nancy een leuke avond gehad zo te lezen ..en mmm lekker mac wel balen van je krampen meid hoe zijn ze nu?? dus die thee doet wel iets zo te horen? ..dikke knuff meid...
nou dit moet ik toch even vertellen voordat ik (weer) naar bed ga.... net ga de telefoon en mijn man had zoiets van wie is dat nog op dit tijdstipt....nou jullie raden het nooit, bel de VK ze had willen langs komen (maar dat werd te laat duurde nl nog dik 1uur) voor mijn hb te prikken enz... manlief heeft demonstratief gezegt dat ik al lag te slapen. we waren beide nogal overdonderd door dit telefoontje zou ze zich dat toch gerealiseerd hebben dat ze nogal erg fout zat??? dat was mijn verhaaltje weer....slaap lekker
Slaap allemaal lekker Nancy welke film was zo lachen..... al dat voetbal begint toch wel een beetje teveel van het goede te worden. Behalve NL en Arg natuurlijk
es beterschap knuff ... sam oke ga mijn best doen haha...wetlrusten meid.. kikkert wat goed van de vk dat ze toch gebeld heeft al was het een beetje laat he?...knuff meid mamasan alweer een week oud jullie luna gaat hard zeg ... lekker laten gaan die rare vk bahh..
@Angel, nee nu weer niks hoor hier, dussss Haha nee de thee brengt me alleen maar in onzekerheid maar hijs wel lekker hihi Ben zo benieuw dhoe het met jou afloopt meis.... @Kikkert, haha wat is dat nou!? Na ja heeft ze toch haar goede wil getoond trusten meid @Koekkie, ben met 3 vriendinnetjes naar Sex and the City II geweest, erg leuk Ja even de voetbal ontvluchten inderdaad 8)
nancy dat geloof ik maar als ie lekker is gewoon blijven drinken ..hier lust ik al heel de zw geen thee meer ...nu ben ik ook wel een koffie drinker maar die ook alleen maar met capucino topping hhaa... nou ben ook wel benieuwd naar jou hoor .. hier komen ze nu weer aardig op gang dus tja we zien het wel ..
Niet echt terug gelezen... Hebben vandaag niet veel aan de schutting gedaan.. grrr.. Morgen komt die pas weer rond 12u maar ja, er moet natuurlijk ook voetbal gekeken worden dus ben benieuwd hoe ver ze gaan komen. Mijn moeder is straks nog wel gekomen en toen zijn we plantjes gaan kopen en die heeft ze vanavond al in de grond gepoot aan de zijkanten van de tuin (waar de schutting wel al staat). Ziet er al een stuk leuker uit nu! Ik heb niet zoveel gedaan vandaag, wel foto's voor geboortekaartje besteld en een tekst gemaakt.
hello! Net terug van mijn vriendinnetje! Super gezellig! Alles teruggelezen zag 2 mooie foto's van 1 van NIKITA en 1 van een vervende JILDOU, heerlijk he?! en wat gaat dat idd snel he?! Sam mooie buik angel jammer pas 1 cm hoop dat het snel meer word meid Verlof MAN: mijn man heeft alleen die 2 DAGEN hij heeft al zijn dagen voor de verbouwing moeten gebruiken Bij Sam had hij ook maar 3 dagen maar nu had ik het wel fijn gevonden als hij er was voor Sam maar ja.. Mijn mams komt gelukkig Toen wist ik het niet meer.. ZEEF Kikkert zozo dat je vk gebeld heeft zeg! Ze zal idd wel iets aangevoeld hebben denk ik Ik ga ook zo slapen Ik hoop zo dat ik moegen weer zon energieke goed gemutste dag heb Slaaplekker en voor iedereen een dikke knuffel!!
@Angel, trusten meid, rust maar goed uit want je weet maar nooit he meid @MoederK, O is het er zo eentje met hulp Wij hadden ooit de neef van Bas ingezet om de muren in ons nieuwe huisje te doen, kwam te pas en te onpas aanwaaien. Nou nooit meer... Balen dus zeg Lief van je moedertje, plantjes fleuren de boel dan gelijk weer op he en dan automatisch jijzelf ook dan
Ja het is er zo eentje... Oke hij doet het naast zijn werk maar dan nog... Mijn man stoort zich er ook aan. Mijn man is heel handig maar een schutting zetten komt nogal precies dus vandaar dat hij het niet zelf doet (helpt wel mee natuurlijk). Inderdaad, bloemetjes fleuren alles meteen op! Hopelijk een rustige nacht voor jou meid! Bellamano, welterusten! Fijn dat je zo'n leuke dag hebt gehad!
Meiden ik ga afsluiten. Ik hoop op een goede nachtrust en rustige nacht voor iedereen! Tot morgen, -X-
Jemig wat kunnen jullie kletsen! Steeds als ik dacht dat ik er was, was er weer een nieuwe pagina bijgekomen hahaha! Aan spammen wil ik ook wel even meedoen, al lijkt mijn dochter dan alweer zoveel groter met haar bijna 2,5 View attachment 79779 Ze snapt overigens wel aardig dat er een baby komt en is de laatste dagen ook echt heel lief. Ze aait over mn buik enz. Blijkbaar moest ik gewoon een beetje minder mobiel en fit worden om haar aandacht te krijgen Ga zo slapen. Heb me er nog niet toe kunnen zetten omdat ik zittend al wegbrand van het maagzuur
Ik moet trouwens ook maar afwachten hoeveel manlief vrij zal nemen. Ligt meer aan hemzelf hoor. Zal ook ervan afhangen hoe ik me voel en in hoeverre ik het zelf aankan...
Guppie, wat een lief meisje om te zien zeg! Leuk dametje! Mijn man heeft vanaf de geboorte 3 weken vrij van zijn gewone baan en bij zijn bijbaan neemt hij 1 week vrij.
Hey meiden, Nog ff snel voor ik lekker naar bed ga. Zag een drietal hele mooie meiden voorbij komen leuk Zal zo ook eens flink spammen. Angel en Nancy, ga eens bevallen jullie! Kwil babynieuws Kikkert, aparte vk hoor... en nu spammen Ons meiske, net gemaakt
en de laatste en dan stop ik hoor Onze jongste zoon van 13,5 maand, die voelde zich een beetje zielig hier.