Juli 2010 mama's deel 5

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Es09, 2 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    dames weten jullie hoe groot de slijmprop ong is??

2. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Nope ben hem tijdens de weeËn in delen verloren. Maar is wel wat ander slijm zeg maar dan afscheding!

3. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    nu je nancy ook noemt is vandaag nog niet geweest toch?? ben benieuwd hoe het met der is ..:(

4. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    ja dat klopt ik ken het ook niet van de jongens ...ohh wat een vieze praat maar dat wat ik toestraks in mijn inleg had was idd anders dan afscheiding .. beetje dik en snottig haha.. ohhh erg he

5. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hihi geeft niet, maar weet het ook niet :p !!
    Nancy is wel geweest toch? Of alleen gisteravond nog ff?

6. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    gister avond wel gezien maar vandaag volgens mij nog niet ??
    of ik heb het mis hoor....dat kan maar zo..

7. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ja of ik :D HAHA ..zal straks ff zoeken..

8. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    nee gisteravond voor het laats heb ff op haar profiel gekeken ..dus ligt ook niet aan jou hoor haha...

9. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    ik ga ff lopend naar het winkel centrum is vlakbij dus dat scheelt haha... miss helpt het nu ff alles proberen he :D want van dit gezeur wordt je echt knetten en moe

10. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Zet hem op :D

11. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Ahhh wat leuk Sue en bovenal ook erg lief van je mams! Zo, jij hebt echt een druk weekendje voor de boeg... Sjonge zeg, kan mij voorstellen dat je er geen zin in hebt!

Lastig he Eline wachten en dan tikt het klokje ook nog zo langzaam, tik tak tik tak;)!

Hoe is het nu met jou Laetitia?

Rommel de bommel bij jou Sam, hmmmzzz knuffel meis!

Loopze Angel en ik hoop dat het z'n werk gaat doen en de weeen straks krachtiger worden zodat je heel snel je prachtige baby in je armen hebt:)!

Hier; vanochtend even de stad in geweest, sjonge zeg het leek wel alsof ze het gratis weg gaven zo druk;)! Maar heb de zaken weer binnen gelukkig. Ga nu nog even de strijk wegwerken en een wasje ophangen...

12. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    Angel:

het kan dik gelig wittig zijn, snot juist jah:D
    met bloed of zonder, slierten of propjes alles kan:p

13. mammameisjes

mammameisjes Actief lid

3 mei 2010
    243
    0
    0
    Angel: als het mijn slijmprop is geweest ben ik hem in delen verloren 1x met bloed ertussen 2 x zonder maar voelt als een dikke groene snottebel alleen is doorzichtig en (viezerikje) ik heb het de laatste x tussen me vingers genomen en blijft slijmerig.
    Wilde het ook zo graag weten wat het was.
    Maar had er wel de hele middag ongi gevoel bij.
    Is nu denk woensdag 3 weken terug ofzo!

Dithje?waar is de baby nou?

Leatitia:kun je die kids niet bij je ouders laten?dat je vannacht kan rusten straks krijg je 11 uur vanavond weeenstorm.
    Zou maar lekker proberen te slapen meid.

Mamachan:ja zo raar die steken!!
    Is ook wel raar hoor!! we mankeren van alles tot 34 weken en dan hebben we opeens een zwangerschap met af en toe een steekje!!!
    Als zo mijn hele zwangerschap als nu was geweest had ik nog wel een keer zwanger willen zijn:)

Ja balen joh van Den en dat je even sneller wat zegt!!
    JE BENT ZWANGER EN NOG WEL LAATSTE TRIMESTER
    Misschien moet je dat eens opschrijven en laten lezen.
    je hormonen gaan alle kanten op je heb iemand nodig die je steunt.
    Vind het zo sneu voor je op deze manier.

Es:volgens mij ligt jou tuintje vol met dooie mussen ondertussen:)
    Het zet maar steeds niet door.

Weet iemand wanneer je die frambozenblad thee moet drinken?
    vanaf 37 weken.
    WIl liever met 38 weken bevallen dus dan pas over 2 weken starten.
    Zul je zien neem ik volgende week een glas als voorbereiding lig ik een uur later in weeen.
    Dat zou echt zo bij mij passen.

Hier net even naar de zaak van vriend geweest om kaas en wordt te brengen en nu ga ik boekjes lezen en straks lekker eten.

