Juli 2010 mama's deel 5

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Es09, 2 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Hier enorme last van voorweeen, enorme last van mijn rug en beenpijn!! Denk dat het een korte nachtrust zal worden vannacht. Ik ga ff lekker douchen en bedje opzoeken!

Tot morgen.

2. mama van Perine

mama van Perine Bekend lid

20 nov 2007
    540
    0
    0
    Boerin in Frankrijk
    Exideuil, Frankrijk
    kijk of ze op een gedragen t-shirt van je wil slapen....dab heeft ze toch je geur bij zich.

3. mama van Perine

20 nov 2007
    540
    0
    0
    Boerin in Frankrijk
    Exideuil, Frankrijk
    gohwat leest dat bekend;)

4. mama van Perine

20 nov 2007
    540
    0
    0
    Boerin in Frankrijk
    Exideuil, Frankrijk
    voor de zekerheid misschien een kleurenvanger erbij stoppen als je gaat wassen ?

5. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort

wat toevalling onze bo gaat vandaag ook met school erheen haha... :D

6. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    goedemorgen allemaal

voor de gene met een slechte nacht een dikke knufff;)
    goede nachten toppie ;)

wel bij gelezen maar is niet zo veel blijven hangen ..

sue ben trots op je zeg ik had het je niet nagedaan hoop dat het heeft geholpen meid?;)

pooh arme sebas heeft het goed te pakken he? hoe is het nu met hem? en hoe was jou nacht ? ...knufff

sam zo wat een zoete inval weer ..nog geen lijst gevonden?? balen hoor hoop dat het je nog lukt ..had je ook al bij xenos gekeken??

nancy he meid vervelend he die natte broeken? en als je je goed voelt gewoon lekker na de bios gaan meid ...

mamasan brrr wat een vk zeg ..zijn jullie regeles toch en niet die van een ander waar bemoeid ze zich mee zeg bahhhh.... zou ook een klacht indienen want dit gaat wel erg ver...

kikkert en heeft hij je nog besprongen ?? hahahah ....

uhhh alles weer weg....

de gene die naar de vk of gyn is geweest en is goed gekeurt toppie...

hier gister ook een zoete inval gehad pfff was ook helemaal op ...verder de hele nacht doorgeslapen zonder plas pauze :)..
    maar heleaas sins ik opstond komen en gaan de rug en buik weer :)..laat nu maar eens doorzetten want pff vind wel welletjes zo ...net als de mede ander hier ...laat de beebjes maar komen hoor ....

hier niks op de planning staan gelukkig want voel me ook anders dan anders ...geen zin ..

sam heeft gister al een deel van de tuin om gespit en gras gezaaid dus het schiet op hier heerlijk hoor...

7. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Goedemorgen dames.
    hmm angel ben benieuwd.rustig aan maar weer.
    mamasan wat een mens zeg.fijn extra zorg
    uren!
    verder weet ik even niet meer.

Jildou 20voor 7 wakker.hier ook wat voorwerk geloof ik.we zullen zo even douchen.straks naar vk.vanmiddag komt vriendin even met dochtertje.die woont hier in de straat.tot straks.

8. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Morgen meiden

Heb niet echt teruggelezen nog

Angel hoop voor je dat het is doorzet meid.

Ik ga straks naar een vriendin, die een baby heeft van 5 weken oud, gezellig.
    vanmiddag met mijn moeder op een terrasje luchen, dus lekker dagje.
    Heb wel redelijk goed geslapen.

Weet iemand hoe het met lizz was bij de verlos?

Yes 36 weken

xxxx

9. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    sam ohh jij ook alweer? succes bij de vk hoop dat je daar iets wijzer wordt.. miss kan ze inwendig ondezoek doen ? en wie weet helpt het wel :D

eline fijn van je goede nacht en lekker terrasje vanmiddag heerlijk hoor...van mijj mag het nu ook wel hoor..
    van lizz niks gehoord miss dat ik er overheen heb gelezen? want is hier niet veel blijven hangen na het terug lezen:)

10. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    Eline, 2 bruine gemeleerde banken hebben we gekocht. Waar je zo heerlijk op kunt neerploffen
    Gezellige dag vandaag! Oh leuk, zo’n moppie van 5 weken!

