Hoi! Zag 3 mooie blonde meisjes voorbij komen, wow! Twee hele mooie nieuwe baby's en 2 knappe jongens, nog n paar mooie buikjes ook! Rommelaars/ voorwerkers heel veel sterkte. Hier begibt t ook al iets meer te rommelen hoor, zere borsten ongiepijnen en korte en heel lichte weeen in kn onderrug, allemaal wat voorwerk dus. Blijf nog maar even lekker plakken zou ik zeggen. Vrij: Bart heeft aangegeven een week vrij te willen vanaf de dag dat ik bevallen ben. Wil ook alles leren van de kraamhulp en alles meemaken. Pooh beterschap meid. Es ook veel beterschap, wat shit allemaal meiden! Moederk geloof ik, mijn kies is opengelaten. Ik spoel een paar keer per dag met mondwater naast tandenpoetsen tuurlijk en heb tot nu geen pijn meer gehad! Yay! heb toch nog n beetje geluk dan! Toen was ik t kwijt.. Dikke knuff en slaap lekker! X Sue
@mamasan leuke foto's, alleen is je jongste inderdaad zielig hoor op deze foto, och armi. @pooh:heel veel beterschap @iedereen die rommeld boven de 37 wkn: zet m op @iedereen die rommeld onder de 37 wkn: benen bij elkaar houden. @hier: vaag dagje vandaag: pos Isa is netjes naar school geweest geen centje pijn! ging vanmiddag vrolijk weer mee. ze wil nu ook echt groot zijn: eet met volw bestek, drinkt meer en meer uit een beker en wil naar de wc (echt geen pot!) wat ik nog niet goed weet wat te denke is af en toe onze au-pair....leuke meid maar ze heeft gewoon gekke dingen; bv ik zie nooit geen was van haar, ze slaapt op een onopgemaakt bed(dag matras dus waarschijnlijk) het ruikt ook niet echt fris bij haar op de kamer. Plus als ze opruimt stopt ze halverwege! Als ze bv om 10.30 naar franse les moet, is ze om 8 uur al aangekleed met jas en tas beneden en steekt vervolgens geen hand uit tot het moment wij ze wegbrengen....Als ik vraag doe je dat ff voor me omdat ik het o.a niet kan of mag en vervolgens doe ik mijn middagdutje, 5 min later hoor ik haar ook naar boven gaan en als ik dan waar uit bed kom is het nog niet gedaan. Ik voel me dan genoodzaakt het zelf te doen,dus bel ik Jan om alles zo neer te zetten dat ik het zelf doen kan. Verder heeft onze huidige au-pair kontakt met diegene die in aug in haar plaats komt. Is niet erg maar de nieuwe bestookt haar o.a. met de volgende vragen: kan ik ieder weeken vrij zijn om naar mijn vriendje in munchen te gaan...kun je vragen of de familie + huisgenoten onderling de hele dag frans kunnen praten. NB 1) ze heeft gereageerd op een nl-fam! Wij spreken frans maar thuis nl aangezien we dat heel belangrijk vinden voor de kids, de kids spreken wèl frans met de au-pair. De au-pair krijgt 1 hele dag vrij p/w, ze is wel meer vrij maar hele dagen lukt niet. Wij wonen in het z-o van frankrijk.....het is al bijna een dagreis naar munchen vanaf hier! Die weekenden gaat dus echt niet lukken! Plus het zijn vragen die ze ons moet stellen en niet de au-pair! NU komt de clou: heb nog geen mailtje van haar gezien met de bewuste vragen ......lekker vaag dus! aan de andere kant stel ik me nu dus ook de vraag wrom reageer je op fam die zover van munchen afzit? had gereageerd op een fam die dichter bij de grens zit of een fam in munchen...
