hier... heb wederom weer last van mijn onderkantje en buik. ondanks dat ik s'nachts redelijk slaap ben ik in de ochtend afgepeigerd alsof ik een maraton gelopen heb maar straks komt mijn vader dylan halen want dat red ik gewoon weg niet meer om hem de hele dag te verzorgen (en dat vind ik eigenlijk heel erg, maar het gaat gewoon niet anders). verder hier weer wakker geworden door die kl*te onderbuurhonden die wat alweer aan t blaffen waren, ik kijk het nog een paar dagen aan en anders ga ik maar alweer eens zeiken bij de onderburen (liever niet want meestal draait dat uit op gezeur, aangezien ze beide gestoord zijn )
@sue ik zal mee duimen meid, hopenlijk trekt die vervelende pijn snel weg en anders toch ff een paracetamolletje. knuff
hahahah kikkert daar zeggen weinig mannen nee tegen .. sue de duimen draaien hier voor jullie meid... als mijn vliezen nu een braken hahahha..iemand tips hahahha
ja gaat snel he? hoop dat je nog ff kunt genieten zonder die verdo*** kiespijn brrrr anders laten trekken die hap als het niet helpt
Ik heb net het wiegje toch maar is opgemaakt, heb een moltonzeiltje op konthoogte, moltonhoeslaken, hoeslaken, lakentje en dekentje. Maar bij een vriendin mocht zon moltonzeiltje niet van de kraam, gebruiken jullie het? xx
@ Sue, meid wat fijn dat je toch heerlijk hebt geslapen. Die grrrr kiespijn. Hopelijk gaat het snel over en wat je zegt dan kan je van je laatste loodjes gaan genieten. En ik duim met je mee hoor. @ Kikkert, fijn dat je vader dylan straks op komt halen. Het is toch allemaal maar zwaar zo de laatste weken. En honden die blaffen grrrrrr. Wij hebben buren met 4 honden. We hebben er nu ook al vaker wat van gezegd. Ze maken er helaas altijd iemand anders zijn probleem van. Het ligt nooit aan hun. @ Angel, hmm tips om je vliezen te laten breken, IK LEES MEE, haha. @ All, ik heb het in het begin ook een beetje vaag gehouden met antwoorden maar ze vroegen er nu echt duidelijk om. Omdat ik niet goed kan beargumenteren waarom ik het niet wil vinden ze het allemaal maar raar. Ik zeg gewoon dat het iets van ons zelf is. Tuurlijk bellen we op het moment dat de kleine er is. Dat is toch vroeg zat. Dan krijg je gelijk een opmerking: nou we komen echt niet gelijk op het moment dat je weeën hebt hoor. We willen het alleen graag weten zodat we kunnen meeleven. Wat is dat dan voor een kromme beargumentatie?? Gaan ze de weeën voor me opvangen ofzo? Ik ben nog steeds pissig, grrr. Ben nu in ieder geval al wel zover dat we s'nachts sowieso niet naar mijn schoonouders gaan bellen. Manlief zegt ook dat vind ik ook niet nodig. We gaan dat dus ook niet zeggen. Het probleem is ook dat mijn ouders nu op vakantie zijn in Duitsland en die een paar uur moeten rijden om naar huis te komen. Ik had dus met mijn moeder wel afgesproken om haar te bellen. Niet gelijk als het begint maar dat ze in ieder geval al een eindje naar Nederland kunnen komen. Mijn moeder zegt ook gelijk we komen sowieso jullie kant dan niet op. We gaan dan gewoon naar huis en wachten daar dan wel het verdere nieuws af. Maar omdat ik mijn ouders wel ga bellen is het moeilijk om er een beetje tegenin te gaan en te zeggen dat hij zijn ouders niet mag bellen. Ook al vind ik het een heel verschil. Ook denk ik dat mijn schoonouders hier gelijk op de stoep gaan staan als het geboren is. Heb dus gister al even goed gezegd dat ze s'nachts sowieso niet hoeven te komen en dat manlief dat maar tegen zijn ouders moet zeggen. Ook heb ik het liefst dat mijn mams de kleine als eerste vast gaat houden na ons natuurlijk. Dat is gewoon een gevoel. Ik ga dit maar niet bespreken want ik denk dat dat niet in goede aarde gaat vallen.
