Kapot maar wel schone ramen Mirie! Klinkt als een druk dagje MamaT! Knap hoor dat je zo lang en veel gelopen hebt vandaag... Leuk dat de verloving volgende week zaterdag is! Fijn dat alles goed was Mamma Chan en wat heerlijk joh dat er nog niets veranderd is! Veel plezier bij je schoonvader. Geniet er lekker van Suzanne en ga je meisje maar goed knuffelen! Precies Es, snap helemaal wat je bedoelt meis! Gisteren echt een topdag en dan vandaag een dweil... Ben het zwanger zijn nog helemaal niet zat hoor, maar iedere keer die 'valse' weeen wordt je ook niet blij van. Wat je zegt, op een gegeven moment ben je gewoon teleurgesteld omdat er niets is. Ben ook helemaal geen zeikerd en pieperd, maar dit vind ik echt niet grappig... Maar ja, we gaan het afwachten meis en de natuur zijn werk laten doen! Heeft de paella gesmaakt Nancy? Klinkt echt super lekker hoor meis! Maaruh, aangereden door een vrachtwagen?? Voel je je niet goed dan meis? Als je je goed voelt zou ik gewoon gaan hoor, zou niet weten waarom dat raar is! Hmmm how charming.... Wat heerlijk Sue dat ze je nu echt goed geholpen hebben! Ik duim voor je meis dat de kiespijn morgen echt helemaal over is en je je weer kip lekker voelt. Dikke knuffel! Beterschap voor kleine Sebas Pooh! Arme schat.... Dikke knuffel! Knuffel Kikkert! Sjonge Sam kan mij heel goed voorstellen dat je het zat bent! Misschien heel subtiel aangeven dat je kapot bent en energieloos? Dikke knuffel meis! Hier; vanmiddag nog even lekker lang onder de douche gezeten (op een omgekeerde (hoge) wasmand) en daarna nog even uurtje op bed gelegen. Vanavond ook maar op tijd mijn bedje in! Verder gaat het wel weer redelijk met mijn emo toestand en off day. Dank jullie wel voor alle lieve berichtjes en cyber hugs! We gaan gewoon kijken en afwachten wanneer ukkie zich aandient en tot die tijd de kiezen op elkaar en doorbijten...
Pooh: beterschap met sebas.. Es: en kikkert: :xgrrrrrrrrrrrrrr die buik ook Nancy: ik nieste net ook, haha nat nat doe tog een pamper om Ik had net een aanvaring met me schoonma:x hahaha ik zei gewoon van ja de gyn zei dat ze het nog veels te leuk had bij mij binne, zegt ze ja logisch ze moet ook tto week 40 zitten:x en jij doet net of je dr zo al verwacht vind ik een beetje raar als je zo praat:x:x ik werd me daar tog een partij lijp:x den keek me aan en begon sneaky te lachen(dat komt omdat ik vaker tegen hem heb gezegd dat ze dingen tegen mij zegt soms die nergens op slaan) Zoals dat ik de witte was met wasmiddels voor wit moet wassen en of ik dit wel weet en dat allemaal dingen die ik zelf echt wel weet hoe ik ze moet doen!!! Nou zei ik dus ik bedoel nie dat ze dr nu uit moet maar ik had dr al verwacht.. aangezien dani 33 weken kwam, is dat zooo raar???? Ik zo ja nou hou maar op, met een hellige kop!! Nou toen had ik het weer gehad, ik zo ja me hormonen hahaha lol thuis zei ik nog tegen den ja sorry hoor, hij zei geeft tog nie als je dr nie mee eens bent moet je t zegge goddank dacht die verdedigt zn ma, ff dani na bed doen ik ben dr straks weer
Zo meiden, manlief ligt nu weer boven bij Sebas. Het arme mannetje is echt helemaal in paniek, want hij hoeft maar half te kuchen en alles wat ie binnen heeft (en dat is vanaf 17.00 helemaal niets meer) komt er weer uit. Echt zo zielig! Thanx voor alle knuffels, die kunnen we idd wel gebruiken nu. We hopen dat hij zo even kan gaan slapen zodat z'n buikje wat tot rust kan komen. Maar zelfs een slokje water of thee houdt hij momenteel niet binnen. Laat staan dat hij iets wil eten. Hopelijk wordt het wat rustiger, anders gaan we rond middernacht toch maar de hp bellen. O, nee, ik hoor weer spugen boven, dus ik ben d'r weer vandoor.... Maar heb ff snel bijgelezen: @ nancy: daar moet ik ook vaak aan denken, hoe dat voor jou moet zijn. Ik realiseer me heel goed dat ik blij mag zijn dat ik die van mij nog heb. Dikke knuf! Van mandjes inruimen is dus vanmiddag nog helemaal niks gekomen. Nou ja, dan morgen maar. Vond het ook wel gek hoor, dat Prenatal geeneens thermometers met een flex.punt had.... @ Sue: o wat fijn dat je nu toch geholpen bent. Sterkte voor als de verdoving uitgewerkt is straks! @ Mirie: het is een alternatieve behandeling, waar in de Wij Jonge Ouders de afgelopen keer een heel artikel over stond. De resultaten zijn vrij goed en het is een stuk minder pijnlijk (lees: vele malen!) dan een uitwendige draaipoging. Mss toch ff nakijken of googlen? @ J2J: fijn dat de kleine goed ligt! @ Eline: graag gedaan. Wist wel dat ik jou blij kon maken met wat zonnestralen @ Es: dikke knuf! @ Dithje: he bakkes!!! Is dat even balen! Een hele dikke knuffel lieverd! Ik probeer je vanavond nog ff een pb te sturen maar heb nog geen idee hoe het hier gaat lopen. @ Petatje: ik heb dezelfde tip als Mirie voor je. Bedje lekker dichtij en een shirt dat naar jou ruikt in haar wiegje. En wat Suzanne zegt, in je armen in slaap laten vallen. Het is zo ontzettend zoeken in het begin. Heel vaak hebben wij ons afgevraagd waar die gebruiksaanwijzing nou was. Vertrouw op je moedergevoel, dat bedriegt je niet. Sterkte! @ mamaT: lekker hoor, zon dag! @ mamachan: fijn dat alles goed was bij de gyn @ kikkert: lekker dat je even hebt kunnen slapen. Auwii! Sterkte! @ Sam: ooohhhh, dus het was weer ff veel te veel vandaag al die drukte! Lekker met je benen omhoog als Jildou in bed ligt zo.
