@Eline, druk druk druk jij, lekker pannenkoeken eten mmmmmm Hier net ook zegels gehaald, wil morgen gaan plakken, fijn gevoel
Haha wat een gezelligheid hierzo! Kikkert & Nancy ik hoop dat jullie humeur omslaat. Kom zo weer terug. De boys maken een rotzooi in de woonkamer. Heb de neiging om ze lekker te laten gaan. Tja het is niet echt lekker buiten dus ze moeten ergens hun energie mee kwijt. x
Hele lastige dingen Es mbt werk e.d.! Denk dat Vincent het zelf ook niet leuk vind om zoveel over te werken, maar soms heb je niet echt een keuze natuurlijk... Maar snap wel dat het voor jou lastig is, helemaal als hij dan zijn telefoon niet opneemt! Je mag best klagen hoor Nancy, echt waar meis! Hmmm zoveel belletjes vandaag, heel goed dat je 'm laat gaan hoor... Zou er ook helemaal crazy van worden. Ze horen het vanzelf wel zeg als je bevallen bent! En dan nog, dan bellen ze met de vraag EN??? Dan ga je toch niet zeggen dat je bezig bent toch? Goed zo Kikkert, ff tijd voor jezelf meis en rustig aan gedaan! Whihihihi Eline jij bent ook zo goed bezig meis! Hmmm, jummie pannenkoeken!! Geniet ervan meis... En Koekkie, hebben de boys de boel op stelten gezet?
Hoi, Ik zie dat je net zo ver bent als mij hoe zijn de vorderingen voel je al wat of net als ik weinig hihih gr
nancy he bahhh meid voorwerk wordt je toch niet goed van he? heb jij weer met je flubber snap wat je bedoelt met net niet ... fijn dat bas mee is geweest ...hier wordt ik ook alleen maar gebeld of krijg krabbels of msn en hoe staat het brrr ....horen ze vanzelf wel toch... dithje ja werd nu echt tijd voor de kaartjes .. nou stoppen doet het hier niet ..maar ga vanavond bellen want heb tussen door toch wel regelmaat alleen om de 5min of 7min dus dan zeg ik gewoon uurlang 5min hoor dan komt ze iniedergeval en hoef ik morgen niet na het zk dus heb ik miss geluk dat ze vanavond mijn vliezen al gaat breken
Dithje: Ow jewel hoor.. hij vind het niet erg om zoveel te werken.. Hij kan ook minder weekenden gaan werken, natuurlijk moet hij dan wel geld inleveren maar ik heb liever dat hij 1x in de maand een weekenddienst draait als om de week.. Hij zegt ook al weken dat de rustige periode eraan komt.. nou ik wacht nog steeds
hai... ik heb al 2 a 3 weken flinke last van indalings/voorweeen, heel moe enz.... is dit jou eerste of heb je al kinderen?
es ohh die vin toch laat hem maar eens goed schrikken dat helpt miss.... yehhhhh nancy sticker is binnen yoehoeee ...
Ik heb trouwens de hele middag al last van mijn onderbuik.. geen krampen dit keer maar hele felle steken die doortrekken naar mijn kruis.. herkent iemand dat?
@angel ja idd gewoon bellen en zeggen dat je ze zeker al 1 uur om de 5min hebt, want zo kunnen ze je toch ook niet nog dagen/weken laten lopen. dikke knuff deze klagende zeurende hormoon bom gaat maar eens wat koken, mss tot strakkies
heel herkenbaar heb ik ook maar ja hier zegt de vk steeds dat het indalen is, maar ja mijn vk zegt en denkt wel meer
Je hebt groot gelijk Angel! Gewoon het verhaal iets aandikken als dat ervoor zorgt dat ze komt. Kan mij voorstellen dat het uitzicht op nog een nacht met zo'n buik geen optie is. Maar kan ze je vliezen wel breken dan, moet je daar niet eerst een opening voor hebben? Hmmm tja Es dan weet ik het ook niet meis! Denk ik pep je wat op... Misschien als de baby er straks is...?! Herkenbaar meis, indalingsweeen!
Dames ik ga aflsuiten, word zo opgepikt voor de film! Fijne avond en tot forums, ik denk morgen pas weer, doegie XXX En Angel, succes met alles! En gewoon smsen he als er wat is, kan alleen pas na 22u weer hier zijn dan.. Toedels en sterkte voor iedereen!
Hoi meiden, Alles goed met jullie? Ik heb helaas niet terug gelezen. Ik heb daar nu echt geen energie voor ben letterlijk kapot. Gister weer wat aan kopen gedaan voor de kleine hummel. En ben nu helemaal bekaf. Kan letterlijk de hele dag op bed liggen. Ik voel mij zo schuldig tegenover mijn kleine mannetje. Zo erg dat ik ervan moet huilen. Kan iemand mij een update geven van wat er allemaal aan de hand is? Hoorde van mamaT dat angel weeen heeft en dat haar vliezen worden gebroken!
dithje ja ze komt dan pas als ik ze 5min heb een uurlang ..en dan gaat ze kijken hoe ik er voor sta ...heb ik iets ontsluiting dan breekt ze mijn vliezen...anders zou ik haar morgen vroeg bellen hoe dan ook (als ze vandaag niet hoefde ) om te zeggen hoe het vandaag is gegaan is dat het zelfde als de laatste 2 dagen dan stuurt ze me na het zk om te overleggen wat vliezen breken betreft dus heb ik dat liever al vanavond dan nog moeten wachten tot morgen ....ze liet me zo niet nog een paar dagen lopen zei ze .. nancy doe je zeker ff bellen of sms als er iets verranderd ...
Maar wat nou als je geen ontsluiting hebt Angel, heeft ze daar nog iets over gezegd? Je hebt groot gelijk hoor dat je haar belt! Mirie; Angel heeft sinds gisteren weeen maar het wil niet echt doorzetten. Vanavond of anders morgen gaat de vk kijken of ze de vliezen kan breken of dat ze Angel naar het ziekenhuis doorstuurd. Balen meis dat je zo moe bent, sterkte!
Bedankt voor je update! Erg lief van jou. Ik ben echt gebroken en ik lig alleen maar op bed. Mijn lichaam is gewoon op. Ik hoop echt dat ik over 2weken ga bevallen. Want ik trek het echt niet meer. Angel: Heel veel sterkte meid! Hopelijk zet het door en krijg je een voorspoedige bevalling. En kan je je kleine hummel snel in je armen sluiten.