginnen zit je zo in het ziekenhuis en heb je zo je mannetje gebeld :D

Ik plan ook nog dingen rond de 40 weken, ik zie het wel of ik dan kan ja of nee 8)

9. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Es, meid wat frustrerend zeg, word je toch ook niet goed van :( sterkte

Ok ik ga wel gewoon, neem wel een plastic tas mee, ga ik daar op zitten in de bios :p haha geintje :D

10. Mirie85

Mirie85 Actief lid

19 jan 2010
    235
    0
    0
    Thuis mama
    Noord-Holland
    mama chan: echt te erg gewoon! hihi

Nancy: haha hoezo moe! Ik kan er nog uren tegen aan (dus niet)

Meiden met rommelende buiken even geduld het hoort er echt allemaal bij. Kinderen krijgen is soms geen makkie. En je kunt beter voorwerk hebben en straks hopelijk een makkelijke bevalling. Dan geen voorwerk en dan ingeleid worden omdat de kleine het wel lekker vind daar binnen;)

11. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Hey!

Even n update, ben geweest, ze zag aan mn snuit dat ik het slecht had en zei meteen n volledige behandeling toe. Ging ook nog niet zo best want de zenuw was inmiddels zo ontstoken dat ie niet te verdoven was. Ik heb n wortelkanaalbeh. gehad en zit nu de verdoving af te wachten, zal wel heel gevoelig zijn voel t nu al n beetje doorkomen, maar ik weet nu iig dat n paracetamol zal helpen en ik morgen zo goed als pijnvrij zal zijn.

Thanks voor t meeleven meiden, ben ook supertrots dat ik t weer gedaan heb!

Knuff voor jullie!

12. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Mirie, ja soms denk ik; ik fiets zo goed door de zwangerschap heen, zal mijn bevalling dan een hel zijn :(:( erg he, maar ben echt een bangebroek vandaar ;)

@Suekes, fijn dat ze je geheel geholpen hebben meid en ik ben trots op jou!!! Sterkte voor als de verdoving straks is uitgewerkt meis :(

13. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    Hey meiden,

even een egoberichtje voordat je jullie mij als vermist opgeven....;)

Sebas is flink beroerd en houdt sinds vanmiddag nog geen slokje water binnen.

Manlief en ik moeten dus even alle zeilen bijzetten en het 3e setje beddengoed voor vandaag ligt nu op z'n bedje. (om nog maar even niet te spreken over de rest van het wasgoed...) Hij is echt supersneu :(.

Ik kom me weer melden als z'n maagje rustig is.

Hopelijk tot later!

liefs,
    pooh

14. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @sue goed van je meid!!!! fijn dat ze het toch geheel behandelt hebben en hopen dat het mee zal vallen als de verdoving eruit is. dikke knuffel
    @pooh ach arm manneke dikke knuffel en heel veel beterschap
    @nancy ik zou als ik me goed voel gewoon gaan, ik ben nog uitgebreid naar de markt geweest de dag dat de weeen begonnen (die zijn begonnen op de markt ;) )

hier....
    de harde buiken en pijn in mijn onderkantje en rug zijn weer erger aan t worden, ik verwacht dat het wel voorwerk zal zijn zoals het al weken lang is, maar ik heb wel met mijn man afgesproken dat als het blijft of erger word dat ik toch ff ga bellen vooral omdat ik nog geen 37weken ben ;)

15. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    agoosss Pooh! wat sneu zeg.. :( sterkte en beterschap!!

Ik ga ff lekker douchen..

16. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Pooh, ach die arme Sebas, nou sterkte ermee joh, valt voor jou ook niet mee dat geruim nu... :( Geef 'm maar een dikke knuffel

@Kikkert, op de markt!? Ach jee :$ haha zie het al helemaal gebeuren ook bij mij :p
    Heh bah, wat een voorwerk toch bij iedereen.. Sterkte meer meis en inderdaad bellen! :(

@Hier, ik nies net, pis ik weer mijn halve broek vol :$;) Wat zijn we toch heerlijk charmant op het moment he... :x

17. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    He dames, ben ik ook weer even, nog niet als vermist opgegeven gelukkig :D !! Liep hier beetje vreemd vanmiddag..

Kwam thuis, Jildou in bed, ik ff wandelen met de honden kwam ik schoonmoeder achterhuis tegen, die zou ff langskomen.. pffff.. is ze ff met me meegelopen daarna nog hier gezeten al met al was ze 4 uur weg.. bleagh. De verhalen die ze hield had ik nog maar 200x gehoord ;) !! Heel fijn.. Nou toen kwam mijn moeder, die heeft boven de ramen gedaan, ondertussen Jildou natuurlijk ook wakker en ik maar even gestofzuigd en eten klaargemaakt .. En ik ben helemaal op. Ooh en om het nog ff compleet te maken, schoonvader en schoonzusje komen ook nog aanwippen nu.. pffff.. kan wel janken..

Heb net ff in alle rust bijgelezen, ff kijken wat ik nog weet!!

Dithje: Goed dat je gebeld hebt, balen van de uitslag zo :( :( DIkke knuffel, kan me voorstellen dat het niet leuk meer is zo. Ik ben blij dat het bij mij niet meer zo is.
    Ook voor Es en Kikkert een dikke knuffel!!

Pooh: Ach arme Sebas, dikke knuffel daar ook voor papa en mama!!

Petatje: Meis ze heeft 9 maanden beschut in je buikje gezeten, is heel normaal dat ze nu niet bij je weg wil!! Wat de andere dames zeiden: Lekker dicht bij je houden, geen wieg, misschien kinderwagenbak naast je bed op tafeltje zetten? Of idd tussen je in, maar daar meot je van houden, hebben wij nooit gedaan want dat is niet ideaal met een bed van 1.40 ;) !!
    Maar wat ik dus nu absoluut niet zou doen het laten huilen. ZOals Suzanne (geloof ik ) zei: Je kunt ze nu echt nog niet verwennen!! Dat alleen slapen komt vanzelf!! Wil ze overdag wel wat alleen slapen? Anders een draagdoek proberen?

Mamachan: Fijn weer goedgekeurd meid :D !!

Goede echo's / vk-bezoekjes super dames!!! Ga zo door :D !!

En nu ben ik het echt kwijt!!

18. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ooh Nancy fijn. bah he :( :( !! Knuffel!! Ennnuh gewoon lekker gaan naar die bios hoor!!!

Suekes: Fijn dat ze je eindelijk geholpen hebben!! BIkkeltje!!

19. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Sam, begrijpen die mensen dan echt niet dat jij je rust nodig hebt :(:x Kan daar beetje slecht tegen, zit je toch niet op te wachten nu al die visite ;) Gisteravond kwam mijn schoonmoeder ook onverwachts langs (luister; ben vaak blij met d'r hoor maar niet altijd.. ;)) maar toen stapten we NET de deur uit om naar de VK te gaan. Is dat ff pech, HA! :p
    Sterkte meis en als je het zat bent, gewoon je bed inkruipen en dan wel die boven staat want dan hoef je de verhalen ook niet aan te horen gnigni ;)

20. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ja ik snap dat ook niet zo goed.. nou ze zijn nog niet binnen.. M'n moeder is nog boven ramen lappen, daar ga ik nu ff heen :p !! voor ze mij hier gaan vervelen :p HAHA!!

Deel Deze Pagina