Joehoe Ik ben klaar wakker:x ff klaagmodus aan::: Den komt net weer en ik lag in bed, 5 min later hoor ik de deur weer dichtgaan en een auto starten weg is meneer weer... Ik sms sen waar hij in vredesnaam heen gaat, stuurt die terug na ff na chillen sorry hoor ik ben f****** hele dagen en avonden thuis en meneer de hort op:x ik sta verdomme op knappen, tuurlijk dan ligt meneer weer tot 12 ub bed morgen en zondag en morgen na het cafe voetbal kijken, omg ik ben me boos zeg, en heb hem dat es ff gezegd maar het enige at hij zegt is ik ben dr nie zo laat weer hallow het is half 2!!! ik begin steeds meer te zien dat meneer niet gaat veranderen in zn gedrag heb ik m ook gezegd dat ik geen oppasmama ben en dat ik dit zo niet wil ma hij zegt daar niks van!! ik weet echt niet wat ik moet met zo n iemand... weet wel dat iedereen nu denkt wat moet je met zo n vent, mja je ebnt er al 4 jr bij... en hoopt op verbetering sorry klaagmodus uit::
Goedenacht dames, heb allen net berichtje van mama Chan gelezen. Veel sterkte meis. Idd balen van Den dattie weer weg is. Probeer goed te luisteren naar je gevoel. Als je zelf al inziet dattie toch niet veranderd is het misschien toch verstandig om daar naar te handelen. Maar 4 jaar gooi je ook niet zomaar weg. Hier: ben een paar dagen met Roger en de kids naar mam geweest. Met paps oog gaat het alweer beter. Ze weten nog steeds niet wat hij heeft maar de meds slaan wel aan. Verder hebben de kids hier nu last van de waterpokken. Vooral Joshua zit onder. Is echt zielig om te zien. (zal zo ff foto spammen) vandaag bij gyn geweest en alles was goed. Toch besloten om bij de bevalling mee te doen aan het TREAT-onderzoek en hoor bij de groep die pijnstilling op aanvraag krijgt. Volgende week vrijdag moet ik weer terugkomen mits ik nog niet bevallen ben. Dit brengt me op het volgende punt. Ben op dit moment al een ruime 1,5 uur weeën aan het wegpuffen dus denk dat ik Roger zometeen maar eens ga wakker maken om een ritje naar Maastricht (kids naar pap en mam brengen) en dan naar Heerlen zh te maken. Zal jullie (ev. via Bubsie) wel op de hoogte houden. Heel veel liefs!
Hee meiden Nog niet bijgelezen, maar mamachan kan me voorstellen dat je onwijs pissig bent op den zeg. Wat idioot dat ie midden in de nacht weg gaat Mamasan, ahh wat een mooi meisje zeg, en je zoontje ook, gaat het allemaal goed? Angel en nancy, hoe is het met jullie? Hier shit geslapen, was van 4 tot 5 wakker, en sliep pas half 12 ofzo, toen nog wel uurtje geslapen gelukkig. Had een druk kind in mijn buik xxxx
*buddy nieuws* vanmorge om 5 uur bericht geregen van leatitia: vliezen zijn gebroken maar er is nog niet de indruk dat de bevalling op gang is gekomen. ze zou gehouden worden in het ziekenhuis tot in de ochtend. krijg zojuist weer een sms dat ze nog moeten wachten op de dokter of ze weer even terug naar huis mogen. en wat daar de eventuele consecquenties van zijn. hopelijk zet het nu door voor haar.
@ hier, slechte nacht achter de rug. bah! ieder uur moest ik plassen. begon al toen ik naar bed ging had een uur lang rare steken en krampen dus ik dacht ojee zou het begonnen zijn.. maar later is het toch afgezakt. maar ben nu nog moe eigenlijk maar kan niet slapen. ga zo ff lekker douche daarna ff naar mn oma bakkie doen. en vanmiddag weer op kraamvisite bij mn vriendin die is donderdag ochtend bevallen! tis hier echt een babyboom! hopelijk gaat de duizeligheid ook goed vandaag. gister was het weer drama! en ben bang nu helemaal na zo'n slechte nacht. vanmiddag weer ff slapen dan maar.
