HAHA met pensioen, ach lekker toch !!! Nou hier ligt madam in bed, ik kan trouwens merken dat die kleine van ons ook lager ligt. Minder last van maagzuur en kan ook weer wat beter zitten, iets minder bandenpijn etc. Dat is wel fijn. Maakt het wat makkelijker weer. Harde buiken zijn ook veeeeeeeeeel minder !! Nou ik zal even snel de honden uitlaten en dan lekker in de tuin zitten !!
Ooh angel, wat leuk !! Lizz: veel plezier meid!! Nancy: Succes!! Haha ja wat betreft de action, soms hebben ze nog wel eens iets wat handig is, zo nu dus zo'n 3kwart haremachtige broek. Zit heerlijk en kan zelfs nu aan !! Dacht neem m wel mee, kan altijd nog als pyjamabroek HAHA!!
bedankt voor jullie reacties ..we zijn zo trots ook had dit ook nog nooiit eerder meegemaakt zoveel echo,s haha... zo leuk... nancy hoop dat het je gaat lukken op het dakteras ? manlief is druk bezig in de tuin de 1e balk hangt ahhaha... sam action ohh zon leuke winkel kom er regelmatig hahha... lizz veel plezier op de bruiloft
Hallo dames, Hoe gaat het met jullie? Ik zie dat er al aardig wat dames op de 36weken zitten nog even en dan is het zover spannend. Wie er als eerste gaat bevallen. Gister hebben we bijna alles ingeslagen wat wij nog nodig hebben. Ledikantje, matrasje, badstandaard, nieuwe autostoel voor mijn zoontje aangezien mijn kleine man alweer bijna 10maanden is werd het wel weer tijd. De maxi cosi werd wat krap. Hij vind het helemaal geweldig zijn nieuwe stoel. En we hebben dan eindelijk ons nieuwe duokinderwagen besteld. Het is een Phil and Teds Vibe geworden met de kleuren rood/zwart. Wat een mooie kinderwagen zeg ik ben er helemaal verliefd op. We moeten er wel nog even op wachten want ze hebben ze niet op voorraad. Nou nu nog wat kleertjes en dan ben ik echt helemaal klaar. Ik wordt nu wel echt heel snel moe! Dat is wat minder Trouwens dames bijna iedereen weet al wat zij gaat krijgen toch? Nou zat ik laatst te denken. Stel je voor je gaat bevallen en er komt toch een heel ander geslacht dan dat je verteld is! Dat zou ech maf zijn en ik zou persoonlijk in shock raken. hihi alhoewel alles welkom is.
Veel succes in het ziekenhuis Bella! Hoe warm is het bij jullie dan Mama van P? Klinkt heerlijk die pesto's en salades van jouw schoonmama Sue! Wat lief dat je je mams ook meeneemt... Heel veel plezier alvast! Fijn Suzanne dat de rugpijn is afgezakt! Bijna je wasjes en dus ook je ziekenhuistas klaar, ook fijn. Ik heb een tijdje geleden aan mijn vk gevraagd naar die tabletten, maar zij gaf aan dat ze die niet meer geven ivm de bijwerkingen nl het mogelijk krijgen van een verkalkte hartklep... Zooo Nancy dus jullie kunnen vanavond het bed op gaan hogen... Wordt allemaal wel heel erg 'echt' nu he? Oei, heerlijk die broodjes. Geniet ervan! Jij bent echt een kanjer Eline, vrijwillig werken! Heerlijk genieten van het weer vanmiddag meis... Veel plezier met je vriendin vanmiddag Mamma Chan! Lijkt mij wel handig hoor Lucky om de kraamzorg een sleutel te geven... Hoef je inderdaad niet iedere keer je bed uit etc als ze komt. Geen bikini aangehad hoor Mammameisjes en ik denk dat dat ook niet gaat lukken/passen... Veel plezier vanmiddag! Wow Sam 3 boterhammen die kleine Jildou, heerlijk! Woehoe, helemaal los gegaan in de action... Hoe is het nu met je rug en bandenpijn meis? *Edit, lees net dat het een stuk beter gaat woehoe!* Sweet Angel! Heerlijk Es, geniet er lekker van! Whahaaha Marsim, gewoon lekker puzzelen meis! Laat die mannen maar zeuren, die zijn gewoon jaloers... Heel veel plezier Lizz op de bruiloft en alvast gefeliciteerd! Ze hebben er prachtig weer bij hoor... Hier; ben pissig:x:x! Naar de winkel geweest om huissleutels bij te laten maken (2 stuks) kom ik thuis... Nope hoor, de deur niet open te krijgen:x:x. Ik terug en zij 2 nieuwe maken, weer naar huis en wat denk je... Weer niet goed:x:x! Nou ja zeg, daar word ik dus echt pislink om he. Wat denken ze wel niet, dat ik voor jan piet snot iedere keer daar heen wil rijden en mijn auto op water rijdt ofzo? Ik bellen, tja zegt die man "moet je even de cilinder blablabla meenemen en dan komt het helemaal goed"... Tuurlijk joh, ben een vrouw en heb geen verstand van techniek daarnaast ben ik zwanger en zijn mijn hormonen nu leip op jullie winkel8).
