dihtje ja voel me opzich prima hoor .. kruik is wel lekker .. nancy zeker spannend weekend haha... hoe is het bij jou ?? hier nu een uur om de 10min met kruik ...en onze raam sticker is net binnen gekomen dus mooi optijd he ? haha....
haha ik zal je vertellen. t hele feest gaat dus niet door omdat ik niet heen mag en durf( geen zin om op de vluchtstrook te moeten bevallen). toen ik in t ZH te horen kreeg dat ik tot die zondag moest blijven had ik schoonpa aan de lijn. vertelde hem dan ook dat wij hoe dan ook niet konden komen en dat hun t maar door moesten laten gaan als hun daar behoefte aan hadden, en die deelde me mee dat , omdat wij er niet bij kunnen zijn, t hele feest afgeblazen zou worden. wij zijn mede organisatoren en hun vonden t ongepast om t dan toch door te laten gaan. dus dit jaar geen feest maar volgend jaar zomer maar weer.
wit/ gelig. en ik voelde m gewoon gaan. dus ik weet zeker dat dit m in zijn geheel is geweest. als je m in delen verliest dan zijn ze minder groot en zwaar. toen ik mijn papiertje in de wc dumpte toen hoorde ik m gewoon vallen haha. lekkere praat weer
petatje wat een droppie zeg!! Kikkert echt heel vervelend zeg!! Ik zou eigenlijk niet weten wat je nu moet doen.. Sorry dikke knuffel! Es dikke knuffel!
oh en kikkert nog ff jou berichtje(ben zo vergeet achtig als maar kan) ik had ook zo een vk met nikita en ik heb er toen voor gekozen om toch voor een andere te gaan. zo iemand is ook niet bepaald motiverend en ik zou echt niet meer bij haar willen bevallen:x
@Mamma chan, gezellig dat je schoonzus over komt! 5 jaar pfff lang zeg.. Leuk die fotoalbums. Ik had gister zoiets voor een euro bij de Wibra, in de keleuren van het kamertje.. Ik heb je trouwens toegevoegd bij Hyves, leuke fotos Ik vind die thee trouwens wel lekker! Je moet 'm alleen wel minstens 10 min laten trekken zei die vrouw @Angel, ohooooooo ik had de sticker eerder besteld haha geintje we wachten rustig af Issie leuk?? @Susanne, jeetje dat dacht ik al dat het niet door zou gaan, is me wat Is al de 2de keer dat een kind 'roet' in het eten gooit bij jullie hihi @Hier, ik ga zo even douchen (uitgesteld tot het laatst, wel zo fris bij de VK zometeen ) Hier heeeel af en toe nog harde buiken, dus wederom vals alarm hoor grrrrr :x pissig word ik er van hoor, sorry 8)
Dithje:herken het helemaal poets poets poets. We zijn nu echt van die moekes straks pak je nog de mattenklopper hi hi. Patatje:wat een geweldige meid heb je! Hebben ze nog een verklaring eigenlijk waarom ze zo zwaar was bij 36 weken?is er nou een verkeerde berekening gemaakt. Lijkt me wel uniek hoor zo vroeg zo gezond uitziend kindje te mogen hebben, ze ziet er gezond uit. Voor de dunne dames..... Volgens mij maar dat HOEFT NIET gaan je darmen zich schoon maken voor de bevalling. Dus zie het maar als een dooie mus... Kan ook een virus zijn of het warme weer van gister. Voor de rest alles kwijt van jullie!!! me geheugen is ver te zoeken op dit moment! ga hier nog even stofzuigen en dan was ophangen en KLAAAAAARRRRR in huis YES
Meiden met slechte nachten: vervelend zeg!! Misschien als het mogelijk is overdag een dutje doen? Suus ahh cake!! dat herinnerd mij aan een stukje snit wat ik nog in de koelkast heb staan dat ga ik gelijk pakken1! Angel spannend!! Verder weet ik het even niet meer.. Hier Vriendin is vanmorgen al geweest, was heel gezellie.. Nu wel aan de poets haha.. Sam ligt lekker te pitten. Trouwens bij de hema vaderdagcadeau besteld vanmorgen langs geweest is het er niet!! hang nu al 15 min aan de telefoon met de klantenservice! Ik heb maandag een afhaalbericht gekregen dan moet het er woensdag zijn!! Echt zo irritant, echt weer iets voor mij.. Beebje is weer super actief hier wel ook veel druk op mijn onderkantje maja.. Heel gek ik verloor afgelopen week echt veel slijm en nu helemaal NIETS meer..