eline hier alleen molton en hoeslaken..geen zeiltje marsin mocht je nog tips horen graag posten hahaha
@ Angel: Haha ja ach nesteldrang hoort erbij he. En het zijn 40 fraudeurs, niet 40 man op de zaak. Is dus een hele grote groep die de fraude deden. @ Eline: Inderdaad nog wel druk bezig in het huis, maar het is wel de afrondende fase gelukkig hoor, mja moet wel even gedaan worden. @ Dithje Nog last van harde buiken??? Mijn nachten zijn ook niet echt geweldig meer, word ook constant wakker. @Nancy Hmmm Griek klinkt wel aantrekkelijk Al wat gehoord van Jollein over het kleed. Ik heb hem ook maar dan de grijze. Bij mij is het wel goed gegaan gelukkig. @ Pooh Is die thermometer met flexibele punt handig?? Ik heb er geen ervaring mee en moet dus ook nog een thermometer kopen. @ Marsim Zodra je anders bent dan ze gewend zijn word er gelijk raar opgekeken. Ik heb zelf met mijn vriend afgesproken dat we waarschijnlijk de eerste dag niemand bellen en even lekker voor ons drietjes houden. Daar keek mijn moeder ook wel even raar van op en heb mijn vriend ook wel duidelijk moeten maken waarom ik dat wilde, maar nu staat hij gelukkig achter me. Ik zie er dus ook tegen op dat iedereen gelijk op de stoep gaat staan. Dus heb naast deze afspraak ook met mijn vriend afgesproken dat eerst alleen onze ouders op bezoek mogen komen en dan daarna onze broers en zussen. @ Slecht slapen Heb ik ook last van word constant wakker s nachts. Gelukkig val ik nog wel in slaap. @ VK: Gister bij de vk geweest. Moet nu verplicht in de middag een dutje gaan doen. Alleen gun ik me dat niet echt en ben ik gewoon te druk in me hoofd, mja ga het toch maar doen. Vermoeid aan de bevalling beginnen schiet ook niet op. Verder was alles goed. Nog steeds een druktemaker in mijn buik, die zodra er naar haar hartje word geluisterd denkt van laat me met rust haha. Vk zag gelijk dat ze goed bewoog. Verder heeft ze weinig ruimte meer in mijn buik. Hoop stiekum dat ze echt een weekje eerder komt. @ Emo Ik heb afgelopen dagen ook dat ik echt om de kleinste dingen kan janken. Of lekker kan uitvallen naar mijn vriend. Die heeft maar wat te verduren met mij.
@ Angel, zodra ik tips krijg dan haast ik me vlug om het hier te posten, haha. @ Lucky, fijn dat je zulke afspraken hebt kunnen maken met je mannetje. Bij ons is het ook eerst de ouders en dan broers en zussen. Ook komen er duidelijk wat kruizen in de agenda op de dagen dat er geen bezoek mag komen. Zit er niet op te wachten om elke dag visite te krijgen. Zeker niet de eerste week. Het is onze eerste dus we moeten zelf ook onze draai zien te vinden. Super dat alles goed was bij de vk. En meid echt die rust pakken nu dan he. Tja en dat emo, ik heb hier ook mijn buien hoor. Gister zaten we in de auto en toen kwam er een heel leuk nummer op de radio die ik van het begin tot het einde mee wil zingen. Gaat hij erdoor heen lopen praten en ouwehoeren. Ik zo heel bot: HEEY KAP EENS JOH. Hij moest gelijk lachen en ik ook.
