Juli 2010 mama's deel 5

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Es09, 2 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. J2J

J2J Bekend lid

4 sep 2009
    965
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Eventjes kort....

@Angel, heel veel succes voor het geval het nu echt zover is!!

@Pooh, beterschap!!

@Nancy, succes met de frambozenbladthee, ben benieuwd!

@Sue, fijn dat de zaak goed afgelopen is. Succes met je kies, niet fijn!!

Voor straks iedereen welterusten!

2. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    AHA stoppen met pruttelen jij :p

Hier Nancy te Delft, vind je me zo als het goed is 8)

3. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Oei Nancy lekker aan het rommelen dus! Spannend hoor meis!!

Slaap lekker Es!

Hier; heb manlief net geholpen met proefwerken nakijken en cijfers berekenen en ga nu mijn bedje opzoeken! Slaap lekker allemaal en tot morgen.

4. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Slaap lekker allemaal dames. Ben nieuwsgierig of Angel morgen haar beebje heeft gekregen. Kom vroeg even kijken ;)
    x

5. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Net gedoucht en nog steeds harde buiken :( maar niet erger geworden ofzo...
    Ik ga afsluiten meiden, benieuwd naar Angel morgen :$
    Trusten meiden!!

6. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Hey!

Nancy, Thanks meid! En die thee, ik heb hier wel de erika zittenm, soort kruidenwinkeltje waar ze ook voeding en supplementen en homeapatische dingen verkopen, hoop dat ze daar de thee hebben. Anders toch maar n keer naar Breda. Leuk pakje zeg!

Bevallen: Moet wel zeggen dat de bevalling nu wel even weg mag blijven hoor. Ben er wel klaar voor maar na al die ellende afgelopen dagen, doe mij maar even een weekje of 2 rust aan mn hoofd. Tijd zat nog voor middeltjes dus maar ben sowieso wel een kruidenthee-meisje hahah. Drink al sinds 12 weken zwangerschapsthee van het kruidenrijk, heerlijk! Is ook nog vochtafdrijvend en vant weekend krijg ik de speciale vochtafdrijvende thee van schoonmams, hulde! Da's dan weer dank aan haar, ze is ook echt heel lief verder!

Lizz, ben blij voor je dat de baby gedraaid is, gelukkig maar!

Vrijspraak: Lief jullie reacties. Ik geloof in een goede afloop, we hebben gewoon niks gedaan, verkeerde tijd verkeerde plek. Voor zwager helaas wat minder, maar die heeft ook toegegeven wat hij heeft gezegd dus een andere uitkomst was haast niet mogelijk.

Kiespijn: Ik durf het bijna niet te geloven maar heb geen last meer gehad (klopt af!). Ik voel me goed nu, eindelijk. Echt bedankt voor jullie medeleven, het zat me ook echt zo hoog, moest van me afpraten.

Pooh wat lief van je man! En hier hahahaha Bart heeft de voorruit versierd met spandoeken en een poster van het elftal en als kers op de taart de oerlelijke kruidvat-duim en een paar van die $%#wuppies! Ik wilde wel wat versiering hoor, ik doe net zo hard mee nl. Maar groot gelijk hoor dat het niet hoeft voor jou, ik voel mezelf ook echt zo´n aso met een oranje-etalage hahaha! Lees net dat je flink ziek bent meid, beterschap!!!!!!!! Knuffel!!!!!!!!!!

Dithje, fijn dat het een beetje rustig is nu! Lekker slapen voor jou!

Sam, gefeli met jullie prestatie! Is niet leuk om als zwakke school aangemerkt te staan, je werkt er immers hard voor. Gelukkig nu dus op groen!! Sterkte met je rug!

Bubsie, wat rot... knuff!

Angel, spannend bij jou! Kom er dan maar gauw uit kleine meid!! Kiekeboe!!! Nance en ik horen het wel of iig 1 van de twee! Veel succes end at het maar als een tierelier mag gaan dan!