goedemorgen! mamachan: verevelend meis! Blijf lekker spuien hoor anders krop je het alleen maar op! En hoe laat was hij thuis? Ik zou lekker met Dani op jullie slaapkamer gaan spelen dat je man wel wakker moet worden Bubsie verevelend van je slechte nacht. Veel plezier bij je oma en bij je vriendin gefeliciteerd trouwens! Doe rustig aan hoor meis Lea, SPANNNEND Meid heel veel succes! Jullie zien in ieder geval snel jullie kindje!! Hier ook redelijke nacht even voor 5.00 uur werd Sam al wakker maar hij viel godzijdank nog even in slaap Ik echter niet ik had echt enorme harde buiken die pijn deden!! bleh tot half 8 met Sam in ons bed tv gekeken en tot die tijd echt veel pijnlijke harde buiken gehad.. Nu nemen ze gelukkig weer af.. Ik hoop niet dat ik last krijg van voorwerk.. Ik hoop dat als het zover is dat het in 1x gebeurd maar ja dat zal iedereen wel hebben haha
Goedemorgen allemaal, van de dokter mocht ik naar huis toe. Als de weeën weer heftig worden, als ik koorts krijg of als er verandering is in de kleur van het vruchtwater dan moet ik direct bellen om weer terug naar het ziekenhuis te komen en anders heb ik morgen om 10.30 een afspraak met de ctg. Dus nu is het nog ff afwachten en uithouden. De kids blijven vandaag in ieder geval nog bij mijn ouders en vanmiddag kijken we of we ze vanavond of morgen na de ctg gaan ophalen, want het is (zeker nu) voor hen geen doen om steeds maar op en neer te blijven pendelen tussen opa/oma en papa/mama. Ben op dit moment kapotmoe. Das waarschijnlijk ook de reden dat de weeën zijn weggevallen. Ga zometeen terug mijn bedje in en probeer goed uit te rusten totdat de weeën zich weer aandienen. Mocht ik vanmiddag wakker en niet moe zijn dan kom ik nog even aan. Anders krijgen jullie vanzelf via Bubsie bericht dat ik weer richting ziekenhuis vertrek. Ohja, hier is nog de foto van Joshua.
Spannend Laetitia!! Jeetje arme schat!! Ennuh zet hem op meid!!! MamaSan Prachtige foto's zeg Lieverds !! En hoe is het met de rommelende dames?? Sorry dat ik niet overal op reageer, ben nog moe/ hoofdpijn !! Hier is het ook weer aan het rommelen geloof ik.. Maar goed, verder wel redelijke nacht gehad. Vandaag maar ff rustig aan dagje, al moet ik hier in huis wel het een en ander doen !! Maar goed.. Komt vast goed..
@guppie wat een leuke foto @mamasan ooo wat een moppie en die samen met haar broertje en a gossie die middelste. @mamachan knuff @leatitia spannend meid ik hoop dat het nou goed door gaat zetten.*edit* lees net dat je thuis bent, ik hoop echt voor je dat de weeen weer opgang komen en dat het dan eindelijk mag gaan beginnen want dit is ook geen doen. ooo wat zielig die rot waterpokken. @bubsie balen van je slechte nacht meid
joepie ik ben 37 weken dus nu mag de kleine uk komen van mij (aangezien ik nu thuis mag bevallen ) hier een redelijke nacht gehad tot 5uur en toen heb ik mijn man de bank op gestuurd want die was een bos aan t omzagen. vandaag weinig op de planning.
