Goedemorgen, Pooh: dat is echt niet fijn zeg. Sterkte en hopen dat het niet langer dan een paar dagen aanhoud. Es:ik fiets hier ook nog en gaat niet makkelijk maar is wel te doen nog. Ben gelukkig ook nog in het bezit van de auto alleen gebruik die zelde. Heb maanden bijna alleen maar thuis gezeten en nu gaat het steeds beter en ben ik minder bang voor harde buiken dus onderneem ik veel meer. Maar dat thuiszitten is een hel. Het lijkt zo fijn rust maar het drijft je tot waanzin als je van jezelf bezig typje bent. Een dagje is wel leuk maar daarna wordt het echt steeds minder leuk. Misschien ook aan de thee van Nanc?? Nancy:beetje dom dacht dat jij om hyves vroeg maar was mama chan..... En heeft het doorgezet?dus geen sex ..... vanavond maar ja duurt geloof 2.20 uur dus is best een zit hoor. Angel:spannend dat je waarschijnlijk met paar dagen je babay in je handen heb!!!!!! Suekes:heb ook wel een dag of 4 last van napijn en dat is dan opeens een stuk minder. Maar als je het iedere keer laat openmaken dan begin je opnieuw met die 4 dagen je moet de zenuwen in je kaak rust gunnen. Want als het een flinke onsteking is geweest is het niet niks. Een vierkante mm heeft geloof ik miljoen zenuwen ofzo is echt onwerkelijk zoveel. Neem lekker om de paar uur paracetemol en doe rustig aan dan ziet het er waarschijnlijk na het weekend anders uit. Voor de rest meiden ben een vergiet weet echt helemaal niets meer. Hier gister bovenverdieping gedaan en nu beneden verdieping. Vannacht weer veel wakker geweest maar ja. Morgen lekker uit eten dus heb ik heel veel zin in. Nu 35.5 week en ik zelf ben met 36 weken geboren dus wordt wel zenuwachtig!!!!! me dochter met 37 weken. Weet dat het niets hoeft te betekeken maar wil voor die tijd toch alles op orde. Ben trouwens gebeld door waarden intake telefonisch gehad. Wat een bitch zeg!!!!!!! Omdat 22 juli in vakantie tijd valt kunnen ze geen 49 uur garanderen en ik moet mantelzorg regelen. Zei dat gaat niet.... zegt ze waar gaat je eerste kind heen tijdens bevalling?zeg naar mijn ouders, dus je heb wel mantelzorg zegt ze. Zeg nee wil me dochter niet een week de deur uitdoen pfff Heb ik het pakket gister thuis gekregen. En wat staat erin???? mantelzorg aanwezig!!!!! Ben er nu al weer klaar mee zeg. Oh enne door tijdgebrek moet ik niet verwachten dat ze huishoudelijk hulp doet want er is personeelgebrek, ze gaan het wel proberen. betaal je 156 euro per maand voor zal ik maar zeggen. Het enige wat ik zei dat me bv lukt en dat het klikt met me eerste meer vraag ik niet. Nou ga maar aan de slag jammer van het donkere weer. Oh enne het boxkleed heb ik roze en 40 gewassen daarna droger gedaan en ziet er nog keurig uit.
eline ohh wat fijn dat je een goede nacht hebt gehad zeg .. mamameisjes nou ja zeg ze kunnen en mogen je niet verplichten voor mantel zorg hoor? hier hebben ze het ook gevraagd ..alleen als het nodig is of er mantelzorg geregeld kan worden maar ja manlief is thuis dus dat telt ook ...
Mogguh dames Nou hier een zeeeer onrustig nachtje achter de rug en zoals de meesten van jullie weten is dat enorm zeldzaam bij mij... Veel harde buiken (en nog steeds!), misselijk, aan de dunne, nee hier rommelt het nog flink.. Zal wel voorwerk zijn want echt doorzetten doet het niet. Word je toch KEI-onzeker van he meiden grrrr :x Nou vanmiddag naar de verloskundige voor mijn flubbertje, dus vraag het wel meteen Zit trouwens ook weer aan de thee hiero 8) Beetje bijgelezen: @Angel, meis toch wat heavy!! Vliezen breken Wie weet ben je morgen wel mama, WOWIE Succes met alles meis @Pooh, och meis toch wat een ellende!! Heel heel veel sterkte, wat heftig zeg @Pinter, dank je wel meid, jij ook met de laatste loodjes, jeloopt overtijd zie ik @Meiden met onrustige nacht, sterkte en doe rustig aan vandaag! @Es, herken het wel hoor, al kan ik mijn scoot scoot nog pakken.. @Eline, haha dat heb ik dus ook op mijn scootertje @Mammameisjes, lekker zeg van die kraamzorg grrrrr :x Nee niet leuk! @Dithje, ga jij eens heeeeel snel wat doen! whaha geintje mag best een keer hoor En lekker zo een druk manneke bij jou in je buik
dank je nancy ...en nee idd niet gewend van je dat je zulke nachten hebt .. zal dan toch die thee ermee te maken hebben??????? nu zit je weer aan de thee ? hahaa..ben wel benieuwd hoor? ...het is maar goed dat we ieder 2 buddy,s hebben he? hahaha
Ah nancy, bij jou dus ook nog steeds flink aan het rommelen.. En ja daar wordt je zeker heel erg onzeker van.. weet er alles van.. Succes bij de vk vanmiddag..