Guppie, ik heb de hele zw al vertrouwens-issues vanwege mk-en. Snap je zorgen heel goed hoor! Vooral na al die pijnstillers, stress en verdovingen wordt ik helemaal gek, voel me er schuldig over, maar kan er niks aan doen. Dan denk ik als ie maar gezond blijft... Kom er maar liever uit dan kan het je geen schade aanrichten. Knuffie!

Kleertjes.com, ik vindt petit bateau zo leuk, helemaal niet mijn smaak normaal maar wil er zo graag het eerste pakje van kopen... kriebel kriebel hahaha!

Pippo, feli met je zus!!! Veel plezier!

Marsim sterkte met je buikie!

Slaap lekker allemaal en diegene die mogen en willen:gaan met die banaan! Tot morgen!

xxx Sue

7. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    zo lig je lekker te slapen en zo word je kotse misselijk wakker

8. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Goedemorgen!!

Ben erg benieuwd hoe het met Angel is vandaag

En natuurlijk met Nancy haar harde buiken..

He bah Kikkert, misselijk.. das ook niet lekker :(

Ik ben ook lekker vroeg wakker.. Vincent kwam even mededelen dat de hond aan de dunne is.. Denk van gisteren van het zwemmen op t strand.. krijgt ze toch water binnen..
    Vandaag dus maar even wat vaker naar buiten met haar.. en hopen dat het maar 1 dag is.. en t morgen weer over is, heb al genoeg ellende gehad de laatste maand met die hond!

Ik heb weer een rot nacht gehad.. tenminste.. heb wel geslapen maar ben heel veel wakker geweest!
    Ga nu nog even een uurtje proberen mijn ogen dicht te doen..

9. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    goedemorgen allemaal

het is hier nog steeds hetzelfde ondanks dat redelijk geslapen tussen door dat scheelt wel een stuk ..als ze zo doorgaan ga ik straks wel bellen want dan vertrouw ik het ook niet helemaal ..na zon bevalling als dion .. gisteravond een tijdje lopen ijsberen en kon zelfs niet lopen als ik er 1 kreeg ..sam zei al als ik je zo zie dan denk ik echt dat je wel bezig bent want dit is toch wel heel anders als je voorwerk.. nou hou jullie op de hoogte ....

dikke knuff voor iedereen...

las net nancy bij jou rommelt het ook?? zal de thee dan toch zijn werk doen???

10. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @ Angel, ja meid dan zou ik inderdaad gewoon bellen. Nu hopen dat het gaat doorzetten.

@ Nancy, jou buikje is ook flink aan het rommelen. Hoe is de nacht gegaan?

@ Kikkert, he bah misselijk. Hopelijk heb je nog even kunnen slapen.

@ Es, ach die arme hond van jullie toch ook. Hopelijk is het voor 1 dag. Net wat je zegt genoeg ellende gehad. Hopelijk kan je nog een uurtje je ogen dicht knijpen.

@ Pooh, meid hoe is de nacht gegaan? Ben je het een beetje kwijt?

@ All, nou hier ook een barslechte nacht achter de rug. Eigenlijk bijna gehele nacht wakker geweest. 3 keer uit bed geweest omdat ik aan de dunnen was. Onrustig buikje tot een uurtje of 4. Nu valt het op zich wel weer mee. Heb inmiddels mijn eerste wasje er al in zitten. Ga zo maar beginnen met wat te strijken en ga zeker nog een uurtje liggen vandaag.

11. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    haha ik zag net iets grappigs bij het kopje zwangerschap > geschreven door een man.

Nu weet ik dus eindelijk waar hcg voor staat: Haal Chocolade en Gauw.

Hoe kom je erop.

12. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hmm angel.ja zou ook even bellen!ik vier mn 38w feestje vandaag.hihi.

en hoe zou t met nancy zijn?

marsim wat een nacht!

es ach bah meid.

knuffel voor de rest.

hier redelijke nacht gehad.maar lig nog lekker.hihi.gisteravond in bed was t eerst drama.ben je zo moe maar die kleine zo druk!

13. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Hee meiden

nancy ben benieuwd hoe het met jou is.

Angel idd anders de verlos even bellen, het mag nu wel is doorzetten he

Kikkert he bah misselijk, ik hoop dat je nog wat kan slapen.

Marsim naar van slecht slapen en dunne, hoop dat je nog wat kan slapen.
    Dat van die hcg had ik laatst gelezen, grappig ja haha

Ik was vanmorgen opeens 1 kilo zwaarder, pfff.
    Heb wel goed geslapen eigenlijk.
    Hier nog nooit last gehad van harde buiken en voorwerk enzo, hoop niet dat ik tot 42 weken loop, of hoeft dat niet dat je eerst veel voorwerk hebt?

xxxx

14. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    goede morgen!!
    Angels: ik zou ook even bellen hoor..
    Marsim: vervelend zo'n nacht zeg! Probeer idd nog maar te rusten/slapen vandaag.
    Nancy hoe is het bij jou?
    eline: ik heb bij Sam helemaal geen voorwerk gehad, hij kwam met 38wk en 4 dagen.. Is denk ik elke zwangerschap anders..

Hier wel goed geslapen, wel om 5.45 uur op maar lekker met Sam dvdtje gekeken dus nog wel een beetje uitgerust..
    Ga nu lekker Sam badderen en vanmorgen in huis rommelen en vaderdagcadeautje ophalen bij de hema.. Vanmiddag komt een vriendin gezellig langs maet haar kids..
    Ik kom natuurlijk af en toe spieken hoe het met het gerommel/bevallen gaat..

15. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    marsin balen van je nacht zeg ...dunne en gerommel?? hoe is het nu ??

goede nachten lees ik super joh .. ga straks zeker ff bellen want wordt er niet zo goed van moet ik zeggen...of het een of het ander...

16. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hmm echt spannend Angel :D :D !!

Eline: Wees blij, zegt idd niets over wanneer je gaat bevallen hoor :D !! Hier bij Jildou ook nergens last van gehad, al kwam die wel 9 dagen overtijd ;) !!

Haha Jildou wordt net wakker, zit ze bij me in bed, zegt ze.. iete? (eten) dan shoppe?? HAHA en ze heeft het er steeds maar over, kind kan gedachten lezen geloof ik.. Wil eigenlijk ff weg straks, want mn moeder had bij xenos een lijst van 50x75 gezien, helaas waren die allemaal beschadigd, ga ik ff bij andere xenos kijken ;) !!

17. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Buddynieuws Pooh; virus heeft d'r hardhandig te pakken:(! Ze kan niets binnenhouden en heeft sinds gisteravond, naast overgeven, ook totale leegloop. De leegloop gaat sinds vannacht gepaard met bloed en ze heeft het ziekenhuis gebeld. Als het vanmiddag niet beter is, wordt ze opgenomen voor infuus met vocht tegen uitdrogen!

18. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    jeetje pooh jij hebt het echt heel erg te pakken zo te lezen heel veel beterschap en een dikke knuffel, hopenlijk knap je snel op

19. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    hier...

een kl*te nacht gehad ik had het super warm terwijl mijn lijf niet warm aan voelde en ik een koorts had, toen vanaf 3uur wakker gelegen tot half 6 met mega maagkrampen en misselijkheid toen toch nog in slaap gevallen tot half 7 toen werd ik (alweer) wakker door die k*t onderbuuronder die aan t blaffen waren...toen heb ik toch nog ff kunnen slapen tot 8uur. ik heb net mijn ouders gebelt of ze dylan wilde komen halen want dit red ik nl geen hele dag om hem alle aandacht te geven. ik ga zo ff snel terug lezen maar ik reageer verder ff niet sorry meiden maar heb er ff geen puf voor.

knuf

20. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    Kikkert: aaah beterschap voor jou!

nancy: hoest??