Juli 2010 mama's deel 5

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Es09, 2 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Haha dat ooievaartje in mijn banner is al bijna bij zn eindstation, grappig haha!

2. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Krampen, dames sterkte daarmee, niet fijn! :(

@Kleding, tja hier hetzelfde, al roep ik dat gauw hoor dat ik niks heb ;) Ik heb een inloopkast met kleding waar je eng van wordt, maarja 90% past niet he haha dus schiet niet op :p Trek nu veel jurkjes/lange dingen aan op een legging. Dat zit gewoon het lekkerst nu.. Die harembroeken van jogging zijn nu ook een aanrader trouwens en die kosten een drol! Kan je daarna ook nog dragen..

@Dithje, strijken, je mag trots op jezelf zijn, moet er niet aan denken nu! :$ Gelukkig had ik het begin vd week al gedaan..

@Susanne, druk druk druk jij.. Succes bij de dokter vanmiddag!

@Kikkert, zielig dat dylan ziek is, de trul :(
    Hey zo een pakjesbezorger wil ik ook wel :p Hier komt altijd een arabier met hele lange baard die altijd tegen mijn borsten praat, dus niet te vergelijken ;)

@Suekes, veel plezier bij de BBQ vanmiddag! Iedereen eet bij schoonouders vandaag ;) Hopen dat het snel beter gaat met je mams.. :(

@MamavPerine, succes met wassen vandaag! Conditie hier is ook helemaal nul 8)

@Bellamano, succes bij het ZH vanmiddag! En logisch dat je er tegenop ziet.. :(

@Hier, zo net terug van de thuiszorgwinkel en heb klossen en een ondersteek, kon ze inderdaad zo meenemen, geweldig! En ff boodschappen gedaan en heel fout saucijzenbroodjes meegenomen, ineens erge behoefte aan ;)
    Kwou dat ik ff in de zon kon zitten maar dakterras is niet uit te houden joh en in de tuin staat geen zon.. Ach vermaak me wel
    Fijne middag meiden!

3. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Angel, wat goed dat de echo zo goed was meis! Ben heeeeeeel benieuwd naar de kusjes-foto! geweldig :D
    Hier trouwens ook weleens het idee dat ie er uit floept van onderen :$ haha

@Suekes, leuk he die banner, kweet nog goed in het begin pfffffff die moet nog een hele weg afleggen, maar het is er zo :$

4. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    hee meiden

Marsim fijn dat alles goed was bij de verlos

Pooh wat naar van krampen, doe maar rustig aan vandaag meid

Dithje leuk bbq, ben blij dat het goed met je gaat. Veel plezier.

Mama t jeetje een blauwe plek, pfff. Lekker je laatste werkdag

Nancy shit dat je wakker bent gebeld, daar moet ie maar snel wat aan doen hahah

Es leuk de fotos ophalen van de shoot

Angel leuk weer een echo gehad, fijn dat ze al naar beneden ligt.

Vanmorgen vrijwillig gewerkt van kwart over 7 tot 11, konden een hoop dingen doen waar normaal geen tijd voor is, das lekker.
    Vanmiddag lekker genieten van het zonnetje, heerlijk.

xxxx

5. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    joiehoe

Ik kan jullie ook nie altijd bijhouden;)

T is hier zo druk met een kindje ;) Nu ff broodje eten en dan sjah niks hahaha vanmiddag bezoek een vriendin komt langs en knipt me meteen ffjes, den gaat vissen vannacht..

Meiden gefeliciteerd met jullie 36 weken:D

Nancy:: woooooooooooooooooooooow jij bent al bijna:$:$:$:$:$:$
    hihihi wie gaat er als eerst???
    maken we dr nog een lijstje van:p

6. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.442
    0
    0
    @ MoederK
    Ik heb de deur wel zo goed als dichtgemaakt en het andere raam stroken, kan ik nog wel gewoon naar buiten kijken, alleen het is niet meer zo open als eerst. Als ze nu naar binnen willen kijken zullen ze moeite moeten doen :D
    Hoe dik is het matrasje van de wieg? Is de kraamzorg al langs geweest?? Anders zou je het aan hun kunnen vragen.

