weten jullie iets leuks te doen met Sam? alleen geen kinderboerderij en/of speeltuin.. mijn originaliteit laat me een beetje in de steek
haha, heb ik al gedaan met hem.. Maar dat vindt hij niet zo boeiend meer volgens mij haha doen we bijna elke dag.. en zijn eigen driewieler vindt hij fantastisch alleen kan hij het nog niet dus moet ik hem de hele tijd duwen en daar heb ik nu even geen fut voor.. Denk dat ik gewoon binnnen wat ga doen, het is toch niet zulk lekker weer.. Verven is aktijd leuk alleen zon gedoe(voor mij dan)
Ik lig op mn bedje beneden, Jildou is al wakker alleen ligt ze nog te kletsen !! Dus daar kan ik zo toch heen !!maar heb dan iig nu een half uur gelegen beter iets dan niets
haha oke dan is het goed hoor meis ik ga me even op Sam storten! Vanavond even langs mijn wekr iets ophalen en daarna een bakkie doen bij een vriendin.. Maar denk dat ik nog wel ff kom spieken
Hier regent het weg weer met het mooie weer oooow had een tijd gelee een email consult gehad met een medium die ik vaker bezoek.. Ze stuurde me net nadat ik haar mijn foto weer had verstuurd per post en me vragen of ze iets door moest geven van Tja boven Ze schrijft, ik voel een hele rustige bevalling, met veel hulp van mensen, fijne tijd, een goedmakertje ten op zien van die vorige bevalling Ze schrijft dat ze verwacht dat t bby'tje 1 nacht ter observatie moet blijven, (dat weet ik maar heb ik haar niet!! verteld) ik vertel namelijk nooit iets want daar zijn hun voor altands moeten ze weten.. En dat ik me ten opzichte van de vorige bevalling nu des te meer idd die ongeduldige houding heb, was wel te begrijpen schrijft ze.. en dat ik mezelf niet meer kwalijk moest nemen dat het zo is gegaan met al die toestanden toen.. Verder schrijft ze 38.5 krijg ik door, nou we zullen zien miss niet interesant voor sommige ma wou t ff met jullie delen den vind dit soort dingen eng
Bella: Als je dat storten maar niet letterlijk doet !!! Fijne dag nog iig!!! MamaChan: Spannend hoor !! Wel leuk he om te horen wat ze te zeggen hebben !!
nancy bahh meid klaag maar raak dat mag je best .. valt ook niet mee ben benieuwd wat je vk zegt vandaag? en dat pakje komt dan vast wel vandaag of anders morgen .... dikke knuff voor jou heb je wel verdient.. sam ohh gelukkig een lijst gevonden alleen dan weer jammer dat je moet gaan knippen ... en nog gefelici met je 38wk meid.. ja wordt er wel moe van maar ja we wachten af wat de dag ons verder brengt ? ze komen en gaan hier nog steeds ...met en zonder regelm... mamachan ben benieuwd of het uitkomt ??? hier weinig verrandering ..ze komen met en zonder regelmaat maar gelukkig zit er niet een half uur tussen ... ben nu met de geboorte kaartjes bezig die waren ook nog niet af ...