@Sam, vluuuuuuuchten nu het nog kan haha @Dithje, ja paella was lekker Nee voel me eigenlijk al een dag of 2 a 3 niet goed maar ik denk gewoon niet lekker en dat uit zich o.a. in pijnlijke harde buiken. Ik teken altijd heel erg in mijn gezicht (mijn ogen zijn mijn spiegels zegt men altijd), dus dat zal het ook wel zijn hoor Doorbijten... Aaaaaaargh meis niet fijn maar je moet wat he... sterkte hon @Mamma chan, leuke schoonmams lekker is dat Fijn dat Den je in ieder geval gelijk gaf, dat is in ieder geval iets he Net belde mijn schoonmoeder en kon het ook weer alleen maar over de andere kleinkinderen hebben pfffffffffffffffff boring Haha ja beter een pamper he, of nog erger TENA's
Tja Mamma Chan soms bemoeien schoonmoeder zich met dingen waar je dat liever niet hebt... En dan spelen je hormoontjes ook nog mee... In ieder geval fijn dat Den achter je staat! Jeetje Pooh die arme Sebas heeft het wel heel erg te pakken zo te lezen! Duim heel hard voor jullie meis dat zijn buikje rustiger wordt, dikke knuffel!
@Pooh, ach arm mannetje en wat voel je je dan machteloos als ouders lijkt me he Sterkte he, en hopelijk hoef je niet naar de HP. Hopen dat hij de slaap vangt, nogmaals knuffels!
Bakkes Nancy dat je je nog steeds niet toppie voelt. Auwie, pijnlijke harde buiken... boeh! Hopelijk ben je morgen wat opgeknapt, duim voor je hoor... Een dikke knuffel meis!
@Dithje, ach het valt echt enorm mee hier hoor, vergeleken bij jullie heb ik gewoon zeker niet te klagen! En misschien heb ik wel iets onder de leden joh, kan ook! @Hier, ik heb trouwens ook best iets genants.. Het ging ineens irriteren in mijn kruis, werd echt pijnlijk vooral met lopen en nu heb ik gevoeld en aan 1 schaamlip zit een soort verdikking/uitstulpsel die ronduit pijnlijk is Iemand enig idee wat dat kan zijn
Het is ook gewoon te erg hier in de buurt, de sociale controle8). Buurvrouw komt net aan de deur om te vragen of het wel goed gaat want ze hadden (aantal dames in de buurt) de vk gezien vanmiddag... Hihihi, niets blijft hier ongezien!
Tuurlijk kan je iets onder de leden hebben meis, maar dat neemt niet weg dat het vervelend is! Enne... dat is net zo vervelend hoor. Huh, wat raar meis! Heb je toevallig een deze dagen geschoren, want dan zou het mss een ingegroeid haartje of ontstoken haarzakje kunnen zijn?
@Dithje, ohoooooooo en dan nog aan de deur komen ook, de agen OMG dat hebben we hier gelukkig niet.. Alleen wat ouwertjes die soms zitten te gluren in de seniorenflats tegenover ons
Nancy: Hmm wat vreemd geen idee wat het kan zijn.. wel vreemd ja, even in de gaten houden en anders ff langs de vk of huisarts? of anders ff bellen morgen ofzo?
Kan er ook nog wel om lachen hoor, hoewel ik het wel vreemd vind... Wat verwachten ze nou echt, dat ik de deur open doe en zeg "ja ben aan het bevallen, kom er gezellig bij"!
Hier de bovenburen die ook alles in de gaten houden.. als ik met de hond de deur uitloop staat er wel iemand op de galerij die vraagt hoe het gaat en of het al rommelt.. ze bedoelen het goed hoor, alleen elke dag dezelfde vraag Ik zei vanmiddag; als het zover is hoor je vanzelf wel baby gehuil
Kan een ontstoken talgkliertje zijn! Kennelijk hebben wij daar veel van op onze lipjes... Als het goed is gaat het vanzelf weer weg en anders moet je het even laten aanprikken bij de ha!
@all thanks voor de knuffels.... ook voor jullie allemaal een knuffel terug ik voel me moe en belabbert vandaag. al dat voorwerk begint me nu toch wel uit te putten. ik heb net ff onder een warme douche gezeten maar met weinig resultaat dus ik ga maar vroeg naar bed.
Heel goed Es, ze merken het vanzelf wel! Euhm, succes met de voetbal he of kom je gezelli hier buurten?