heb idd alles klaar hier ..dus ben er wel klaar voor ... met dat ik het berichte had vezonden had ik er weer 1 nu net weer en voel de volgende al weer aankomen ..puffen hoef ik nog niet maar wel blazen haha... nee bel nog niet wacht eerst nog ff af als ik gedoucht ben kijken wat dat weer doet of pak de kruik want eingelijk ook geen zin om naar boven te gaan moet ik zeggen..erg he? ...
@angel zeg jij houd de spanning er we zo in he ..... mocht het toch door gaan zetten wil ik je alvast suc6 toewensen. meiden ik ben er vandoor ik moet nu echt gaan slapen, knuff
Go GO GO GO angel ik blijf t hier ff in de gaten houden ben intussen boven in de bbykamer, pruttelen geen id wat maar vind steeds iets boven
@Angel, spaaaaaaaaaaaaaaaaannend!!!! @Hier, eigenlijk sinds een uur al continue een harde buik Voelt niet fijn (beneemt me echt de adem) en mijn flubbertje zat net aan mijn onderbroek geplakt, voelde ook niet fijn kan ik je zeggen
@Angel, heeeeeeel veel succes meid, o jee o jee spannend!!! @Dithje, ja eigenlijk geen zachte buik meer gehad sinds een uur Ja van het weekend maar Flubber the movie huren he whaha flauw
Zo morgen trouwt mijn zus voor de wet en zaterdag trouwt ze voor de kerk! Dus zaterdag een heeeeeleeeeee drukke dag...kindjes lopen voor...2 recepties nadien en dan nog feest! Pfff, heb toch 2 paar schoenen voorzien Eentje met hakjes en om te dansen gewone mooie slippers
Dames ik ga plat!! ANGEL ZET HEM OP als het doorzet !!! Nancy: AUWIEAUWIE... Dikke knuffel meis!! SLaap lekker dames en tot morgen!!!
Ja, ik hoop dat ik de dag doorkom, maar goed er is een loungehoek voorzien in het kasteel Dus ik ga er dan wel gebruik van maken....
Ahhhh Angel spannend!!! whahaha Nancy, flubber de movie Yep Dithje, de zandbak is weggespoeld kon me gewoon scrubben onder de douche van al dat zand haha Ik en Vincent hebben honger dus heb net de oven aangezet voor afbakbroodjes
@Pippo, druk maar wel gezellig!!! @Sam, trusten meid! @Dithje, ook geen idee wat het inhoudt.. We zien wel @Hier, ik ben echt hyper joh, niet normaal echt heeeel onrustig 8)8) Leve de hormonen