AAARGGH: Word net gebeld door het hemafilliaal, dat hij er gewoon is en dat ik helemaal de klantenservice niet had hoeven bellen als ik gewoon was langs geweest!!! WAAAT!! Ik zeg echt zo ik ben vanmorgen langsgeweest EN heb vanmiddag nog gebeld!! STOMME TRUT! nu kan ik vanmiddag weer.. Jeetje wat ben ik geirriteerd zeg bleh en dan ook nog zo onbeschoft!
ach ik ben t gewend hoor. is toch een familie apart waar jeroen vandaan komt. nikita wordt geboren op onze trouwdag en t trouwen gaat niet door en nu hij weer met t feest. ach zo heb je wat te vertellen he als ze later groot zijn
nou ik zou ook geirriteerd zijn hoor. kom op zeg, alsof je niks anders te doen heb vandaag:x vindt t toch een beetje slechte service
nancy meen je niet heb jij hem nog niet binnen? maar hij is zeker leuk wij hebben een hart gedaan haha... oh wij hebben met ideal betaald miss dat het daarom iets sneller is? geen idee maar dat hadden we toen ook met de large ..had toen een bestelling gedaan en met ideal betaald en nog geen 10min later (was wat vergeten) nog wat besteld gewoon betalen via internet bankieren wel gelijk overgemaakt .. de 1e was er al met 4 dagen en die andere pas na anderhalve week
Mamma meisjes: ook het huis klaar? bellamo: jezus ofniet dan, je hebt als hoogzwangere wel meer te doen hebben jullie ook zoiets van ik moet eigelijk slapen of ff rusten maar doe het niet? ik gun me dr gewoon geen tijd voor8)
Hihihi Suzanne, eer het hier klaar is ben ik al lang en breed bevallen denk ik... Sjonge, wat een puinhoop8)! (Uiteraard nuanceren want ik zie de dingen niet geheel realistisch op dit moment) Ja mamma Nancy ik zal gehoorzamen! Euhm, 't is al een beetje te laat om rustig aan te doen... Die grens ben ik al lang en breed gepasseerd! Maar ik beloof dat ik niet ga klagen als ik vanavond of morgen de gevolgen moet dragen. Geen sorry zeggen meis, kan mij voorstellen dat je er pissig van wordt! Of doorzetten of niet, maar niet dat stomme valse alarm iedere keer... Succes bij de vk meis en een dikke knuffel! Wat leuk Mamma Chan dat je schoonzusje komt! Wordt vast veel bijpraten en gezelligheid na zo'n lange tijd. Hihihi, precies op tijd die naamsticker Angel! Hmmm een uur lang om de 10 min is wel regelmaat maar nog niet de regelmaat die je wilt zien natuurlijk... Misschien nog een paar keer de trap op en af? Woehoe Mammameisjes, einde inzicht! Super dat het zo gezellig was met je vriendin Bella! Hihihi, jij ook aan de poets... Wat een lullo's zeg:x! Hoezo goede service?! Maar ja, een ding scheelt meis... Je hebt wel het vaderdagkado! Huh, niets geen afscheiding meer? Hier juist heel veel en ontzettend waterig/dun, jakkes! Hier; broodje gegeten, ja ja daar heb ik in tussentijd nog wel even tijd voor evenals voor jullie! Ga nu nog even de vaatwasser uitpakken en dan even in de r van racen naar mijn mams om wat documenten in te scannen. Kan ik straks nog even de was opvouwen en strijken... Eigenlijk moet de bovenverdieping ook nog, maar ik denk dat ik verstandig moet zijn en dat van de week maar even moet gaan doen.
*Breekt even in* Petatje, wat ben je toch ook een lieverd , dank jewel meis! Wat ik lees is alles goed met je, ben ik blij om meid! KNUF! *Breekt weer uit*
@Bellamano, nou schiet lekker op zeg aaaaaaaaaargh :x af en toe he sjonge @Susanne, haha als het dan maar bij 2x blijft is het ok he hihi @Angel, ik heb ook met IDEAL betaald maar zal wel later komen, pakjes komen altijd later op de dag hier.. komt goed @Mamma chan, yep weet er alles van @Dithje, jij bent goooooeeeeed bezig! whaha heerlijk zo een piekdag zeg @Hier, grrr heb echt mijn dag niet, alles gaat fout BAH BAH BAH ben het zat :x Nu weer pijn in mijn buik want kreeg mijn legging niet aan, ben echt chago en zie ook tegen de VK op zometeen en straks rijdt Bas zijn nicht ook nog langs, zou daar heengaan maar het is zo een chaoot, dus schema in de soep. Bleh Sorry klaaguurtje is geopend
Hee kletskousen, man jullie gaan snel.. Angel spannend, maar dus nog geen regelmaat. pfffff vermoeiend zo hoor!!! Maar gelukkig voel je je goed! Nancy: Dikke knuffel, jij hebt voor een eerste wel veel voorwerk zeg, bah!! Hier volgens mij minder voorwerk en dat voor een 2e. Kikkert: Sorry maar begrijp je boosheid niet helemaal. Snap ook niet wat ze zou kunnen doen nu. Als je denkt dat je hb niet aan de hoge kant is, kan je zelf ook naar de drogist gaan en wat ophalen!! Maar goed dat is wel een verschil tussen jou en mij denk ik Ik maak me niet zo gauw druk wat dat betreft, zij kan er ook niets aan doen denk ik.. Nu nog niet iig! Petatje: Ik zou zeggen, wat een beauty kriebeldekriebel !! Nou nu weet ik het even niet meer... sorry.. Hier vanochtend naar andere xenos geweest en lijst gevonden, maar nu is mn poster net een cm te groot aan beide kanten dus moet nog ff knippen. Maar dacht dat doe ik wel als jil straks weer wakker is, nu eerst maar even lekker liggen !! Verder had ik nog wel ff willen shoppen want er zijn veel leuke aanbiedingen maar ja.. De puf he .. Jildou heeft nog wel een leuk zomerhemdje en rokje gekregen !!