@Angel, haha ik ga nog nergens vanuit dus mij kan je altijd smsen al zit ik wel in de bios vanavond (als ik me goed voel dan) Dus voor de zekerheid ook maar Sue smsen WOWIE wat spannend voor jou zeg OEHOE @Es, ja ach bij jullie is het veeeel heftiger, hier valt het nog wel mee vind ik dan.. Maarja gister kreeg ik echt zo een gevoel over me heen van; DIT IS HET nou mooi niet, want dat euforische gevoel is weer helemaal weg, al rommelt het nog wel :x
nancy nee dat heb je ook goed ..dat dee ik hier ook niet maar nu de 3e dag ben ik er wel klaar mee hoor haha.. dus ben blij dat er evt actie ondernomen wordt vandaag of morgen wel spannend hoor ...sms jullie zeker alle 2 want je weet maar nooit he ? hahah ..het zal toch een bak wezen he wij tegelijk dan nemen de rest van de dames denk ik gauw die thee? hahaha.....veel plezier vanavond bij de bios ( als je gaat dan) doe het vast want ik weet niet hoe de dag gaat lopen hier he...
spannend nancy en angel. pooh heel veel beterschap meid. es je hond aan de dunne. leker hoor maar zou idd heel goed van t strand kunnen wezen voor de rest ben ik t gewoon alweer kwijt sorry meiden hier kom ik net een half uur geleden mijn bedje uitgerold gelukkig geen krampen gehad maar ik wist niet wat ik zag toen ik op de wc mijn onderkantje af veegde. had gewoon mijn slijmprop op mijn papiertje zitten bij nikita ben ik m tijdens de bevalling verloren en had zoiets echt nog nooit gezien. en zwaar ook(sorry voor mijn vieze praat) maar stond er echt van te kijken haha zit nu ff lekker met nikita op schoot dit te typen en gaan straks lekker een plakje cake eten die ik gister avond gebakken heb lekker lekker ou dames tot zo en hopelijk zet t door angel en nancy wat dit is geen houden zo hé
zie dat het flink rommelt bij nance en angel...spannend hoor. duimen draaien! dikke beterschapsknuffel voor pooh!!!! hopelijk knap je snel op. *knuf* ff spammen Bekijk bijlage 79643 in haar nieuwe relaxje
net heb ik de vk gebelt omdat ik die moeheid gewoon echt niet meer trek en daarbij die bijkomende klachten, ik heb ook gvd nog een kind rondlopen wat verzorgt moet worden tsja zegt ze wat wil je nou dat ik doe....ik zo tsja weet ik ook niet maar ik heb geen zin om weer zo moe en extreem uitgeput aan een bevalling te beginnen (dat heeft ze me nl ook bij dylan geflikt gewoon mij tot het uiterste laten gaan en ik was helemaal op en toen moest ik nog gaan bevallen) en nu gooit ze het er snel op dat ik me te druk aan t maken ben voor de bevalling en dat is helemaal niet waar daar maak ik me juist niet druk om wat mij betreft blijft de kleine nog maar een paar weken zitten (ik zie het wel wanneer de kleine komt). maar ze neemt me gewoon niet serieus en volgens mij gaat ze me nu dus weer zo lang laten klooien en rond huppelen. als ik toch zelf aangeef dit niet nog 3 weken te trekken gewoon van de vermoeidheid dan moet je toch actie ondernemen of niet dan????al is het maar mijn hb ff checken....nee zegt zij dat kan niet van 7.6 naar 6.5 of zo gezakt zijn maar das gewoon lulkoek van haar kom op zeg de laatste keer ben ik geprikt met 26 weken we zijn nu dit 10 weken verder. ik ben zo boos nou, ik heb ook zo helemaal geen vertrouwen meer in haar . sorry voor dit ego bericht komt mss erg klagend en zeurend over maar zo voel ik me ook echt, tis meer doordat wat er gebeurd is voor en na de bevalling met dylan dat ik zo op mijn hoede ben. zij laat mensen tot het uiterste gaan en ik kan heel veel hebben maar als mijn lichaam zegt stop dan betekend dat ook stop en niet nog ff doorgaan en weer ff over die grens heen gaan. bij dylan heeft het zeker 1 1/2 jaar geduurd voordat ik weer een beetje mezelf was en weer wat energie kreeg gewoon omdat mijn lijf extreem uitgeput was en niet naar mijn singalen geluisterd werd.
sus ohh jehh wil natuurlijk niks zeggen die slijmprop want kan ook nog wel ff duren en weer aangroeien ..maar wanneer moet je terug voor controle?? ohh lekker cake eten met nikita mmmmm....
aah wat een trut zeg. ze zou beter je klachten serieus nemen :x knuffel hoor kikkert. hopelijk komt ukje spontaan en nog lekker vlug ook dat je niet te lang meer moet wachten. snap dat je der niet meer vertrouwd hoor *knuf*
petatje ohhh wat een schatje zeg ... uhhh welk maatje heeft laura aan sins de geboorte??? en heeft ze weer in haar bedje geslapen??? en hoe gaat het nu met jou?? wat een vragen he?? hahahah
maatje 56. sommige merkjes zijn wat krap maar meestal past ze der nog wel in. ze slaapt flink in haar eigen bedje. ben echt trots. en met mij gaat het ook beter. voel me elke dag wat fitter
net met mijn mannetje gebelt en die vind dit ook absurt die wilde het nr hebben van de vk maar dat heb ik hem niet gegeven omdat ik niet als een debiel wil overkomen en hem mijn zaakjes laat opknappen maar hij was vast berade en zei ja dan zoek ik het nummer wel zelf op dus die zal wel gaan bellen naar haar maar ja dat haalt verder toch niks uit, want op haar komt het nu zo over (denk ik) och daar heb je er weer eentje die de 37weken bereikt heeft (morgen) dus die wilt gewoon NU bevallen, daar het tegendeel is waar, hoelanger de uk blijft zitten hoe beter het is(zo zie ik dat )