@ Pooh, jeetje het heeft flink toegeslagen zeg. Hopen dat het wat rustiger wordt en je gewoon lekker thuis kan blijven. Doe het rustig aan en laat je lekker verwennen. Beterschap meid. @ Sam, jij een redelijke nacht, heerlijk. En die Jildou wat fijn zeg dat zo'n meid je gedachte al kan lezen, haha. @ Eline, jij ook een goede nacht gehad, lekker. Voorwerk wil helemaal niets zeggen. Als je het niet hebt wil ook niet zeggen dat je tot en met 42 weken gaat lopen. Het komt zoals het komt meid. @ Bella, veel plezier met je vriendinnetje straks. @ Angel, ik heb wel een onrustige buik maar geen krampen ofzo. Ik heb vanaf gister wel ineens vlug nog even dit en vlug nog even dat. Beetje onrustig in mijn lijf. Of dat een voorteken is?? Geen idee, we wachten af. Ga straks idd maar even bellen. Wat een onzekerheid om gek van te worden. Meid rustig aan hoor! @ Kikkert, he meid wat een nacht zeg. En dan lig je lekker krijg je dat geblaf weer. Fijn dat ze Dylan even opkomen halen. Hopelijk kan jij dan wat bijtanken. Kalm aan. @ All, zo de was is weg gestreken. Mijn laatste wasje zit in de droger en die moet ik zo nog vouwen en dan is het weer klaar. Ik duik nu nog even mijn bedje in en hopen dat ik niet wakker gemaakt ga worden door een telefoontje ofzo.
Wat goed Sue dat je kiespijn over is! Tenminste, ik hoop dat het nu nog steeds weg is en blijft... En meis, heb je nog een pakje besteld van Petit Bateau? Jakkes Kikkert, misselijk is niet fijn meis. Knuffel! Bah Es, de hond ziek/aan de dunne! Hoop dat het snel over is meis en dat jij nog een uurtje hebt kunnen slapen! Spannend hoor Angel, ben benieuwd wat de vk zegt!! Wel fijn dat je tussen de regels door nog redelijk geslapen hebt... Heb je in ieder geval energie mocht het doorzetten! Hoe is het met jou Nancy? Gefeliciteerd Sam en Angel met jullie 38 weken! Knuffel Marsim! Boeh voor de slechte nacht... Hoop dat je vanmiddag nog een tukkie kunt doen! Jeeh Eline, lekker geslapen! Volgens mij zegt het helemaal niets hoor meis het wel of niet hebben van voorwerk... Het komt als het tijd is en zin heeft om te komen! Zoooo Bella die Sam is ook wel lekker vroeg wakker! Wel fijn dat je goed geslapen hebt en zo te lezen heb je een gezellig dagje voor de boeg. Veel plezier! Whahaha Sam! Jildou nu al als grootste hobby shoppen... Hier; heeeeel druk ukkie in mijn buik, wow! Vandaag echt maar eens in huis aan de slag, echt nodig. Misschien nog even een bakkie doen bij een vriendin, maar dat zie ik nog wel even.
sorry dat ik niet reageer ...wel een knuff voor iedereen hier heb ik net de vk aan de lijn gehad ..afgesproken dat als ik ze weer een uurlang regelmatig heb om de 5min dat ik ze dan bel en dan komt ze kijken en evt de vliezen breken mocht er al iets ontsluiting zijn... anders morgen vroeg even bellen hoe het vandaag is gegaan mocht het dan net zo zijn als gister en eergister dan ..gaat ze met zk huis overleggen om de vliezen te breken in de hoop dat dan de weeén goed doorzetten want ze vind ook dat je zo niet nog een paar dagen of weken rond kunt lopen.....nou helemaal mee eens....dus hier vandaag nog ff afwachten wat de dag ons brengt... zag het buddy nieuws van pooh ....jehhh meid toch heel veel sterkte meis .... een hele dikke knuffff
Goedemorgen! Angel: Als het zo aan blijft houden dan zou ik toch even de VK bellen. Een vriendin van me had last van harde buiken en op een gegeven moment dacht ze.. ik ga toch maar even naar het ziekenhuis. Maar ja, toen was het al te laat en kon ze niet meer lopen, voor ze het wist vloog het kind eruit.. haha. Ze hadden verder helemaal geen weeen. Kikkert en Es: Hier ook eentje die snachts bijna niets slaapt. Ben wel meer dan 10 keer wakker geworden vannacht, waarvan het een aantal keren toch wel even duurde voordat ik weer in slaap viel. Dithje: Een dagje thuiszitten is ook wel lekker hoor.. Eline: Geen voorwerk zegt idd niet dat je de 40 weken gaat halen.. Het kan zo uit het niets beginnen.. Hier vandaag mijn 37-weken-feestje! liefs, mamaT
mama t had net hier al gepost nadat ik vk heb gebeld...maar wat een vehaal ook van je vriendin pfff....
Jeetje Pooh, die heeft het flink te pakken! Beterschap en sterkte! Dithje: succes in het huis Doe rustig aan! Ik heb nog wel even mijn ogen dicht gehad, maar niet echt meer kunnen slapen. Ik ben er maar uit gegaan om weer even met de hond naar buiten te gaan, maar die moest alleen maar plassen, dus laten we hopen dat het eenmalig was!