Enne ging boodschappen doen en meisje zegt achter de kassa ....ljjgijg..
    Dus zeg wat zeg je? zegt ze heel zacht " je bent wel heel mooi zwanger hoor".
    Dus ik zeg dank je wel:) was weer helemaal blij.
    Is toch schattig, vind ik zo lief.

maarre omdat ik niet hele dikke buik heb zeggen de chairs nu om heen dat ik niet met 37 weken kan bevallen want me buik is te klein.
    Soms maakt me dat echt onzeker hoor.
    Bij de eerste zo allemachtig dik dat iedereen zei zo nog 4 weken nou is het geen tweeling!!
    Terwijl meisje was 2450 en nu dus het tegenovergestelde.
    ( ook al voelt dat wel iets beter hoor)
    Maar ga soms echt voelen en twijfelen dat ik denk zal toch niet inimini kindje zijn.

Nou genoeg gezeurd en geklaagd !!!!

14. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Hey!

Angel, zit bovenop mn foon dus kom maar op met goed nieuws, heb ook n goeie foon waarmee ik meteen kan posten op zp! hoop t zo voor je!

Pooh, ben donderdag voor de zoveelste x naar de tandarts geweest, die heeft em opengemaakt nog een wortelk. beh. gedaan en gespoeld en opengelaten. geen pijn meer gehad! fijn dat je weer boven tafel bent, get well soon lieverd! ook voor sebas en je manlief!

Eline, jij had die met pinguins toch? hier met giraffe.

Mochten jullie interesse hebben, hij is hier in tilburg bij vanastenbabysuperstore.nl afgeprijsd van 119,95 voor 49,95, de moeite zegmaar!

Nou met geluk hebben we gewonnen van japan. Pff..

Xxx

15. Laetitia

Laetitia Niet meer actief

Angel: dat zal wel de slijmprop zijn hoor, zoals je het beschrijft.

Pooh: omdat ik zelf als kind al waterpokken had heeft de baby daar mijn antistoffen van. Als de baby tussen de 3 en (volgens mij) 6 maanden is dan is het wel ernstig voor de baby.

Ben nu hier bij mijn ouders. Net ff onder de douche geweest want van thuis naar mijn ouders had ik al door het kraamverband gelekt.
    We gaan straks, als mijn vader thuis is, even overleggen of mam vanavond mee komt met ons en de kindjes of dat de kindjes hier blijven. Ligt er ook een beetje aan hoe de kids zich voelen enzo.

Ga nu weer even liggen voordat we zo gaan eten. Miss tot later!

16. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    De baby zit lekker warm in mama's buik Mammameisjes;)!
    Wat lief zo'n compliment van het kassa meisje:). De grote van je buik zegt toch helemaal niets over de grote van je kindje? Je kunt ook veel vruchtwater hebben en een klein kindje toch?

Hmmm nog steeds veel vruchtwater verlies dus Laetitia, spannend hoor meis. Ben heel benieuwd wanneer de weeen goed op gang gaan komen!

17. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Sue idd met pinquins, ze zijn leuk he

Laetitia spannend voor jou, hoop dat het snel doorzet meid, sterkte

Ik ga zo ff douchen, eten en dan naar mijn man zijn opa en oma.
    Voel me opeens doodmoe, ook niet meer geslapen overdag, en dat ben ik wel gewent:D

xxx

18. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Veel plezier Eline!

19. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Hoi dames!

Sorry ik zag al dat Sam en Angel zich afvroegen waar ik was, maar twas zo een gek dagje ;) Was natuurlijk weer pas om half 11 wakker :$ en daarna nog wat telefoontjes gedaan en de was en toen moesten we om half 1 alweer richting vrienden om de wedstrijd te kijken. Was erg leuk maar wat een baggerwedstrijd 8)
    Vanavond een dubbele verjaardag maar sla even over volgens mij... ;) Hier niks meer aan het handje, nog geen pijnscheutje, NIKS NADA NOPPES ;)

Heb even teruggelezen en heb even de grootste dingen gefilterd:

@Laetitia, meis je vliezen gebroken!! :$ Moet je dan niet ingeleidt worden?? :( Ik heb er ook niet al te veel verstand van hoor 8)

@Angel, blijft dus rommelen bij jou.. ;) En deel van je slijmprop verloren klopt dat?

@Pooh, fijn dat het wat beter gaat meid! Houden zo, wat een ellendig virus toch zeg... :( De rest in huis ook iets opgeknapt nu??

@Mamma chan, Sjakie was dus weer lekker bezig vannacht ;) grrrr

We gaan zo lekker poffertjes met roomboter eten en poedersuiker, zooooooo'n trek in hihi :p
    O en dit was ik vanmiddag in vol ornaat 8)

Bekijk bijlage 79874

20. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Wauw Nancy, heerlijk geslapen;)! Je maakte het wel spannend idd omdat je nog niet was geweest:p... Maar helaas pindakaas meis, alles rustig en geen beeb. Verder afwachten dan maar he?!
    Whihihihi geweldige foto meis en hmmm lekker poffertjes, geniet ervan!

Deel Deze Pagina