@ Nancy
    Vervelend dat je iedere keer word wakker gebeld. Ik hoor de telefoon gelukkig niet, laat hem ook expres in de woonkamer liggen :p

@ Angel
    Fijn dat de echo goed is gegaan! Altijd leuk om te kleine te zien!

@ Kraamzorg
    Even een vraagje over de kraamzorg. Bij ons gaf ze aan dat ik evt een huissleutel kan geven aan de kraamzorg zodat ik niet uit bed hoef te komen om ze binnen te laten.
    Wat vinden jullie hiervan?

@Kleding
    Ik heb wel spullen die ik evt aankan, maar alles zit nog in dozen bij mijn moeder. De kamer waar de kledingkast komt is nog niet af, dus loop vooral in huispakken enzo. Soms word ik er erg depri van. Wil me

7. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Eline, ik bewonder je echt hoor, vrijwillig werken, respect voor jou!
    Wel fijn dat je zo lekker op kan schieten dan..

@Mamma chan, veel plezier vanmiddag!
    Ja meid nog maar 3 weken (of 5 ;)), soms kan ik het niet bevatten, gaat zo hard :$
    Zo een lijstje lijkt me wel wat, wie nog meer??

@Luckyblue, ik heb een hoop ellende achter de rug, dus ik slaap zowat met mijn telefoon, oude gewoonte.. ;)
    Sleutel kraamzorg, ik ben daar nooit zo moeilijk in, maarja wie weet waar je mee bezig bent, staat zij ineens voor je neus :$;) Goed over nadenken dus..

8. mammameisjes

mammameisjes Actief lid

3 mei 2010
    243
    0
    0
    nanc:grappemaker dat het zo voorbij is....
    Vind het best lang duren hoor die laatste weken.

Dithje:je kindje houd het wel heel goed vol tot nu toe he?lekker hoor je heb denk de rotste weken achter de rug.
    Nu is het niet meer zo klein.

Mama chan:pff savonds moeten kindjes slapen...
    Vind kindjes heel leuk maar na 8 uur is het klaar voor mij dan wil ik met een theetje zitten.

Pooh:balen dat gezeur he? soms denk je nou zal het vandaag gebeuren en dan is het weer een paar dagen rustig.
    Het is beter dat je nog even je benen bij elkaar houd maar dit onzekere is ook niet fijn voor je.

angel:is het vloeien gestopt? ik had het woensdag morgen maar is daarna niet meer terug geweest.
    Mijn buik hangt nu wel op me benen als ik zit en vriendlief zegt dat me buik hangt dus misschien indalen geweest.
    maar je schrikt je toch weer rot.

MamaT:fijn weekend

Iets over kleding ja lekker ik haal 2 vlotte leuke truitjes krijgen we morgen bewolking en daarna alleen maar regen.
    ben blij geen badpak gekocht te hebben.
    Gaan jullie nog in bikini?

Nou hier net terug van boodschappen doen en nu wat verzinnen om te gaan doen vanmiddag is zulk mooi weer.
    Maar kan niet meer echt naar een speeltuin en uren actief mee doen.
    Misschien dan maar zwembad maar vind dat zo onderneming alleen met kind.

mmmm gister 2 plakker cake met slagroom daarna klein zakje chips moet vandaag weer beetje bijtrekken maar oh oh oh
    dat wordt moeilijk

9. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    JAHOE :D 36 weken :D !! Ja nog een weekje dan mogen we al :D !! Andere dames ook gefeliciteerd!!
    Wat een kletsers hier :p !!
    Angel fijn dat de echo goed was!

VK: Fijn dat alles goed was, was het nou Marj?? Sorry zwanger en dement ;)

Hier is dochterlief net met mn vader wezen fietsen. Vindt ze geweldig :D !! En net heeft ze even 3 boterhammen naar binnen gewerkt, niet normaal meer dat kind van mij :D !! HIHI!! Net zo veel als haar moeder ;) !!
    Ik heb de action ff leeggekocht, heerlijk broekje gekocht voor mezelf, ideaal nu en voor Jildou wat korte leggings en korte broekjes.

10. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    hier het kusje foto van onze kleine prinses ....en zie het wipneusje hahaha

11. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Ik wordt zo opgehaald door een vriendin met haar dochtertje van 6.. we gaan even naar t strandje, en daarbij zit een terras dus ik vermaak me wel :D:D

Boekkie mee, zonnebrand mee..

Tot later!! 8)8)

12. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @ Angel, meid wat super dat jullie weer even hebben kunnen genieten van jullie meisje. Nu lekker rustig aan doen en genieten van jullie mooie echo.

@ Dithje, ow wat ben ik blij dat ik op het moment geen strijk heb liggen. Moet er niet aan denken nu. Jij zo nog even lekker genieten he want je hebt genoeg gedaan vandaag! Lekker even met de voetjes de lucht in.

@ Sam, goed geslaagd bij de action, super. En die Jildou, 3 boterhammen:$, haha wat een buffel.

@ Eline, vrijwillig werken, poehee. Daar zou ik zeker geen puf meer voor hebben.

@ Susanne, meid wat super dat het weer een beetje rustig is. Nu kalm aan he!

@ Nancy, nou volgens mij heb jij nu ook alles in huis. Je bent er klaar voor, laat maar komen of niet? Geniet van je saucijzenbroodje!

@ All, zo ik ga zo eens mijn jurkje aantrekken en kijken of ik een straaltje zon kan vangen. Lekker glas koud drinken erbij, heerlijk.
    Als ik in de zon zit dan moet ik wat te doen hebben maar een echt boekenlees type ben ik ook niet. Vond het al heel knap van mezelf dat ik 3 boeken heb gelezen voor de zwangerschap/bevalling/na de bevalling. Ben dus lekker in de tuin aan het puzzelen. Mijn man vind dat ik nu echt een oude taart aan het worden ben. Ik heb geen verlof, nee ben met pensioen, haha.

13. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    nancy fijn de klossen in huis ... dakterras zal idd warm zijn pfff ...
    mamameisje ik had geen bloedverlis hoor ;) zwanger? hahah...maakt niks uit hoor;)
    sam ohh je hebt weer lekker geshopt heerlijk :p

14. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    bella succes vanmiddag in het ziekenhuis ;)
    suek wat fijn ook weer goed geslapen ..en idd zwanger zijn blijft appart maar wel heel leuk (vind ik ) ondanks de kwalen

15. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    marsin ohh heerlijk toch met pensioen ? ahahaha ... lekker genieten :)

16. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    en nog 1 ze had trouwens ook aardig lange benen zei ze haha..

17. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    angel schattig die echo, leuk

Marsim heerlijk in het zonnetje met een boekie erbij, met pensoien hahaa:D

Es veel plezier bij het strandje

sam lekker geshopt, heerlijke winkel he de action, net als de wibra trouwens

xxx

18. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.183
    0
    0
    Niets bijgelezen, aardige nacht gehad.

Vanmorgen de benedenverdieping gezogen en gedweild en gesopt en de bank helemaal afgezogen, stoelen etc.

Straks de bruiloft van mijn beste vriendinnetje dus zal niet meer online zijn vandaag.

Iedereen geniet van de zon!!!!

19. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Mamameisjes, hahaha nee serieus vind het echt heel snel gaan.. Misschien ook omdat ik zo'n schijtbak ben 8)
    Veel plezier met wat je ook gaat doen vanmiddag, heir ook weinig inspiratie..

@Es, veel plezier leuk! Zag op je Hyves waar en daar rijden we altijd langs als we naar Monster naar eht strand gaan :D erg gezellig ziet het er altijd uit

@Sam, zo hey lekkere eter die Jildou, geweldig! Leuk geslaagd ook bij de Action, ik vind dat ook een geweldig winkel hoor

@Angel, wat een geweldige echo zeg, zo zie je ze maar zelden :$ Super zeg! :D

@Marsim, ik voel me ook echt zo'n huismoedertje nu haha en dat is heel wat voor mij want tot een jaar geleden was ik het feestbeest pur sang :p Soms ben je er ineens klaar mee he, dit bevalt me primaaaaa :D

@Hier, ga het toch proberen op het dakterras meiden, tot later!

20. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Goed bezig jij!
    Veel plezier bij de bruiloft, je vriendinnetje heeft prachtig weer zeg! Have fun :)

Deel Deze Pagina