Wat fijn Angel dat je vk zo begripvol is en actie gaat ondernemen! Wanneer is natuurlijk nog even afwachten, maar wel fijn. Ben benieuwd wat de dag gaat brengen meis! Hoe voel je je nu dan? Gefeliciteerd met je 37 weken MamaT!
Hallo juli dames, ik breek hier even in. Ik ken jullie allemaal niet,maar wil jullie toch even veel geluk en succes wensen met de laatste weken. voor sommige van jullie duurt het niet lang meer he. toi toi toi, groetjes van petra,een juni mama in spe
Angel: Ja, het was echt niet te geloven. Ze had helemaal geen weeen, alleen dus de harde buiken. Es: Hoop idd dat het maar 1-malig is want je hebt je rust hard nodig!
Ahh pooh meid, heb je het toch te pakken. Beterschap en een knuffel Mamat gefeli met je 37 weken Kikkert ook beterschap. Angel ik hoop voor je dat het een beetje door gaat zetten, en dat ze anders je vliezen gaan breken. Spannend meid Dithje heb je ook lekker geslapen? Ik heb net nog 1,5 uur geslapen, en vannacht zon 7 uurtjes. Was echt ff lekker nog xxx
Hebben jullie niet dat je je soms echt als een gevangene voelt in je eigen huis? Zeker nu de laatste loodjes? Ik ree altijd overal heen op mijn scooter, kon gaan en staan waar ik wilde, maar nu durf ik er niet meer op te rijden.. Hij moet trouwens ook gemaakt worden want mijn voorband is lek, maar mijn vader zei al; ''je hebt hem voorlopig toch niet nodig dus heeft geen haast'' Fietsen is ook geen optie meer, want het op en afstappen is echt geen doen, en dan niet te vergeten die reet pijn die ik eraan over hou of de last van mijn bekken.. Nee dank je, fietsen zit er nu ook niet in.. En dan nog niet gesproken over het lopen/waggelen! Dat gaat nog redelijk, alleen geen lange afstanden.. En dus zit je dus zowat de hele dag aan huis gekluisterd! En ik moet zeggen, het gaat nu aardig vervelen!! Wordt echt tijd dat die kleine geboren gaat worden, ik kan herstellen en dan er weer lekker opuit met de kinderwagen en de hond, lekkere lange wandelingen maken, overal heen lopen zonder pijn en zonder moeite.. Oww wat moet dat toch een verademing zijn!
Es: helemaal mee eens!!! ik kan wel lopen ma ook nie lang en fietsen ja doe ik nog wel ik ga nu het dorp 4x in en uit lopen met dani in de buggy zo groot is ons dorp nie heb geen auto anders was ik naar de stad gegaan oooo broodje bij de delifrance halen gvd wrom heb den de auto nou mee
hier geen rijbewijs, dus ja.. dat houd ook op En ik kan wel naar dorp lopen/waggelen, maar eer ik daar ben ben ik verrot en moet ik ook nog terug
Ahhh wat lief van je Pinter! Jij ook heel veel succes met de laatste loodjes... Heerlijk Eline dat je nog weer geslapen hebt! Ik heb ook heerlijk geslapen meis, woehoe... Snap dat het lastig is Es omdat je niet meer mobiel bent! Helemaal natuurlijk omdat je geen rijbewijs hebt, want dat is bij mij echt de uitkomst. Ik pak de auto als ik weg wil en dat gaat echt nog prima! Misschien toch vragen of je vader, een vriendin, een vriend ofzo je iets vaker wil rijden? Knuffel meis! Hier; nou, ben ik een paar uur verder en heb ik nog niets gedaan! Alleen maar telefoontjes gehad en zitten beppen. Ga nu maar even hard aan de slag!
Dithje: het vervelende is dat iedereen werkt, je dus overdag echt geen kant op kan. Ja mijn schoonzusje zit ook thuis, maar ook zonder auto en verder geen vervoer, haha dus dat schiet ook niet op! Mja ik kijk al uit naar het weekend. Vincent heeft lekker vrij, morgen gaan we naar vrienden, en zondag ga ik naar me vader ivm vaderdag. Dus dan ben ik er weer ff uit
dithje ben zeker blij dat ze dan actie onderneemt hoor ..ja het gaat wel beetje moe maar niet van het niet slapen maar gewoon van de weeén zeg maar al zijn ze niet echt met regelmaat... maar zit nu met een warme kruik op mijn bedje .. merk wel als ik op bed blijf dat mijn buik beter ontspand ..met lopen heb ik meer pijn ook in de rug dan voel ik ze veel hevig opkomen ... maar verder voel ik me echt wel goed hoor.. ben nog steeds rustig en wacht alles maar af ... en had je nog een goede nacht??
es dat is wel vervelend zeg dat je dan niet veel om je heen hebt maar het weekend maakt dat weer goed zo te lezen .. wel balen van je nachten ook...
Dithje fijn dat je goed hebt geslapen Es ik stap nog wel op de scooter, vind het soms wel eng, maar ja, ik kan dat niet hele dag aan huis gekluistert. Zorg altijd dat ik wel even weg ga. heb wel is idee dat mensen me gek vinden dat ik met die buik op de scooter zit haha Ik ga nog maar ff wat babykleertjes strijken hahaha xxx