Susanne, wat fijn dat je naar huis mag! Eindelijk weer naar je meisje en mannetje toe.

Suekes, hoop dat het nu goed gaat met je tandpijn en het weg is. Proficiat met je 37 weken! Zijn denk ik voorweeen ja..

Mammameisjes, auw, gestoken door een bij!
    Lekker aan de poets geweest verder en naar de kapper gaan is altijd fijn he.

Dithje, wat balen dat je enorme pijn de hele tijd hebt en dat het dan steeds maar voorwerk is en verder niets….Sterkte ermee meid
    Hier komen de striempjes nu ook door..

Petatje, vervelend dat het even wat minder gaat maar komt vast weer goed. Ik heb helaas geen tips, nog te weinig kennis erover.

Zo Mirie, ook last van nesteldrang, haha

MamaT, ook al zo druk bezig geweest gisteren! Ik doe het je niet meer na hoor..pfff

Mamachan, fijn dat alles goed was bij de gyn. Toch beter als de kleine nog even blijft zitten he..
    Wel rare opmerking van je schoonma. Ze snapt toch wel dat jij het anders bedoelt.

Es, hoe is het vandaag? Jij ook veel sterkte met al het voorwerk..
    Aaah, wat een lieve foto van jouw beesten!!

Nancy, je kan gewoon naar de bios gaan hoor als jij je goed voelt..
    Wat zonde van het boxkleed, moet de winkel toch echt wel een nieuwe voor geven lijkt me.
    Ik durf het kleed al niet te wassen van tevoren..

Pooh, hoe is het vandaag met Sebas? Altijd toch zielig als zo’n kleine ziek zijn he.

Kikkert, ook al zo’n last van voorwerk.. sterkte ermee.

Sam, hoe is het nu? Wel druk dagje gisteren met zoveel aanloop. Kan me voorstellen dat je dat wel uitput.
    Wat erg trouwens dat die vrouw kanker heeft! :(

Bellamano, jij ook sterkte met je kwaaltjes.

Pippo, fijn dat het goed met je gaat!

Koekkie, lekker vrij vandaag! Wat gaan jullie allemaal doen?

Mamasan, grr hebben jullie nu nog steeds te maken met die vervangster, opzouten ermee!!
    Fijn dat je nog extra uren kraamzog krijgt.

Angel, het blijft dus rommelen.. Maar heerlijk niets doen vandaag!

Hier: al vroeg wakker en maar opgestaan. Om 12u met een vriendin afgesproken, 15u fysio en daarna weer met iemand afgesproken...
    Zie er eerlijk gezegt wel een beetje tegenop aangezien ik moe ben maar ja...
    Fysio heb ik hierna ook nog 2 afspraken staan maar denk dat ik ze na vandaag maar afzeg en na de bevalling pas weer terug ga...

Gisteren een gezellig dagje gehad. Etentje met collega's en de verdere dag bij mijn familie rondgehangen. Was wel echt moe 's avonds en blij toen ik thuis was.

11. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Moederk lekker van die neerplofbanken, hebben wij ook:D
    Je hebt een druk dagje vandaag ook.
    Wel leuk etentje met collegas, heb ik volgende week

Sam succes bij de verlos

12. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    Hey meiden,

Nou...een zeer doorwaakte nacht gehad hier... De kleine man was zo in de weer. Hij wilde heel veel drinken, maar zodra we 'm zelf lieten drinken kwam alles er gelijk weer uit (dronk hij gelijk een halve beker leeg). Dus iedere keer maar 1 hooguit 2 slokjes en dat ging goed... tot ik 'm om 5 uur een hapje van een droog kaakje gaf. Toen konden we weer het bed verschonen.
    Vanmorgen heeft hij ook de hele bank al onder gespuugd, dus het gaat hier nog niet veel beter.:( Geen schoolfotograaf voor de kleine man dus vandaag (op het KDV)
    Gelukkig blijft manlief vandaag de hele dag thuis. Hij zou eerst vanmiddag gaan werken (m'n schoonmoeder is met vakantie en m'n ouders kunnen vandaag helaas niet), maar dit ga ik in m'n eentje niet redden natuurlijk.

