Ha ha nancy en kikkert!! het is ook nooit goed he met die mannen. Ik weet gewoon zeker dat sommige op het laatst voor de bevalling van gezicht veranderen mijn moeder had dat ook gehoord en daarom zei ze het toen tegen mij. Maar zit te google en te kijken maar dat apenmasker is een broodje aap verhaal denk. Is degene die met de benaming apenmasker is gekomen niet de war???? misschien heeft het een andere naam. Maar goed als jullie wat weten hoor het graag. Vind het spannend. Gaan we 3 x per dag vragen of ik veranderd ben ha ha ha
Ja Nancy: Vincent gaat er zondag heen, is in Scheveningen in het kurhaus.. Kost geloof ik iets van 30 euro, en dan kan je de wedstrijd bekijken en ook bbq-en en dan natuurlijk de uitzending van VI
Susanne, wat fijn dat je naar huis mag meid! En geniet maar van Nikita en Jeroen! Maar beloof wel dat je het rustig aandoet he meid? Es, toen ik las dat je graszoden zou leggen vandaag, dacht ik even euh?? krijg je niet direct mee...de graszoden moeten namelijk direct verwerkt worden als je ze hebt...want ze kunnen kapotgaan bij niet directe verwerking...wij hebben het ongeveer 2 weken geleden ook gelegd en we zijn erg tevreden ervan...alles was het net die dag erg warm en hebben we heel veel moeten sproeien...moet je 1,5 tot 2wk goed sproeien dat ze echt kletsnat zijn en ook 2wk niet op lopen...daar de worteltjes zich moeten gaan vasthechten...veel plezier ermee volgende week...het resultaat mag er dan ook zeker zijn ! Aan iedereen een dikke knuddel! Dithje, zo alles is nog mooi dicht, weet je nu ook even...moet niet gemakkelijk zijn als je je zo rot voelt... Mamachan, leuk dat alles goed was bij de gyn...dus het ziet er naar uit dat je dit weekend niet zal bevallen ! Sam, wat een triestig verhaal...maar ik herken het ook hier...heb met mijn moeder ook hetzelfde meegemaakt, alleen konden ze mijn moeder nog steeds helpen, weliswaar amputatie, maar goed beter dat dan niet meer genezen...vind het alleen raar dat na een jaar plots niet meer te genezen valt...moest ze dan niet regelmatig op controle? Of heeft ze geen behandelingen gerkegen ervoor? Zo, ik verschiet eigenlijk wel een beetje dat iedereen zo wat last heeft van rommelende buiken en hormonen...als ik dat allemaal zo lees, dan voel ik me echt super tegenover jullie...ik zit dan ook erg met jullie in ook omdat jullie er dan ook effen genoeg van hebben terwijl jullie allemaal zouden moeten genieten ervan! Dus bij deze meiden, een HEEEEELLLLEEEEE DIKKEEEEE KNUFFEL aan iedereen die het lastig heeft en hopelijk duurt het niet lang meer voor jullie! Petatje, mijn kinderen hebben al van dag 1 na ziekenhuis in hun eigen bedje en kamer geslapen...ik mag dan ook wel zeggen dat ik gemakkelijke kindjes heb daaromtrent (of deze ook zo zal zijn, is nog de vraag natuurlijk )...dus ik kan niet gaan zeggen tegen jou je moet ze bij jullie nemen of laten huilen of dergelijke...ik zou gewoon mijn gevoel volgen..het kan ook zijn dat jouw meisje gewoon een trauma heeft opgelopen van de bevalling...of heeft ze last van spruw, maagje die niet goed opslaat? Moedergevoel volgen...en inderdaad je dagindeling bestaat nu voornamelijk uit eten geven, zelf eten,... Zo, ik hoop dat ik niemand vergeten ben...en anders vergeef me meiden !
volgens m'n yogajuf schijnt het echt zo te zijn.... De kleine man net achter de deur vandaan gevist (manlief dan, want meneertje slapend z'n bedje insjouwen lukt me niet meer) en nu ligt hij weer in bed. Maar hij is nog wel onrustig...
Man, man, wat een zoete inval bij jullie? Is jouw koffie zo lekker? Nee, we geven 'm idd maar ff niks nu. Wel sneu want hij wil graag drinken, maar die bogen die we dan weer terugkrijgen heb ik wel even gezien (en m'n wasmachine ook)
Dithje: Neej niet geslaagd !! Mn moeder kijkt morgenavond nog ff!!! En anders moet ik de poster wat verkleinen of een grotere lijst.. maar ff kijken.. Pippo: De borst is ook bij haar geamputeerd. En daarna nog bestralingen. Nu ging het goed met haar, maar zondag is ze opgenomen met uitvalsverschijnselen en bleek dat ze een hersentumor heeft, dus uitgezaaid en daar kunnen ze niets meer aan doen, behalve nog wat levensverlengend, maar neit lang meer, als er nog iets geregeld moet worden, moesten ze dat nu doen... dus dat zegt genoeg!! Pooh: Hihi en dat heeft dus niemand gekregen van mij !! HAHA!!! Dames hier ook kapot. Weet niet meer waar ik het moet zoeken.. Tot morgen en slaap lekker!!
@Sam whahaha flauwerd! en het is geen bultje maar een flubbertje/uitstulpseltje 8) en wat voor poster heb je voor Kor? Heb ik even gemist denk ik.. @Dithje whaha wat zei ik dan?? @Kikkert, o dat doe je snel dan whahha
Ik zit net te googlen en het eerste waar ik kom is "planet of the apes" whahaha Ik ga het ook vragen hoor hiero, hihi zou wat zijn
Ik had zittenkijken inderdaad maar meneer durft het niet aan, is veelste bang dat als ie daar zit, ik ga bevallen hihi 8)
Sam, vind het heel erg voor die dame...en jammer dat de eerste kuur dan niet heeft geholpen...wat naar voor de familie! Ik hoop alleen dat ze niet teveel met afzien ervan...en alvast veel sterkte, want je hebt ze dan ook goed gekend...dikke knuffel en slaapwel meid!
Getver Sam, ik krijg er gewoon kippenvel van. Vreselijk! Nog even over die foto, kun je anders niet gewoon een passepartout in een grotere lijst doen? Die kunnen ze vaak makkelijk op maat snijden, en dat scheelt jullie weer een enorme zoektocht.
Ladies, ik ga me afmelden. Waarschijnlijk gaan we een wat onrustige nacht tegemoed. Ik hoop dat iedereen een goede nacht kan maken vannacht! Tot morgen!
@Pippo, bedankt meis, ik heb dat hele verhaal niet gezien en kon het ook niet meer vinden @Sam, brrr wat een rotverhaal weer... kloteziekte ook bah :x @Trusten voor de meiden die gaan slapen!!