Goedemorgen meiden! Zooooo Nancy wat balen van het boxkleed meis! Echt niet goed, dat mag natuurlijk nooit gebeuren en al helemaal niet van zo'n gerenomeerd merk vind ik. Ben benieuwd of ze snel met een reactie komen en wat dat dan is! Veel plezier bij de nicht van Bas! Hoe is het nu met jou Es? Fijn dat je redelijk geslapen hebt meis... Joh die vervangende vk van jullie MamaSan, wat een rare:x! Ik zou ook ontzettend kwaad zijn, sowieso na alles wat er gebeurd is rondom de bevalling en dan nu ook nog bepalen wat er in en om jullie huis gebeurt??? Belachelijk!! Gefeliciteerd met je 37 weken Sue en jippie 7 uur geslapen! Hopen dat de kiespijn snel wegtrekt en wegblijft. Spannende dag voor jullie, heel veel succes en sterkte en ik duim voor jullie! Whaaaa wat goed Angel, hele nacht geslapen! Bah meis, weer zo'n last van je buik en rug... Je hebt groot gelijk dat je niets gaat doen vandaag! Lekker van het zonnetje genieten en relaxen meis... Wat meis, zo vroeg al macaroni? Jij liever dan ik.... Succes bij de vk Sam en veel plezier met je vriendin vanmiddag! Gefeliciteerd met je 36 weken Eline! Leuk dagje voor jou meis, heel veel plezier. Druk, maar gezellig dagje ook voor jou MoederK! Succes bij de fysio en veel plezier met je vriendin! Sjonge Pooh wat ontzettend zielig voor Sebas dat hij nog steeds zo ziek is! Hoop echt dat hij snel opknapt meis, dikke knuffel voor jullie! Super Marsim dat alles goed was bij de vk en gefeliciteerd met je 38 weken! Wat meis? Nou ja zeg, hoe kan je nou zoiets eisen als schoonmoeder... Het is jullie keuze, als jullie het niet willen dan moet je het ook zeker niet doen! Snap heel goed dat je boos bent geworden, zou ik ook zijn. Wat schieten ze ermee op om te weten dat het begonnen is, behalve dat ze iedere keer gaan bellen of smsen met de vraag of het wel goed gaat... Pfff, daar zit je toch niet op te wachten?! Balen van je onderkantje en buik Kikkert! Wel fijn dat je vader Dylan komt halen en dat jij je handen vrij hebt en kunt rusten. Fijn dat alles goed was bij de vk Lucky! Enne... maar goed luisteren he en het middagslaapje gaan doen. Lang leve de hormonen he meis? Nou ja, daar moeten de mannen maar tegen kunnen hoor! Gefeliciteerd met je 36 weken Mamma Chan! Hier; heerlijk geslapen, ben weer helemaal bijgetankt! Ga nu eerst even de was opvouwen en daarna even bakkie doen bij mijn moeder. Vandaag nog even genieten van het mooie weer dames, want het wordt weer minder!
marsim wat is dat voor olie? ik heb de wonderolie geprobeerd hahaha 3x naar de wc gewest verder niks, maar hoor wel erg veel verhalen dat het wel helpt die thee heb ik hier ook staan, hahhah
@ Dithje, fijn dat je lekker hebt geslapen. Dan heb je gelijk het idee dat je onderhand weer heel de wereld aan kan. Lekker op de koffie bij mams gezellig. Mijn ouders zijn nog geen week weg maar mis ze nu al. We bellen bijna elke dag en tja dat doe je nu gewoon niet.
@mamachan die olie dat moet je smeren op het stukje tussen je vagina en anus de precieze beschrijving zit bij het flesje inbegrepen maar het zorgt ervoor (zeggen ze) dat je minder snel inscheurt en is dacht ik van weleda
Snap dat je je ouders mist hoor Marsim, zou ik ook doen! Helemaal nu je zo op het eind loopt, is toch heel spannend. Hmmm Mamma Chan jij bent er vroeg bij met je wonderolie en frambozenbladthee... Je moet nog een paar weken hoor meis!
@ Mama Chan, dat is perineumolie van weleda. Het is om het stukje tussen je vagina en je anus te masseren. Dit moet ervoor zorgen dat je minder kans hebt op inscheuren. Dit mag je pas vanaf week 36 of 37 gebruiken omdat er een bepaals stofje in zou zitten die je bevalling zou kunnen opwekken. Ik gebruik het zelf niet omdat ik er erg veel verschillende verhalen over hoor. Zit er ook niet op te wachten om dat 2 of 3 keer per dag een kwartier lang in te masseren. Als ik er uberhaupt bij kan
Heb nog een tippie gelezen, haha. Het lang laten masseren van je handen en voeten. Voeten voornamelijk bij je hiel. Daar zitten bepaalde drukpunten die op je baarmoeder werken en dit moet de bevalling in gaan kunnen gaan zetten. Dames dit moeten we gewoon allemaal gaan aandragen vanavond. Werkt het niet dan is die massage mooi meegenomen. Zeggen ze na 1 avond nou dat heeft ook niet geholpen dan moet je zeggen: je dacht toch niet dat dat na 1 massagebeurt al zou gebeuren dat moet je elke dag aanhouden. Kijken hoelang die mannen dat aankunnen, haha.
Bedankt voor de reacties. ze heeft vannacht flink in haar eigen bedje geslapen. De vk komt zo nog even langs en dan gaan we ze aangeven op het gemeentehuis. Zal straks even komen bijlezen. xxx
@ Petatje, meid wat fijn dat ze lekker in haar eigen bedje heeft geslapen. Ach ja die kleintjes moeten ook wennen he. Ze heeft al die tijd heel vertrouwd bij jou in je buik gezeten.
dithje ohhh yippieee een goedenacht gehad heb je goed nog ff genieten van het weer want idd dit weekend is het petteflet bahhhh... ja hier al macaroni op haha erg he .. maar zo af en toe heb ik zon bui en had nog over van gister dus ja dan kan ik die verleiding niet meer weerstaan he? hahahah.... wat een hoop tips al ga maar eens iets proberen zo haahhaha.... je weet maar nooit he?? hahahha
Oww voeten masseren vind ik helemaal niet erg .. zal vanavond eens lief kijken richting Vincent Dithje: Fijn dat je een goede nacht gehad hebt.. hopelijk kunnen we vandaag even genieten zonder voorwerk.. Petatje: Wat fijn dat ze in haar eigen bedje heeft geslapen!! Angel aan de macaroni in de ochtend jakkes, moet er niet aan denken hahaa
@ Angel, ik zie je al flink traplopen me in de ene hand een bak frambozenbladthee en in je andere hand een flink bord macaroni en in je zak een stuk hart van een ananas. You go girl!!!
whaahhahaha ja idd ....helaas alleen geen frambozenbladthee in huis he bahh dan wordt het ...een blikje ananas ..macaroni met extra sambal dan he... en flink de mars der in ...hahahahahhah....