Heb even snel bijgelezen, dus wat korte reacties:

@Nancy: wat balen van je boxkeed zeg! Dat zou echt niet moeten mogen hoor! Ik hoop dat je snel antwoord van ze krijgt (en een nieuw boxkleed, maar dan mss wel een andere, anders hou je het probleem vrees ik)

@ Es: hihi, wel gezellig zo’n druk meisje

@ koekkie: veel plezier met alles in orde maken vandaag.

@ mamasan: wat een mens zeg. Ik zou echt een klacht indienen.

@ Sue: gefeliciteerd met je 37wkn.

@ angel: rustig aan vandaag. Dat voorwerk houdt ook maar niet op he?

@ Sam: veel succes bij de vk vandaag. En natuurlijk ook veel plezier met je vriendin. Sterkte met je voorwerk.

@ eline: gefeliciteerd met je 36 wkn

@ moederK: helaas nog niet veel beter.... succes met je drukke dag vandaag!

13. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @ Angel, fijn dat je een goede nacht hebt gehad maar balen dat je dan weer wakker wordt met een pijnlijk buikje. Rustig aan meid!

@ Mamasan, jeetje zeg wat een vk. Ik zou ook ontzettend pissig zijn en er zeker wat van zeggen.

@ Sam, succes bij de vk.

@ Eline, super dat je lekker hebt geslapen en een leuk dagje in de planning. Veel plezier.

@ All, ben een zeef. Heb het gister niet goed bij kunnen houden en nu echt teveel om alles te onthouden.

Gister bij de vk geweest. Alles was goed. Bloeddruk blijft tegen de grens aanliggen maar was niet hoger. De kleine meid is weer wat gaan indalen dus nu wederom mag ik blijven lopen als de vliezen breken.

Gisteravond nog even op de boot geweest want het was zo lekker.
    Mijn schoonouders hebben ook een boot dus die gingen mee.

Ben gisteravond even flink pissig geweest want mijn schoonmoeder zei: jullie moeten me wel 1 ding beloven. Dus wij zo: en dat is.
    Jullie moeten beloven zodra het begint dat jullie even bellen.
    Ik zo: nou dat was niet echt de bedoeling. Ze waren gelijk verontwaardigd want vroeger deden hun dat wel met hun ouders en ook manlief zijn broer had dat gedaan.
    Mijn mannetje is toch weer bezweken en heeft het toegezegd terwijl ik daar totaal niet achter sta. Nu wordt ik weer gezien als de boze pief.
    Waarom denken mensen *** toch altijd dat ze zomaar dingen voor een ander kunnen bepalen.
    Dus onderweg naar huis kreeg manlief de volle lading over zich heen en heb gezegd dat we toch duidelijke afspraken met ze moeten gaan maken want wij zijn degene die dingen bepalen en niet hun.
    Heb me al voorgenomen dat ze het er nu niet meer over moeten hebben want dat ik dan echt uit mijn pantoffel schiet. Mijn schoonmoeder wil daar namelijk nog wel eens over door zagen, grrrr.
    Echt ik heb verder fijne schoonouders maar met zulke dingen kan ik ze af en toe niet uitstaan.

* Sorry klaagmodus weer uit*

14. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @ Pooh, wat lees ik nu is jullie Sebas zo ziek. Wat heeft de kleine man? Veel aan het ovegeven enzo? Misschien eens wat cola proberen?
    Hoe is het verder met jou? Alles nog een beetje rustig?

15. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Marsim gefeli met je 38 weken.
    En schoonouders en mannen, pfff het lijkt wel of ze er nooit tegenin durven gaan.
    Ik ga ook mijn ouders of schoonouders niet bellen als het begint, pas als ze er is.
    Fijn dat alles goed was bij de verlos, en je bloeddruk dus net aan. Gelukkig niet hoger geworden

Pooh ahh arme sebas, dan is ie wel beroerd zeg. Jij zal ook wel moe zijn?
    gelukkig blijft je man thuis vandaag.
    Beterschap voor sebas

16. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    marsin he bahh niet fijn van je schoonouders en manlief.. ik zeg hier ook wel eens van ach als het zover is hoor je het vanzelf ...en daar bedoel ik dan mee als uk er is ..maar dat weet de rest niet hahahah.. want anders blijven ze maar door vragen of zeuren...miss een tip ?

pooh achhh gus die kleine man toch ..wel fijn dat manlief thuis is vandaag om je bij te staan ..hoop dat je straks of vanmiddag nog ff kunt tukken meid...ja het blijft eingelijk heel de dag aan rommelen behalve af gelopen nacht echt raar hoor ? normaal met het voorwerk komt het ff en gaat het weer en blijft niet heel de dag zeuren ..ach ja zal wel aan de 3e liggenhaha....

17. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Hey!

Sam en Eline veel plezier vandaag!

Marsim, stel je man voor in zijn blote kont bij jouw moeder te gaan zitten... tis jouw "feestje" hoor! Hier hebben we 2 overheersende typjes moeders en die hebben de boodschap gekregen dat we t er samen hebben ingestopt en het er ook samen uithalen. Anders zit Bart binnen een minuut op de reservebank.
    Iedereen wil erbij maar tis geen circus hier!
    Succes meid!

Pooh ah wat erg veel beterschap voor Sebas!

Angel hoop dat t rustig wordt en anders gaan met die banaan, erg vervelend zo (zacht uitgedrukt).

Mamat, hoop dat je geslapen hebt.. knuff.

Hier, yay! Heb 7uur geslapen. Wel met kiespijn wakker maar dat trekt gewoon zo wel weg! Bart gaat eindelijk naar de rechtbank vandaag, closure please! Pff wat zal ik blij zijn hoop ik! Zwager moest betalen voor de advocaat maar wij niet, hij verwacht vrijspraak. Anders gaat ie meteen hoger beroep aanvragen hij heeft er vertrouwen in dus! Duimen jullie een beetje mee?

Xxx Sue

18. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    21 dagen zeg, wat weinig! Pfff het vliegt voorbij eigenlijk.Hoop nu van de laatste loodjes te genieten zonder die kiespijn.. sorry ff hardop denken haha.. xxx

19. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @marim nou ja zeg kan me jou boosheid heel erg goed voorstellen hier zou dat dus ook echt niet gebeuren, en als jij er ook niet achterstaat dan moet jou mannetje dit ook accepteren jij ligt daar overgins te bevallen en niemand anders. hier weten het dadelijk alleen mijn ouders aangezien de hond en dylan opgehaalt of weggebracht meoten worden (en dat vind ik al erg genoeg ;) ). fijn dat alles goed was bij de vk.
    @pooh sebas nog niks echt binnen kunnen houden arm manneke. heb je al met ors geprobeerd ivm uitdrogen??? heel veel beterschap voor jou manneke!!! en fijn dat jou man thuis kan blijven.
    @moederK veel plezier met je vriending. suc6 bij fysio
    @eline leuk leuk leuk....babytje kijken :D. veel plezier vandaag en van harte met je 36 weken
    @sam jij ook weer last van je buikje, doe maar lekker rustig aan en veel plezier vanmiddag.
    @mamasan nou ja zeg wat een &^%&% van een verloskundige, idd een klacht indienen want dit is echt niet meer normaal gek mens.
    @sue van harte met de 37weken
    @mamat hoe is het nu?
    @angel dit is ook niks he meid, ik hoop echt dat de kleine zich snel gaat melden en dat het eens doorzet want zo put je jezelf helemaal uit. dikke knuffel en doe maar lekker rustig aan. fijn dat de tuin opschiet.....hahaha en ja manlief moest me toch ff bespringen want welke man zegt nou nee tegen sex hahahaha

20. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Kikkert hoe is ie met jou? Goed geslapen?

Sue ik zal voor je duimen bij de rechtbank.
    Ik had trouwens nog een dag of 4 last na die wortelkanaalbehandeling van kiespijn, werd wel elke dag wat minder.

Deel Deze Pagina