Lea: ach je arme kleine ventje onder de waterpokken. Die heeft het wel heeeeeeeeeeeeeeeeeel heftig zeg. Ik vond het een beetje raar om te lezen dat ze je weer naar huis hebben gestuurd nadat ze je vliezen hebben gebroken. Waarom geen infuus? Ik hoop dat het nu door gaat zetten en dat jullie snel een gezonde beeb in jullie armen mogen houden. x
Hi, mamasan:mooie foto zeg ongelofelijk dat je de eerste week er al weer op heb zitten! Es:hoe is het met je?je had gister last las ik! mama chan:wat een toestand zeg, dit is niet leuk zeg. je loopt op het eind iets meer meer medeleven zou op zijn plaats zijn. Dithje: spannend he die laatste weken zo? Leatitia:succes vandaag of morgen zal het toch wel gebeurd zijn? waterpokken wat balen zeg net nu de baby komt. Nancy:vond je het geen lange zit?Maar voor de DEEN was het het wel waard he?wat een kanjer zeg... Las iets over vrij! Mijn vriend is de eerste week thuis gaat alleen wel inkopen snachts dus gaat half 4 weg en is uur of 9 thuis denk. Dus ben nu aan het pushen in November nog een weekje bungalow te gaan anders is het toch te kort voor een jaar hard werken. Zie er niet tegen op hoor. Bij de eerste voelde ik me super lichamelijk en mijn ex heeft geen vinger uitgestoken en de kraamzorger heeft heel veel met hem koffie gedronken en ben er toen ook doorheen gekomen. Maar vind het belachelijk van de waarden dat ze me spullen opsturen met mantelzorger aanwezig!!!! Krijg het idee dat er nu dingen door me strot worden geduwd terwijl ze me bij de eerste compleet hebben laten aamodderen. ZO zo voelt het Sam:leuk hoor zo crea bea bezig zijn. Suus:foto was van jou dochter toch?wat een plaatje. En mama en dochter foto:super leuk he zo samen? Angel:kan je niet nog even van bil trekken ha ha ha ze zeggen dat sperma het opwekt toch? Hier:kl*te nacht manlief vind het nodig half 6 de wekker te zetten en er een uur later pas uit te gaan dus dat snoest lekker om de 7 min en ik wordt wakkker kan hem wakker maken want hij hoort het niet. En als ik na een uur zeg dat dit niet kan ben zwanger heb me slaap nodig kan daarna echt niet meer slapen dan krijg ik paar uur later te horen ben je nog boos???nee tuurlijk niet maar ben gewoon moe wil graag rond de 7 uur slapen om me beetje mens te voelen. Buik is erg rustig en af en toe krijg ik een harde steek soms 3 soms 1 en dan denk wow nu komt het maar komt niets...... Maar nogmaals paar maanden geleden was ik er beroerder aan toe. Alleen lopen gaat nu echt niet meer waggel waggel waggel. Nou we gaan nu douche..... iedereen fijne dag
Goedemorgen!! Hier gaat het wel weer redelijk, gelukkig een goede nacht gehad! Eindelijk! Wij gaan zo richting de Intratuin vaderdag kado's halen en daarna richting een stel vrienden lekker bij hun op de bank NL elftal kijken Ben er wel aan toe om er ff uit te gaan na een hele week thuis zitten.. Iedereen een knuffel! Ik heb wel terug gelezen maar geen puf om te reageren sorry! Tot later!
Leatitia je gaat nu zeker wel binnen nu en 3 bevallen toch? Wel lekker dat ze je eerst nog de kans geven om het zelf te doen. Hoop dat de weeen snel terugkomen en dan doorzetten voor je! Echt spannend hoor! Wij zitten nog steeds in pyama. Ymke is niet te genieten en wil alleen maar hangen. De tv staat nog steeds aan dus. Nou moet ook kunnen voor een keer...
goedemorgen allemaal lea succes meid hoop dat de weeén goed op gang gaan komen...zet hem op he? nancy hoe was je nacht? es wat fijn van je goede nacht ..straks lekker shoppen ... uhhh sorry hier redelijk geslapen tussen door..heb vanacht wel rugweeén gehad maar nu gaat het wel ...wel erg veel druk van onder en beeb is rustig ..dus weer een dag van ?? maar we maken er maar wat van hier ...meer kunnne we niet doen helaas..