@Bezoek VK, alles was weer goed en toch voorwerk hier grrrrr daar doen we het maar weer mee :x En mijn flubbertje is met recht een flubber want het is gewoon een stukje schaamlip wat goed doorbloed is, naar buiten hangt en is gaan irriteren. Dus geen ontsteking of spatader. Nouja heb ik dat Ze doen er dus niks aan.. Na ja weten we dat ook weer allemaal.. Bij mij is altijd alles NET NIET, snap je wat ik bedoel 8) @Raamsticker, jeeeeeeeeeeeeh hij komt net binnen en hij is leeeeeuuk! @Angel, bij jou dus nog steeds spannend, oei oei oei @Sam, ja ik hier ook enorme drang om te shoppen maar helaas geen puf ook... Knipperdieknip dus toch nog, hopen dat de lisjt dan goed is meis @Mamma chan, vind het interessant dat soort dinge, ben benieuwd! @Bellamano, helaas geen tips hier, moet het allemaal nog leren
O en trouwens, stond Bas ineens voor de deur, die wilde persé mee, de schat! Vond dat zooo lief, was echt een enorme opluchting, want zag er best tegenop
Klaag maar raak hoor Nancy, soms heb je van die dagen...! Super Sam dat je een lijst hebt gevonden! Enne, die cm kan je wel missen toch? Leuk een nieuw setje voor Jildou! Thanks Sam voor de update van Einneh! Fijn om te horen dat het goed met d'r gaat! Gewoon even kleuren/plakken/kleien/knutselen Bella? Alvast veel plezier bij je vriendin vanavond! Hmmm Mamma Chan, apart hoor zo'n medium! Nu maar kijken of ze gelijk gaat krijgen he met d'r 38,5... Dan moet je nog 2,5 week geduld hebben meis. Jeetje Angel nog niet heel veel vooruitgang bij jou zo te lezen! Sjonge meis, ik hoop dat het of snel doorzet of stopt... Succes met de geboortekaartjes! De nood was nu wel hoog of niet? Grrrr voorwerk:x:x Nancy! Kan het woord niet meer horen/zien/lezen... Jij volgens mij ook niet. Toch fijn meis dat je flubber niets raars is en gewoon een flubber... Hoewel je daar natuurlijk ook niet veel mee kunt8). Hele dikke knuffel meis! Woehoe je raamsticker binnen! Ahhhhh wat ontzettend lief van Bas... Echt een toppertje! Hier; ben echt niet te stoppen8)! Moet mijzelf af en toe streng toespreken en even gaan zitten en uitpuffen/relaxen anders ben ik vanavond of morgen helemaal brak natuurlijk...
Nancy: voorwerk.. grrr Zoals Dithje kan ik dat woord ook niet meer horen.. haha! Hopelijk zet het snel door meis.. En je flubber met recht een flubber, gelukkig niks geks aan de hand.. En ik wou dat Vincent eens een voorbeeld nam aan Bas.. Die belde juist net op dat ie moet overwerken Ben Vincent en zijn werk echt zat soms! Soms denk ik dat het zijn hele leven is.. Ik probeerde hem net een uur lang te bellen.. neemt ie op na een uur, ja wat is er.. zat in vergadering.. ja en wat als ik nou op t punt sta om te bevallen, en jij hebt je telefoon op stil staan omdat je in een vergadering zit! Leg hem dan naast je neer op stil of tril functie en als je ziet dat je vriendin die hoogzwanger thuis zit 4x achter elkaar belt dan weet je toch dat er iets is.. of ben ik nu gek!? Pfff dat je daar zelf niet aan denkt.. t kan nu elk moment gebeuren! Ik kan me daar echt zo boos om maken.. Nou ik ben me ei weer kwijt... hihi
@Dithje, nou en dan heb ik het pas 3x gehad, kan je nagaan en ik word er al gek van 'voorwerk' de duivel :x:x Meid probeer de rest morgen te doen, echt hoor, hier ga je spijt van krijgen 8) @Es, oei oei das niet best... Moet je 'm een keer flink laten schrikken! Dat zal 'm leren gnigni 8) @Hier, ik word echt platgebeld, word er echt helemaal leip van! net weer gebeld maar ik heb 'm laten gaan hoor, de groeten :x Was namelijk al de 8ste(!) beller vandaag, ben geen hotline. En allemaal dezelde vraag he SORRY ben echt een klaagkont vandaag, maar tis zo niet mijn dag.. Hopelijk ben ik zometeen wat gezelliger voor de meiden, tijdens het eten/de film.. 8)
hai... nou ik heb ff rustig aan gedaan, dylan is nu weer thuis en met een beetje geluk mijn mannetje ook achter 1uurtje. heb vandaag een beetje een pest humeur, ik zal kijken of ik straks ff tijd en zin heb om bij te lezen.
Hee meiden Heb even niet alles teruggelezen, geen tijd haha Nancy gelukkig verder niks raars met je flubbertje. Wel naar al dat voorwerk zeg, moet is doorzetten Fijn dat je raamsticker binnen is Dithje ook helemaal doorgedraaid hahaha, ik kan ook niet meer stilzitten. Angel nog geen verandering? Vanmorgen babykleertjes gestreken, huis gedaan, naar winkelcentrum gegaan( vaderdagcadeautjes gekocht) toen langs mijn vader een dvd gehaald, en gaan zo ergens pannekoeken eten. Heb net postzegels op de enveloppen geplakt, dus dat is helemaal klaar. Lekker