sam ohh wat fijn dat je nu minder last hebt van maagzuur zeg hier niet ondanks dat ze heel diep ligt .. en de banden hier ook niet verranderd en harde buiken ook niet ben blij dat je er nu minder last van hebt meid scheelt stukken he?
Heerlijk aan de shop geweest Mirie! Hebben jullie de babykamer ook al klaar dan? Weten jullie trouwens het geslacht van de baby? Joh, daar moet ik echt niet aan denken hoor dat het toch het andere geslacht blijkt te zijn. Zal echt in shock zijn! Maar wat je zegt hoor, zeker net zo welkom!
dithje nou ja zeg ..echt van die lui die denken dat vrouwen dom zijn dus ? nou mooi niet dus he? kan me voorstellen dat je boos werd bahhh...wat denken ze wel.. lig hier op mijn bedje in de kamer ..probeer me echt aan de rust te houden vandaag maar moet zeggen valt me zwaar vandaag wil nog zoveel he.. maar ik doe het niet niet niet niet het is hier nu wel lekker uit te houden bed staat onder het raam en heb het raam open gezet dus waait lekker door hier ...
Ik heb alleen 1 babykamer en mijn zoontje die slaapt er al in. Het enige wat ik nog bij moest kopen was een een ledikantje. De baby gaat straks bij mijn zoontje op de kamer. Gelukkig is de kamer niet zo klein. We weten het geslacht al maar dat hou ik nog even voor mij De kamer ziet er nu zo uit! Maar dan wel al met meer spullen.
mirie dat zou toch idd wat zijn ja als er iets anders uitkomt dan gedacht haha... maar net zo welkom ... wat fijn dat je alles in huis heb nu heerlijk gevoel is dat he?
Dank jullie wel dames! Er staat ook nog een kast in. Maar een 2de ledikantje kan er makkelijk in. Wel laat ik de baby de eerste 6maanden bij mij op de kamer. Hoe gaan jullie dat doen. Gaat de kleine eerst bij jullie op de kamer. Of gelijk in de babykamer?
nancy Jij ook met je rare dingen hahaha jij maakt echt veel mee en nu heb je de hele deur mee genomen Mirre mooie kamer meiden have fun in the sun
mirie bij ons gaat de kleine gelijk naar haar kamer...ik persoonlijk vind dit rustriger voor de kleine en voor mezelf
@Mirie, leuk geslaagd zeg en super kamertje, helemaal leuk! @Geslacht, wij weten het geslacht al maar is nog even geheim want ik ben niet geheel anoniem hier op het forum Zou wel even staan te kijken als het eruit komt en het is ineens een ander geslacht maar niet het einde vd wereld maar zou echt wel in shock zijn haha @Dithje, aaaaaah nee wat een lullen zeg, sjonge jonge :x Hoe moeilijk kan het zijn grrrrrr en nu?? @Angel, de voorbereidingen zijn getroffen voor de veranda dus, leuk! @Sam, wat goed dat je nog maar weinig last hebt! Hier sinds tijdje al geen last meer van mcrib en mijn middenrif door het zakken, helemaal top! En die harembroeken zijn het einde inderdaad; kosten niks en ze kunnen nu en straks ook nog aan @Hier, nou dat was kort maar krachtig op eht dakterras, echt niet te harden zoals verwacht maar heb wel beetje kleurtje opgedaan dus das mooi Nu lekker niks, ga even Wij jonge ouders lezen denk ik
nancy ja het begin is er heb net nog een balk op mijn kop gekregen ook nog auwiii hahha.. gelukkig viel het mee ..