hee meiden Deel 5 al weer wow. Vandaag niet gelezen, en gelijk tig paginas hahaha. Angel lekker dat alles goed was bij de tandarts Pooh ook fijn dat alles goed was, en ze goed ligt, super. Lizz super zeg, toch gedraaid, lekker Dithje fijn dat het goed was ook, ik hoop voor je dat je toch thuis mag bevallen. Nancy super dat alles goed was bij verlos. Ik ben ook wel bang hoor meid, toch logisch, je weet niet wat je te wachten staat. Luckeyblue lekker dat jullie in het huis wonen. Mooi huis zeg. Fijn dat de kraamzorg ook is geweest. Droge huid, heb ik ook erg last van. 1e pakje, ik doe een rompertje en een boxpakje meenemen, lijkt me het handigst. Ik had mijn laatste dag werken vandaag, lekker. Morgenochtend moet ik naar de verlos, ik ben benieuwd of ze dan goed is gedraaid. xxxx
Mooie buik Pippo! Jeetje meiden alweer deel 5!!! De tens heb ik idd ook over gelezen, ik wil het liefst zonder pijnstilling bevallen omdat met de spuit die je krijgt je een gedeelte van je bevalling gewoon niet mee. En de ruggenprik, ja die katheter lijkt me vreselijk!
deel 5 alweer poehhh gaat hard zullen hier nu de baby,s komen ???? spannend .... hier is het bezoek weer weg maar echt geen puff meer om alles terug te lezen en te reageren op iedereen is zoveel denk wel een pagina of 8 terug?? zoiets zag wel mooie foto,s van kikkert ...had dylan weer iets beter zin??? nancy zo dat is nog eens een kraamborrel 125 man hahah.... ben je aardig druk mee of niet??? bedankt voor jullie knuffels ...zat er echt ff doorheen bahhh en kan best veel hebben maar vandaag brrr... heb ook al sins vanmiddag echt pijnlijke buiken maar ook echt onderin en trekt door na lies en onderkantje pfff... morgen wel weer beter vast hoop ik nu zo lekker slapen en morgen weer met goede moet en een lach opstaan ....
sam slaap lekker meid .. en voor de rest die gaat slapen trusten ...duim op een goede nacht voor iedereen....
eline ohhh heerlijk verlof geniet er maar lekker van het weer zit nu ook mee ...al is het wel warm he?? haha...beter dan regen..
dames hier ga ik ook afsluiten ...sorry dat de reacties die ik wou doen mislukt zijn ...morgen weer een dag en dan haal ik het in... iedereen truste tot morgen... knuff voor de gene die hem nodig heeft
Eline: heey buddy.... heerlijk dat je verlof hebt!! Ik kwam een tijdje nie zoveel op het forum maar ik merk dat het echt verslavend is. Ik ben blij als ik straks verlof heb dan ga ik de hele dag achter de pc zitten in de tuin, haha.
Es, mooie jurk! Pippo mooie buik zeg! Nancy, wat n hoop mensen, dan zou ik t ook splitten jah! Lieve Bas zeg! Aaahw! Lucky, mooi hoor meid! Mamat, ik heb t al losgelaten. Zwager is hier even komen uithuilen en nu is het klaar! Lief babywasje, weet ff niet meer wie! Droge huid, nou hier niet hoor! Ik ben n bodylotionmonster haha! Kikkert, ah wat leuk die foto's! Pannekoeken, normaal minst geliefd bij mij, maar nu heb ik er ineens zin in door jullie, maar dan wel met kaas en spek, jummmm miss van t weekend haha. Zo ik ga mijn lieve man even naar bed brengen, ligt al n half uur op de bank te slapen, hij ligt er vaak te laat in. De schat wil opblijven met mij maar dat gaat gewoon niet... Xx
Zit heerlijk suf the perfect man te kijken op rtl 5. Net nog even split ijsjes gehaald bij de supermarkt. Toch wel makkelijk hoor dat die 150 meter verderop zit en tot 22 uur open.
@Pippo, mooie buik zeg mooi! En in principe is er al een kindje geboren he ivm ander deel, die van Elea hihi @Sam, bedankt voor de link, ga zo even kijken! @Eline, lekkerrrrr laatste werkdag maar je gaat nog een soort van door toch??
Mmmm ik heb nog magnum gold en smartie ijsjes maar n split.. haha ik wil altijd t onbereikbare... hihi
Oeh lijkt me helemaal niks dat tens. Ik krijg altijd stroom van de auto van schoonmams, brrrrr ik haat dat!
Dat wilde ik vroeger altijd en die kreeg ik meestal ook maar uiteindelijk viel het toch tegen whaha Ik zou voor smartie gaan
Zo...eindelijk het gevecht om de laptop gewonnen! Moest me de laatste 2 uur redden met de iPhone van manlief, die ook nog eens een lege batterij had, grrrr :x. Maar nu weer met de laptop op schoot! @ pippo: mooie buik hoor. Hoe is het nu met je? En met je man? @ Eline: dus je hebt nu verlof? Lekker hoor! Succes morgen bij de vk. Lag ze bij jou ook nog in stuit? Ik duim met je mee hoor. @ Lizz: ik wil ook het liefst zonder pijnbestrijding bevallen. Heb ik zelfs in m'n geboorteplan gezet en vandaag ook met de gyn besproken. Bij de bevalling van Bram* heb ik een ruggeprik gehad. Toen was het wel echt noodzakelijk, maar achteraf had ik het liever zonder afgekund. @ angel: he bakkes! Het zit je ook niet mee he, vandaag? Lekker je bedje in en hopelijk heb je morgen een betere dag. Dikke knuffie! @ mamaT: hihi, nog 2 dagen toch? Dan kun je heerlijk verslaafd meekletsen