Mooie hondje en katje zag ik voorbij komen Mamma meisjes: sjaa ik heb ook nie zo hele goede band met dr Las over hechtingen?? aaaargh ik zou een knip krijgen, den viel zowat flauw van die verdovingsnaald toen heb ik hem in 1 perswee dr uit geknikkerd 3 hechtingen klein in me schaamlip?? tjah Sam: jezus wat een verhaal jah idd kikkert: nou gelukt het sexen? haha hier doen we dat ook maar eens x, zal den niet erg vinden, hmz bij jou mag het ook wel doorzette Nancy: is die dikke lip al weg succes met dat kleed:x pippo: hahaha nee maar t kan tog zo veranderen ofnie? Van dat gezicht veranderen heb ik ook gelezen, je zwelt dan op???? mama san: getsie wat een vk:x sue: je bent er in elk geval geweest en niet zomaar weggestuurd hoop dat het beter gaat Mama t: hoe ist nu?? angel: jaaaa doorzetten die boel sam : ook al voorwerk?? Meiden Ga BEvallen!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hahhaha Moederk: veel pelzier vandaag Pooh: nog nie zoveel beter lees ik?? beterschap Marsim: schoonmoeders grrrrr Meiden die het zat zijn:: 2 eetlepels wonderolie??? traplopen, wandelen flink de pas erin, heeeeeeeeeeeet eten???? seks, annanas, bitter lemon schijnt allemaal te werken Iedereen gefeliciteerd die op de 37 38 grens zijn, ik op 36 oooo t is wat
Goedemorgen!! Een redelijke nacht moet ik zeggen, wel veel wakker geweest maar ook wel kunnen slapen tussendoor gelukkig! Pooh: Wat sneu dat het nog steeds niet lekker gaat met Sebas! Misschien anders even langs de dokter voor een middeltje tegen het braken? Sue: Gefeli met je 37 weken!! Ik ga even een boterham maken en douchen! kom straks weer terug!
Tja sex, maar dan moet hij wel in je klaarkomen. Sperma schijnt dan inderdaad op te wekken. Moet eerlijk zeggen dat ik daar nu op het moment even niet aan moet denken. Ananas, het schijnt dat je dan het midden gedeelte moet opeten, het hart. Bah dat laat ik ook maar even staan. Flink de pas erin met lopen. Ben blij dat ik 10 meter in 20 minuten kan lopen, haha. Nee gekkigheid hoor maar met mijn bekken zit dat er ook niet in. Gebruikt trouwens iemand van jullie die perineumolie? Dat mag je ook pas vanaf 36/37 weken gebruiken. Daar schijnt ook iets in te zitten wat je bevalling kan opwekken.
@mamachan zou het helpen hahahaha..... bij dylan heb ik werkelijk alles geprobeerd op wonderolie na hihi....maar toen had ik het ook echt heel zwaar op het einde (daar is dit nu niks bij) en wat hielp was een loempiatje van de markt. en jij 36 weken super!!!!
@marsim ik heb het bij dylan gebruikt en of het helpt ik weet het niet want ze moesten mij een flink stuk inknippen omdat dylan er snel uitmoest (zat al te lang in het geboorte kanaal). maar dit keer ga ik er niet meer aan beginnen.
ohh mamachan dus dan ga ik zo maar eens flink trap op trap af hahaha...heet eten ?? heb net al wel macaroni op dus wie weet helpt die ook mee hahahaha.... marsin dank je meid
@ananas hart bij dylan heb ik dat dus geprobeerd maar tis ten eerste niet lekker en het hielp voor geen meter hahahaha @sex ja gisteren gedaan maar ja of het wat uithaalt, nu nog niet hahahaha
hahaha marsin klopt maar het helpt alleen als de baarmoedermond al week is anders helpt het helaas ook niks haha... middel stuk annas nee dank je pas ik ook voor ... aan de wandel nou hou ik ook niet echt maar trap lopen ga ik maar eens proberen es wat fijn dat je een redelijke nacht hebt gehad zeg doet je goed.. nu ff lekker eten en bij wakker worden ...
whahahah marsin tja had er al zin in toen ik opstond maar heb me ff kunnen inhouden tot net een half uur terug hahahaha...
@ Angel, je hebt gelijk ook. Je bent zwanger dus dan mag je alles. Ow ik heb nog wat gevonden. Frambozenbladthee, zorgt ervoor dat je weeën krachtiger worden en het zal je hersteltijd versnellen. Je zal dan minder vloeien en je baarmoeder krimpt eerder.